Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 12.11.
Benedikt
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

Vybraný autor
AdaMM
(muž)
Občasný
Na Totemu: 8269x
Napsat zprávu
Autorův WEB

parnoidní maniak. kavárenský povaleč. drogový dealer. počítačový blázen. cizinec v cizí zemi. budoucí muž v domácnosti. vyberte si podle svého gusta.

 Příspěvky autora 
 Kolekce autora 
 Poznámky autora 
 Autor doporučuje 
 Autor si uložil 
 Ostatní doporučují 
 Ostatní si uložili 
 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 17.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:^%$^total&)^brutal^%^%*
AdaMM (Občasný) - 11.3.2003 > jsou tam odkazy, jen nejak nejsou videt. ach jo. ale co slovo to jeden link. aby sis nemyslel, ze jsem ti to nechtel vysvetlit!
U příspěvku:Labuť #2
AdaMM (Občasný) - 11.3.2003 > hm... no a je to tady :) jen mi přijde, že po stranách jsi mohl nechat trochu víc místa, hm?
U příspěvku:^%$^total&)^brutal^%^%*
AdaMM (Občasný) - 11.3.2003 > myslel? mozna jsem se jen spletl.
U příspěvku:Warszawa-hlavní nadrazi
AdaMM (Občasný) - 10.3.2003 > super!! nahodou si myslim, ze to je hrozne zabavne misto :) vubec warszawa centrum ma neco do sebe. ale hlavne se mi to uplne moc libi... :]
U příspěvku:Soukromý hřbitov
AdaMM (Občasný) - 10.3.2003 > šetři. mrtvým jsou květiny k ničemu.
U příspěvku:Labuť #1
AdaMM (Občasný) - 10.3.2003 > koukám, že milá labuť je s pořadovým číslem 1 - čili se těším na nějaké další, pokud možno ostřejší ;)
U příspěvku:TAKOVÁ KRÁSA
AdaMM (Občasný) - 10.3.2003 > hmm... asi bych se měl omluvit natálii za kritiku u jejich básniček. tohle se mi snad jenom zdá...
U příspěvku:^%$^total&)^brutal^%^%*
AdaMM (Občasný) - 10.3.2003 > jo, ty vole, to je fuckt dost husty, jak tady fsechny sefujes, ty krabe, mas dost hrubej imidz a tahle vychytana paradicka nejspis dostane vsechny masery, co maj cuch na trendy akcicky a poznaj tu fikanou semantickou odvolavku na barthese a derridu, ses buh, masakr.
U příspěvku:Oskar
AdaMM (Občasný) - 10.3.2003 > gratuluju oskarovi k zasloužené popularitě :)
U příspěvku:Česká vesnice - díl 2.
AdaMM (Občasný) - 10.3.2003 > může být - ale ... mohlo by být i líp možná.
(ale já tomu houby rozumím ;)
U příspěvku:Na skladišti
AdaMM (Občasný) - 10.3.2003 > to je dost hrůzostrašná představa, být napaden svišti...
U příspěvku:Ve stínu hvězd
AdaMM (Občasný) - 9.3.2003 > líbí :)
U příspěvku:Česká vesnice - díl 1
AdaMM (Občasný) - 9.3.2003 > to vypadá zajímavě :) rád se podívám na další díly...
U příspěvku:Pospíchej
AdaMM (Občasný) - 9.3.2003 > to jsou ale barvy!
ó barvy!
U příspěvku:Průběh blesku
AdaMM (Občasný) - 2.3.2003 > fíha.. dost dobrý :)
U příspěvku:Schuzka s minulosti
AdaMM (Občasný) - 26.2.2003 > taky líbí moc :) moc moc! ;)
U příspěvku:Kristus
AdaMM (Občasný) - 26.2.2003 > jo! :)
U příspěvku:Nebe
AdaMM (Občasný) - 26.2.2003 > pomineme-li faktické nepřesnosti v tvé recenzi (kde tam byla nějaká zkrvavená mrtvola? policisté berou slova phillipy velmi vážně - zejména ti, kteří v obchodu s drogami jedou také atd.), přijde mi podivné vypisovat úvodní polovinu filmu scénu po scéně a pak tu druhou shrnout do pár vět...
onen "logický nedostatek" je nesmysl: policisté anglicky rozumí - i méně chápavým by to mělo dojít ve chvíli, kdy major pini poslouchá nahrávku z cely a rozhoduje se nechat phillipu utéct...
co se hereckého umění týče, nechci být příkrý - nic proti cate blanchett nemám (a rozhodně dobře vypadá), ale za herecký výkon roku se to považovat nedá, tím spíše na základě zmiňované scény...
U příspěvku:Než zemřu bolestí
AdaMM (Občasný) - 24.2.2003 > (jen... abys mě nechápala špatně: nic proti tobě nemám a cítím s tebou, jen mi přišlo, že pokud se hodnotí literární projev, tak se k tomu nic jiného říct nedá...)
U příspěvku:Než zemřu bolestí
AdaMM (Občasný) - 24.2.2003 > skoro bych si myslel, že jako prozatimní léčivo jsi se rozhodla z depresí "vypsat". ovšem to může přivodit deprese jiným, například čtenářům, které bude bolet hlava z nepovedených básní: banalita+omšelost námětu i provedení+chybí jediné originální slovní spojení nebo cokoliv, co by té básni dalo jakoukoliv hodnotu...
U příspěvku:Kartografie:o))
AdaMM (Občasný) - 24.2.2003 > dobrý nápad - ale možná to mohlo být realizované líp?
jako uříznutá sklenice, divné barvy... škoda ;)
nějaká "verze dva"?
U příspěvku:Nebe
AdaMM (Občasný) - 23.2.2003 > spousta jmen, od kterých bych čekal něco víc: možná právě ta kombinace zapříčinila celkově rozpačitý dojem... když se mne ptala sestra, jestli má zaplatit stovku za lístek, tak jsem jí to nedoporučil: myslím, že tykwer se snažil o "umění" a to ještě kdovíproč kombinoval s akčním filmem - bohužel nepovedlo se ani jedno. možná je to fajn film pro fanatické příznivce toskánska. ale že je tam pěkně, tomu bych věřil i bez podprůměrného filmu.
U příspěvku:Pohyb v korunách
AdaMM (Občasný) - 16.2.2003 > could be :) ale mohlo by to být i lepší... proto...
U příspěvku:KRÁL JAN A SAŇ
AdaMM (Občasný) - 15.2.2003 > :))) paráda!
U příspěvku:Smíchov
AdaMM (Občasný) - 15.2.2003 > mmm... as in a movie...
U příspěvku:strom v poli
AdaMM (Občasný) - 15.2.2003 > víceméně souhlas :) zajímavé pro použití někde jinde nějak jinak?
U příspěvku:Zahleděni do ohně
AdaMM (Občasný) - 15.2.2003 > could be ;)
U příspěvku:nerez2-Calgonit house inner space
AdaMM (Občasný) - 14.2.2003 > party time? 0% vodní kámen? :)
U příspěvku:Mezi bodláčím
AdaMM (Občasný) - 13.2.2003 > melancholické... líbí, ani nevím přesně proč...
U příspěvku:Kvadr
AdaMM (Občasný) - 13.2.2003 > nejsem odborník, ale tohle mě nedostává: příliš umělé, křiklavé barvy a to černé "cosi" vpravo nahoře? celkově slabší průměr...
U příspěvku:Lichý zítřek
AdaMM (Občasný) - 12.2.2003 > tak tudy asi lehkost neprošla.
  <<< předchozí 
17.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter