Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 18.4.
Valérie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Cestou na vlak přes Václavák.
Márty (Stálý) - 19.2.2023 > Peslov> Fotomontáž to není. Ta socha, kterou jsem vyfotil, se nachází u muzea, před kterým je socha svatého Václava a Václavské náměstí.
U příspěvku:Cestou na vlak přes Václavák.
Márty (Stálý) - 18.2.2023 > čtenář> Ten svatý Václav v pozadí bude zřejmě halucinácija.
U příspěvku:Když větrám.
Márty (Stálý) - 8.3.2022 > Palach> To je hrad Střekov, odraz je ve střešním okně.
U příspěvku:Když větrám.
Márty (Stálý) - 5.3.2022 > Martin> To je Martine odraz ve střešním okně. Je to moje oblíbené stanoviště, těhle odrazů s hradem už mám spoustu za různého počasí. Pokaždé jiný obraz.
U příspěvku:Průlet.
Márty (Stálý) - 24.2.2022 > Gogin> V Ústí nad Labem, lanovka na Větruši.
U příspěvku:Ještě deset let mi zbývá do penze a i když pracuji od rána do večera, mám stále častěji pocit, že ta chabadla stínů lavičky v parku jsou stále delší...
Márty (Stálý) - 17.1.2022 > j.f.julian> Děkuji za vloženou báseň.
U příspěvku:Večerní loužovka kostela Nanebevzetí v Ústí nad Labem.
Márty (Stálý) - 9.1.2022 > IAN HEROICKY> Bar Paula neznám a kdy jsem byl naposledy v nějakém baru si už ani nepamatuji.
U příspěvku:Večerní loužovka kostela Nanebevzetí v Ústí nad Labem.
Márty (Stálý) - 7.1.2022 > Martin> Přesně tak, bomba v posledních dnech války si trochu pohrála s jeho statikou.
U příspěvku:Z rozhledny Máminka
Márty (Stálý) - 25.11.2021 > Po přečtení této Tvé básně Martine jsem se podíval z okna do nebe, jestli tam nezahlédnu svou mámu...
U příspěvku:Tatry
Márty (Stálý) - 27.10.2021 >
U příspěvku:Nadechnutí
Márty (Stálý) - 23.10.2021 > Pěkné Martine.
U příspěvku:Větruše v přírubě na lávce za nádražím v Ústí nad Labem.
Márty (Stálý) - 14.9.2021 > čtenář> Máš pravdu, ten název je blbej. Jinak jsem to neuměl vyjádřit. Asi bude většinou nejlepší nedávat žádný nadpis.
U příspěvku:Hra se střešním oknem.
Márty (Stálý) - 13.9.2021 > Zeanddrich E.> Snímek jsem pořídil ze střešního okna svého domu. Rád z něho fotím hrad Střekov, v jehož podhradí bydlím již přes dvacet let. Obzvlášť, když je zajímavá obloha.
U příspěvku:Ivo RITTIG
Márty (Stálý) - 9.9.2021 > Deset let jsem na Totemu nebyl a teď jen zírám na to, co se tady děje. Mé pocity asi nejlépe vystihuje ta přezdívka Přilítlimimozemšťani. Fascinuje mě vaše energie napsat tolik slov a pak je snad dokonce i přečíst. To už bych asi nedal. Klobouk dolů...
U příspěvku:Uprostřed města.
Márty (Stálý) - 26.8.2021 > čtenář> Děkuji.
U příspěvku:Pod mostem.
Márty (Stálý) - 24.8.2021 > čtenář> Přesně tak. Občas si tam chodím odskočit, když se mi nechce platit dvacka za toalety. Jednou jsem tam při tom odskoku udělal tuhle fotku.
U příspěvku:Labské malování.
Márty (Stálý) - 18.8.2021 > čtenář> Možná je to smutné, ale já raději ulítávám, než neulítávám.
U příspěvku:Mrak na balkoně.
Márty (Stálý) - 28.6.2020 > Focus> Jedná se o malý výřez z většího záběru původního snímku, proto to není úplně čistý. Ta blbůstka s tím mrakem mne napadla až druhý den, když jsem se na snímek díval.
U příspěvku:Masarykova zdymadla včera večer.
Márty (Stálý) - 7.6.2020 > čtenář> Ty prostě napíšeš jen tak zdymadlo a přitom je to úžasné dílo, v němž nechali svým umem naši předkové stopu, před kterou bychom měli smeknout a pokud si nebudeme TGM nějak zbožťovat a on by o něco takového asi nestál, tak by si neměl připadat nějak neuctivě, že tato stavba nese jeho jméno.
U příspěvku:Masarykova zdymadla včera večer.
Márty (Stálý) - 6.5.2020 > čtenář> Myslel jsem si, že jestli alespoň v něčem bude koronavirus přínosem, tak v tom, že se lidé přestanou zabývat nesmysly jako například, aby se Vodňanská jmenovala Vodňanský a nebo k čemu bylo Masarykovi, že se po něm jmenují zdymadla, ulice, náměstí atd.
U příspěvku:Stíny.
Márty (Stálý) - 6.5.2020 > Zeanddrich E.> Snímek jsem pořídil včera na Lidickém náměstí v Ústí nad Labem. Na záběru je divadlo a vpravo muzeum.
U příspěvku:Stíny.
Márty (Stálý) - 6.5.2020 > Zeanddrich E.> Snímek jsem pořídil včera na Lidickém náměstí v Ústí nad Labem. Na záběru je divadlo a vpravo muzeum.
U příspěvku:Mušky před Mariánským mostem v Ústí nad Labem.
Márty (Stálý) - 24.4.2020 > čtenář> Ještě to šlo, od shromaždiště na severním nádraží jsem byl docela daleko, stál jsem na Benešově mostě.
U příspěvku:Pozdrav z Ústí nad Labem.
Márty (Stálý) - 3.11.2019 > Focus> Reálné to je, ale vyfotit to sranda nebyla. Snímek jsem dělal na takovém improvizovaném molu pro lodě, přičemž aby se mi tam alespoň trochu zrcadlil hrad v řece, tak jsem musel docela hustě do dřepu, naštěstí ještě kolena sloužej.
U příspěvku:21. srpen...
Márty (Stálý) - 22.8.2011 > Šílená svině> To není frustrace, ale takové volné pokračování mé předchozí záležitosti pod názvem No comment, pokračování v kontextu vzpomínání na rok 68 a možná také toho, jak jednou budeme vzpomínat na dnešek, ve kterém se stalo in pořád si něco nalhávat. Zvláštní však je, že za bývalého režimu bylo nalhávání totalitně dané a dnes funguje podobně i přesto, že nejsme do něho nějak nuceni, pokud ovšem pominu média, ty umí dnes s davem udělat slušnou bramboračku...
U příspěvku:Jestlipak uhodnete, co to je?
Márty (Stálý) - 17.7.2009 > Z hospody jsem nešel ani jsem bohužel v žádné kosmické lodi neseděl, ta fotka je vlastně paskvil, protože jsem chtěl vyfotit dům s měsícem v noci, ale zapomněl jsem vypnout blesk a to osvětlené je zeď, kterou jsem chtěl použít místo stativu, no a vznikla z toho tato tak trochu tajemná fotka.
U příspěvku:EÚ v Národním divadle.
Márty (Stálý) - 10.1.2009 > bloumal> Když jsem četl přepis rozhovoru europoslanců s naším prezidentem, tak mi to přišlo spíše jako šílená realita, ale oni věděli, že si to mohou dovolit, protože náš prezident je vlastně obrazně řečeno sám. Koho to dnes zajímá... Pokud by v Evropské unii skutečně šlo o vznik společenství rovnocenných partnerů, pokud by šlo jen o to bourání bariér, hranic, pak s tím nemám problém. Osobně se však domnívám, že toto nejsou ty skutečné pohnutky. Dovolím si tvrdit, že nežijeme v žádném filmu, který musí mít většinou dobrý konec, kde dobro zvítězí nad zlem, bylo by to krásné, ale...ale... Přál bych Vám, aby Vám ten humor vydržel a abych se já mýlil, ale obávám se, že spíte, stejně jako drtivá většina nejenom tohoto národa. Tak dobrou...

P. S. : Ti, co chtějí globalizovat svět, aby ho mohli ovládat (Evropská unie se svým eurem, Severoamerická unie se svým amerem - viz. odkaz http://cs.wikipedia.org/wiki/Amero a ještě jedapod.) mohou absurdně dojít k tomu, že ta naše planetka bude jako plechovka, kterou nebude problém odstřelit. Třeba je to záměr něčeho, kam nedohlédneme... To jsou ale divoké sny... viz. odkazy http://cs.wikipedia.org/wiki/Amero a http://afinabul.blog.cz/0810/niekolko-filmov-k-bankam - 3. díl dokumentu Zeitgeist.
U příspěvku:Kuk2
Márty (Stálý) - 19.2.2008 > Dani> Je to čivava.
U příspěvku:Kuk.
Márty (Stálý) - 18.2.2008 > Damika> 24.1. se nám narodily čtyři čivavky, dvě fenky a dva psi. Tři jsou ještě volný, ale budeme už dávat inzeráty, myslím, že se po nich zapráší.
U příspěvku:Zaprášená slova.
Márty (Stálý) - 18.1.2008 > wandalka> Přiznám se, že nerozumím tomu, co jsi zde napsala, nicméně je to zvláštní chemie slov, ke které se vracím...
U příspěvku:Zaprášená slova.
Márty (Stálý) - 16.1.2008 > Damika> Nemám moc ve zvyku vysvětlovat, co jsem myslel tím či oným obrazem, ale zde musím. Je možné, že ten hrob neznámého vojína zní už poněkud omšele, nemůžu si však pomoci, protože jsem cítil potřebu právě takto vyjádřit ten protiklad. Na jedné straně mince člověk se vším, co si dokážeme či nikoliv představit a na druhé straně jen obecná deska daleko od lidí....
Ne to se vysvětlit snad ani nedá, možná je to ujetý, ale já mnohdy nedokážu nějak rozumově vysvětlit, co vlastně píšu. Přijde to najednou v naprosto nečekané chvíli. Například tato báseň mi včera projela hlavou, když jsem doma přikládal v kotli, jiná, když jsem sekal na zahradě a tak je to skoro se všemi.
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter