Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 13.5.
Servác
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

Vybraný autor
MZF
(muž)
Občasný
Na Totemu: 12773x
Napsat zprávu

Stále se ještě hledám, ale vím, že kategorii jsem už našel. Fejetony jsou moje. Píši je od roku 2002.

 Příspěvky autora 
 Kolekce autora 
 Poznámky autora 
 Autor doporučuje 
 Autor si uložil 
 Ostatní doporučují 
 Ostatní si uložili 
 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 2.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Terorismus ruku v ruce s demokracií
MZF (Občasný) - 25.7.2004 > Bobr> 

Přečetl jsem jeden článek v novinách a tak mě to napadlo. Hodil jsem to na papír a zkusil to. Jelikož je to prvně, tak i to, že ti to připadá jako průměrný komentář, mě potěšilo.

 

Díky a měj se!

U příspěvku:Obletovaný
MZF (Občasný) - 19.7.2004 > quentinbubakoff> Jo, jo... ale ruku na srdce, asi tě tohle dílo moc neuchvátilo, když sis vzpomněl jenom na chlast... :)
U příspěvku:Jsem paranoidní?
MZF (Občasný) - 10.7.2004 > Nechceš to trochu zpřehlednit tim, že tam doděláš odstavce? Takhle se mi do toho čtení příliš nechce...
U příspěvku:Deník voyerky
MZF (Občasný) - 27.6.2004 >

Pěkný konec a první odstavec.

U příspěvku:Trucující stránky
MZF (Občasný) - 20.6.2004 > quentinbubakoff> 

Ještě nedávno bych smlouval na pětku, ale jelikož právě propuklo celonárodní nadšení, když jsme zničili Nizozemce, tak já to tedy beru, šéfe!!!

 

Ale stejně mi to nedá a zeptám se. Ten první odstavec je více méně pouze doslovný opis z té knížky (krom posledního souvětí) a osobně na tom neshledávám až zas tak nic moc vtipného. Bylo to tam spíš pro vysvětlení a proto, abych se mohl rozepsat dále.

 

Kdežto ten druhý odstavec se mi zdá daleko více vtipný. Anebo ti přijde příliš přitažený za vlasy???

 

Každopádně díky za kritiky a rady!

U příspěvku:Trucující stránky
MZF (Občasný) - 17.6.2004 > quentinbubakoff> Kventýne nedočkám se nějaký konstruktivní kritiky... jako obvykle???
U příspěvku:Trucující stránky
MZF (Občasný) - 17.6.2004 > protěž> V pohodě, už to chápu...
U příspěvku:Trucující stránky
MZF (Občasný) - 16.6.2004 > protěž> Proč myslíš, že je to jenom "skoro" fejeton?
U příspěvku:Trucující stránky
MZF (Občasný) - 16.6.2004 > jelen> Mě osobně se ta knížka až do osudné osmdesáté stránky docela líbila. Je to hodně čtivý, ale že bych v tom hledal smysl života, tak z toho jsem už tak trochu vystřízlivěl dávno. Navíc jsem někde četl že Coelho je co se týče svýho zaměstnání - spisovatele - pořádnej profík. Že prej má přesně stanovený limity, kde a jak dlouho má být, aby se jeho knížky co nejlépe prodávaly... a to mi jde tak trochu proti srsti...
U příspěvku:Kde domov můj
MZF (Občasný) - 9.6.2004 > quentinbubakoff> OK. Dám na tvou radu a vyrážim do hospody...
U příspěvku:Přeceňuje současná společnost lidský vzhled?
MZF (Občasný) - 9.6.2004 >

Jak vidíš v televizi ty "dokonalé" lidi od filmu a modelingu, tak těch je asi tak 0,001% na světě. Stačí vyjít ven z pokojíku a podívat se okolo sebe na ulici. Takže ta tvoje úvaha jaksi spadá do prázdnoty...

U příspěvku:Kde domov můj
MZF (Občasný) - 9.6.2004 > quentinbubakoff> 

Hmm... vstřebábávám všechno, co píšeš... ale prostě já už začínám mít ten pocit, že to nedokážu napsat líp. Možná bych měl pokaždý vyřadit z textu takový ty úlety mimo lajnu - jako jsi tady podotkl s tou motorovkou - to je asi moc. Ale jak bych měl získat tu lehkost, kterou mi tady pořád předhazuješ a já jsem z toho natolik frustrovaný, že uvažuji o rituální sebevraždě, tak to prostě nevim. Asi ji získám tím, že budu psát a psát, ale já prostě nechci čekat (ach ti mladí), prostě to chci co nejdřív...

 

Měj se a díky!

U příspěvku:Kde domov můj
MZF (Občasný) - 8.6.2004 > quentinbubakoff> 

Jo a kventýne, co třeba nějaký zhodnocení... nebo je to tak špatný, že to ani za napsání kritiky nestojí? Od tebe jsem se vždycky učil a myslim, že ještě dlouho budu, tak se nestyď... a pořádně si to rozporcuj...

U příspěvku:Kde domov můj
MZF (Občasný) - 8.6.2004 > am_brosia> 

Dííík...

U příspěvku:Kde domov můj
MZF (Občasný) - 8.6.2004 > quentinbubakoff> To víš... měl jsem hroznej hlad, tak jsem se nějak do toho bytu dostat musel...
U příspěvku:Prostě Dýně!!!
MZF (Občasný) - 1.6.2004 > Škoda toho zelenýho jazyka... Jinak super!
U příspěvku:Ubimbo v plamenech
MZF (Občasný) - 26.5.2004 > Teda já jsem hrozně škodolibej; je to docela OK, ale stejně si pořád řikám, co by se stalo, kdyby to vopravdu bouchlo...?
U příspěvku:Zájezd
MZF (Občasný) - 22.5.2004 > am_brosia> To by mi sebralo tři hodiny denně...!!!
U příspěvku:Teď můžeme na záchod!
MZF (Občasný) - 21.5.2004 > am_brosia> 

Díky. Jenom jestli se můžu zeptat: Co tě zavedlo k mojim fejetonům???

U příspěvku:Jel jsem tramvají
MZF (Občasný) - 21.5.2004 > am_brosia> 

jojo díky...:)

U příspěvku:Svoboda v pangejtu
MZF (Občasný) - 30.4.2004 > Petrax> Soráč, úplně jsem se zastyděla...
U příspěvku:Svoboda v pangejtu
MZF (Občasný) - 26.4.2004 > Petrax> Tak to mě při tom vůbec nenapadlo, ale fakt jsi mě rozesmál!
U příspěvku:Svoboda v pangejtu
MZF (Občasný) - 20.4.2004 > BlueSky> Ani větší ambice než jako zkratka to nemělo. Prostě jsem si to přečetl v novinách a naštval (rozhněval) se a napsal to za pár minutek. Byl jsem zvědavej, jaký budou reakce, takže tobě moc díky a kventýnovi vzkazuju, že si ho najdu...
U příspěvku:Svoboda v pangejtu
MZF (Občasný) - 20.4.2004 > quentinbubakoff> 

No, nejdřív jsem napsal ten text a pak mě samovolně napadl ten název. Původně jsem byl ale při psaní toho textu dost nasranej, jak to tady u nás všechno jde do háje, takže jsem se to snažil napsat stroze, jasně a vlastně je to takovej komentář. Ale já jsem ani nic víc nechtěl...

Ten název mě napadnul až potom, co agrese vyprchala.

Agrese není správným vodičem pera...

U příspěvku:Bez názvu
MZF (Občasný) - 18.4.2004 >

V tom má kventým pravdu. To mi taky přišlo trošku moc přitažený...

 

Ale jinak se mi tvoje texty dost líběj, tenhle je sice o něco slabší, než to předchozí, ale stejně...

U příspěvku:V tramvaji
MZF (Občasný) - 16.4.2004 >

Pro mě jsi mistr popisu!

 

První půlka je naprosto skvělá. Pak se to zlomí a začíná "červená knihovna", ale je napsaná dobře, nijak plytce, takže to nevadí.

U příspěvku:Spanilá jízda autobusem
MZF (Občasný) - 14.4.2004 > Je to sranda, ale jak už psal Jelen, konec bych taky zkrátil...
U příspěvku:Fr. Alpy II
MZF (Občasný) - 13.4.2004 > Paráda...
U příspěvku:Nevyhnutelné záležitosti
MZF (Občasný) - 13.4.2004 > MeTB> Jasnačka! Nic neni bez chyb, ale tohle dílko skoro jo...
U příspěvku:Milá
MZF (Občasný) - 12.4.2004 > Téma je to skvělý, ale ta rychlost a čtivost se postupně vytrácí, což je škoda. Závěr je vlastně nijakej.
U příspěvku:Nevyhnutelné záležitosti
MZF (Občasný) - 12.4.2004 >

Konec se dá sice tušit už tak zhruba od poloviny, ale je to skvěle napsaný, dialogy mě vážně dostaly, takže...

  <<< předchozí 
2.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter