Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 31.5.
Kamila
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Tajemství šedesátých let
ONN (Občasný) - 18.7.2003 > Brejlovka růžovka? Staromilectví chudáčka, co neví co se sebou, a tak raději pláče nad ztracenými zlatými časy? OK, na to máš právo, takovejch znám tucty, ale nějak jsem se nedočetl nic o tom avizovaném tajemství šedesátých let? Takže kde je to tajemné tajemství?
U příspěvku:Kdo jsme?
ONN (Občasný) - 9.7.2003 > romann> Odpovídám - jsme opravdu velmi vyspělá civilizace.
U příspěvku:Na čem lidé spí
ONN (Občasný) - 8.7.2003 > Tak ty děláš i do návrhu konstrukce a technologie výroby manželských postelí? Ty si fakt vosvícenej. :oDDD
U příspěvku:Channelingové začátky Lady
ONN (Občasný) - 8.7.2003 > romann> No tak to je snad jasné ne? Já ti tedy alespoň žádnou výměnu a ani dárek nenabízel. Už si zase legrační. :oD
U příspěvku:Channelingové začátky Lady
ONN (Občasný) - 8.7.2003 > romann> Ta tvoje samolibost tě jednou zahubí. Říkám, že praxi mám větší než ty a vůbec o tom nehodlám diskutovat. Prostě je to tak, smiř se s tím.
U příspěvku:Channelingové začátky Lady
ONN (Občasný) - 7.7.2003 > romann> Co si myslíš, že jsi, je tvoje věc. Co děláš a jestli zrovna nábožně taky. Já se do debaty slutečně POUŠTÍM, ty ses nepustil ještě nikdy! Ty nedebatuješ, jen tvrdíš a tvrdíš. Uvěřil jsi, že máš patent na konečnou pravdu. Uvěřil jsi, že jsi obklopen samými diletanty a musíš jim udělat jasno v jejich špatných názorech. Ale já si dělám, co chci,a světe div se, jde to. A jde a jde a jde!!! Takže to jsme dva. Dva, co mají pravou a definitivní pravdu. Co s tím? Co na to božské síly? Co na to Bůh a co na to Jan Tleskač???
U příspěvku:Channelingové začátky Lady
ONN (Občasný) - 7.7.2003 > romann> Jsem totiž velmi ukecaný amatér. Proč mluvím je největší tajemství světa. Že ta dívka užívala halucinogenny jsem neřekl. Bohem jsou vedeni všichni, ať chtějí nebo ne. Do NEBE, Království božího dojdou taky všichni, ať chtějí nebo ne. Já to tak krásné mám pořád. Nevěděl jsem, že ty si to musíš jen představovat, ikdyž tě z toho vlastně celou dobu podezírám, tedy že si celý svůj channelig jen představuješ a prožíváš hlavně své představy. Příliš mnoho nerealizovaných představ možná způsoboje časté opakování té tvé údajné TND. Ale TND možná není z představ, či z myšlenkových meditací, co když je z reality? ;o)
U příspěvku:Channelingové začátky Lady
ONN (Občasný) - 4.7.2003 > I jako maximální amatér v oblasti psychologie bych rád každého upozornil na dvojsečnost myšlenky na změnu sebe sama. Na první pohled krásná a lákává představa vlastního sebezdokonalení a proměny sebe sama totiž - obzvláště při jejím trvalém ponechání ve vlastním vědomí, hůře pak ještě je-li přiživována nějakými halucinogeny - v sobě skrývá velké riziko. Její přijetí vlastně způsobí, že se na svět kolem sebe začnete dívat nedokonale a sám sebe považovat za nedokonalého a začnete tomu věřit a těšit se na budoucí okamžik AŽ. Až to bude dokonalé a božské. Až já budu dokonalý a božský. Pokud ale za tímto účelem, za účelem dosažení onoho Až, jen vylehávate víkend co víkend přešlehlý travkou a se sluchátky s Lisou na uších, žádná změna se nedostaví a vy můžete být začít zaplavováni = sami sebe zaplavovat negativními a depresivními myšlenkami na téma jak jsem nedokonalý. Pomalu si spustíte maniodepresivní psychózu, pokud navíc ve své mysli často slyšíte pod vlivem drog opravdu i hlasy, tak navíc k tomu riskujete ještě spuštění schyzofrenie, kteréžto duševní nemoci mimochodem nejsou subjektem diagnostikovatelné. Loďka na vlnách mánií (super božské stavy, kdy všechno jde skvěle a zvládáte toho mnohem víc než dřív / u feťáka pak vybíjené (jako samonabíjecí baterie Romane, ovšem přes jejich kapacitu) právě v okamžicích pod vlivem / a depresí (onen Palkou totálně zprofanovaný termín Temná noc duše) se pomalu rozjede a vlny se budou zvětšovat a zvětšovat až už si sami pomoct nedokážete a podobně komíhající se kamarád, se kterým se budete utvrzovat o jistém postupu, vám bude taky k ničemu. Vaše společně vystavená a vypilovaná pa-dharmová doktrína (v magii se takovému psychokinetickému útvaru říká larvální egregor) se vás zmocní a kdy a jak vás vyplivne, už bude záležet jen na míře štěstí, jaké budete mít. Kdo se ptá po výsledcích už má svou odměnu!
U příspěvku:Labyrint Světa a Ráj prožitků Boha
ONN (Občasný) - 27.6.2003 > romann> Neptám se tě, co to chce, ale když už jsi s tím začal, tak ti klidně ještě nějaké otázky přidám, pro mě za mě. Ty jsi silák, ty to uneseš. Takže rekapituluji. Stále dlužíš odpovědi na moje otázky ohledně tvých demagogických tvrzení:

1. Kdo nebo co je Absolutno?
2. Jak víš že jsi? A tudíž jak si získal jistotu pravého Bytí
3. Jak se pozná pravé Bytí od nepravého?
4. Jaký je profesionální přístup a jak se liší od laického?
5. Co je to praxe a pravý přístup?
6. Jak se poznává pravý přístup od nepravého?
7. Jak se vyrovnáváš s rozporem svých tvrzení: A) Vše je bytí mimo představy, které žije samo v sobě. B) Jistota bytí je, že jsem sám sebou, Tím který Je.

Pokud nevidíš rozpor tak já ti ho přiblížím, když jsi Ten, který Je, kde je ono Vše? Jsi-li součástí Všeho, jak můžeš být sám sebou?

Zatím počet nezodpovězených demagogií jen roste a ty namísto odpovědí jen vymýšlíš kličky a mateš stopu. Ale já jsem lovec stínů, mě neošálíš ani neurazíš, mě se nemůžeš dotknout ani se mi ztratit, já mám totiž pomocníka s dobrým nosem a ostrými zuby.
U příspěvku:Labyrint Světa a Ráj prožitků Boha
ONN (Občasný) - 27.6.2003 > three mile smile> přečti si celý můj rozhovor s Palkou, pak možná pochopíš co se snažím udělat -- už roky uff
U příspěvku:Labyrint Světa a Ráj prožitků Boha
ONN (Občasný) - 27.6.2003 > romann> Kdo je Absolutno? Jak víš, že jsi? Nezajímá mě, kolik druhů bytí je. Chci vědět, jak se pozná pravé od nepravého. Mám mnoho prožitků a mnohem různorodějších než ty, ale žádný mě o takových věcech nepřesvědčil.
U příspěvku:Labyrint Světa a Ráj prožitků Boha
ONN (Občasný) - 27.6.2003 > Kdo je stvořitelem Multiverza? Jakou jistotu obsahuje pravé BYTÍ? Jak se liší pravé BYTÍ od nepravého?
U příspěvku:Labyrint Světa a Ráj prožitků Boha
ONN (Občasný) - 26.6.2003 > Takže máš jistotu!!! Tak to už máš i svou odměnu, ne?
U příspěvku:Labyrint Světa a Ráj prožitků Boha
ONN (Občasný) - 26.6.2003 > romann> cit.: "Ono takové je."

Jak to víš? Jak si to ověřil? Proč si se s tím smířil?

Takovým tvrzením opět nabízíš jistotu. Jistotu ke které se sám přivazuješ.

V diskusi k předchozímu článku ale jistotu popíráš. I tvrzením: "Vše je jiné", jistotu popíráš.

Pokud je vše jiné, jaktože Ono jiné není? Jaktože Ono je takové?

malá rada: Dávej alespoň pozor na to, co píšeš v rámci jedné debaty. Popíráš totiž neustále i sám sebe. :oD
U příspěvku:Labyrint Světa a Ráj prožitků Boha
ONN (Občasný) - 25.6.2003 > romann> "Bytí mimo jakékoliv představy žije samo v sobě."

Ano, ono se tak tváří. Asi jako když ego říká člověku já jsem já a nic jiného není. Procesor ale vyrobil člověk. Kde se vzalo bytí? Kdo vyrobil bytí? Z čeho se zrodilo? Kdo ho porodil?

P.S. "Když jsem byl v tvém věku, zaplatil bych to zlatem" Nno vidíš a já si s tím z nedostatku papíru klidně vytřel ... což je mnohem lepší důkaz toho, že si uvědomuji pomíjivost her, než když bych si z vlastních slátanin stavěl zaživa pomník a ještě se mu sám chodil pravidelně klanět.
U příspěvku:Labyrint Světa a Ráj prožitků Boha
ONN (Občasný) - 25.6.2003 > čtenář> Ale Miloši, uber trochu toho sebevědomí a přidej víc odvahy.A teď jedna otázka na otázku dle metod introspektivní jógy:

"Žije-li vše jen v představách vědomí, byť na všech jeho úrovních, jak říkáš. Ptám se pak, jak či v čem žije ono vědomí?"
U příspěvku:Labyrint Světa a Ráj prožitků Boha
ONN (Občasný) - 25.6.2003 > romann> Prvák nechápu, proč reaguješ na otázky, které jsem položil Milošovi a k jejichž porozumění natož zodpovězení jsi ty ještě nedozrál. Sám taky víš proč, nemáš totiž tolik zkušeností jako Miloš. Stran článku se tedy prosím drž svého jinak v jiných případech často užívaného: "Já to nepsal, to jsou Milošovi meditace."

Druhák. Absolutno si nemusím představovat. Cestu tam a zase zpátky mám v živé paměti jako mnohokrát opakovaný a vlastní silou spuštěný (!) prožitek. Narozdíl od tvývh představ, které jsou logické a dávají smysl. Právě tím se ale sám usvědčuješ z toho, že tvé vlastní meditace jsou jen tvými vlastními představami. Představami ega Romana Palky.

Třeťák. Jak se pozná opravdová odpověď? Intuicí? Jako ta hodnota ponoru či extáze? Intuicí Romana Palky. Pche. A kdo prožívá odpověď? Prožívání nějakých odpovědí, je zase jen prožíváním Romana Palky. Prostě stále ta samá nuda, nuda, šeď, šeď. Bloudění v nekonečném, stále stejnojiném a hnusnonádherném kruhu.

Čtvrťák. Když je zdokonalování jen Hra, proč se tak pyšníš úrovní extáze a ponoru do božského hnoje? K čemu je důležité zaujímat v této hře pozici na žebříčku? K čemu je důležité stanovovat takový žebříček? K čemu je důležité sdělovat obojí lidem kolem sebe? Proč to děláš? Odpovědi typu jsem takový, od malička mám nadání, naučil jsem to stovky apod. si ale nech. Těch už jsem slyšel dost a je to jen spousta fantasmagorií. Mě zajímá prostě, proč to děláš? O co ti jde? Co nabízíš. K čemu to je dobré a k čemu špatné?
U příspěvku:Labyrint Světa a Ráj prožitků Boha
ONN (Občasný) - 25.6.2003 > Ahoj Miloši,
to tě pořád baví ohromovat se Mariinou krásou? A když už tedy, proč o ni mluvíš tak šroubovaně? O jejích vlasech, očích, ústech a šíji lze i zpívat? Stači si některou z těch her zkusit zahrát. A nebo, jestli, už tě nebaví je hrát, co takhle zkusit se zas někam pohnout. Je kam? Co to zkusit zjistit? Jak to zjistit? Uvědomuješ si, že se stále pohybuješ uvnitř dokonalého uzavřeného systému? Hledáš snad bránu ven? Sám při tom hovoříš o tom, že tenhle pohyb je ale nekonečný. Co se tedy vydat ven? Za ABSOLUTNO, za DOKONALOST, za VŠE, za mysl a za Miloše???

A ještě jedna věc. Ještě jsem v žádné tvé všeohromeně všepopisné meditaci (samozřejmě jsem určitě nečetl všechny) neměl tu čest seznámit se s tím, jak v tvých oblačných vizích vypadá smrt a co to smrt je? Je snad smrt zas jen jedna z her? Až Miloš zemře skončí jen jedna hra? Jsou tedy i všechna Milošova svědectví, meditace, pocity pokroku, posunu či ponoru, jen hrou? Jednou z nekonečna her, které se stále rodí a umírají uvnitř jednoho dokonalého herního systému?

Je zdokonalovací proces dočasné entity tedy vůbec užitelný, když i on sám je hrou? Má zdokonalovací proces konec? Je ten konec uvnitř systému nebo vně?

Veřím, že víš, na co se tě ptám.
R.
U příspěvku:Ztracené klíče
ONN (Občasný) - 24.6.2003 > romann> cit.: "...divím se sám sobě, že se na to nevykašlu."

:oD Che che, ty ale hezky pateticky plácáš. :oD Proč předstíráš? Jde ti přece o nové lidi do skupiny. Potřebuješ neokoukané ksichtíky, kontakt s lačnými důvěřivci a také trochu tohu obdivu a poplácání po zádech. Proč už si to nepřiznáš? :oD

A paní Kludská? To je šarlatánka k pohledání, vždyť přelstila i channelingového inspektora, mistra jasnovidectví a již, poovažte, více než polovičního stále-božsko-extatika :oD

Hezký zbytek dne, R.

P.S. Držím palce a jsem zvědav, jaké budou reakce lidí na Spirále (slibuji, že já se zdržím). A pokud budou hodně zlé, tak přeji pevné nervy a ostrý zrak. Pasti totiž číhají především tam, kde je nečekáme!!! ;o)
U příspěvku:Ztracené klíče
ONN (Občasný) - 24.6.2003 > A JE3TĚ OFF-TOPIC, Slyšel jsem, že už zase smíš na Spirálu a co víc, že už máš ve frontě zařazený článek. O čem bude?
U příspěvku:Ztracené klíče
ONN (Občasný) - 24.6.2003 > Ale, ale? :o) Už zase sháníš nové maso? ;o) Démoni si žádají čerstvou krev?

K článku: Ano, jasnovidectví může i fungovat a je možné se ho i začít učit a rozvíjet.

Nechápu ovšem, jak se může člověk, který se sotva naučil jezdit na tříkolce, chvásat tím, že dříve učil lidi pilotovat letadlo? To mi vysvětli.
U příspěvku:Kdo jsme?
ONN (Občasný) - 23.6.2003 > čtenář> To jsem psal já, ale zapomněl jsem se přihlásit.
U příspěvku:Záře zdroje VšehoJediného aneb věčně klidný Pozorovatel
ONN (Občasný) - 2.6.2003 > ÓM TAT SAT! Štastny ať jsou všechny bytosti vesmíru!Zdravím channelisty, alchymisty a všechny další isty a istky zde přítomné!

Už dlouho jsem se nepodíval, co dělá na internetu Roman Palka a jeho oddaní i odtažití průvodci a tak jsem si dnes, jak je mým oblíbeným každodenním zvykem při "odpočinku na klosetu", vytiskl sebou do kabinky dva poslední články autora romann a v poklidu je přečetl doufajíc, že snad objevím nějaké skutečné změny a posuny v onom jinak zajisté stále progresivním vývoji a transformacích všech přítomných. Přiznávám raději hned, že můj chabý duchovní zrak nic takového neobjevil, a já už si chtěl zas postesknout, že mi nadále zůstává vše utajeno a mé osvícení se opět odkládá, když v tom jsem si všiml jedné věci, kterou vám prozradím až na konec této reakce a mnou to projelo jako blesk: "Jak z čistého nebe když šlehne mocná záře, zažil jsem okamžik obravského propadu, ze kterého jsem v zápětí vylétl až k božské extázi nejvyšší dimenze. Opravdu úžasně božské!!! Dneska jsem konečně pochopil, k čemu bylo dobré se s Palkou a jeho učením seznámit, dnes dospělo vše ke svému završení a já jsem nucen přiznat Ti, Romane, obrovské plus a tvému učení, zvláště pak zmíněným posledním dvěma článkům vzdát hold všech holdů... No, abych to už zkrátil, když jsem se pohodlně usazoval na "meditační prkénko" a nedočkavě se začetl, zapomněl jsem zkontrolovat, zda je v zásobníku dostatek toaletního papíru... Ano ;o) tušíte správně. Nebyl tam ani útržek, dokonce ani útržíček. Nu co, již jen opravdu telegraficky. Neváhal jsem znectít svatá slova božských sil a vcelku promptně po muchlající úpravě kříďáku z leaserovky jsem si těmi texty vytřel pr..l! Díky ti, ó mocný, za tvá slova, dnes mě naplnila uspokojením a došla svého významu a důležitosti. Příčina dosáhla svého důsledku. Kauzalita je pokořena. Náš magický účet je srovnán.

Mějte se a buďte štastní,
Roman Homola
U příspěvku: Výsledky dvou až čtyř let mystiky
ONN (Občasný) - 20.2.2003 > romann> Že jste jasnovidci? Lež jako věž!!! Když máte opravdu otázku, nezjistíte nikdy nic!!! Mnohokrát ověřeno!!!

2 loomy: Radím ti z vlastní zkušenosti se s touhle partou moc nezaplétat!!!
 
1.strana poznámek
 
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter