Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

Vybraný autor
maxicka
(žena)
Občasný
Na Totemu: 4246x
Napsat zprávu

Vzkaz ostatním:
slunishkoo v dusicce..
..perem si pozpátku napíšu život.. s úsměvem dítěte..

 Příspěvky autora 
 Kolekce autora 
 Poznámky autora 
 Autor doporučuje 
 Autor si uložil 
 Ostatní doporučují 
 Ostatní si uložili 
 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Nesnesitelná lehkost bytí
maxicka (Občasný) - 7.12.2003 > oj..jak nesnesitelne :)
U příspěvku:KOČIČKA
maxicka (Občasný) - 6.12.2003 > dddepka .. kontrast..no jó.. ale baudelaire to nejni.. :))
U příspěvku:Hojnost
maxicka (Občasný) - 6.12.2003 > ... nikdo neprijde.. a presto..
U příspěvku:cekani
maxicka (Občasný) - 30.11.2003 > nejlepe by se mi to libilo, kdyby to bylo jen cernobile - ta cervena je proste moc.. kdyby ta slecna nemela ten sal, ale zustala se stejnym vyrazem na stejnem miste.. nebo se pokusit o takovou tu zvlastni retus, udelat z te hodne cervene jen tmavobordeaux ci tak.. tezko rict.. :) usmivej se.. :)
U příspěvku:vykoupení
maxicka (Občasný) - 30.11.2003 > ..ja bych hlavne davala pozor na nasi cestinu - sprav, co nespravi dest.. to neni od zprav coby informaci! pozor pozor, a v poezii to rve usi dvojnasob.. libi se mi moc zacatek, ostatni uz ne tolik.. prvni strofa hezoucka..navic - zapomneni! od pomni! priste radeji korigovat pred publikovanim.. zbytecne to kazi dojem, aspon ten muj..
U příspěvku:pech
maxicka (Občasný) - 30.11.2003 > az na prepis "uslici" dobre.. :) pech je vsudypritomny, skoro jako vlnity plech.. on se jednou umoudri a necha nas vsechny byt.. sedne si na okap a bude se divat, ale nebude sahat.. :) at brzy spadne.. napad dobroucky.. :)
U příspěvku:Zahradní květinka
maxicka (Občasný) - 30.11.2003 > .. jedno z nejlepsich temat.. k deboree- kdyby tam ty ostatni kvetinky nebyly, bylo by to lehce vykonstruovane.. takto je to uplne nej.. :) udelalo radost.. :)
U příspěvku:Noční můra?
maxicka (Občasný) - 30.11.2003 > .. jo.. toho napeti je tam az prilis, ze z toho beha mraz po zadech.. jinak chvalim zdarile barevne propojeni s textem.. jen ta jedna seda a ta druha sedomodra jsou si hodne podobne.. ale jde o text, ne barvy.. :) no.. snad jen.. je to drsne..
U příspěvku:alkoholik
maxicka (Občasný) - 30.11.2003 > .. smutne.. lec pravdive, neb verim, ze existuje az prilis mnoho podobnych osudu rozlicnych osubek.. doufam, ze s tebou a alkoholikem to nebude tak horke.. :)
U příspěvku:the moon
maxicka (Občasný) - 30.11.2003 > iii.. pusobi to na me depresivne.. jsi sikovny, to jo.. ale tohle se mi moc neto.. :) jako barvicky pekny, ale.. no ju.. dneska to bude tou mlhou.. :) usmivej se..
U příspěvku:můj miláček a já
maxicka (Občasný) - 29.11.2003 > :)
U příspěvku:Deprese
maxicka (Občasný) - 29.11.2003 > .. nadeje se jen trapne culi.. obcas mam chut to rict nejen o nadeji.. ktera sama o sobe vlastne za nic nemuze..
U příspěvku:Smutné ráno
maxicka (Občasný) - 29.11.2003 > .. libi.. jedine, co je takreceno kostrbate, byt nerada opakuji slova druhych, je vers /zamky/naramky/.. ale.. zase me dostalo toto - s pocitem perverzni radosti slapeme po strepech svych snu.. ***
U příspěvku:Chrám
maxicka (Občasný) - 29.11.2003 > .. a ja bych si vybrala vse.. cenim si tvych dilek, moc! maji neco, ceho se jinym dostava mene nebo vubec - maji osobitost a smrnc.. a k tomu jsou "citlive".. muze-li basen takova byt! a ja soudim, ze ano! :) tahle je i trosku.. zvolavaci.. smutne zoufaly chram, ale doufajici. jen varujici.. libi.. moc..
U příspěvku:rybářka
maxicka (Občasný) - 28.11.2003 > Dáreios> .. :)) ja se pomalu cervenam.. :)) teda pomalu, asi konstantne, ale to tak.. :) dekuju.. :) zalozime spolecny fanklub- ale jeste vymyslet ceho.. :) videla bych to na hady a hadata.. :)
U příspěvku:Milostná
maxicka (Občasný) - 28.11.2003 > .. pripomina mi to moc veci v mem zivote-ale to je asi bezny stav.. ;) .. a ty mi odpusis..snad pro tento den..jsem jen tim, cim jsem..
U příspěvku:Sen hvězdnaté noci
maxicka (Občasný) - 28.11.2003 > ... hm.. tak myslim, ze tohle obsahuje vse, co chtelo a melo byt vyrknuto.. jedine, co mi k tomu prilis nedoseda, je ten nazev- ani nevim, proc.. nicmene moc se mi libi.. dekuji za toto dilko.. :)
U příspěvku:Krkavec a Palečnice
maxicka (Občasný) - 28.11.2003 > Dáreios> .. :) mata by byla taky.. tady je vseho dosti.. dosytosti.. :) krk mas rad? tak ja budu jenom ta mambo-zmije a kousnu te.. a treba do krku, at se ujistim, ze nelzes o lasce ke krku.. :)
U příspěvku:Krkavec a Palečnice
maxicka (Občasný) - 28.11.2003 > Dáreios> ..anabolika na sklade nemame, ale naslo by se tu par (znovu ta barva- to je cire znameni!) zelenych caju.. :) nebo bych mohla transformovat do anakondy- pak bys mel unavu vyresenou jednou pro vzdy.. :)
U příspěvku:Krkavec a Palečnice
maxicka (Občasný) - 28.11.2003 > Dáreios> .. svleknuti z kuze=pohodlnejsi, ale byla by zima-a to se mi uz tolik nezamlouva.. :) prd neznou? tedsss me teda nastval - kousnu te!! :))
U příspěvku:Krkavec a Palečnice
maxicka (Občasný) - 28.11.2003 > Dáreios> soude podle momentalniho obleceni bych se oznacila za tu potvurku jedovatou (ale neznou) - mambu zelenou :)) no coz, nocni kosile si barvy nevoli, a had uz vubec ne :)
U příspěvku:Krkavec a Palečnice
maxicka (Občasný) - 28.11.2003 > Dáreios> .. nene, ja jednim jsem.. :)
U příspěvku:Pomalu, polehounku porcuji šílenství
maxicka (Občasný) - 28.11.2003 > jo joj.. archivni kapenky..
U příspěvku:Procházím Prahou s otevřenýma očima
maxicka (Občasný) - 28.11.2003 > ....
U příspěvku:Návštěva soukromého parku
maxicka (Občasný) - 28.11.2003 > aj aj.. :)
U příspěvku:My jsme Bůh (dubům listy neopadávají… až na jaře)
maxicka (Občasný) - 28.11.2003 > az moc dobre prekombinovany.. :) vidlemi obracim stigmata..snitka sneni..a vazke tkane..
chjo, ty moje opozdene reakce..:)
U příspěvku:Jedenáct stupňů letargie
maxicka (Občasný) - 28.11.2003 > !
U příspěvku:Napaden proudem not
maxicka (Občasný) - 28.11.2003 > .. az mam pocit, ze mi z te melodie zacne piskat v usich.. toz dobre, dobre! :)
U příspěvku:Krkavec a Palečnice
maxicka (Občasný) - 28.11.2003 > ....pss.....smutna para z caje..
U příspěvku:Palmičky
maxicka (Občasný) - 28.11.2003 > ..ty "pozadove" kruznice vynikaji krasne- jsou uzasne, ale ty palmicky.. tem neco chybi.. je to super napad dat je takhle do opozice, ci jak se tomu nadava- ale .. jsou nejake.. hm.. moc bile.. ja nevim.. ? je to hezky.. ale .. nejak neoslovilo.. mas hezci veci.. mozna je to tim, ze tam jsou ty palmy, ktere ja moc nemusim.. :) ale to pozadi je perektni, tesim se, ze ho uvidim i jinde.. :)
U příspěvku:Pavouci
maxicka (Občasný) - 28.11.2003 > libi.. pavouci nemaji chybu, ale pomerne zajimave je tve stinovani pavucin.. :) oni totiz ti pavoucci v kontrastu s pavucinami vypadaji prilis "zive" (tj. jako ve skutecnosti), kdezto ty pavucinky jsou takove -snove-, jakoby pohadkove.. spatne se vyjadruji.. hmm.. jsou mozne vystinovane az moc- tedy, dle meho nahledu, ze styl je "biologicky" ci ryze snovy.. i kdyz, ono to mixovani ma neco do sebe.. i kdyz kdybych umela tak krasne kreslit, udelala bych to treba jen snove nebo jen skutecne.. je to trochu provokativni.. :) nicmene moc libi.. a jen vecna.. vzpominam na vytvarnici, ktera me ucila - vzdy rikala "v obrazku by nemela figurovat bila".. vim,je to hloupost, nekdy se bila proste vyuzije tisickrat lepe, ale co treba to zkusit hodit cele jemne do pavucinove sedi (hodne jemne), zmirnit kontrasty pavucinek, pridat zilkovani jednodelozne rostline a... muzes publikovat v prirodovedeckem casopise.. :)) ne.. uz to prehanim.. to rikam, jak bys me dostala.. ale tohle je moc povedeny kousek, jsi sikulka..:)
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter