Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 4.7.
Prokop
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 4.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:O vlivu dimenzionálních technologií
Kiki_ (Občasný) - 13.11.2022 > https://www.youtube.com/watch?v=gQEkVGbjmO0


novější návod na sledování
U příspěvku:Možnosti filmové digitální iluze a lidské amorální blbosti
Kiki_ (Občasný) - 25.10.2022 > PřilítliMimozemšťani> 
Taky nemám, na jeho profilu vydal akorát tuhle informaci, jeden screen a neřekl zatím kdy to vydá - asi to bude ještě stříhat a natáčet tam možná český překlad, nemyslím si že by to titulkoval. Tak snad za pár dní to tam bude...

Upřímně doufám že tohle nespadne do placené sekce, to už by bylo trošku na facku zrovna rozhovor s ním dávat do placené sekce. Pokud to bude na youtube moc ostrý, vždy to může dát na to odysee
U příspěvku:Možnosti filmové digitální iluze a lidské amorální blbosti
Kiki_ (Občasný) - 25.10.2022 > https://celostnivzdelavani.cz/tak-tohle-jsou-archonti

https://celostnivzdelavani.cz

Znáte?

názory?
U příspěvku:Možnosti filmové digitální iluze a lidské amorální blbosti
Kiki_ (Občasný) - 24.10.2022 >
Zítra bude mít Ondra Brož rozhovor s Davidem Ickem na příznacích.


U příspěvku:Možnosti filmové digitální iluze a lidské amorální blbosti
Kiki_ (Občasný) - 21.10.2022 > koukool> 

Tady asi někdo neví, co všechno lze dělat s jednou fotkou. 😂 nebo naopak - ví VELMI DOBŘE co všechno lze dělat s jednou fotkou.

Vlastně jsem ráda, že půlka lidí na "čarodějnické hovadiny" nevěří, jejich morálka je úrovni améby, takovým lidem do rukou znalosti prostě nepatří. Už teď se pohybuji v kruzích kde lidi schopnosti mají, ale morálku teprve hledají formou pokus / omyl. Nic moc, a plno lidí se moc chytá na nástrahy ega a místo respektu a pokory a vděku, za to že se vůbec k některým znalostem dostanou, si jdou hned hrát na mocné mágy, na nějaké světelné bytosti a posílají všemi směry takové hovadiny, že to snad není možné. Pokud je si někdo tohohle vědom aspoň na úrovni podvědomí, tak nikdy nikam nedává svou fotku - na žádnou sociální síť. Stačí se podívat jak dopadnou někteří herci, kteří se vyšvihnou na světla ramp znenadání a díky nějaké pofidérní roli. Sexsymbol Marilyn Monroe byla původně jen vyzdvihnuta na věřejnost, protože toho měla spoustu "k předání" lidstvu a hlavně žen - zakřiknutá, nesmělá, s ženskými problémy. Tohle se vyzdvihlo aby nad ní půl planety onanovalo, každej chlap co si zrovna drandil fifíka v pazouře měl před očima její podobu. A jak to s ní dopadlo? No prostě super...
A prý její poslední film o jejím životě vypadá jak jedno velké satanistické obětování téhle modly.

Tak hlavně že jsme programováni aby bylo normální někam dávat svou fotku 3x denně, otisky prstů, DNA a jiné. Normálka že? Komu se to hodí? No každému, kdo s tím umí zacházet. A možná že se budete divit, dneska s tím umí zacházet docela hodně lidí. Jsou tu už lidi co učí jak se napojit na druhého člověka na dálku, telepaticky nebo jinak. A co oni pak udělají, to je už jen na jejich morálce, a kdo sám se neumí bránit, má smolíčka.

Takže hodně štěstí a nezapomeňte se vyfotit na sociální sítě. Jen si jeďte tuhle vlnu, vždyť je to paráda.


U příspěvku:K současné napjaté době a o roli hlouposti lidí ve vývoji
Kiki_ (Občasný) - 17.10.2022 > PřilítliMimozemšťani> 
No, já si říkám z jaké výše vědomí nebo z jaké úrovně existence tohleto omlouvá? Jestli to bere i z výše samotného stvořitele, tak jo, to bych mu nevyvracela, ale nám je to z úhlu pohledu Stvořitele tady dole asi stejný, jako kdybychom se vzdali svobodné vůle. "Všechno na hovno je vlastně pro nás dobrý, takže ve hmotě nemusíme nic dělat, nemusíme se snažit a máme si všechno nechat líbit"...

A je super, že tam neumí ani vysvětlit, PROČ nám ti velcí vládci lidstva mohou porušovat svobodnou vůli, mohou porušovat všechny vesmírné zákony kromě jediného - že nám dopředu ukazují "co se bude dít" skrze filmy. Bodejď by na to nepřišel, když to pojal úplně špatně - filmy nás mají PROGRAMOVAT, ne že nám ukazují milostivě a jestli souhlasíme... každý fanoušek apokalyptického filmu který ho prožívá vždy, když se na něj dívá, to afirmuje a připravuje tomu půdu v kolektivní existenci lidstva. Programuje nám to vědomí nebo překrucuje pojmy. Takže je to zase jen další porušení naší svobodné vůle - plno lidí si neuvědomuje, co zvědomují. 5G a další srandy nevyjímaje - dneska už ví aspoň 1/3 uživatelů, že je mobil poslouchá a podle toho jim cílí reklamy. Na tohle se nás taky nikdo neptá...
On tam nedokázal na tohle přijít, myslí si, že tím ukazováním nám naopak prokazují službu Vesmíru, že jakoby neporušují tento zákon...podle mě pitomost. A tohle ten panáček taky jistě ví, ale asi na to zapomněl.

Jarda asi chtěl omlouvat ilumináty, nějak se mu to nepovedlo. Určitě to s námi myslí dobře chudáci, když otravují zemi, frekvenčně mučí obyvatele měst i zvířata. Podlé téhle filozofie by mohl omlouvat i Hitlera, on to taky myslel dobře, Evropa byla přelidněná, nakopl ekonomiku, vlastně chudák který to celou tu dobu s námi myslel dobře. A v rámci toho že účel světí prostředky, jeho doktoři pitvali lidi za živa, dělali experimenty co všechno lidské tělo vydrží, Mengele vlastně byl taky lidumil který chtěl znát lidské limity pro dobro lidstva...
Jo, možná že má ironie chodí do krajností, ale dokud žijeme v lidském těle, na téhle planetě a dýcháme, dokud nejsme nějaké energetické obláčky v nějaké dimenzi kde na tomhle fakt nesejde, tak nemůžeme tyhle zločince omlouvat a představovat si, že to lidstvu vlastně pomáhá... Jarda si asi něčeho šňupl než šel dělat tohle vysílání, nebo se odpojil od emocí a zdravého rozumu. Když si Ilumináti "hrají" tak padají budovy s nevinnými lidmi uvnitř, jednotlivci umírají ve strašných a nepředstavitelných bolestech. Prostě, kdo je živý člověk, je omlouvat nemůže, leda by zahodil vlastní lidství - což se možná Jardovi stalo.

S tím probuzením je taky vedle, myslím že probuzení bylo možné v době, kdy lidi neměli v hlavě kovový sítě z očkování, kdy se ještě nechovali jako roboti. Možná že se jim to nepovedlo s tolika lidma, jak původně zamýšleli, ale kde se to povedlo, tam do toho člověka nemůžete prakticky mluvit, nevnímá nic, by mu jinak pomohlo přehodnotit názor nebo změnit úhel myšlení a tím se probudit. Tihle roboti akorát slepě následují mainstream a hájí ho stejně jako agenti v matrixu.
U příspěvku:K současné napjaté době a o roli hlouposti lidí ve vývoji
Kiki_ (Občasný) - 17.10.2022 >
Jarda má zrovna vysílání s Jelínkem o konci světa. Připadá mi dneska jak už lehce zahýbá do pryč 🤣. Nepřipadá mi že by kdykoliv předtím nějakému hostu tolik skákal do řečí a opravoval jeho formulace, mínění atd. A opravuje ho docela zajímavě. Naznačil, že nechápe, jak můžou odpadky škodit naší planetě - že prý když je to vytažený ze Země, a vrátí se to zemi, že by jí to nemělo škodit - asi zapomněl, že se to míchá s ropou a kovy které tam přirozeně mění vlastnosti, ropa má zůstat v zemi, hluboko kde neškodí na povrchu, a přesto jí používáme do výroby kde čeho, tohle do přírody na povrchu fakt nepatří. Ale on přiznal, že to nechápe. Zajímavé...

Taky tam trochu obhajoval ilumináty, to mě pobavilo - že prý oni jsou osvícení, oni vědí víc, možná že oni nás tady řídí záměrně abychom prošli skrz konec světa s minimální škodou, protože oni znají ta tajemství, oni vědí víc... přišlo mi to jako jejich obhajoba. A zrovna on filozoficky umí obracet kdejakou myšlenku zrovna podle toho co se mu honí v hlavě, takže on ví co dělá.

Nepřipadalo mi do teď, že by obhajoval takovéhle věci, nebo že by sázel semínka dezinformací, skoro mi připadá že během dvou vysílání s Křešovkou opravdu změnil kormidlování svých názorů. Nejen že po ní neskočil v rozhovorech - respektive u jiných mu nevadí skákat jim do řeči evidentně.

Vysílání ještě jede, ale už teď je vzláštní.

U příspěvku:K současné napjaté době a o roli hlouposti lidí ve vývoji
Kiki_ (Občasný) - 16.10.2022 > PřilítliMimozemšťani> 
Tou hranou jsem myslela hlavně ty knížky o dracích, ty se mi dostaly do rukou a v knize je to sice vábně popsané, ale mám svou pochybnost o Dianě Cooper a na co byla napojená. Ty draky které tam občas popisuje, by člověk podle ilustrace klidně mohl zařadit mezi reptiliány, ale ona je tak růžovoučce vykresluje... prostě tady velký vykřičník kam se čtenář podle návodu napojuje. A člověk který doporučuje lidem zrovna tento zdroj, si evidentně moc neláme hlavu s filtrací informací, a bere celou ezo poličku v knihkupectví šmahem.

Ava samozřejmě na tohle neupozorní, ta je taky jednou z těch co berou všechno co jim přišlo pod ruku.
"jít do hloubky" je podle ní že si do členské sekce šoupne videa, za které by jinak schytala drsnou kritiku a palce dolů na youtube od diváků kterým youbute nabídl video k nahlédnutí ale reálně je tyhle kecy vůbec nezajímaj, tím spíše Avička s kytičkama na hlavě jak opěvuje Trumpetku a říká jak se těší až opustí tuto schránku a probudí se někde v láku na planetě XY v jejím odloženém těle. Je plno lidí co nepobralo ani téma očkování a ona na ně vykoukne zrovna tahle. To je jasný že sem tam musí dostat nějaký palec dolů, nebo to lidi típnou aby jim nebylo takové video už doporučováno. Takže některá videa schová do členské sekce, ale moudřejší z nich taky nikdo nebude. To, co jde totiž do hloubky, je nepředatelný. A to, co do hloubky nejde (třeba ta růžová ulítlost) se předává strašně lehce.
Stejně celá zkušenost v ezo scéně je akorát o tom, že si člověk vyseká hubu na černé magii, těch, kteří ujeli na egu a pocitu moci a naučej se fungovat tak, aby uměli tohle odfiltrovat. Jenže větší hloubku než tohle ezo scéna nabídnout asi ani neumí. Ezo scéna mi totiž příjde jen jako pole teorie, a ona je důležitá praxe. A v praxi stejně postupuje každej svým tempem takže i kdyby poslouchal 20 šamanů tak do lebky mu to nedoteče ani o den dříve, než je připraven to pochopit.
U příspěvku:K současné napjaté době a o roli hlouposti lidí ve vývoji
Kiki_ (Občasný) - 16.10.2022 > PřilítliMimozemšťani> 
wow, mám kliku že mi stačí proklikat dvě minuty na ta místa, kde evidentně zazní to nejdůležitější a vidím že víc asi ani nepotřebuji slyšet - protože přesně na tyhle místa se mi povedlo kliknout a máš pravdu.

1) přednáška o arkturiánech, dimenzích atd, výčet z knih které jsou dneska už trochu na hraně - řekněme si na rovinu že četba právě podobných knih vytváří ty ulítlé cukrové vatičky s vatičkou v uších. Jak nás sem příjdou spasit atd. Stačí se podívat na pozadí té paní která tam dělá rozhovor - na obrázcích jí už chybí jenom růžový jednorožec, některé ty knihy co tam ukazovala mám, a nehrálo mi tam dost věcí a pak samozřejmě jsem zjistila, že je to záměr, zase tisk dezinformací.

2) Ava proklamovala že se vrátí Trumpetka... hned roztáhněte červený koberec pro hrdinu a všichni slavte. On nás všechny spasí!

3) rozbory planet do budoucna a kdy se jaké typy lidí narodí je sice ok, ale opravdu nemůžeme čekat 20 let se založenýma rukama než se začnou rodit + 30 let než oni tady začnou něco tvořit... hlavně oni si ani neškrtnou, pokud my nesplníme ten úkol co tu má naše generace - totiž zbourat ten starý systém, do posledního zrníčka to rozmlátit na hadry. Spousta lidí se ještě vnitřně nesmířilo ani s tím, že tenhle systém musí pryč, takže místo toho aby se o to víc zasloužili a ten systém rozbili, tak těžká panikaaaa že nebudou mít kam ukládat papírky tištěné národní bankou. A honem nahradit to kvantovým systémem odněkud z číny. Těmhle lidem se velice snadno podsouvá že jim někdo vytváří systém nový ve kterém jim bude blaze... aneb vlk taky sliboval.

4) Ava prostě jede své podnikání, dá se říci že je to dobré na rozvíření vody pro čerstvě probuzené - jako velký přehled co všechno lze dělat, že existuje tohleto a támhleto, poslechnout si pár přednášek ale pak jít hned okamžitě dál a hlavně zkoušet si věci sám. V těch vysíláních totiž ztratíte hodiny a hodiny a to plkání se neustále opakuje a točíte se v kruhu falešných nadějích. Vtipné je, že její moderátoři kolikrát udělají zajímavější rozhovor s člověkem, který toho řekne mnohem víc pravdivého, než sama hvězda Ava se svými hosty kteří mají větší sledovanost. Tam je vidět ten nízký poměr zájmu o skutečně důležité věci a vysoký zájem o věci které dodávají jenom naději.
U příspěvku:K současné napjaté době a o roli hlouposti lidí ve vývoji
Kiki_ (Občasný) - 15.10.2022 > Kiki_> 
A bohužel musím dodat, že tací, jako je gulabi ptáčníková (rituály omlazení), jsou fakt docela nejvíc mimo. Dlouho jsem od ní nic neviděla, protože to je úletovka neskutečná. Upřímně, na člověka který jede silnou propagaci omlazování, neustále básní o všem růžovém a květový čepec měla jednou tak velký že by se vešel na 3 hlavy a Ava vedle ní bledla závistí, v poslední době docela sešla jak rozinka. Nechci se navážet do ženy která nedávno porodila na svět dítě, ale je naprosto šílené, jak moc na tom egu ujíždí - defakto propagace jak ona přivedla na svět nějakou světlonošku. Jo, super cool, 👍🏻 není jediná kdo tu přivedl na svět pěkné miminko. ale jak moc jí ta fasáda dokonalosti stojí energie se jí už podepisuje na tváři (podobně jako Andree když se odhalilo že propaguje ulhanýho Rourana, prostě evidentně špatný management energie). A nabízí masážní krystaly a hřebínky jako spásu před stářím - opět záležitost ega. Věřte že krystalový hřebínek sice hezky pohladí po hlavičce, ale v momentě když vám zavolá nějaký upír a vy s ním probíráte jeho lítostivé fňukání nad jeho problémy, vůbec vám to nepomůže obhájit si vlastní energii. O lásce tahle ženská může básnit co chce, ale ten úletový stav se na ní podepisuje. A ne, není to dítětem, znám matku již 4 dětí, která vypadá stále jako holčička, také znám starší ženy s odrostlými dětmi, které mají obličej jak antické sochy a nepoužívají nic krystalického na obličej. Rozdíl mezi gulabi a jimi je ale že ony si umějí pohlídat energii a zřejmě znají ten koncept lásky lépe než ona. Někdo by řekl, že zcela sobecky se nenechávají vysávat ani vlastními dětmi - a přesto to jsou nejlepší matky na světě a nemají v sobě nic potlačeného. Jsou naprosto autentické. Jak moc každá růžová vyznavačka lovískování má tenhle koncept zmánkutý se uvidí z dlouhodobého hlediska - jestli se energeticky taková ženská rozpadne na prach nebo ne. A proto i bohužel ještě nějakou chvíli potrvá, než lidi uvidí svou pomýlenost v tom konceptu lásky.

zrovna ten pojem "ovládat se" je fakt hrozný potlačení vlastní podstaty. Lidi se totiž hrozně bojí zůstat na straně těch zlých, mezi těmi co by nedošli do 5D, těmi pro které si nepříjde Kristus a které nenaberou mimozemšťani do svých talířů. Tak hned zpytovat svědomí, posvětit se, kupovat si odpustky "láskou" a pak si nezaslouží peklo ale nebe jak slibovala bible. No, opět super programování - odpojit se od vlastního středu, od lidské podstaty a tvářit se jako něco co nejsme. A snažit se připodobnit k těm svatým co nám vykreslovala církev... prostě omyl za omylem.


U příspěvku:K současné napjaté době a o roli hlouposti lidí ve vývoji
Kiki_ (Občasný) - 15.10.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

Ono lidstvo má pomýlený atribut lásky. 99% z nás ví houby co to znamená pravá láska, a určitě i 95% vyznavačů probuzenosti stále neví co je to "láska".

Kultura nás přeučila že když nás nemiluje ten druhý, nás život stojí za hovno a jsme k ničemu = pokud dotyčný neurve lásku od druhého člověka, trpí pocitem méněcennosti a snaží se uplatit, urvat jakkoliv zčořit lásku od druhého jakýmkoliv způsobem. Prostě holka, která vyžaduje lásku od muže, na sebe narve tunu makeupu a roztáhne mu nohy - láska výměnou za sexy panenku. Naprostá většina lidí se umí jenom takhle přetahovat navzájem o energii, není to láska ani omylem.

Banda "probuzených" se sice učí nějaké sebelásce, což je dobře, ale stále to pojmou tak z 20% správně. Sebeláska je, když si člověk postaví na první místo sám sebe, nenechá se citově vydírat a nenechá druhého aby ho okradl o energii (ne není to koupání se v esenciálních olejích při svíčkách a jiný číčovinky). Ten kdo nezná sebelásku a tedy touhu se i bránit dokonce i před nejbližší rodinou, nedávat jim svou energii, tak se tzv. rozdá a pak onemocní, vysílí se, nebo se změní na hladového vlka a jde jak upír sám sát někam energii. Opět, nepochopení. V ezo scéně se teď razí heslo "posílat lásku všem" - velmi sebezničující,👍🏻 musím tleskat všem šiřitelům téhle dezinformace. Lovískující cukřenka rozdává lásku všem zprava zleva, bez vědomosti, že jen potlačila veškeré své emoce a vysiluje se 2x tolik co obyčejný člověk. Ano, energie lásky může být bezedná, ale ne pro člověka který potlačuje emoce, trpí nepochopením aspektu lásky, jak se tohle slovo vykresluje v energetickém poli a jak ho má pojímat lidská bytost. Jsou tu záměrně celé generace dezinformací, jak láska vůbec vypadá.

Já říkám, ať se nanynky klidně vysilují, ať posílají všem lásku, jejich kapacity nejsou tak nekonečné jak si ony myslí. To co potlačily, bude fungovat v potlačení jenom nějaký čas. A až se jim to ozve, bude to drsné probuzení.

Opět tu krásně fungují ty protikladné extrémy ve kterých se nás NWO snaží balancovat - člověk mainstreamovým pojetím lásky rve od druhého člověka lásku násilím, citovým vydíráním, za sex nebo za vidinu peněz, případně pastičkami ega a jiných dalších srandiček. Prostě vzít si lásku od druhého.

Cukřenky oproti tomu lásku rozdávají plnými hrstmi ostatním, sobě jí dát neumějí ale vidí se jako krásné bohyně s věnečkem na hlavě a v bílých šatech a představují si, jak léčí všechny kolem sebe svou láskou. Za nějaký čas vyschnou jako řeka bez pramene, protože čím se tohle liší od toho, když ženská chodí na 12 hodin do práce, pak se stará o děti, manžela, uklízí a dře, málo spí a pak druhý den jde opakovat kolečko a říká si že údělem ženy je se rozdat? Nijak se to neliší, a jak tyhle ženy končí všichni víme.

Ezo scéna prostě nezná koncept lásky, ale ohání se tím jako všelékem na společenské problémy.
ale taky proto je to v ezo scéně tolik zprofanovaný a proto to NWO nevadí, když se tohleto tvrzení šíří. Až tady bude známo skutečné vykreslení toho, co je to láska, bude to zakázáno šířit podobně jako jim vadí PRAVDA.



U příspěvku:K současné napjaté době a o roli hlouposti lidí ve vývoji
Kiki_ (Občasný) - 14.10.2022 > PřilítliMimozemšťani> 
nelze než souhlasit, jsme jak psi co se perou o kost pod stolem kde Rockefeller a Putin hrají karty.
Rozhádaní sami se sebou, šijem do sebe jak to jen jde a přitom hlavní argumenty jsou o tom, co je totalita, co je demokracie, kde začíná a končí dezinformace. Komu by se měla zavřít huba. Dohromady pravdu nemá ani jeden, ale do krve se za to budou bít oba. A přitom oba mají obojek a ani jeden už nedostane od páníčka nažrat.

Takový dojem mám z komentů pod tímhle článkem:


https://www.novinky.cz/clanek/domaci-dezinformacni-weby-maji-namale-40411475?fbclid=IwAR2URJf-eiYy4gXQI0fE2LSu2B_wyhH02vIYQv_CBg1kxcW9WxnBZE9cdp4

A co s takovejma? vysvětlovat jim to? škoda energie, umlátěj vás nesmyslnýma argumentama už jenom protože jim jejich program "já mám vždy pravdu" nedovolí se ani zamyslet a přehodnotit. Pro ty je egoisticky důležitější vyhrát slovní přestřelku i kdyby měli zmrznout, hlavně že to dezinformátorům natřou! A pokud budou mrznout, tak za to samozřejmě taky může Putin... protože...no protože Putin je zlej a my ho potrestáme třebaže nám do teď nic neudělal. Dva si prostě něco vyříkávaj a my si musíme hrát na velké moralisty a zasahovat do něčeho, na co nemáme (zato kdyby stařence někdo ukradl kabelku a ještě jí zbyl, kolik lidí by šlo pomoci stařence? tady to vypadá že polovina lidí by šla ještě stařenku ztlouct, místo toho aby zloději rozbil hubu). Většina tady znala akorát pár ukrajinských uklízeček které prchly aby si tu vydělaly, a názor že rusko je jedna velká totalita a zlo a to jim stačilo k tomu si udělat názor. + ten kec o tom jak nám dva zlí ruští agenti vyhodili muniční sklad někde v prdelákově 🤣.
Kolik lidí ví, že na Ukrajině je korupce taková, že Sicilští mafiáni by bledli závistí? Kolik lidí ví, jak se tam obchoduje s orgány, kostmi a celými částmi mrtvol a prodává se to na západ na transplantace? Tam je prostě všechno dovoleno, jakákoliv prasárna se tam dá v pohodě zakrýt. Ale my známe jenom ty chuděrky uklízečky, takže je to určitě hodná země která si neslouží být napadena. A když tam půjde někdo cíleně vyčistit tyhle nelidský prasárny, tak je to agresor. Vážně super... Až se na našem obyvatelstvu bude experimentovat s genovou terapií, taky budem žebrat o pomoc ... wait a minute... 🤔 to už se vlastně děje... a naší záchraně ještě koušeme do ruky ... tak nic - tlačítko reset 🤣.

U příspěvku:K současné napjaté době a o roli hlouposti lidí ve vývoji
Kiki_ (Občasný) - 14.10.2022 > DELTA 2> 
Tak ono je to naprosto jedno jestli by ta televize kvetla, já neuskladňuji věci které nepotřebuji ani pro sebe, natož někomu jinýmu a takovouhle zbytečnost už vůbec. Jen myslím že je to nádherný příklad toho, jak jsou lidi už posedlí věcma a jejich hromaděním, jak jsou už patologicky někde mimo.

ps, jo prej bych na ní měla v ložnici místo 🤣🤣, někteří lidé jsou dobráci od kosti
U příspěvku:K současné napjaté době a o roli hlouposti lidí ve vývoji
Kiki_ (Občasný) - 14.10.2022 > PřilítliMimozemšťani> 
Tady je průšvih že všichni chtějí nakrmit nadějí, že se to systémově nějak zvládne, že nepřijdeme o to na co jsme zvyklí - platit kartou / čipem a nepočítat peníze u pokladny, že nepřijdeme o luxusní zboží, možnost si něco pořídit na úvěr atd. Ava se naštěstí možná panikou už taky probrala a místo kvantového počítače raději vyzdvihla, že se někdo aspoň snaží fyzicky něco dělat.

Lidé chtějí naději, a neustále se do té naděje noří jak pštrosi hlavou do kočičího kočkolitu. Někdo řekne "ten systém bude spravedlivý"...no hej, tak on měl být i ten dosavadní systém spravedlivý ne? tolik úřadů které dohlížejí na úředy aby nebyla korupce...a přesto korupce lítá zprava zleva a celý systém je tak vymazlený kontrolama, že se do vlády dostanou absolutně tupí nevzdělanci bez praxe v tom oboru kde nakonec dělají ministra. Ano, systém tady evidentně nezklamal - očekává se že systém který nastoupí po něm, to bude mít lepší? Když těm lidem evidentně hrabe od hlouposti? Falešná naděje, opravdu pastička pro lidi se slepou vírou opět v někoho dalšího.

Je prostě vidět kolik "probuzených" lidí se nesmířilo ani s první podmínkou pádu systému - totiž že ten systém padne a už nebude. Uvnitř tohle nechtějí, chtějí náhradu aby byl jiný systém. Stýskalo by se jim po blbostech. A že některým opravdu řádně hrabe, to se nedá už vyléčit do doby než to všechno půjde do kytek - krásný příklad je, když mi někdo zavolal, jestli bych mu mohla uskladnit televizi. Ptám se ho proč, on na to že musel vyklidit sklep protože tam byla plíseň. Ptám se, proč má televizi ve sklepě, odpověď: "je náhradní, pro případ že by se jedna z těch tří co používáme rozbila".
Takže, tříčlenná rodina má tři dvoumetrové televize a jednu náhradní ve sklepě, protože když se lidi bojí že nebudou mít co žrát a čím si topit, to je to co chcete mít do zásoby - televizi. Když takovému člověku poradíte, že když na to nemá místo ani to nepoužívá, ať to šoupne do frcu, tak se ještě nasere... XD

Takže, toliko ke zdravému rozumu těch, kteří věří každé kravině a je jedno z jakého média - jestli mainstream nebo alternativa. Nenávratně to poškozuje mozek, prostě všeho s mírou.

Alternativci co tady věří, že nějaký kvantový počítač a mobily od Trumpa jim spasí zadek před zimou a hladem... fakt se už proberte.



U příspěvku:Z dnešního chemického dne
Kiki_ (Občasný) - 5.10.2022 > PřilítliMimozemšťani> 
Tak zrovna tohle jeho prohlášení se dá rozstřílet docela snadno - stále jsou lidi, kteří už toho mají dost když vidí na zahradě stopy po tom jak sypou a posílají to na rozbory... až napadne první sníh a bude zase plastové konzistence, pak ať si obhajuje kde k tomuhle kecu přišel a proč si dovoluje to tvrdit. Fakta z laborky ale prokážou, že podíly na těch kovech ve vodě z nebes neklesají ale naopak! Chtělo by to spíše už juknout na rozbory za poslední 3 roky - a že jich je, protože dneska to může bez problémů poslat každý.

tomuhle kecu taky uvěří každá ovečka jen krátkodobě, za chvíli začne padat bílej plast a bude vymalováno. Roškovi pak přinést do vysílání sněhový dort ať ho celej zblajzne když tomu věří. Popřeji mu dobrou chuť.


U příspěvku:Z dnešního chemického dne
Kiki_ (Občasný) - 5.10.2022 >
https://markething.cz/wp-content/uploads/DOKTOR-719x1024.jpg


XD to víte že jo, podobnost s reklamou na první cigára čistě náhodná? dýchejte zhluboka, je to prospěšné na plíce...



U příspěvku:NWO skrze Křešovou a Aurorana dokazuje, že mimozemská otázka je důležitá
Kiki_ (Občasný) - 5.10.2022 > https://scontent.fprg5-1.fna.fbcdn.net/v/t39.30808-6/310658972_1740622789658045_5446571654326986835_n.jpg?_nc_cat=108&ccb=1-7&_nc_sid=8bfeb9&_nc_ohc=IjtD3Bz_uvgAX8H-XHh&tn=o8ltJDwikHymyCUI&_nc_ht=scontent.fprg5-1.fna&oh=00_AT-dTYI5DGOkM2tfJnxpcZwvBKn4-3Px9aBhWG21zSfyGQ&oe=634323C9


🤣🤣
U příspěvku:NWO skrze Křešovou a Aurorana dokazuje, že mimozemská otázka je důležitá
Kiki_ (Občasný) - 5.10.2022 > DELTA 2> 
Ano, u prvního vysílání to možná tak vypadalo...ale tomuhle tvrzení uvěřim, až to uvidím na vlastní oči, od té doby neudělal totiž nic. Jenom jí pochlebuje. Dává jí prostor a protože bohužel Jarda v mnoha jiných případech mluví naprosto rozumně / filozoficky, tak i jeho základna byla tím přihrána na píseček Křešovky, protože to vypadá že jí důvěřuje.

Jo no, možná že si nechce hrát na brutálně upřímného a nechce jí to tam vpálit na plnou čáru, ale upřímně, tyhle okecávací diplomatické tanečky člověk nemůže dělat se zmanipulovaným lhářem. Kdo kdy zkoušel mluvit na vážné téma se schizofreniky kteří měli 3 a více osobností, musejí o tomhle faktu vědět. Ano, lháři se obrátí jeho tvrzení často proti němu, ale to by si Jarda neměl hrát na diplomata a poukázat na to.


Jestli jí chce znevěrohodnit, tak už by měl sakra s tím začít něco dělat.



U příspěvku:NWO skrze Křešovou a Aurorana dokazuje, že mimozemská otázka je důležitá
Kiki_ (Občasný) - 5.10.2022 > DELTA 2> 
Světelní pracovníci? komando? 🤣🤣🤣 tuší někdo o co go?

Každopádně je sice hezký že jí dali ultimátum, ale blbě se vracej peníze které si Rouran nosí v kufříku sebou jakoby to byly hesla k jaderným zbraním.

U příspěvku:NWO skrze Křešovou a Aurorana dokazuje, že mimozemská otázka je důležitá
Kiki_ (Občasný) - 5.10.2022 > PřilítliMimozemšťani> 
Ano, to mě taky už napadlo, že možná tihle kontaktéři ještě neměli žádnou praxi s černou magií, manipulací mysli atd. (stručně řečeno) a že si jdou pro tu zkušenost teprve ke Křešovce. Tohle plus asi takový ten efekt davu - když tam jdou ostatní, tak já půjdu taky, jako když byl ten pokus s černým míčkem který když před někým nazvalo 10 lidí bílým, tak on taky pak řekl že má bílou barvu. Mám pocit že jak Jarda dal Křešovce tolik prostoru, že tím se to překlopilo. Taky je ale opravdu možné, že se tím odhalí kdo má skutečné kontakty s pravou GF, protože tomu člověku by měly v hlavě začít asi blikat červený světýlka a v jednom kuse by musel slyšet od svého kontaktu co je ona zač (podobně jako ty). Nebo je možné tedy že u nich ty kontakty převzalo skutečně NWO které se snaží tyhle lidi napojit na Křešovku aby je více pobláznila, uchlácholila a ubezpečila, že jim věří, že jejich zážitky jsou autentické, nakrmí jim ego a pozornost atd.

Ono vůbec je otázka kolik z nich poslouchalo vysílání s Auroranem od začátku do konce (co on všechno tam nablil), pak by ve vší soudnosti bylo vidět kým nejvíc je Andrea ovlivněná, je možný že viděli s ní posledních pár videí kde jen ukazuje knihy a blábolí o kontaktech (viz u Jardy, tam bez toho Rourana vypadá občas docela rozumně kromě toho že mu neodpovídá na otázky, takže se to fakt blbě pozná, jak je to ovlivnitelná blbka). Ale právě od toho by je měla odradit GF pokud mají tedy pravý kontakt.

Taky doufám že se Chvátal nenechá strhnout davem. U něj by mě to vážně mrzelo, protože by mi to taky znevěrohodnilo veškerou jeho dosavadní práci - o což lidem z NWO jde předně.

U příspěvku:NWO skrze Křešovou a Aurorana dokazuje, že mimozemská otázka je důležitá
Kiki_ (Občasný) - 4.10.2022 > PřilítliMimozemšťani> 
No, na to není co říct, snad jen že ho fakt nechápu... utáhli ho na vařené nudli? Nechal se opít sladkýma kecama? Nebo prostě ten mamon když zjistil jakou sledovanost ASK má? nevim...

Ale tohle je fakt už zoufalý, jestli se chce bavit o mimozemšťanech, nemůže si pozvat opravdu třeba Chvátala? proč se každej musí nalepit na tuhle babu? vždyť ASK už se sype před očima
Je to bída fakt





U příspěvku:NWO skrze Křešovou a Aurorana dokazuje, že mimozemská otázka je důležitá
Kiki_ (Občasný) - 4.10.2022 > PřilítliMimozemšťani> 
Jo a to jsem zapomněla zmínit, že Ava začala panikařit na FB :

"Ráda bych si udělala bankovní účet Příznaků transformace někde mimo v Česku působící banky, abychom mohli třeba platit kartou náš STREAMOVACÍ program (Streamyard USA) a poplatek za zasílání newsletteru našim 12000 diváků (ecomail ČR) i kdyby zkolabovaly všechny banky tady. Máte někdo nějakou kartu mimo tyto základní struktury banky FIO, Spořitelna atd? Může mít člověk bankovní účet ve Švýcarsku nebo? PROSÍM O RADY. Chci zabezpečit chod Příznaky transformace v plné šíři dokud to půjde i kdyby se zhroutil bankovní systém.
PS: dneska co jsem to začala zkoumat protože mi najednou nešlo zaplatit kartou poplatek za ten program na živá vysílání. Najednou tam změnili nějaké regule a byl s tím velký problém. "

Jasný no, hledá řešení, ale také jí tam pár lidí napsalo - ne přímo u ní ale u těch kteří tu její zprávu přeposílaj, že když krachne celej systém tak je to fuk u který banky to je. A stejně jí pak nebude vysílání z příznaků vydělávat, lidi jí nebudou sypat za svíčky a mýdlíčka a korálky když budou rejt hubou v zemi... strach o to, že si nebude mít "kam uložit peníze" asi není zrovna na místě.


A to je právě ono - na jednu stranu předpovídá že dostaneme do pár let volnou energii a na druhou stranu hledá kde by si založila účet u banky - ty předpovědi to je jak když na ránu nasypeš cukr (asi se ti uleví ale ránu to nevydezinfikuje) a hlavou vymýšlí kam uložit peníze, které patrně nebude mít nebo které nebudou mít hodnotu. To hlavou nevymyslíš.

"telekineze a teleportace" - lol, asi stejný co v půlce léta tvrdila že brzy převibruje do 5D, že už to úplně cítí... že jí lidé nebudou vidět... A to je přesně to, jak se lidi cpou do těch vysokých vibrací za každou cenu, jak to tady "táhnou" kupředu... a zároveň už ztrácí ten kontakt se Zemí, že jsou přesvědčeni že už to cítí, že se za chvíli rozplynou v té své lásce a ti zlí je prostě neuviděj, ano to je únik, a je to první známka toho že to člověk psychicky nedává.

Nemyslím si že by byla uplacená, ale zmanipulovaná může být, a taky může být už dost mimo jenom svou vlastní vinou, že se věnuje věcem na povrchu, však ona má spoustu věcí taky nastudovaných - podobně jako Rouran... karty, kamínky, tohle všechno ona "studovala" než si udělala semináře aby z lidí tahala prachy... Tak není divu, že to s ní takhle mlátí. Však, kdo dělá tolik vysíláních a furt se věnuje nějakému svému veřejnému renomé, se nemůže divit že nemá čas pracovat víc na tom, aby neujížděl ze strachu někam támhle do pangejtu. Věnuje čas vlastně víc příznakům, a pak tam plácá cosi o poselstvích a když už se věnuje něčemu bokem, tak strachy vymýšlí jakou banku zvolí pro svůj účet. Jasný, jedna věc je jít si opatrně něco zjistit atd. být připraven. Ale tyhle dvoje absolutně protichůdný tvrzení prostě ukazují, jak to s ní jde odezdi ke zdi. Hlavou vymýšlí něco co vymyslet nejde, a pak raději uteče ke korálkům, věštbám a jde si hrát na to že je už jednou nohou v 5D. To je definice úniku před realitou.




S tím Ruskem a propagandou máš naprostou pravdu - že to bylo nahrazeno propagandou čistého Praslovanství atd. A pár lidí už u nás před tím taky varovalo, že se toho nemáme chytat, že to sakra není pro nás, že je to zase pro rusáky tohle stavěný. Ono to sem prosakuje a chytají se toho samozřejmě rusofilové a masmédia a každý kdo se jen trošku zajímá o slovanství a jenom ho nezaujatě zkoumá, je hned zastánce Rusů a propagátor. Ono bohužel, Rusové mají ještě nějaké zdroje které nejsou úplně zničené nebo zabavené a odvezené do Vatikánu, tím to je, ale nesmí se to zase přehánět a znásilňovat že hned zase "první národ" atd. A v dobách války se snaží ty rusy vždy stmelit podobnými hesly takže o to víc se nyní tlačí na pilu, aby se vzedmula v nich ta síla to slovanství v sobě ubránit. Na jednu stranu to dělají dobře, ten národ je vážně pak stmelený i když jim to do hlavy nablije někdo s trochou větším přítlakem než by se mělo, ale pak samotná ta země, samotný národ stmelený v jedno, vyhodí jakéhokoliv hajzla který jim překročí čáru na mapě. TOHLE bychom si měli vzít, a aplikovat na naší krajinu, a ne se přidružovat k nějaké jiné, nakonec každý stejně stojí pak sám za sebe - jako národ, i jako jedinec.
A být bráni jako rovnocenný partner na mapě, ne nějaký pohůnek pod někým, ne se furt někomu schovávat pod sukně a brečet ať nás spasí. Je dobré se inspirovat JAK TO ONI DĚLAJÍ ale aplikovat to po našem u sebe, ne hned utíkat na východ "protože tam se jim to daří udělat, my to bez nich nezvládneme"...


U příspěvku:NWO skrze Křešovou a Aurorana dokazuje, že mimozemská otázka je důležitá
Kiki_ (Občasný) - 4.10.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

Jo zrovna po dlouhé době jsem koukla na tohle vysílání s Avou a facepalm po celou tu dobu. Top je přesně jak jsem psala - neuzemněný lidi co si trochu čichli k třetímu oku a už mají tendence tady všem dávat poselství. Jak vysvětlovala, že dělala jen nějaké vysílání pro ten svůj soukromý klub a pak cítila potřebu se podělit s tím co jí tam vyšlo se všemi ostatními - no jsme doma.

Tihle lidé - věštci, proroci a nevim co ještě, by si měli uvědomit že jsou jak noví hlasatelé televizních novin pro probuzené. Podobně jako novináři v mainstreamu skrze ně může být podsouváno nějaké utěšující a bláznivé poselství pro sice trochu chytřejší ovečky, ale stále je to stádovitost pokud někdo cítí potřebu důvěřovat všem těm prorokům okolo. Dary na nás sype planeta i Vesmír ale v podobě jiných energiích než na kterých si uvaříme jídlo. Může tím být myšleno něco naprosto jiného - třebas podpůrná energie ze slunce takže osobní interpretace nějaké Brožové že dostaneme volnou energii ty tzv cukřenky nažhavý tak, že se z té představy málem udělají, sednou si doma se založenýma rukama a budou si říkat že je to fajn, že pomoc je už na cestě, že jim Trumpetka a Mlask rozdají kvantové mobily a bude to cajk. Bravo Avo...

Ne, tak buďme k ní shovívaví, té chuděrce už klepe podzim života na dveře, takže se nemůže dočkat, je unešená z té představy aby to stihla ještě všechno zažít. To, co predikuje je z větší části její zbožné přání než vize. Fakt, že ona je "vůdcem" příznaků transformace a musí si udržovat "náskok" před publikem jí už dohání. Měla by si dát pauzičku a trochu se srovnat, ale evidentně to neudělá protože jí to živí, to je ten průšvih práce na volné noze, nelze prakticky našetřit dopředu na nějaký oddech když to člověk potřebuje, musí to tlačit pořád dál aby to sypalo. V poslední době je vidět jak vymýšlí nové způsoby výdělku, obzvláště jak staví dům atd. to jim taky něco zbaští a to jsou bezdětní...
Kombinace toho, že nemůže jen tak na pár měsíců "zavřít krám" a také toho, že má pocit že musí být napřed před svými diváky, se na ní už prostě podepisuje, řeší to tak, že není ve svém středu, že se přiklonila moc nahoru - prostě si ulítla, protože tam nahoře jsou lepší pocity a je ten dojem že s růžovejma klapkama na očích se těžké časy lépe přežijou. Bohužel ale přitom bude vydávat poselství která vlastně mají uklidňovat jí, ale bude to to samé, jako když by vám vyprávěli v televizi o covidu a jak jsme to zvládli díky očkování. Není v tom žádný rozdíl, zase opětně ukolébavka na uspání.
Taky je dobrý paradox fakt, že lidé kteří si ulítnou, dost často dostávají v poselstvích dlouhodobě výrazná a tvrdá varování - která jsou určena jim osobně, to všemožní průvodci atd. většinou volají po tom aby se ten člověk uzemnil, aby viděl, jak se to kolem něj v osobním životě šine do prdele když on to nechce vidět. Když jsem byla nejvíc ulítnutá, tak mě nonstop chodily karty typu ďábel, meče, zloděj atd... byla to nakonec velká pravda, protože se mě snažili upozornit, že mě okrádají, což jsem v té době nechtěla vidět. Takže pokud tohle bude cukřence Avě taky chodit, není to nějaká globální predikce pro lidstvo, ale pro ní osobně. Zrovna kartám je někdy i fuk jakou pokládáte otázku, poví to, co chtějí, někdy se můžete ptát 4x a ony odpovídají na úplně jiné téma, protože máte zadřený mozek, ptáte se na nevýraznou hloupost ale váš vlak se řítí do propasti a někdo má pocit že vás musí varovat.
Prostě brát Avu a její karty s těžkou rezervou.

Jinak díky že udržuješ přehled co u ASK nového, to já si ráda přečtu tvůj koment než abych už vyhledávala jí. To je fakt poděs. Je dobře, že jí lidé píšou, kéž by se ublokovala až k tomu že si blokne celý internet. A tady je vidět - že Ava se sice od ní distancovala (ne tak viditelně jako k Válkový), ale přesto Ava začala razit predikci že dostaneme volnou energii, když se vlastně furt nic neděje co se týče kontaktu, odhalení atd. Teď jsou obě jak na jedný lodi - povzbuzují že budem mít gesaru ale každá jinou řečí, jak fikané. Jednu uplatíte a vydíráte, druhé nasadíte pravděpodobně něco do biopole, nějakou frekvenční zprávu atd.


U příspěvku:Pracičkovatý díl porno kauzy anděla z Prackovic Andrey Svobodové Křešové
Kiki_ (Občasný) - 27.9.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


Ano, tak jsem to s tou fackou i myslela. Mě nefackovali fyzicky, jen mě posadili ke stolu a položili mi otázku a v tu chvíli prostě uvědomění, které jsem ani nezpochybňovala...prostě to dozrálo samo, pak stačilo jen ťuknout do tématu a došlo mi jakou to dělám blbost.
Akorát problém je, že kdo tam tak nějak nedozraje, tak dávat mu jakékoliv facičky, kopance, sprchy nebo čočky nepomáhá, dotyčný si zarputile ten svůj bludík hlídá, hýčká, brání...doslova jak agent matrixu. Proto pro mě ulítlost k duchovnu není v ničem jiná, jako když je člověk zarputilý zemák, ateista, hmotňák, a dokud řeči o některých faktech nedostanou deset razítek od vlády, vědců a nepodepíše to sám prezident, tak to pro něj neexistuje... tyhle lidi nepřesvědčíte o zážitcích mimo tělo ani mimosmyslovém vnímání, stejně jako ulítlé nelze přesvědčit, že velebí vlastní bludy posypané třpytkama, a že pravda je opravdu uprostřed. Existuje obojí, a platí obojí, hmota i jemnohmotno. Hmotné není nadřazené nehmotnému a nehmotno není nadřazeno hmotě, je to obojí stejné, oboje je energie. Tohle hmotňákům ale žádnej vědec neorazítkuje a nebude jim to cpát před nos, zrovna tak jako tomu nebude přikládat důležitost někdo, kdo se odpojuje od Země, hmoty, a pluje si na růžovém obláčku a prdí jednorožce a duhu a bulí, že je z plejád a že sem nepatří a chce domů.
V tý hlavičce si tu rovnost hmoty a nehmotna musí už každej nastavit sám, udělat si tam priority i co bude brát rozumem a co srdcem.

A že Grunwald nepoložil tuhle svou teorii před ASK? 🤣 Ta naočkovaná od rourana by mu to vysvětlila chudáčkovi...

Tak je pravdou, že ta metoda funguje - pokud si člověk v sobě vyléčí důvody, proč se na něj chytá určitá bytost / entita / parazit či co... zkrátka oni se za něco v nás musí zaháčkovat, když zjistíme, kde jsou ty naše spínače které jim tohle umožnily, a nastavíme si je na "tady se už nechytáš kámo, tohle jsem si pořešil" tak je pravda, že takhle přestávají na lidi lést třebas přisedlé duše nebo astrální larvy.

Je také možnost že to Jarda myslel jako když se člověk napojí na pole Jednoty / jednotného vědomí? teoreticky by to pak ale nemohl nazvat bludem, v jednotném vědomí by sice platilo, že "my jsme i oni", protože všechno je vším a celé stvoření je jedna bytost, Vesmír je fraktální propojená existence všeho ve všech atd... ale pak se nedá druhou část Jednoty nazvat bludem vlastního vědomí. Dá se akceptovat, že existuje, že má své prožitky, že je to jiná bytost a že hluboko uvnitř jsme spojeny skrze to, že pocházíme z jednoho nejvyššího zdroje. Ale to se bavíme právě o té možnosti, když víme, že na druhé straně je existující bytost, a ne že si jen myslíme že neexistuje. Je ale dobře, že tuhle otázku vůbec otevřel, protože někteří lidé by mohli přestat mít stihomana a začali by konečně řešit, proč mají v palici tak nastláno. To je jak s tím Radkem, když se mu něco dělo v hlavě a hned to šel vytroubit do světa, kde člověk slyší jenom jeho dojímavé minutové popotahování soplu. A odpálilo ho poselství, které je na youtube zveřejňováno prakticky dnes a denně - typu "jste vzácné silné bytosti, věřte si, spolu to zvládnete"
Někdo, když se dozví o přisedlíkách, tak najednou za všechno v jeho životě může přisedlík, za nic si nemůže ten dotyčný sám? Přisedlíci na něj lezou..protože lezou, a způsobují mu to či ono. Takovým lidem je vážně lepší říct "kámo, není to přisedlíkama, to ty máš v hlavě bordel, přisedlík je až následek, ne příčina".
Takhle to možná myslel?
Je jasný, že u něj to možná takhle z velké části fungovalo, protože on jel v hodně drsných věcech, takže je možný že si všechno špatný ve svém životě opravdu vyfabuloval drogama. Co jsem slyšela, tak někteří experti zkoušeli říznout několik drog do jedný lajny, nebo já nevim jestli si to rovnou píchali, to byla prej móda ale to taky musely bejt stavy... jedna droga vás naspíduje, druhá vás chce uspat a uvolnit astrální tělo, a vy si dáte obě naráz... tam se nedá mluvit už o tom že by ho navštívili bytosti které si chtějí promluvit "vážně". Člověk po takovéhle zkušenosti pak zákonitě spekuluje o tom, jestli jsou některé věci výplodem jeho fantazie. A zpětně se musel dávat dohromady hlavně tím, že si přiznal, že ty projekce má jen on sám v hlavě.

O tomhle se nedávno podobně zmiňovala i Ava když mluvila o věštcích, channelerech a jiných tady "načítačích" toho co bude... že vlastně nikdo z posluchačů těch jejich keců neví s jistotou, v jakém rozpoložení se dotyčný kam napojoval, a jak moc měl sám sebe pod kontrolou, nebo jak moc dotyčný vůbec umí si určit hranici, kdy cítí něco vlastního a kdy cítí něco z vnějšku. Napojoval na nějaké informace, vědomí, akášu atd dneska umí s prominutím "každý kdo to o sobě asi tvrdí", ale někteří nýmandi se tohle učí ještě dříve, než se naučí rozpoznávat třeba sílu vlastního vědomí. Někdo může být obalený obyčejnýma přisedlíkama, pak si sedne na gauč a už jde předvídat budoucnost... těmhle lidem zobou z ruky senzacechtiví ezosledovači a kolik z nich si položí otázku, jestli dotyčný se vůbec umí zbavovat přisedlích duší, nebo pozná když ho ovlivňuje nějaká astrální potvora, zářič z NWO, nebo když se na něj napojí opravdu mimozemšťan? V tomhle má Ava vážně pravdu, že tady se taky ta přílišná důvěra v každého kdo tvrdí "já umím" zvrtává v následování falešných proroků. Každý v tomhle prostě jede na vlastní triko, na vlastní pěst, proto je to nepředatelné.

U příspěvku:Pracičkovatý díl porno kauzy anděla z Prackovic Andrey Svobodové Křešové
Kiki_ (Občasný) - 27.9.2022 > PřilítliMimozemšťani> 
U těch "dramatických pauz" jsem měla to štěstí, že jsem poslouchala zrychleně, neumím si ani představit, jak je to reálně dlouhý bez toho zrychlení... Chápu, že to pro něj bylo něco zvláštního, ale v tu chvíli jsem si říkala, že je to jako když někdo nahrává nesvéprávného člověka proti jeho vůli v choulostivé chvíli, akorát že on " v záchvatu svěřit se celému světu" byl zároveň tím, kdo to natočil.

Někdy není prostě špatně, si sepsat, co člověk vlastně chce do éteru říct, párkrát si to přečíst, přehodnotit, a pak ještě trochu poodstoupit a podívat se, jestli to dává vůbec smysl, protože v jeho hlavě to smysl dává, ale nosnou informaci pro nezainteresovaného člověka to vážně nemá.


Je možné, že ta fáze "ulítnutí" teď vážně posedla naprosto celou ezo scénu? Copak ti "čerstvě probuzení", tam je to docela pochopitelné, ale ti řekněme starší veteráni by měli mít tohle už za sebou ne?

Je to jaks psala - spojení se Zemí i s Bohem, musí to téct obojí námi. A kdo není spojen se Zemí, se to bohužel projevuje často právě takhle - rozněžněné city, růžovoučké brejličky, všechno je znamení od andělů, všechno jsou poselství co se zlatem třpytí i kdyby to bylo hovno na cestě... atd.

Mimochodem, jakou má GF radu pro léčbu lidí kteří si takto ulítnou? 🤣 Můj tip je pár facek, protože to probralo mě. Jen se obávám že to budou právě ty facky od hmoty v podobě války, hladu, nedostatku... materiální nedostatek - prostě se ozve hmota aby se připomněla, že se jí věnuje málo pozornosti. A kvůli těm ezoslípkám od rourana si to musíme projít s nimi ne? achjo...



U příspěvku:Pracičkovatý díl porno kauzy anděla z Prackovic Andrey Svobodové Křešové
Kiki_ (Občasný) - 27.9.2022 > PřilítliMimozemšťani> 
https://www.youtube.com/watch?v=F_69AeOKWf4

Kačenka - to byl tenhle Úkaz s velkým ú. Jooo to fakt byly blažené doby, chodil mezi námi znovuzrozený Ježíš 🤣🤣🤣 (ale pak šel makat prý někam do banky takže od té doby jsme jako lidstvo asi v hovnech)

Vesměs když se vypne video a jenom se to poslouchá, tak úplně jak když si zapneš studio Morava. Lidi si prostě jenom pletou, když se jim děje něco s emocemi, čakrami nebo se něco čistí, za nějaké poselství a pak to horentně musejí předávat někam dál. On sám Radek to tam řekl - že prostě má touhu se podělit se všemi.

Neubírám jim na té zkušenosti, je dobře že se to děje, ale lidi to prezentují absolutně šíleně a vydávají to za něco co není. Bohužel je blbý že tohle ani sami lidé v ezo scéně neumějí rozlišit a pojmenovat, a proto není divu že se tu tisíce lidí plácá od zdi ke zdi, nevědí ani koho sledují a proč. Nějak to s nimi "rezonuje" ale netuší že se v nich chvějí jen věci které mají s tím uplakaným světlnošem společné. Jsem prostě pro to pojmenovat, čím to skutečně je, a přestat kolem tohohle divadla srocovat lidi, hrát si na proroky, posly a věštce. Není divu, že lidé se vyflákají při channelingu s kdejakou neznámou bytostí, když neumějí dělat rozdíly mezi tím, kdy dostávají poselství a kdy se jim čistí nějaký trauma.

Duchovno nezavrhuji v té podstatě, kterou by mělo být. My ho tu nemáme nastavené správně, teprve ho vytváříme právě tímhle objevováním. Ale sakra, plno z nás už umí udělat rozdíl mezi posedlým magorem (rouran), porno-ulítlou vlezprdelkou hrající si na vůdce hvězdných semínek, obyčejnou ženskou která má jenom smůlu a růžové brýle a někým kdo mluví trochu rozumně a evidentně si něčím prošel a umí to i podat bez toho aniž by u toho bulel jak želva. S rozumnými lidmi s rozdílnými zkušenostmi by se měly dělat hovory, mělo by se dál objevovat další a další možnosti, ne chodit plakat za peníze za nějakou Kačenkou (jo v tomhle směru myslím přímo Radkovo studio morava), to ať si lidé pořvávají doma, tyhle emoce se stejně musejí vyplavit a vyčistit z planety, vybrečet si to je to nejméně bolestivé co by lidstvo mohlo potkat. Ale nevydávat to za slzy svatých a každou větu která tohle spustí za slovo Boží. Jak jsem již psala, dneska takový výbrek může spustit i infantilní video s koťátky.


"Pak si tady můžu zvěstovat kompaktní poselství, jak chci, ale nemám k tomu tuto nablblou posvátnou náboženskou auru, tak mám smůlu :-)" - přesně tak!

"Takže vidím jako řešení spojit se s GF a další duchovno už pořešit s nimi, protože oni nejsou zkřivení těmi žvásty, co tu do nás mydlili tisíce let Drakoniáni.
" - ano tohle by bylo taky řešení, až konečně dostaneme rozum, dneska evidentně ani 90% lidí v ezo scéně netuší, kdy si ventilují nějaké vlastní bolístky a kdy obdrží něco skutečně důležitého k předání.
Jinak by sem mohla přistát i klidně okřídlená selátka a naše ezo scéna si ucvrkne dojetím a prohlásí je za svaté.
U příspěvku:Pracičkovatý díl porno kauzy anděla z Prackovic Andrey Svobodové Křešové
Kiki_ (Občasný) - 27.9.2022 >


Jinak, studio Morava Radek - ten mě teď fakt pobavil. Natočil dvě videa, jedno se jmenuje Technika u které si temnota stěžuje samotnému Bohu, aby zastavil světlo v jejím šíření - THUIK - to jsem poslouchala extrémně zrychleně a stejně chci vrátit zpátky ten čas co jsem tomu věnovala...plkání plkání plkání... spousta rádobydůležitých keců. Normálně ho neposlouchám ale zaujal mě titulek. Na konci se hlavní pointu ani nedozvíš, protože je to utnutý, řekla jsem si OK, posloucháš to pro nic a opět to bude někde v placené sekci, fakt nezájem, tyhle věci nekupuji když mě člověk neumí přesvědčit že skutečně má informace které jsou natolik převratné že by mi to za to členství stálo.

Druhý den z něj vypadlo další video s názvem Temnota nechce aby jste to slyšeli ne ne nechce a dělá pro to vše!!!!!!! - s tím že se mu vypnulo nahrávání zrovna v okamžiku kdy to chtěl sdělit. To si pusťte a připravte si kapesníček... 🤣 takový doják, on tam pustí nějakou ženskou která jim předala opětně nic neříkající vzkaz na nějakém jejich semináři. A úplně mě přitom napadla myšlenka "Kačenka archanděl Gabriel, Ježiš nevim kdo" stále žije??? 🤣🤣🤣 fakt jsem měla dojem že je to ona... vzkaz typu "nevzdávejte se, dáte to," a on to dává na internet jako kdyby tato slova měla spasit svět. s tím že je to univerzální návod který nechtějí temní abyste slyšeli... LOL 🤦‍♀️ ne to je fakt moc tohle.

Pak tam ještě plká o nějakém svém minulém životě, kde jsou dlouhé dojímavé mezery kde je slyšet jak popotahuje. Úplně jsem si řekla - ať to vypne a jde se vybrečet do polštáře. To jsou mi světelní vůdci, co si v éteru větrají svá srdíčka . Jako jsou to soukromé věci, nikomu to nic nedá, tomu může rozumět jen ten člověk ve kterém se to odehrává. Jasný, něco se mu otevírá, něco se mu čistí, ale to je jeho záležitost, pokud to chce s někým sdílet tak jedině se svými přáteli, rodinou, ale proč to dávat takto na internet? Takových balastů o ničem je fakt strašná kupa a bude super, mít celou youtube scénu zadělanou názvy videí o převratných věcech a v nahrávce člověk slyší soukromé popotahování někoho komu se zrovna něco otevírá. Nevysmívám se, ale z praktických důvodů, kdyby bylo takových videí na české scéně tisíc a mezi nimi jen jedno které má nosnou myšlenku která je 1000 000 + a OPRAVDU přinese převrat v životě každému kdo by to zaslechl, kolik lidí najde takové video? Po deseti ufňukaných videích přestane každej hledat... tohle je prostě o ničem. Chápu, že se kdekomu tady otevírají bolístky, čistí si to, atd. Taky jsem to dělala, a děkuji všem duchovním strážcům kteří mi nedovolili tohle předvádět někde veřejně, protože jiným lidem to stejně žádnou hodnotu nepředá.

Není to nic hodnotného, neplést si poselství s hodnotným nábojem s něčím, co jenom soukromě vzbudilo v člověku nějaké čistící procesy. Nejedná se o nic senzačního, dneska kdo se čistí přirozeně energiemi, toho rozpláče i video se šťěnátky a výsledek je stejný! Takže poprosím, nedávat k tomu nápisy o jak převratné záležitosti jde, že to je univerzální a zázračný návod atd. NENÍ. V tu chvíli jste jen rozněžnělí, něco se vám čistí a to je vaše soukromá záležitost. Nahrávek a videí o tom jak někde někdo tvrdí, jak jste důležití je milion a samozřejmě že vám to připadá důležité, ono v tu chvíli také je - pro vás, protože potřebujete tohle slyšet, celý život vám nikdo neříkal že důležití jste, takže teď když vám to někdo řekne, tak vás to rozbombí. Ale tohle si můžeme říkat i normálně, bez epických nápisů, bez falešné reklamy na zázračný všelék pro celou společnost. Je třeba umět rozlišovat, co ven vysílat a co ne - copak tady toho balastu s nulovou informací nemáme už hodně? Dezinformací je strašná spousta, nepřidávat! Pak se toho chytají andělíčkáři, rouranisti, andrejofilky a předkládají nám, že poslouchat růžová slova od rána do večera je to pravé duchovno.

Však pomyslete, pověstná Kačenka si otevírala své srdíčko před desítkami lidí kteří platili za vstup a nešlo přitom o nic jiného, než léčení nějakého jejího vlastního traumatu. To, co "předala" nikoho nikam neposunulo. Protože taky nemělo nikoho nikam posunout, bylo to JEN A JEN JEJÍ.
Pak nemáme všichni jít ekonomicky do háje když platíme za vstup nebo za video kdekomu, kdo si zrovna fouká na bebíčka. Je lepší si zaplatit lidem, kteří si tím už prošli a nemusej tedy na pódiu předvádět scény očistné pláčem. Nehledě na to, že spousta lidí ještě když vidí takového člověka, tak od něj ten balast přebírají! Ano, to se také děje, soucítíte s člověkem kterého něco rozbrečí natolik, že si to do sebe vtáhnete. dokud neumíte s tímhle pracovat, tak se nežeňte prosím za každým bláznem který má tendenci se veřejně předvádět když na to ještě není ready. Je totiž plno lidí co si zfouknou jeden dva semináře, naroste jim ego a jdou hned zakládat vlastní kanál nebo rovnou školu duchovna. Co vám takový člověk asi opravdu předá? divadlo které vás vrcholně dojme, ale to si rovnou můžete zajít do kina, nic hodnotnějšího než to představení to není.
Tihle lidé zakládající vlastní kurzy obratem, navíc sami uvíznou v té pozici "jsem léčitel, jsem guru, jsem čaroděj" a pak nemají tendenci sami na sobě dál pracovat, něco dělat, posouvat se dál, protože za nimi už chodí banda zbožně hledících fanynek a to jim dodává na pocitu že už mají všechno zmáknutý.

Pak nemá být na české ezo scéně bordel.



U příspěvku:Pracičkovatý díl porno kauzy anděla z Prackovic Andrey Svobodové Křešové
Kiki_ (Občasný) - 25.9.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

Tak mě depopulace přijde normální - ne v tom ohledu jak to bere NWO, a že i přímo se určí počet přeživších a musí se do toho vejít skupina kterou si sami určíme... to fakt ne. Na konečném počtu nezáleží, hlavně když odejdou nenapravitelní degeni.

Však, v přírodě ty degenerované taky skupina zvířat neprotěžuje, nedělá jim spešl místo ve společnosti a už vůbec z nich nedělá vůdce smečky / stáda. Nechaj je někde za sebou chcípnout nebo je i vyženou.

Před lety, když bylo ještě považování za anomálii v DNA jenom teploušství, a uváděly se 4%, tak jsem fakt věřila, že je to degenerativní proces v lidském druhu. Dneska je to norma, podobně jako pedofílie, máme nevim kolik pohlaví, to se snad už nedá ani spočítat natož vyjmenovat a doslova se tvrdí že každej pátej člověk na světě má jiné pohlaví jenom nepřiznané - a tohle už není ani přirozený vývoj, to se jen kultura a NWO snaží naprogramovat, vsugerovat skrze kulturu. A lidstvo to příjmá, ještě jim děláme místo ve společnosti, tolerujeme, doslova je vyzdviháme jak jsou odvážní že nechají už od kolébky přeoperovávat své děti na jiná pohlaví... někteří lidé se ztotožňují jako věci, zvířata, bezpohlavní...
Přitom zdravá společnost by měla rodiče, kteří přeoperovávají své děti dřív než z toho mají rozum, prostě vyválet v dehtu a peří, uvalit na ně nesvéprávnost a vyřadit ze společnosti, + ideálně vykastrovat, hlavně ať to neklade vejce

takoví doufám že jsou nabodaní aspoň 20x a tady prostě nás to nemůže mrzet, když řeknem že je třeba tenhle vřed z lidství vyříznout.

Tohle nemá prostě s námi jakožto druhem nic dělat, přírodně ani evolučně pro to zdravý důvod nenajdeme, je to jenom nemoc mysli, která neumí myslet sama za sebe a nechává si vnutit kulturou, že aby byli schopni žít, musejí se výrazně odlišit, udělat ze sebe chudáky a pak participovat na společnosti.

Kdyby se ve společnosti zvířat vyskytl takový omyl, příroda to nemilosrdně vyškrtne z genofondu. Očkování proti cošitu je to samé.
U příspěvku:Shrnující informace k tematice Galaktické federace v současnosti a jak je dostat na zem
Kiki_ (Občasný) - 19.9.2022 > https://kresadlo.com/8-9-2022-konec-stareho-systemu/


něco k okomentování... 😇
mě by zajímalo, co ty na to? čteš Křesadlo? upřímně jsem ho považovala za dobrého pisatele než tam začal o Dianě, Alianci atd...
máte ale podobný způsob vyjadřování tak to by tě mohlo pobavit...nebo inspirovat
U příspěvku:Pryč s ASK a obnovit Vyšehrad!
Kiki_ (Občasný) - 8.9.2022 > PřilítliMimozemšťani> 
Tak když uspat davy, tak jedině uspávačem hadů 🤣🤣🤣. však jo, je to hypnóza - dáme lidem trochu čichnout tzv. "lásky" a dáme jim představu že můžeme být na sebe všichni hodní, všichni budeme mít zlatý kapsy a přitom nebudeme muset hnout ani prstem... kdo by to nechtěl? to je jak klasický volební trik! Každé 4 roky nás opozice krmí kecama jak by to dělala lépe, protože ze strany opozice se to lépe kritizuje. Ve skutečnosti když tam lezou, předaj si noty / žezlo a musej dodržovat scénář ať už slibovali co chtěli. Ti co vládli se opětně vrátěj do opozice, kde si chvilku budou olizovat rány nebo se budou válet za své penízky, a budou se připravovat že za pár let se zapomene na jejich průsery a oni budou moci opětně ze strany opozice tvrdit, jak by to udělali lépe.
Člověk odvolí jednou, (už tady by se měl ozvat pokud zvolená strana nedodrží slovo) dvakrát, třikrát...a jestli si i po dvacáté řekne že volbama něco změní, tak je to naivní idiot s pamětí akvarijní rybičky. Protože ten vzorec se nemění! nikdy nikdy nikdy se nemění! Je stále stejnej a stejnej i bude!

S Křešovkou - to samé, je teď v opozici proti systému a slibuje nám nový, "lepší systém" - ale jaký? Zlaté cihly z Vatikánu? opravdu? jasný, jen se klaňte zlatému praseti, vždyť v pořádku 😏😂

Hlavně že jsme energeticky všichni uspaní, neumíme si vyčistit ani vodu a byli tu týpci co si z ní dělali víno. Potřebovali k tomu čipy v hlavě, medbeds, elektronické paže a kolektivní meditace? Tady prostě na tvrdo musím říct, že tyhle schopnosti jim nikdo nedal a ani nevzal, protože nestáli ve frontě nějakýho Elona Muska na digitální šmejd do mozku. Oni tyhle schopnosti měli, protože nevěřili kecům jiných, kteří jim tvrdili že jim něco DAJÍ.

A ne, nedělám si prdel, potenciál k těmto věcem máme, ale to nesmí většinová populace lidstva zalíst do pasti na myši a čekat jestli náhodou nedostane sýr. Vážně bych ráda viděla, jak se vám bude komunikovat se zemí, s přírodou a všemi jemnohmotnými bytostmi, když se necháte uspat pohádkou o opozici, jak to někdo za vás zařídí a že když se tomu technokratickému neřádu bude říkat KVANTOVÝ, že tím je to vlastně jasné. Jasný, slovo kvantový smaže fakt, že jde stále pouze a jedině o počítač že.

Tolik děr v té logice, tolik zvrácených do očí bijících faktů, ale ezo scéna se klaní pozlátku jménem Gesara, protože se těší jak budou moci založit ručičky a nic nedělat. Křešovka je utáhla na vařené nudli, na fantazírování o světě který by měl přijít sám a bez budování? Kecy o tom, že to staví v tajnosti a v zákulisí jsou taky cool - že nemáme materiály a čipy do aut protože nám už připravují novou budoucnost, ó jak líbivá výmluva, ta zní přeci mnohem sladčeji než to, že jde ekonomika prostě do háje a že nám už servírujou nouzi s bídou. A taky tenhle fakt nezní moc konspiračně takže všeobecně... meh, prostě to je lepší ta představa že v zákulisí pro nás roboti vytvářejí nový svět... LOL 🤣🤣🤣

Křešovka slibuje nový svět, ale ona ANI NEPOPÍRÁ, ŽE BY ŠLO O SVĚT TECHNOKRATICKÝ! Proto je mi každej fanda ASK k smíchu nebo k pláči.

U amíků mě to upřímně nepřekvapuje že se na to chytli, ti byli vždycky vydlabaní jak necky, ale od našeho národa jsem čekala víc. Nás obdivoval celý svět za inovace, šikovnost nebo schopnost přežívat... a teď budeme čekat na nějakou spásu z USA? wow...


U příspěvku:Pryč s ASK a obnovit Vyšehrad!
Kiki_ (Občasný) - 8.9.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

😂 dovolím si "lehkou" rozebíračku jejího příspěvku:

1) podtext pro její čtenáře je jasný - jste výjimeční, jste na té správné straně barikády, musíte vnutit ostatním co si myslíte, protože to je jediné správné. Bohužel vás za to nikdo nebude mít rád, ale vytrvejte, jste hrdinové a ti musejí překonávat překážky.

Jasně, cesta hrdiny je o překonávání překážek, ale ti mají objevovat pravdy pro SEBE, a ne je vnucovat jiným - tím spíše když člověk sám uvízl v omylu, ale pro Křešovku je zásadní a žádoucí, aby všem do hlavy nabušila obrázky od medbeds a záchranné flotile která nás odveze kdovíkam nebo o gesaře a jak si budeme žít na hroudě zlata jednoduše tím, že si na to zameditujeme že...

duševní postup nebo objev je nepředatelný, zkušenost je nepředatelná. Ale hlavně všem vyprávějte o gesaře, ať nás všichni mají za magory kteří věří v jedno a to samé - a to že nám pečení holubi budou lítat do huby...



2) sice tam Xkrát napíše otázku typu "jak jim vysvětlit..." ale nikdy nedá odpověď. Proč taky? Její článek nemá nosnou informaci - jako většina jejích sdělení, jenom víří pocity nespravedlnosti, utlačovanosti a to vše pod nánosem medu.
Lidem s nízkou úrovní vědomí nedokážete vysvětlit ani proč by měli vajgl vyhazovat do popelnice nebo popelníku který mají na dosah ruky místo z okna nebo na ulici. To je prostě fakt, že mají nízkou úroveň vědomí a vyzkratovaný mozek. Oni nezavnímaj co jim reálně říkáte, protože jim půjdou slova jedním uchem tam a druhým ven. Zrovna tak nikdo nerozuměl indiánům když plácali o větru a vodě a přistěhovalci šli raději drancovat zem. Je to zmatení jazyků, vaše šance jsou nulové takovým lidem něco vysvětlit pokud oni sami si svou úroveň vědomí nějak nezvednou - hlavní je ale jejich motivace a s tím neuděláte nic.
Jediné, co z vaší snahy pak vychází, je že plýtváte vlastní energií - což se náramně hodí zase komu? No tomu kdo nechce abyste náhodou využívali své energie efektivněji že...
A tak hlavně šijte do hluchejch, vysvětlujte jim, jak jsou mimo, však oni nemají vlastní plán inkarnace, vy to víte určitě lépe co je pro ně dobré že...

3) Je to krásný příspěvek o Egu, ufňukanosti a tom jak je svět nespravedlivý - to se veeelice slučuje s tím jak by měl vypadat život tvůrce a někoho, kdo si umí ovládat aspekty ve svém životě že? 😏 😝 ne vůbec si to neprotiřečí, jste tvůrci samozřejmě...a Křešovka taky - ovšem co si vytvoří tím svým fňukáním je už jenom její záležitost, nemusíte se jí na tom podílet.




Prostě pro všechny obdivovatelky Křešovky - podívejte se opravdu na ten příspěvek bez růžových brýlí, uvidíte mezi řádky jaká je to manipulace vaším vědomím. Co o sobě tímhle příspěvkem vlastně Křešovka sama řekla? proč to vystavila? Abyste si připadali výjimeční? Tohle vás někam posune? pomůže vám to? Dodává to jen falešný pocit naděje a krmí to EGO! A dobře nakrmené ego vás krásně nechává v žůžových brejličkách. Víte že vám docela utíkaj jiné věci, když čekáte na gesaru a medbeds? Vaše forma vězení není o nic jiná, než vězení nevědomých - jste na tom úplně ale úplně stejně jako lidé zaobírající se pouze hmotou, jenom téma, na které jste se nalepili je jiné!


A pokud jste líní tohle vůbec vsakovat nebo analyzovat, nebo to moc bolí vaše Ego které musí Křešovku bránit za každou cenu, mohu doporučit už jedinou radu - DÁT SI OD KŘEŠOVKY DETOX. Na pár týdnů / měsíců jí vypněte, včetně všech její posluhovačů a jděte si najít úplně jiný zdroj informací, nebo si někde v lese zresetujte hlavu. Pak se zkuste podívat na ty příspěvky novou optikou. Nebojte se, nic nového vám neuteče, to co ona dává na Fb koluje po internetu už mnoho let, knihy ze kterých čerpá také nebyly napsané včera, opravdu se nemusíte bát že byste zaspali něco veledůležitého. A to co vám radím není žádná velká věda - doporučuje se to lidem pracujícím u velkých projektů, umělcům aby poodstoupili od plátna, muzikanti si taky daj pauzu a pak si to poslechnou znovu s jasnou a čistou hlavou aby SLYŠELI co předtím nezaslechli.

Dejte si detox, pak uvidíte věci, které předtím nebyly vidět.
  <<< předchozí 
4.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter