Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 19.5.
Ivo
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

Vybraný autor
čaro
(žena)
Občasný
Na Totemu: 5896x
Napsat zprávu
Autorův WEB

Píšu články, básně a povídky. Fotím, hraji divadlo... Baví mě jazyky, cestování, zimní sporty, společenský tanec, nejvíce však okultní nauky. Jsem žravá, pokud jde o žampiony. Ráda se procházím v dešti. Jinak jsem nositelkou různých obzvláštností (až deviací???), které zde raději nebudu uvádět :-)

 Příspěvky autora 
 Kolekce autora 
 Poznámky autora 
 Autor doporučuje 
 Autor si uložil 
 Ostatní doporučují 
 Ostatní si uložili 
 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 3.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Souložící semafor
čaro (Občasný) - 16.3.2005 > Mi se líbí "souložící semafor" a "V železných ňadrech duní hrom"... to se povedlo.
U příspěvku:VĚŽE A SOUMRAK
čaro (Občasný) - 16.3.2005 > Za to Tě musím, fungusi, pochválit.
U příspěvku:" Sabotáž "
čaro (Občasný) - 15.3.2005 >
U příspěvku:Podzim
čaro (Občasný) - 15.3.2005 > Jsou to klasické verše a je to dobře zvládnuté. Rozhodně to není "školní".
U příspěvku:Deprese
čaro (Občasný) - 15.3.2005 >
U příspěvku:Jak cestovat do Kábulu
čaro (Občasný) - 15.3.2005 > jojojo
U příspěvku:A B E C E D A
čaro (Občasný) - 15.3.2005 > Mi se to líbí, je to hravé.
U příspěvku:tajná říkání
čaro (Občasný) - 12.3.2005 > Pěkné, musím dodat, že to ve mně vyvolává atmosféru Vánoc - třebaže to ne/byl Tvůj záměr.
U příspěvku:Dva světy
čaro (Občasný) - 22.2.2005 > Emmet_RAY> To jsem ráda. Teď jsi to upřesnil, tak je to jasné. Měj se krásně, zdraví Tě ČAROdějka.
U příspěvku:Dva světy
čaro (Občasný) - 21.2.2005 > Emmet_RAY> 1) Korektury dělá různá sorta lidí, mezi nimi jsou například i vysokoškolští profesoři. (Já bych to vůbec nesnižovala. Takový člověk by neměl dělat chyby a když chce pro okolí zestručnit svou kvalifikaci a nechce unavovat, zmíní se právě o korekturách.)
2) Já nejsem žádný debil, Vaše poznámka není o tom, že "by mohlo být chápáno" toto jako chyba.
3) Nejsem ani žádná brigádnice. Korektury jsou jedny z mnoha mých jazykových aktivit. Vždyť ani nevíte, co dělám... Tak by mě moc zajímalo, když tak neadekvátně reagujete, co děláte Vy, když si troufáte tuto oblast komentovat.

Zdravím Vás, redaktore-adepte.
U příspěvku:Díky básníku
čaro (Občasný) - 17.2.2005 >
U příspěvku:čtení v Týnské
čaro (Občasný) - 17.2.2005 > 1)-> Lada Niola: Čtení na téma bylo na Totemu nějaký čas pravidlem, zejména v Salmovské...
2)-> MPosp: To není nutné, vždyť já tam jsem vidět dost.
U příspěvku:MODERNÍ DĚVČATA
čaro (Občasný) - 11.2.2005 > Zajímavá sociologická práce, pokračuj v tom do konce života...
U příspěvku:Ukrývání koťat
čaro (Občasný) - 11.2.2005 > Miluji koťata ... a tohle je moc pěkné a povedené. Taky si občas někam zalezu, někdy i škrábu a jako outěžek do sebe cpu čokoládu, pak se cítím provinile ... (ale to jen tak na okraj)
U příspěvku:Fyzikální II
čaro (Občasný) - 2.2.2005 > Já dělala z fyziky reparát... Ty vysvětlivky mi moc pomohly. Ale teď vážně - znělo mi to dobře hned při prvním čtení.
U příspěvku:SLUNCE VE VĚŽÍCH
čaro (Občasný) - 2.2.2005 > Je to fungusovka!!!
U příspěvku:nedomyšlené zamyšlení
čaro (Občasný) - 2.2.2005 > To je jako básnické cvičení, prostě etuda. Doufám, že to třídíš a jednou ty jazykové hříčky vydáš.
U příspěvku:Dvě obstárlé slečny v putyce
čaro (Občasný) - 2.2.2005 >

Možná to někde zbytečně rozvádíš. Už název básně mě zaujal..., celkem chválím.  Možná by mi osobně stačilo, kdyby celá báseň zněla takto:

Dvě ještě onehdy

nejkrásnější slečny ve městě

brunetka a blondýnka

si vyšly na večírek

do sprosté pivnice

 ... vzbuzení bez jména je bolestné ...

U příspěvku:Loreta Revue
čaro (Občasný) - 1.2.2005 >

Záslužná práce, jen tak dále!

U příspěvku:Podzimní báseň
čaro (Občasný) - 26.1.2005 > Emmet_RAY> Vždyť jsem to dala do sekce "klasické verše", takže je to jasné... Sice se to už nenosí, ale jednou za čas něco takového napíšu.
U příspěvku:Mlhy na Churáňově
čaro (Občasný) - 23.12.2004 >

Martine, to jsem netušila, že jsi zavítal i do těchto končin. Pracuje zde i můj dobrý kamarád a velmi dobrý a uznávaný básník Roman Szpuk. A to mi udělalo radost.

U příspěvku:Bez názvu
čaro (Občasný) - 21.12.2004 >

Děcka, to chce klííííííd (klid; foneticky klííííd)

U příspěvku:Bez názvu
čaro (Občasný) - 21.12.2004 >

Nechtěla jsem demonstrovat fňukání (a la "světe, žaluji, jde o šílené nepochopení"), ale je to o tom, jak píše Ouvej. Prostě miluji své noční chvilky... Nechci a nedovoluji si psát o tom, jak já píšu básně... A ta vajíčka a kurník - tak to prostě prožívám, tak nedůležité to pro druhého může být... Jinak se budu muset podívat na příspěvky od Ouvej, abych věděla, v čem jsou podobné či ukňourané...

U příspěvku:Jabloně na severu
čaro (Občasný) - 19.12.2004 > Je to zajímavé. Až jsem se zapomenula.
U příspěvku:Dva světy
čaro (Občasný) - 19.12.2004 >

2) Hm, nikdo není chudák. A k medializaci "proslulých" Bohnic ještě něco: Samozřejmě, že citliví lidé tvoří. Není divu, že mezi básníky a literáty vůbec je větší koncentrace lidí s depresemi apod. A když se sejdou na Totemu, nešli zde jako nějací chudáci, ale jako osobnosti, které se chtějí vyjádřit. Společné je to psaní. (Když to tak vezmu kolem, být v Bohnicích není ani móda, ani ostuda. Je to záležitost třeba i náhod: unavený podnikatel se tam schová na odpočinek; matka, které zabili dítě, se zhroutí - a už ji vezou; doktor splete dávky návykových léků, nesníží je podle plánu a zaviní závislost - a šup na detox mezi tvrdé feťáky; anebo jiní ublíží někomu, ale oběť skončí v Bohnicích a agresor dál mezi lidmi...)

 

3) Mám brutální svědectví z Bohnic, ale právě toho už tady mají všichni dost. Tak jsem to tenkrát pojala trochu zvenku. Ale schválně velmi krátce, protože delší věci člověk na internetu nemá čas a ani chuť číst.

 

U příspěvku:Dva světy
čaro (Občasný) - 19.12.2004 >

1) Nedělám gramatické chyby, moc si na tom (soukromě) dokonce zakládám, dělám korektury pro několik časopisů... 19 let jsem žila a bydlela na severu Moravy (spíše tedy Slezsko), kde všechna "i" a "y" rozlišujeme. Pokud si autor poznámky o chybách nevšiml, je to "výď" tam schválně a v přímé řeči, je to jazyk toho dědka v čepici...

 

 

U příspěvku:Lenka
čaro (Občasný) - 27.11.2004 > Tak já dávám 5 bodů a basta!
U příspěvku:Co čumíte!
čaro (Občasný) - 27.11.2004 >

Tuhle fotku mám taky, je ze ZOO. Ale tenkrát měli zapatlané sklo...

No je to roztomilé, dávat sem zvířátka, ale považuji to spíše jako takové odlehčení (viz NOVA tak končí Zpravodajský deník).

Kdyby byl zájem, můžu taky publikovat svou kolekci velkých, huňatých a macatých psů (zejm. bernardýni), na kterých dost ujíždím. Fakt jsem jich už dost rozvášnila.

U příspěvku:Moudré rozhodnutí
čaro (Občasný) - 24.11.2004 > Někdy stačí napsat něco jen tak - třeba jako cvičení. Většinou ale nehodnotím jednu báseň, ale vzpomínám na celého autora. Proto to dnes je takové odlehčení, ale jindy Naty tomu dává více :-)
U příspěvku:nepoučitelným
čaro (Občasný) - 22.11.2004 > Tak mi se to líbí, je to vypovídající o něčem a není to napsáno špatně. Je to věcné, cynické i vtipné. Naty, ale ty dvě hodiny - to je fakt dost dlouhá doba, tomu teda nerozumím.
U příspěvku:Post coitum
čaro (Občasný) - 22.11.2004 > Hm, Bystroň mi dluží už dva roky výplatu za produkci. Šestinu scénáře mi vykradl. A pak se schovával v J.J. Filmu, kde se zapíral v teplé kanceláři. Nakonec nebyl schopný to režijně dotáhnout, a tak se musel režie vzdát. Psát sice umí, ale to je všechno. Ten scénář jsem měla u sebe v šuplíku celkem dva roky, než z toho za pomocí známých a vlivnějších lidí konečně dospěl k realizaci. Ty vysál, použil, ale jede dál. Prachy za scénář protočil dle svého životního stylu za 2 mšsíce a teď bydlí u jiného kámoše, kterého použije na další svůj projekt. A tak dále. Vymění si číslo telefonu, nikdo z poškozených se ho nedovolá. Moc se omlouvám, že to sem píšu, ale na celý komorní film a Bystroně mám svůj názor...
  <<< předchozí 
3.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter