Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

Vybraný autor
gargamelus
(muž)
Občasný
Na Totemu: 821x
Napsat zprávu

Vzkaz ostatním:
Šéfredaktor časopisu Crédo na jednom nejmenovaném gymnáziu
Píšu o tom, co mě zajímá, tj.: hudba, film, sport (fotbal, basket), společenské akce...

 Příspěvky autora 
 Kolekce autora 
 Poznámky autora 
 Autor doporučuje 
 Autor si uložil 
 Ostatní doporučují 
 Ostatní si uložili 
 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Sedmero velorexů
gargamelus (Občasný) - 3.5.2004 > Velorex nemám a vím o něm prdlajs - snad jsem tam nenapsal žádnou volovinu. "Naředěnej" konec byl záměrem - pokračování ve stejném stylu vypravování by bylo násilné, pointu jsem se raději pokusil zakrýt.
U příspěvku:Sedmero velorexů
gargamelus (Občasný) - 24.4.2004 > ad) zděšeně - námitka se připouští, v tomto případě mi smysl pro realistickou představivost, co se týče psychologického hlediska, skutečně vypověděl službu.
ad) hoteliér a legenda - nechtěl jsem narušit plynulou kompozici vyprávění, pravda, je to dost kostrbaté, lze si jen těžko představit, jak legendu tímto způsobem interpretuje vypravěč s jazykovou výbavou dlaždiče...
ad) rodiče - vrcholí tam zápletka, snad je patrné, na koho v lese narazili...
U příspěvku:Dobrý skutek
gargamelus (Občasný) - 24.4.2004 > Moje povídka je jen příběhem, který se částečně zakládá na pravdě, nenese žádnou hlubší myšlenku, pointa by tudíž asi měla být výraznější. Já ale nechtěl zajít až do okruhu neuvěřitelných, fantastických situací, shod náhod apod. Podařilo se mi nevybočit ze všední reality, nicméně máš pravdu, že jsem tím dal nazadek poutavosti, nápaditosti celé povídky. Děkuji za přípomínku.
U příspěvku:Návrat z pyžamového plesu.
gargamelus (Občasný) - 21.4.2004 > Povídka stručná, vtipná, nenáročná - kdyby tak existovala taková holka...
U příspěvku:Etude op. 2 e-mol
gargamelus (Občasný) - 20.10.2002 > Mpj> Díky.
Ano - midi jsou v tomto ohledu nevyzpytatelné, nicméně klavír bývá i na špatných zvukovkách docela ucházející. Více nástrojů, to už chce pořádné zvukovky, nejen však pro skladatele, ale také i pro posluchače.
Nedávno jsem poznal zajímavý fígl, jak z MIDI souboru udělat mp3 - ano, kvalita výstupu tak na všech zvukovkách bude shodná s kvalitou výstupu na mém počítači!
U příspěvku:Její slunce
gargamelus (Občasný) - 6.9.2002 > ach...
U příspěvku:Etude op. 2 e-mol
gargamelus (Občasný) - 6.9.2002 > Xebeče> Já děkuji za reakci a naprosto s tebou souhlasím, co se týče té interpretace. MIDI dokáže být v tomto ohledu dost odporné - ta strohost je neodstranitelná. Snad jedině nahrát to v reálném čase, ale to je snad ještě horší, protože elektrický klavír nikdy není klavír (jak mechanicky, tak akusticky). Další možností je nahrát klavír na mikrofon, ale k tomu nemám prostředky, což mě dost štve (zatím)... ale věřím, že podobnou skladbu bych zahrát dovedl. Takže za syntetizér se budu schovávat do doby, kdy zprůchodním komunikaci já - klavír - mikrofon - počítač.
U příspěvku:Etude op. 2 e-mol
gargamelus (Občasný) - 28.6.2002 > čtenář> Dík moc
U příspěvku:Přírodě
gargamelus (Občasný) - 28.6.2002 > PeerGynt> Hmm! Tak díky, dobrá osvěta. Zase jsem o něco chytřejší. Koukám, že jseš s MIDI, resp. s hudbou na mnohem vyšší úrovni, než já... Rád se něco přiučím!
U příspěvku:OUAT
gargamelus (Občasný) - 28.6.2002 > PeerGynt> Jak mi mluvíš z duše... Totiž, abys rozuměl: X-krát se mi stalo, že jsem cosi stvořil a najednou jsem zjistil, že akordické schéma či melodie až nápadně připomíná písničku, kterou jsem předtím neznal...
Budiž sproštěn viny, kolego!
U příspěvku:Stíny
gargamelus (Občasný) - 28.6.2002 > Ema> Rádo se stalo, človíčku :)))
U příspěvku:OUAT
gargamelus (Občasný) - 26.6.2002 > Promiň...sám takové řeči nesnáším ale:
Zpočátku to trochu čpí motivem známé z:
"Dům u vycházejícího slunce"...
Potom příjde silná část, pak se to vrací...
Ale jako celek dobrý!
U příspěvku:Přírodě
gargamelus (Občasný) - 26.6.2002 > Měl bych jen malou výtku - po +- minutě nastoupí Cello nebo Contrabas...nic proti (bas je bas), ale někdy mi to přijde moc ohulené...(dost možná je to věc zvukovky...)
Krásně se to poslouchá...a to je cíl! Dobře...velmi dobře!
U příspěvku:Stíny
gargamelus (Občasný) - 26.6.2002 > Ema> Jeden moudrý člověk kdysi poznamenal: "nejsou blbé dotazy, ale blbé odpovědi". Zda to byl čínský myslitel či můj otec, na tom nesejde...
Každopádně - základní předpoklad pro tvoru hudby je umět hrát na jakýkoliv hudební nástroj (po 5 - 6 letech pilného cvičení už člověk sem tam něco složí, příjde tomu na kloub.)
U příspěvku:Cry Baby Cry
gargamelus (Občasný) - 26.6.2002 > Kdo umí ten umí, kdo neumí poslouchá s otevřenou hubou...
U příspěvku:Rain
gargamelus (Občasný) - 26.6.2002 > janvlas> V případě PeerGynta si dovoluji tvrdit, že je to součást jeho stylu,...dobrého stylu. I největší persony světové hudby mají styl a někomu se může místy zdát, že skládají na jedno brdo - s tím asi žádný skladatel nikdy nic neudělá (kdyby se snažil o vyvrácení podobných řečí, bylo by to špatně, ne-li hůř...)
U příspěvku:Ukolébavka
gargamelus (Občasný) - 26.6.2002 > Podobný motiv se běžně na ukolébavky používá - klesáš v tónice, navozuješ melancholickou až sentimentální náladu, všechno pěkně Dur...
Je to dobře rozvedené, ale mám pocit, že místy by neškodilo změnit strukturu akordů, tj. velmi pozvolna přijít se zcela novým tématem a stejně tak pozvolna se vrátit k původnímu, hlavnímu (což je noční můra všech skladatelů).
Věc názorů, jasně... Každopádně - smekám!
U příspěvku:Ukolébavka
gargamelus (Občasný) - 26.6.2002 > Chrrrrrrr...
U příspěvku:QMSong
gargamelus (Občasný) - 26.6.2002 > Snaha se ti upřít nedá... raději se zdržím hodnocení, neboť nevím, zda bicí v tvé mini-skladbě záměrně hrály sólo, či nikoliv. Harmonie, melodie jakoby jen podlaďovala hlavní motiv bicích - třeba je to zas jen problém zvukovky...
Dotaz č.1 - v jakém hudebním programu pracuješ, prosím???
Dotaz č.2 - Zkus dělat skladby ucelené a hlavně delší, takhle vždycky vlastně jenom mrskneš na Totem jeden dva nerozpracované nápady, které si kdokoliv může osvojit a založit na nich své dílo - což se asi nepozná a je to škoda!!!
U příspěvku:Schody
gargamelus (Občasný) - 26.6.2002 > Martina> Zahrát si na kytaru + přepsat do počítače = výborné řešení!
Já používám klavír, případně klávesy (ostatně dělám do klavírních skladeb...), což mi vyhovuje, neboť klávesy s počítačem hravě propojím...
Zeptám se možná blbě - tvá kytara...je elektronická??? Nebo normální španělka, případně Gibson???
U příspěvku:Etude op. 2 e-mol
gargamelus (Občasný) - 26.6.2002 > čtenář> Díky, chvála vždy potěší, motivuje a prospívá chválenému...
U příspěvku:Etude op. 3 Es-dur
gargamelus (Občasný) - 22.6.2002 > KSTK> Dík moc... Co znamená KSTK ?
U příspěvku:Etude op. 3 Es-dur
gargamelus (Občasný) - 22.6.2002 > Okino> Jednoduché vysvětlení:
op. - znamená oprus...
Máš recht, ale nejsem si jist, zda nějaké později bude (ani netuším, zda kdy budu vyrábět Etudy jako na běžícím páse...)
Děkuji za palcodržectví! Nápodobně...
U příspěvku:Etude op. 3 Es-dur
gargamelus (Občasný) - 22.6.2002 > Okino> Jednoduché vysvětlení:
op. - znamená oprus...
Máš recht, ale nejsem si jist, zda nějaké později bude (ani netuším, zda kdy budu vyrábět Etudy jako na běžícím páse...)
U příspěvku:Etude op. 3 Es-dur
gargamelus (Občasný) - 22.6.2002 > Ema> Teda ty mě mažeš med kolem huby... Nejsem na sladký, ale díky :o)))
U příspěvku:Etude op. 2 e-mol
gargamelus (Občasný) - 22.6.2002 > Ema> Danke!
Máš velice dobrý sluch - pokuď se stejně dobře vyznáš i v hudební teorii, víš, že když trioly doprovází šestnáctky, je to rytmicky náročná záležitost. Tlouct by se to nemělo, ale jak říkám - je to náročné na přehrávání...zřejmě to platí jak pro klavíristy, tak pro zvukovky... Dobře...
U příspěvku:Etude op. 2 e-mol
gargamelus (Občasný) - 22.6.2002 > Kajman> Hmm...připomínáš mi jednoho našeho profesora na gymplu - věčné a jedinečné "jo..."
U příspěvku:Valčík c-mol op. 1
gargamelus (Občasný) - 22.6.2002 > Buchtís> Děkuji mnohokrát, tak bych chtěl umět někomu takhle lichotit...
U příspěvku:Valčík c-mol op. 1
gargamelus (Občasný) - 9.6.2002 > Kajman> Díky, chvála vždy potěší... Hudební analfabet neexistuje, na každého hudba působí. Naopak teoretický přehled bývá při poslechu někdy na škodu, neboť posluchač se soustředí, třeba jestli tam jsou trioly, trilky, ozdoby...Vnímá jednotlivá témata na úkor celku, řekl bych. Hrát na nervy skutečně umíš - příjemně - jseš dobrej hráč!
U příspěvku:Valčík c-mol op. 1
gargamelus (Občasný) - 9.6.2002 > Ema> Mám to brát jako lichotku? :o) Ano, pokud mě paměť neklame, složil jsem to já!
U příspěvku:Ski-ragtime
gargamelus (Občasný) - 9.6.2002 > Ema> Děkuji. Rozhodně mi jde hra na klavír lépe než skládání, je to taková moje životní láska - klavír, jestli to na sebe můžu prásknout...
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter