|
Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků. |
|
| |
V pondělí 14. února se uskutečnil další literární dýchánek v Týnské kavárně. Zúčastnilo se ho poměrně velké množství vystupujících autorů, kteří zastupovali především servery www.totem.cz a www.pismak.cz. Všem účinkujícím (jmenovitě: Naty, paranoidovi_androidovi, Sn_vojáčkovi, tkalci, arielovi, ECHOvi, Augustinu_Šípkovi, Kid_A, Vlastě Bakalové, klipetovi, Lyrykovi, Elyanne, Tady, Mar ritě, Noemu, pozorovateli, Tvorovi), kteří vystoupili se svou tvorbou, děkuji. Děkuji všem, kteří se mnou vydrželi sledovat básničky Elizabeth Bishop (Crusoe v Anglii, První smrt v Novém Skotsku).
Další čtení pořádané redakcí Totemu se uskuteční opět za měsíc na obvyklém místě.
Jinak nejbližší naše akce bude Loreta revue v Malostranské besedě 27. 2. 2005. V poetické části programu zazní mimo jiné přednes Anničky Šafářové, která vystoupí s elegiemi Anny Achmatovové. Všichni, kteří v říjnu slyšeli její podání Sylvie Plath, vědí, že je na co se těšit (a to mám ještě slíbeného Demla:-))
Za redakci TOTEM.cz všem návštěvníkům a účinkujícím děkuje drfaust.
Fotodokumentaci z akce pořídili čaro a MPosp a je k dispozici zde.
... a na přání doplňuji fotku fotografující kolegyně :o)
|
|
|