Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 21.5.
Monika
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:OKOUZLENÍ
Lukas_ltm (Občasný) - 18.4.2014 > jj..Modrá laguna :)
U příspěvku:SNILA JSEM
Lukas_ltm (Občasný) - 20.2.2013 > Sny a touhy neukojí, po desáte po sté, stojíc ve tvém předpokoji, osud s dlouhým noséééém.
U příspěvku:UMOŘEN VĚKEM A DOBOU
Lukas_ltm (Občasný) - 22.4.2011 > BELA1> ...nepochopil...ac stesk po mladi sny prilaka, co chtela bys od vidlaka...
U příspěvku:UMOŘEN VĚKEM A DOBOU
Lukas_ltm (Občasný) - 4.3.2011 > Umoren, z potu otiram si celo....co nam to delas?...Belo..ach Belo...
U příspěvku:K ránu...
Lukas_ltm (Občasný) - 8.2.2011 > BELA1> ..take..backorko..:o)
U příspěvku:K ránu...
Lukas_ltm (Občasný) - 7.2.2011 > BELA1> Neštkám v koutě o tvou přízeň,ty pískle jedno štěněcí,polibkem z vášně uhas moji žízeň,či příště zůstaň nad věcí..:o)
U příspěvku:K ránu...
Lukas_ltm (Občasný) - 7.2.2011 > BELA1> ..dalsi chvala neni nutna, tak s ni setri prosim te..dej poznat jak polibek tvuj chutna, ci kord svuj tas at skolim te..
U příspěvku:K ránu...
Lukas_ltm (Občasný) - 7.2.2011 > BELA1> ..oooo dekuji, Basnicko...Zeny jsou peceti mou sedmou,at me pan Buh navzdy zatrati, hodnym, ci tem s dusi neposednou, versi se zkousim dostat do gati.. :o)
U příspěvku:K ránu...
Lukas_ltm (Občasný) - 7.2.2011 > BELA1> ..dekuji a kvituji, ze jsi si si dala tu praci a precetla jich vic, nez jen tu jednu..
U příspěvku:LÁSKA A ŽIVOT
Lukas_ltm (Občasný) - 7.2.2011 > ...
Láska jakoby je moře
jež příliv vášně rozpění
tak líbej mě něžně ty mé kuře
pod krovem mého stavení :o)
U příspěvku:...
Lukas_ltm (Občasný) - 5.2.2011 > BELA1> ..forma je kazdyho vec, zlato..ale musis uznat, ze se to cte takhle dobre i vam pomalejsim..:oD
U příspěvku:Žena na rozcestí
Lukas_ltm (Občasný) - 21.1.2011 > ..posledni kousek faaakt dost dobry..
U příspěvku:Manželství
Lukas_ltm (Občasný) - 13.1.2011 > jarkakrej> ..bohuzel vlastní..statisticky je to bud a nebo..
U příspěvku:Manželství
Lukas_ltm (Občasný) - 25.11.2010 > ....



Stěží je napadne
když stojí tu v kostele
že „lásky věčné“
zbude jen
středečně-sobotní
vrzání postele..:)
U příspěvku:Optimistická..
Lukas_ltm (Občasný) - 2.2.2010 > šedé> ..tak tak...otce nas jen jsi na nebesich, vypni uz zimu a uklid ten snih...
U příspěvku:votravná
Lukas_ltm (Občasný) - 11.8.2008 >
U příspěvku:Ekumenická
Lukas_ltm (Občasný) - 8.8.2008 > Toník Zvoník> ..jako od kdy?..
U příspěvku:Veterinární
Lukas_ltm (Občasný) - 8.12.2006 > ...tvuj a ci server?........ok...tak se predvadej pred svym publikem...
U příspěvku:Veterinární
Lukas_ltm (Občasný) - 8.12.2006 > born to be child> ..taky nebyla pro tebe...a o hodnoceni jsem se neprosil..
U příspěvku:Veterinární
Lukas_ltm (Občasný) - 8.12.2006 > maxima gali> 
U příspěvku:Veterinární
Lukas_ltm (Občasný) - 8.12.2006 > born to be child> ...pokud se ti neco nelibi..napis co...
U příspěvku:Totemový sex
Lukas_ltm (Občasný) - 28.11.2006 > Kelly> ..nevim...byla to řečnická odpověď ?..
U příspěvku:Totemový sex
Lukas_ltm (Občasný) - 23.11.2006 > Kelly> ..mluvis z vlastni zkusenosti?..
U příspěvku:Totemový sex
Lukas_ltm (Občasný) - 21.11.2006 > Kelly> ....zenska...na neco co nepochopila, odpovi...tak se podivej na ten odkaz http co jsi mi poslala jako odpoved...nemam absolutne zadnou souvislost z prispevkem...
U příspěvku:Totemový sex
Lukas_ltm (Občasný) - 20.11.2006 > Kelly> ..ne ze bych tomu rozumnel.....Frantisek je Roudnice....
U příspěvku:Totemový sex
Lukas_ltm (Občasný) - 16.11.2006 > Kelly> ..Martino, asi si chybí souvislost s batohem..
U příspěvku:nesplněný sen
Lukas_ltm (Občasný) - 15.11.2006 > Kelly> :o))))
U příspěvku:Fotka
Lukas_ltm (Občasný) - 15.11.2006 > Kelly> ..literát taky rád...zbytek viz - http://www.totem.cz/enda1.php?a=160980 :o)
U příspěvku:nesplněný sen
Lukas_ltm (Občasný) - 15.11.2006 > Matala> ...ja sem uz taky moc casto nechodim a v posledni dobe to byla vyjimka, ze jsem sem neco povesil...tezko sem das neco, co je hodne osobni a napsane pro nekoho...je vubec hezky ze umis a zkusis neco takhle vyjadrit, a je fuk jestli je to OBROVSKA poezie a nebo neco, co je pro radost...
U příspěvku:Fotka
Lukas_ltm (Občasný) - 15.11.2006 > Kelly> ...nechci placat po zadech,je to napsane tak jak jsem to videl...a uz jsi dost velka holka na to abys vedela ze pokud chces chlapovi rict neco,co se mu nebude libit,bude lepsi kdyz u toho nebudes mit na sobe tricko... :o)..a ja mel vcera mizernej den - coz je v prekladu - promin...
U příspěvku:Fotka
Lukas_ltm (Občasný) - 15.11.2006 > Naty> ..obraz jako neco co vidim...a tebe si vazim, nejsi protivna...
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter