Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:JE AURORAN REPTILIÁNSKÝ ZLODUCH?
Kiki_ (Občasný) - 20.2.2023 > Kikimora> 

Jo, to je tak vesmírné světlo, že dneska psal nějaký blázen u Jardy G. dotaz "jak má kontaktovat GF aby tady pomohli s odstraněním těch nadbytečných sepatas kteří nechápou"

šiřitel lásky a míru když tohle jsou jeho stoupenci 😎🤣, ti už chtěj volat horkou linku k marťanům aby tady odstraňovali nějaké sepatas... uff ještěže já jsem lidská bytost 😆 chudáci sepatas, ať je to kdo je to.
U příspěvku:Výroční zpráva 2022
Kiki_ (Občasný) - 14.1.2023 > DELTA 2> 
Ano, chápu jaks to myslel, hele mě by se takový život taky líbil, člověk si sice pár týdnů bude stýskat po pitomostech ale nakonec si zvykne a výhody z čisté přírody nakonec přetrvají.
Jen jsem chtěla podotknout, že i oni jsou závislí na tom, že se té přírodě okolo nich nic nestane, protože oni jsou závislí na ní, no a to jim nikdo nezaručí. Ten systém to mnohdy neumí zaručit ani nám, že neotráví přírodní zdroje, pár lidí se na to sice spoléhá ale realita je taková že nám stále sypou těžký kovy na hlavu. A bohužel znám lidi natolik citlivé, že i když bydlí někde v horách, v přírodě, doslova v takové prdeli světa že tam není už ani pořádný mobilní signál, tak stejně, jakmile začnou sypat, teče jim krev z nosu. Je to krutá realita.


U příspěvku:Výroční zpráva 2022
Kiki_ (Občasný) - 14.1.2023 > DELTA 2> 
Ano, takových skupin existuje více a nemusí se kvůli tomu jezdit na pól, jenže, ti lidé mají nějakou zaručenou ochranu, že na půdě, kde se usadili budou chráněni a je dost velká pro jejich uživení. Ale opravdu, tohle dojme nějakýho Gatese když tady vykupuje pozemky v celé USA? Ou, pár stovek lidiček tady si hezky žije, tak je nechám na pokoji... to si myslím že je chránit nic nebude.
Je to podobný jako s indiány, nejdříve je zmasakrovali a až nějakému jejich zbytku udělali rezervace, ale jak moc původně tam žijí? A je to jedno, protože všude kolem nich je systém a ten kurva ovlivňuje krajinu.

Ano, systém opustit není řešení, můžem se zavřít někam do lesíčka, a předstírat, jak jsme svobodní, ale budem jen ostrůvek uprostřed státu kterej si pojede green deal, chemitrails který nám bude stále padat na hlavu a jiný srandy. To je osvobození se? Ne, to je strkání hlavy do písku, takový živý skanzen, který bude doufat že milostivě přežije řádění NWO všude kolem. Kdyby to byl den trifidů, ok, tak tihle maj vyhráno, ale on není a lidi všude kolem jsou žijí a systém taky. A ten bohužel ovlivňuje přírodu, vyvolává tornáda, otravuje vodu...

Hádejte co, takovým chudákům mimo systém bohatě stačí otrávit vodní zdroj. A po dvou letech "vyšetřování" se to zamete pod koberec...

U příspěvku:Výroční zpráva 2022
Kiki_ (Občasný) - 14.1.2023 > DELTA 2> 

Naprostý souhlas! Mělo by se to tesat do kamene. I mě to napadlo, že je zbytečný na sebe upozorňovat, ještě jim posílat údaje někam kdoví kam!
Je pravda že lidi už jsou zpohodlnělí a zpitomělí - dříve, když estébáci tady měli tajného na každém rohu, lidi věděli o těchto grázlech kteří jen čekali až někdo udělá botu. Každej si dávaj majzla aby nebyl na jejich seznamu i když své názory měl. Dneska? Blbost jen kvete a posílá nepříteli dopisy s osobními údaji. Bravo. IQ šlo opravdu hooodně rychle dolů.

Stejné co se týče právě těch problémů útěku od systému - lidi to prostě blbě pochopili, protože Matrix film... ale myšleno to bylo úplně jinak - jde o druh myšlenkových pochodů a hlavně vnímání, o tom mít přístup k dalším smyslům, vyšším tělům nebo právě komunikaci napříč dimenzemi které jsou pro obyčejného člověka na třetí úrovni nedosažitelné. Chce to rozšířit si obzory mimo hmotu, a ne se na ní vysrat.

Chci vidět, jak tací potom budou někde prokazovat třeba jednoduché vlastnictví nějakého pozemku, když jim tam bude chtít stát postavit dálnici. No, pokud bude ten člověk bez občanky, nebude moci prokázat jedinou smlouvu nebo nějaké dědické řízení, pro stát to bude jen nějaký šílenec kterej bude plkat nesmysly o tom že je živý člověk ale papírově nebude moci prokázat ani že mu ten pozemek patří. On si každý myslí, že příjde někam do lesa a začne stavět srub. Tak až vás vyvede hajný, lesy čr nebo nějaký synek německýho knížete, tak se budete divit, protože tady všechno někomu patří. Veškerá půda je někým vlastněna - dokonce i nějaká chráněná krajinná oblast je ve vlastnictví státu. A volná půda prostě není, došla. A kdekoliv lidi budou chtít být, budou muset stejně prokázat svůj nárok před developery. V opačném případě jsou tací lidé jako squatteři - nemají dokumenty a obývají nějaké místo bez dovolení.
No, je to jednoduché, squatter bez občanky bude odveden policií a nebude mít právo ani na odškodné. To ti chudáci z matrixu, totiž minimálně aspoň ze zákona mají - buď jim nemovitost musí vyplatit nebo jim zajistit nějaké náhradní bydlení. A lidi po tornádu na Moravě by taky mohli vyprávět, jak jsou rádi že to měli aspoň pojištěný. Je takových chytráků, kteří si staví romantické vilky na břehu řek, ale když každých pár let je spláchne povodeň, jak se jim najednou hodí ten systém co jim přiběhne na pomoc.

Ti lidé bez občanky, mají auta? No, patrně jim bude asi jedno, pokud si to auto někdo vezme. Chlap, zálesák a bezdomovec by patrně mohl bez občanky někde žít a trajdat. Ale ženská? Si pak myslí že si může jen tak skáknout do porodnice odrodit? Pro ně je novinka - v Africe ženy umírají před porodnicemi, protože na to nemají a nemají ani pojištění! Tak je tam nechají zdechnout, protože nemají čím se prokázat a instituce nemá jak si to proúčtovat. A rovnou taky mohou zapomenout na pohodlný, útulný bezpečný domov s velkou televizí a krbíkem.

Tím, že se člověk vzdá posledních výhod, kterými ho systém zaopatřuje, ze systému vyleze ale do strašné bídy a nejistoty.

U příspěvku:Výroční zpráva 2022
Kiki_ (Občasný) - 13.1.2023 > DELTA 2> 

Tak mě ještě napadá, to je taky dokonalá pastička na "probuzené" lidi co? 🤣 Návody jak mají občané hromadně odevzdávat občanky ... vzdávat se "občanských práv" atd...
ano, člověk sice uteče ze systému, ale tím pádem se zbavuje i nástroje jak ten systém ovlivnit - jednoduše se takto elegantně dá zbavit lidí, kteří by volili odchod z EU kdyby tu náhodou bylo nějaké referendum či něco podobného... dá se jim návod a oni do toho půjdou bez toho že by si promysleli jaké to má následky.

Opětně, důkladná věc vystavěna na dohledatelných faktech které jsou pravdou - tedy že naší zemi spolkl nějaký zaprodaný korporát, který se ještě tváří že existuje nějaký stát. A když náhodou na to lidi přijdou a budou s tím nesouhlasit? Co pak? No, tak jim nakecáme jak se mohou odhlásit a tím pádem mají vyřešeno a nebudou nám zevnitř dělat rozvraty - protože přirozeně už nebudou mít nástroje na to být slyšet.

Že se tyhle návody tak náhle vylouply, jak "odejít ze systému" že?


U příspěvku:Výroční zpráva 2022
Kiki_ (Občasný) - 13.1.2023 > Kiki_> 

Tady je prostě problém, že spousta lidí si maluje, jak odejdou ze 3 dimenze do 5 a budou za vodou. Ne, takto to rozhodně nebude. Tenhle kec pochází od NWO a kdo se tímto argumentem ohání, tak nerozumí tomu, jak dimenze fungují v životě člověka. Jsme jako Matriošky - lidská bytost je multidimenzionální ano, ale když dáte člověku do ruky telefon kde jdou hry, porno a další věci, jeho mysl se uzavře a on čumí do 3D šidítka a své vnímání dokonale koncentruje na objekt ve 3D. Ve chvíli kdy spíme, odcházíme někam do 4D, když někdo medituje a neusíná u toho, je schopen si vlést klidně do 9D a pokecat tam s bytostmi - ale stále jeho tělo je ve 3D patře a čeká až se jeho vědomí vrátí zpátky!
Že se nás věci 3 dimenze nebudou týkat, to nastane pouze v případě kdy opustíte tělo - jinými slovy nadobro zemřete. A do civilizací, které nemají hmotná těla a plně existují pouze v jiných dimenzích máme vážně eony let daleko (obzvláště když ani po 3 letech nejsme schopni tady covid fašisty popadnout za flígr a veřejně je odsoudit za zdravotní masakry).

Do světa 3D se vracíme vždy, když se probudíme, jdeme si ráno udělat kafe a něco do sebe hodíme k snídani, a je fuk jestli je to veganský nebo ne. A kdo si myslí, že se ho záležitosti 3D netýkají, tak asi nedýchá vzduch, nezná atomy vody ve svém vlastním krevním řečišti a vzdává se spojení s Matkou Zemí, protože jeho tělo je SOUČÁSTÍ. A o to NWO jde - aby lidi ulítli do falešného pocitu bezpečí že v nějaké páté dimenzi budou zachráněni. V páté dimenzi vám totiž může být u prdele jestli vám seberou barák, ale bude to jedno vašemu tělu? Bude to jedno vašim dětem? Když nebudete mít co pít, jíst, nacisti si z vašich těl budou dělat laboratorní krysy nebo své bezpohlavní otroky, tak vašemu vědomí v 5. dimenzi to nebude vadit? To chci vidět... Mrtvým to vadit nebude - duše která odloží tělo, tak ta si věru zaskočí do jiných dimenzí, ale už se nevrátí do těla. Pokud se Ava hodlá tady rozvibrovat i se svým tělem a odhmotnit se, ok, tak ať se předvede frajerka, to se jí věci 3 dimenze vážně týkat nebudou, ale také tady všechno hmotné nechá - je zakázáno si cokoliv brát do hrobu, ani sbírku brouků!

Ale do té doby, je 3D hmota pro nás společná - dokud budeme mít hmotná těla, a to se zřejmě ani za dva roky nezmění, zato za dva roky tady už může být tak šílená realita, že sci-fi masakry budou oproti tomu chutná jednohubka.

Takže, rady "nepanikařte..." no wow, kdy jindy panikařit? Ve 3D je to zatím "o nás bez nás"... My si máme moudrost a inteligenci tahat z vyšších dimenzí sem dolů, a ve třetí dimenzi podle toho jednat! Ale ne že odložíme těla a to bude řešení. Zatím to ale tak vypadá, že skutečně plno lidí chce jen odložit tělo a tím mají vyřešeno... No, nemáte, ale to zjistíte pak tam nahoře, jak jste se spletli a jak to funguje...










U příspěvku:Výroční zpráva 2022
Kiki_ (Občasný) - 13.1.2023 >
https://www.indigovyzpravodaj.cz/clanky/clanky/channeling-21.12.2022---elen.html

Indigový zpravodaj ze včera.

Naciťuje asi něco podobného - že naše území je chráněno, no přesně, území je krajina, ale lidi co na ní žijí, je už věc jiná...
V komentářích tam je od nějakého Petra vznesena podobná otázka - jakou si pokládáme my tady, jak z těchto sraček ven. Odpovědi opětně - pomáhá přijetí, netopte se v zoufalství atd. Přitom nemám dojem že by se topil v zoufalství, jen si sakra dobře uvědomuje, že krajina je sice pod ochranou, ale lidé na té krajině jedou do skluzavky plné hoven a krve. A když si jednotlivci mohou sakra vybrat, že se chtějí po této skluzavce sklouznout, do prdele to jim nikdo nebere ale jsou evidentně i jednotlivci, kteří NECHTĚJÍ, ale dav je mete spolu s nimi - aby taky ne, pijeme vodu ze stejných zdrojů, dýcháme stejný vzduch, žijeme vedle sebe ve stejných městech, o tu 3D hmotu se zkrátka dělíme a když příjde nějakej blbec kterej si usmyslí že vodu prodá němcům, baráky nám sebere a léky a žrádlo a všechno ostatní raději odevzdá jinému národu, tak jako rada ostatních je "se s tím smířit?" no dokonalá hovadina...

U příspěvku:Výroční zpráva 2022
Kiki_ (Občasný) - 12.1.2023 > ma.ni.> 

O slibech že nám uvolní tajné technologie a volné energie jsem už četla tolik, že prostě je to jako s volebními sliby - slibem nikdo neurazí.
Před volbama to slibuje a sbírá hlasy a po volbách si to hraje na vlastní branku. tohle platí pro naše politiky, jejich politiky a evidentně i pro bílé klobouky, ještě mě nikdo fyzicky nepřesvědčil o opaku (zatím snad kromě Hamplový, která v tom senátu nešetřila slovy, dokud to s ní tedy neseklo).
U Q je to podobný - to je sice pěkný že nás oblbují sliby o volných technologiích, ano, ony budou - ale podle NWO jen pro ty přeživší a to nebudou lidi, to budou obsluhující bezpohlavní kyborgové. Teď, dokud tu ještě jsou neočkovaní lidé a dokud existuje riziko, že nám by to dali předčasně, tak to neudělají. Ale slibovat mohou, slibem se krásně totiž udělá falešná naděje a lidi jen čekají..a čekají... a přitom čekají na vlastní záhubu.

Ještě k tomu že "až vyhrají v Silicon Valley nad Googlem atd." tak jako kde to vázne? o těch se psalo před rokem taky, a rok předtím taky... oproti tomu ten jejich monument s návodem na to jak vyhladit lidstvo, tak den po detonaci už byl srovnán se zemí a šutry uklizeny. To byl panečku fofr a to bylo jásotu jak NWO končí. Ale 5G antény máme na barákách pořád.
Kdyby mělo na Silicon Valley zaútočit Rusko veřejně, tak se tam už rok pěstuje obilí protože je dávno po všem a vojáci jsou už dávno doma, Q a bílé klobouky jenom "plánují" a skutek utek.

U příspěvku:Výroční zpráva 2022
Kiki_ (Občasný) - 12.1.2023 > PřilítliMimozemšťani> 
Tady taky cejtím průšvih. Ještě než to řekl tak jsem si řekla "moment, vlády pořád jedou podle NWO, tak KDO udělal tenhle zákon a proč?"
Neviděla bych v tom pastičku jako on, ale spíše to, co tvrdíš ty - že se vyloupne plno nových Andrejek a budou beztrestné.

A nejvíce vtipné je na tom fakt, že to platí pouze pro americké zákony kdežto tady se pojede potírání dezinformací, což je zajímavý kontroverz. U nás z toho vzejde asi paskvil, že se budou mazat stránky lidem, kteří budou tvrdit jak je c*vid očkování nebezpečné, že na ukrajině už válka skončila a cokoliv o NWO, o politických a satanistických zvrhlostech... a naproti tomu tu budou mít volné pole působnosti stránky s dalšími bláznivými Aurorany, Křešovkami a Elenami a výmluvou, proč tohle nezapadá pod dezinformace bude, že v USA mají tenhle zákon? v USA? Což je jiný stát na jiném kontinentu? Jestli se budou ohánět tím, že takový zákon bude platit i tady, tak to bude akorát další zkouška inteligence, kterou ale nikdo nedá, protože se všichni můžou připosrat z toho aby slyšeli od Q jakýkoliv nesmysl a je jim fuk, co z toho je pravda a co ne.

Já v tom zákonu vidím že je to prostě opozdilý krok od NWO který měl připravit lidi na falešné přistání - aby byli dobře informovaní o pojmech jako je Sepatas, jak moc blond a hodní jsou mimozemšťané které máme uctívat až vylezou na červený koberec...


Ach, Bohyně Gaio, nesvrbí tě to tam kde je americký kontinent? nechceš se na tom svrabu už poškrábat? já bych to nevydržela, už bych to drhla třeba do krve jen aby to přestalo svědit.

U příspěvku:Výroční zpráva 2022
Kiki_ (Občasný) - 11.1.2023 >
Tak zkusíme zase zabrouzdat na něco povzbudivého - aneb Chvátal stále vysílá a mluví i o slunečním záblesku

https://www.youtube.com/watch?v=P8N7qDs2Szc


Vysvětluje to pěkně, ale stejně mi trochu hlavou drbe, že se tedy čeká na to, až budeme připraveni ten záblesk přijmout a dokud nebudeme připraveni tak se to bude opožďovat... no, zatím NWO dělá všechno co může, abychom nebyli připraveni nikdy... a i v mezičase, kdy nám dali trochu vydechnout, tak jsme stále připraveni evidentně nebyli -> je to prostě začarovaný kruh. Bez záblesku se neproberem a záblesk čeká na to až se proberem aby mohl zablesknout v pravou chvíli? ou ou... asi si budu muset stáhnout tu jeho 7hodinovou přednášku na tohle téma :D



U příspěvku:Výroční zpráva 2022
Kiki_ (Občasný) - 11.1.2023 > DELTA 2> 


šmarjá...v tom chatu "sláva rodům" 🤣🤣🤣 WTF? co to sakra je? polít kyselinou, to je jak když omylem otevřete dveře jehovistům... sekta hadr
U příspěvku:Výroční zpráva 2022
Kiki_ (Občasný) - 11.1.2023 > ma.ni.> 
https://www.facebook.com/Ceska.Ovce12/posts/pfbid02WGXugiVjjw6C4HmRgUepMvqqHqeKqV6HZHyxG1WGFXYHXWscPPaU9s2UkShF5kFRl

Pravda pravda... žiďáci si kabalu stejně překopírovali ze starších zdrojů, něco samozřejmě pohodlně vynechali, něco nějak upravili, sami stejně kážou vodu a pijí víno, ať táhnou do prdele

Jejich kecům ani těm rádoby-pobožným se nedá věřit, stejně je to překroucený a ta jejich stupidní přikázání ať si strčej do prdele.

U příspěvku:Výroční zpráva 2022
Kiki_ (Občasný) - 10.1.2023 >


https://coolmagazin.cz/symbolicke-evropane-vcetne-cechu-jsou-puvodem-vlastne-ukrajinci-odhalily-analyzy-kosti/?fbclid=IwAR0ZcvysSSaOy3M2ldL-n0K1ecNRq7CZThlvxZeoMhEdr-xrJqOt0iKERgE


🤣🤣🤣🤣 četla jsem pouze nápis a mám dost. Tomu se říká ukrovlna, najednou jsme všichni ukrajinci jen jsme o tom nevěděli... co všechno nám tady nenakecaj aby si neobhájili, že jsme poslali všechny naše léky na ukrajinu! Myslím to zcela vážně. Pro naše děti měli včera posledních 10 krabiček antibiotik v tomayerově nemocnici...a pak lékařky radí pacientům se doptávat po ukrajině svých známých, že tam jich mají teď...že nevědí co s nimi...
Genocida národa, lidi, kteří stále mají vyvěšenou vlajku - ten modrožlutej hadr, v okně, by měli být tím hadrem uškrceni. Naši lidé vyskakují z oken pro dluhy a nikde se o tom ani nepíše - teď někde vyskočili z okna další dva lidi, z nějakého zařízení pro sociálně slabé a fiala si tady papouškuje svoje přednesy o tom jak to jako národ dáváme v pohodě... 😄 plno lidí se už ptá, jakej má matroš, co sakra fetuje.

K tomu článku - jsme ve středu Evropy, přes nás se přelilo kde co! Německo nás tady vojebávalo taky a článek poukazující na krevní a genetickou spojitost v době kdy si utrháme od huby kvůli početnějšímu, většímu státu, který je ekonomicky v prdeli... chce se mi 🤮. To je jak kdyby nám za dob protektorátu chtěli podstrkávat článek o tom že jsme vlastně Árijci, že máme být na sebe pyšní že jsme okupováni zrovna někým s kým máme společné geny.
U příspěvku:Výroční zpráva 2022
Kiki_ (Občasný) - 10.1.2023 > ma.ni.> 

No, to je sice hezký, ale prakticky, k čemu nám to je? Reálně se o těchto hajzlíkách píše a psalo kdesi cosi, ale evidentně je to pak ani nesundá z toho křesla. Pár řečníků v EU taky hezky slovně vymáchá všechny totalitní zmrdy za to že serou na občany a postěžují si, že Evropská unie šlape na kulturu, národy a že z občanů dělá jen pokusné králíky. Je sice pěkný to od nich slyšet, a že jim někdo i zatleská... a vždy si pak řeknu - a co z toho? Podnítí takový proslov někoho v davu, že zvedne židli a mrskne jí na ty bezemoční robotické naprogramované vrahy?

Stejný jako u příznaků - dva roky od covidu se tam včera řešilo, že lidi stále si říkají "jsem blbec" a jak si lidi nemají programovat neúspěšnost, méněcennost atd. Jakože wtf? Tohle má mít prakticky každý, kdo se nechce utopit v těch sračkách, už dávno vyřešené! Energetické podmínky k tomu už dávno jsou. PřilítliMimozemšťani má pravdu v tom, jak jsme děsně zaseknutí ve vývoji. Ten covid byla taková příležitost, po prvním lockdownu se dalo vylést ven, popadnout vidle a začít něco dělat. Ale ne, lidi si to nechali snášet ještě 2 roky poté. Teď to vypadá že na sobě necháme málem i dříví štípat, až tady budou zase političtí vězni kvůli vlastním názorům. Dva roky od covidu, co jsme se vlastně naučili? Nějak moc k posunu nedošlo. Stále vidím že polovina kuřáků neumí ani vajgla vyhodit do koše když ho má půl metru od ruky. Planeta je jim u prdele. Zato jezděj na elektrickejch kolobrndách které pak hodí do Vltavy, úžasně ekologické řešení! tleskám! Stále vidím, jak si lidi vydělávají jako telefonní operátoři okrádáním starých babiček nebo prodejci nějakých "zázračných" služeb pro finanční negramoty. A ještě jsou celí nadšení že takovou práci sehnali i když je to společenské dno, si vydělávat něčím takovým. Pá lidí se naučilo kupovat víc krystalů, chodit na yógu, dělat si detox, starat se o sebe - ok, ale to je pořád civilizačně trochu málo, na to jaká to byla příležitost, jaký to měl být posun! Vlastně, celoplanetární divadlo, zločin na celém lidství a všechno navíc jasný jak facka, jsou na to důkazy, v lidech to mělo mít takovou odezvu, že politici měli zalíst do kanálů a v životě už nevystrčit zobák a žrát krysy. A přitom se tu dál beztrestně promenádují, ještě nás tady přirovnávají k teroristům, bez uzardění do televize sdělují že jsme jim ukradení, že oni si jedou tu svou politiku a zbytek je nezajímá, a lidé se nezvednou a nejdou s tím udělat nic? Ani když se sáhlo na životy a zdraví dětí? Teď tady pokračují v likvidaci jídla, abychom tu skončili ve válce o žrádlo a stále nic? stále všichni sedí u pivka a pohoda?

Vedle toho mě nedojímá žádná Obamová která si pekla špekáčky u Notre Dame. Je nám to reálně k ničemu, když ani ta informace s lidmi nic neudělá. U qanonu je prostě problém že odvádí pozornost z naší domoviny kamsi do prdele, a lidi mají pak pozornost na naše problémy asi jako zlatá rybička.


U příspěvku:Výroční zpráva 2022
Kiki_ (Občasný) - 6.1.2023 > PřilítliMimozemšťani> 
Ne, ten úkol nebyl v pojetí nějaké filozofie nebo hlubší nauky, ona si to téma vybrala a i učitelka valila bulvy a byla prý překvapená.

Samotný název že okultismus není satanismus je ještě ok, ale v tom případě pak už nesmí člověk přednášet o návodu jak vyvolávat démona. Tím pádem akorát názorně předvádí, jak sám nic nepochopil. Jako pokud se chce člověk nechat posednout nějakou bytostí, že si vždy vybírá tyhle blbečky že? Vím, že posednout se dá i jinými věcmi a taky je to docela jízda. :D Ale ne, někteří jsou prostě fajnšmejkři... A obzvláště když se jí mrkne na čakry - tam bylo hooodně vidět jak to měla dotyčná pod kontrolou :D

Mě by zajímalo, jak se tyhle věci probírají z druhé strany - co v seminářích nakecávají kněžím kteří pak provádějí exorcismus... to musejí být taky zajímavé pohádky... nebo zrovna ty jediné to naučí tak nějak správně?
U příspěvku:Výroční zpráva 2022
Kiki_ (Občasný) - 6.1.2023 > PřilítliMimozemšťani> 
Jenže ty to bereš úplně jinak to pojetí. Za mě prostě reklama satanismu z frajerství je prostě šílenost. A většina puberťáků tohle začne vyznávat z dost podobných důvodů jako je chlast či kouření - prostě protože to dělají ostatní a je to cool. Nějaké tohle hluboké pojetí atd. tak pokud tam opravdu je, tak je hluboce hluboce neuvědomělé ani tomu dotyčnému. V tu chvíli to dělá protože je to trend na tik toku, youtubku a protože se chce vyrovnat ostatním frajerům a frajerkám kteří o tom vyprávějí ve škole. Už pohle hlavní zásady, pokud člověk chce něco dělat takto magického - tak je největší kravina se tím chlubit veřejně na internetu. Takový člověk to nemyslí vážně, nemá k tomu ten respekt, tu úctu k vnitřní duchovní záležitosti.

A ano, máš pravdu, že valná většina těch problémů co z toho plynou jsou autosugestivní, taky jsem jich pár měla, nebo dejme tomu všechno co si k sobě připustíme pracuje na tomto principu. Ale tohle nebyl ten případ té holčiny, která obhajovala satanismus ve třídě, protože na ní se to už vyloženě podepsalo - neměla vlastní vůli, něco jí ovládá a to něco chce aby i ostatní děti si zkoušely přivolávat něco podobnýho. Ta holčina neměla hlubší porozumění ani za mák, protože se naučila pouze z těchto jednoduchých návodů vnímat jen rekvizity a tu rituální šou kolem toho. A měla pocit, že kdykoliv jindy se jí to netýká, nemůže jí to ohrozit. Ale evidentně i tyto rekvizity jí zabraly, sice to přišlo spíše zadním vchodem než předními dveřmi, takže jí to nedošlo...ale jo, fungovalo jí to.

Kdyby to byl jediný příklad, tak o tom ani nehovořím. Bohužel jsem zatím viděla jen jednu jedinou záležitost, kde si dotyčná s několikaletou praxí hraje na ostří nože a zatím to ještě dává, jenže jí bylo trochu výrazněji pomoženo k pár uvědomění. I přesto, si myslím, že z toho není úplně venku, že si ta věc s ní hraje jenom na schovávanou. Kdybychom pro tyhle bytosti / nebytosti nebyli tak důležití, tak by se tolik nesnažili tady na kde koho nalepit. A ti nejlepší začínají jenom nějakou blbě přisedlou entitou a skončej v manželství s reptiliánem a jsou s tím úplně v pohodě.

A to jsou lidi co se chlubí "20letou praxí" a jaké to jsou profesionálky. Takže kdo tedy by s těmi dětmi tady o tom měl hovořit? Když to půlka lidí nepozná ani sama na sobě? Je v tom případě taková reklama mezi puberťáky na sociálních sítích v pořádku? Za mě není... protože to pak dělá řetězovou návaznost dalších frajerských pokusů. Já vím, že ty na to pohlížíš z hodně vysokých úrovních vědění a umíš dělat rozdíl, ale při prvním rituálu tohle člověk dělat vážně neumí, obzvláště když to jen okoukal z internetu nebo z nějaké knihy.



U příspěvku:Výroční zpráva 2022
Kiki_ (Občasný) - 6.1.2023 > PřilítliMimozemšťani> 
Jo jo, souhlas. Tehdy když byl s Putinem jedna ruka a novináři po něm šli, jsem si říkala že on něco tuší, že sice nikdo nedokázal zjistit proč on má potřebu tolik se k tomu Rusku klonit a obhajovat ho - protože celou tu dobu docela pohoda, jenom jsme byli takový lehký neutrál a on pak vyloženě lezl okatě do zadku Putinovi, a tak nahlas a furt to dával najevo celému světu, že jsem si říkala že to není jenom nějaký jeho postoj, že se snaží něco naznačit, že on tuší a ví co my ne a možná že se nás pokouší i zachránit. Proto na to furt tolik upozorňoval - a nyní myslím že se to snažil říci více nám, než zbytku světa.

A taky proto si i myslím, že jeho náhlý odchod, v době kdy aspenovci ještě neměli připravené kampaně na nové prezidenty, byla jeho poslední snahou jim zkřížit plány - moc nadšená ta duše nebyla, že jí tu drží proti její vůli. To byla tehdy velká prasárna.
A i poté, co odešel, tak jeho náhradníka dost možná právě ten "český trůn" nechtěl přijmout, měl dlouho problémy a dokonce tam měli i 6 dalších připravených náhradníků, možná počítali s tím že první pokus se jim nepovede. Nakonec ten současný "model" žije více hlavně z toho důvodu, že je tu opravdu roboticky, technologicky držený násilím. Kdyby to bylo na přírodě, Matce Zemi, Vesmírných zákonech atd. tak toho klona tam ani neupíchnou. Nemá právo tam být.


U příspěvku:Výroční zpráva 2022
Kiki_ (Občasný) - 6.1.2023 > PřilítliMimozemšťani> 
No, já jsem celkově prostě pro to, aby některá místa nebyla turistickou atrakcí. Duchovní místa nejsou lunapark. To je ve své podstatě také nějaký západní trik - udělat ze všeho hned místní atrakci, vybírat vstupný, prodávat u toho turistický serepetičky, rejžovat na tom místě a nezájem co to s tím místem udělá. Podle mě ta místa tím turismem prokazatelně trpí, nejen přílivem lidí, ale také postupným úpadkem té energie. Některá místa fungují jako zřídla, některá jako ladičky atd. Ale dneska je to jedno protože ve světe 3D se lidi nerozhodují podle toho co to místo energeticky dělá, ale podle toho jak moc je oblíbené turisticky a kolik se na tom nahrabe. A právě to, jak to místo energeticky pracuje, by mělo být asi stěžejní, jestli tam pouštět polo-lidi, nebo jen lidi co mají vůči tomu místu respekt. Upřímně? dnešní druidi taky teprve objevují nějaká místa v naší zemi která jsou velice zajímavá a jejich dohoda je, tyhle nová místa nefotit, nezapisovat do map a úplně o nich pomlčet, předávat to maximálně jen těm lidem, kteří sami energeticky pracují a které k tomu místu vůbec sama Matka Země pustí.

"O co se ale protistrana snažila, tak do těch sil přidat něco ze sebe."
- jo to souhlasí, to je taky ten důvod proč bych jim sekala ruce, hajzlům, a taky to zkoušeli na Pavím Vrchu, ten ostatně znají už od druhé světové - tehdy tam nacisti vykopali cestu dovnitř, a přivezli tam nějakého tibetského mnicha nebo někoho kdo se tam nechal dobrovolně pohřbít u příležitosti strážit nějaký černý rituál, ten rituál měl z lidí vytlačit vlastenectví a oslabit národ, což se také dělo po dlouhá desetiletí. Prý se to vyřešilo až teprve nedávno.


Ono vlastně v západní Evropě je to mnohdy vidět více - protože tam je ten turismus delší dobu a v delší časové linii se už prokazuje, že odtamtud mizí místní obyvatelstvo a tím pádem to ztrácí tu energii. Tam je vidět ten "rozvrat zevnitř". Turisti se navíc naučili chovat k památkám stylem "no a co", začíná to postupně, polehoučku, zvolna, ale podle mě to časem ten efekt má. A kdyby to ten efekt nemělo, tak by se asi nikdo neobtěžoval srovnávat nějaká místa se zemí nebo je rozebírat do posledního šutru. Mluvím třebas o Achetatonu, Tartárii atd.
Jasný, tam jsou věci ještě v podloží, ty byly už taky vykopány, relativně nedávno, ale pak znovu raději zase zakryty a jsem ráda, že to udělali, že tam nelozí nikdo. On ani nemohl, protože prý se nešlo dostat dovnitř bez újmy. Prý to někdo přirovnával k energii Velké pyramidy.

Je mi jasný, že Vyšehrad není tolik turisticky provalený - není tam tak laciný prodej serepetiček, je to spíše jako místo s pěkným výhledem a lidi tam chodí jako do parku, odpočinout si a nabrat energii. To je naprosto ok a v pořádku. Ale ty ukáčka to neberou ani takhle. Sice to nedělají vědomě, dělají to opravdu nevědomě, ale opravdu si tam chodí odhazovat "to svoje". Je prostě pro mě asi rozdíl - se napojit do podzemí, kde to je netknutý, a vidět ten povrch nahoře a ten vývoj. A nejsem jediná, koho to sere, že tam tihle lidé chodí. Jestli někdy půjdeš okolo a překříží ti cestu egoukrajinec kterej se tam chová jakoby mu to patřilo a zanadáváš si nahlas a pošleš ho do prdele, najde se v doslechu vždy nějaký čech, který ti pak přizvukuje a kterému tihle lidé tam taky vadí. Na Vyšehrad prostě chodí pomalu poslední vlastenci odtamtud ty ukáčka vysírat, taky opět mnohdy nevědomě ale skoro jakoby náhle měli popud to místo bránit před touhle okupací. A čím to že? Náhoda?
Navíc, je vyloženě pobuřující, že jsme na Vyšehradě ukrajince i ubytovali! Opravdu, v areálu byly byty které se "přidělily uprchlíkům" navzdory tomu, že češi sami nemají dost bytů skoro ani pro sebe, tak je rovnou ubytujeme v památkové rezervaci že. A že když byly povodně tak nikdo nenabídl našimcům nocleh na Pražském hradě nebo na Karlštejně. Divný.
Schválně tam jdi zčeknout značky aut co tam parkují a když nebudeš mít nutkání je obtáhnout klíčema a jejich majitele shodit z hradeb, tak ok, mám asi přehnanou reakci 🤣. Ale zatím to spíše vypadá, že nejsem jediná. Tam když pokecáš s maminkou od malého dítěte a zmíníš se jenom o tom, že je tam až moc slyšet ukrajinština, tak většinou pak hned na místě uvidíš "českou lvici" která chce bránit své mládě a která přizvukuje, že ukrajinské děti jsou malí sráči kteří našim jen ubližují. Nemusíš líst do podloží, hned to vidíš instatně v tom člověku, se kterým mluvíš.

Je buď možný že na Vyšehrad najednou začali víc chodit poslední vlastenci z Prahy, nebo ten, kdo tam pravidelně chodí, v tom se vlastně to vlastenectví probouzí a díky tomu tam vzniká ta třecí plocha - že najednou nemůžeme ukáčka ani snést pohledem. A už vůbec ne na Vyšehradě.

Ostatně, to, co se děje na tom místě, lidsky, tak myslím že kdyby se dělo napříč celou republikou - tak ty bys tomu tleskala jako první. Ukazuje to, že ve skutečnosti tady zase tolik ty azováky nechceme a docela ochotně bychom je házeli z oken, kdyby ovšem tato energie, kterou lidi cítí na tom daném místě, mohla oslovit všechny čechy, moraváky a slezany napříč ČR. jenže ona nikde jinde není tak silná, jako tady to prosakuje, proto se to neděje. Až se to dít bude, tak ukrajinci uvidí jaké ponížení zažil král Kazisvět, když musel opustit české království poněkud ve spěchu...



U příspěvku:Výroční zpráva 2022
Kiki_ (Občasný) - 6.1.2023 > ma.ni.> 

https://youtube.com/shorts/HBoeVqbjJrQ?feature=share

tohohle je plný youtubko...frajeřinka která pak stojí dotyčného duši. Bez nadsázky. Taková kryplovinka. Teď zrovna nemohu najít video nějaký tý náctiletý blbky, protože jsem si jí před X lety blokla aby mi youtube její videa vůbec nedoporučoval, asi už jí nenajdu, ale to jsou perly, že by člověk blil v brvách duhy. Ta mluvila na kameru, popisovala rituály a její zmíňka "hlavně to nezkoušejte doma" byla spíše hozenou rukavicí pro každé ego kdejakého puberťáka, než aby to varování myslela vážně. Mě tehdy docela silně pobavilo, jak je okatý že někdo řekne "nezkoušejte to doma" a vzápětí dá návod jak to udělat. Tak si říkám - je ten člověk blbej, nebo už neví co všechno pro ty lajky udělat? Tak logicky to je naprosto jasný že lidi s nízkou inteligencí to jdou hned zkusit.

Ale tak to je jako s celou naší civilizací, tolik se bagatelizovalo šukání dětiček že dneska je pedofílie braná jako osobnostní profil. Hlavně z toho nedělejte velkou vědu, je rasistický tyhle lidi označovat za dno společnosti nebo nemocné na hlavu. Někdo rád papá jiné lidi? Taky pohoda, je to jenom recyklace masa, musíme zužitkovat co se dá, vždyť je globální oteplování.

Upřímně, já najít někde nějakej oltář a být laik co neví co s tím, tak na to sahat je největší blbost. Problém je, že se to v téhle společnosti strašně snadno přenáší, když k tomu nikdo nemá respekt, úctu a všeobecná rozšířená teze je "že to nic není že to může dělat každej". A pak se to ještě okoření tím, že dělat takovéhle věci je vlastně hrozně stylový.

Já ještě neviděla případ, kdy by se z toho člověk vysekal, když už byl takhle moc daleko v prdeli. A dokonce i pravidelně vidím že lidi, kteří takové "zachraňují" a provádí exorcismus a podobný, tak jsou sami docela dobře obalení - hlavně ty blond frajerky které se pak cpou do ženských časopisů a už nevědí kde se zviditelnit. Nabízejí profesionální pomoc a tvrdí že jsou nejlepší tady v republice, to je pro mě vždy red flag jako hovado. A kupodivu, mají pořád docela narváno klientelou, protože lidem se dějí divné věci, jsou tomu přístupní, chtějí si něco vyřešit nebo prozkoumat a pak samozřejmě narazí na reklamu pofidérní blondýnky která se vychvaluje od rána do večera jak je dobrá. Ale tak jo, jít k ní není zase tak špatné, ale člověk se může plácat po rameni jedině až když jí uteče z lopaty s tím pochopením že tudy sakra cesta nevede.
U příspěvku:Výroční zpráva 2022
Kiki_ (Občasný) - 6.1.2023 > PřilítliMimozemšťani> 

Na Vyšehrad jsem extra háklivá, protože tam ty kameny jsou vystavený kdejakýmu ožralýmu volovi z ukrajiny kterej si o ně opře žváro a vychčije se na ně. Ne nekecám, tam bych docela rasisticky snad nedovolovala cizincům ani vstup do areálu. A i Čechům bych sekala ruce za to jak se k těm kamenům chovaj. Jenom jeden jediný je tam trochu schovaný bokem, jinak ty ostatní dostávají takového zacházení, že je to na přesdržku. A jak moc se tam těm zkurveným Azovákům líbí! Úplné procesí, jednu dobu tam nebylo slyšet slovíčko česky. Nechápu, jak je možný, že tihle zmrdi mohou vůbec vstoupit na takové místo a pak ho zasírat svou energií, vždy jsem měla za to, že by je to mělo rozpustit jako kyselina a měli by se takovému místu vyhnout.
Jednou doufám, že společnost bude tak vyspělá, že nedovolí aby podobná energetická místa zasírali takovíhle přistěhovalí hajzlíci, protože to jsou ty místa které nás drží ještě nad vodou. A vždy bylo sakra podezřelé, že léta létoucí, obyčejní američtí turisté nebo číňani o Vyšehradě zase tolik nevěděli, taková procesí turistů tam nikdy nechodila. Ale ukáčka se tam přisrala hned první měsíc, co se sem vecpali. Sakra divný že hned věděli kam vlíst a kde to nejvíc zprasit.

Všechna čest Landovi, kterej tam bydlí a děje se mu tohle před nosem, že se umí udržet aby to tam nekosil motorovkou. Tady kolikrát nejde ani o nic rasistickýho, ale ta energie co z těch lidí jde, to je kentus. Druidi také do svých posvátných hájů nepustili každého idiota a moc dobře věděli proč.

U příspěvku:Výroční zpráva 2022
Kiki_ (Občasný) - 6.1.2023 > ma.ni.> 
Hezké ale zavádějící - my jsme se totiž dívali na čakry Miloše když ho vezli do nemocnice, když tam byl a když oznamovali že bude v pohodě... on tehdy umřel a provedli výměnu. Jeho čakry se uzavíraly a odcházel, zemřel asi den dva po převozu? Dokonce ho zadržovali přístroji, on chtěl odejít daleko dříve ale "nebylo mu to dovoleno" a ta duše docela trpěla. Ten kdo tam dneska sedí, je vážně úplně někdo jiný - od pohledu. Jim se tehdy nehodilo do krámu, že by tak náhle odešel, protože kdo by v tu chvíli kandidoval? neměli nikoho připraveného! Ani Nerudovku, ani Pavla, ani nikoho dalšího, on jim do toho hodil vidle který se moc nehodily, nebyly rozjetá jediná kampaň kromě Babiše, kterej snad objížděl v tu dobu domovy důchodců v tom svém karavanu.
Také, než ho odvezli do nemocnice, dělal ještě trochu rotiku že sem tam nechtěl něco podepsat, teď? podepíše aspeňákům cokoliv.
V tu chvíli, to čeho jsme si všimli, bylo pozoruhodné jak napasovali starou osobnost Miloše na toho nového - respektive mám dojem že mu museli dát jeho krev, DNA nebo tak něco a popřít novou náhradní osobu, protože na starého Miloše sedí že když se stále napojíte na jméno, na jeho datum narození, tak to ukazuje tuto osobu, ačkoliv jí už dávno není. To nám přišlo fascinující a nevšimli bychom si toho, kdybychom se nedívali v době, kdy se to stalo. Jen jsme zírali a spekulovali, jak to asi dělají, protože jednu dobu to vypadalo, že je ta duše tady zadržována pomocí něčeho technologického.


Věřím, že třebas u Fialy je ta otevřenost srdeční čakry dost možná ještě nadsazená. A také to neodpovídá takto vytržené z kontextu - u jedné holky třebas byly dolní čakry téměř uzavřené, solární byla přeškrtnutá - byla bez vůle a v horních byla napojená někam pryč, na cosi. Ta mluvila totiž dost z cesty, bylo evidentní že něco používá její tělo jako hlásnou troubu. Proto neměla svou vůli se projevovat sama. Takže i solární čakra je dost důležitá - mít otevřený srdce je fajn, to jí ta entita taky nechala, jinak by jí totiž ta holka zemřela, když měla pozavíráno všude jinde, z něčeho to tělo energeticky žít musí. Ale nemohla projevit svou vůli, svůj názor, nemohla udělat věc i kdyby se pro ni svobodně sama rozhodla, neměla na to sílu. Problém ohledně čaker je prostě komplexnější.

Proto i věřím jak říká PřilítliMimozemšťani - že někteří by už nejraději to tady zabalili a táhli do hajzlu ale není jim to umožněno. Jsou jako zvířata v kotci - zavřeni energeticky ve svém vlastním těle. Je to děsivý sci-fi ale je to tak.
Jo a tohle se asi taky bude líbit - důvod, proč jsme se na tu holku ptali byl, že ona chodí normálně ještě někam na vejšku, a přišla s domácím úkolem - slohem který přednášela před ostatními "proč okultismus není satanismus". Ale následně v první větě to prakticky hodila do jednoho pytle a pak už jen vysvětlovala, kde bere kuřecí krev a srdce na rituály, nakreslila na tabuli pentagram a vysvětlovala jakou praxi používá. No byla jsem v šoku, že tohleto je teď ve škole "normálka". Ale tak, bylo mi jasný že pár slepic si šeredně nabije držku když jsem viděla pár videí od puberťaček které dávají na youtube návody na satanistické rituály. Navíc ta holka evidentně věděla i naprostý kulový jak to funguje, myslela si, že nakreslením pentagramu na tabuli se nic zvláštního nestane, prej by tam musela mít ještě k tomu ty kuřecí srdce "aby to fungovalo". Hlavně, vyptávala se jí holčina, která se o okultní záležitosti sama taky zajímá a ví jak to funguje, že k tomu tyhle rekvizity nejsou nutné, že je to jenom frajeřinka. Že důležité je, co si v tu chvíli člověk myslí, když to maluje. No, takže proto jsme na ní koukli, protože frajerka se fakt nebála chlubit před třídou že dělá takovýhle věci. A hle, ona nemá ani vlastní vůli, není si vědoma toho co dělá, že skrze ní promlouvá něco úplně jiného. A to něco si řeklo, že půjde udělat reklamu studentům přímo do školy.
Vtipné je, že se tím kolikrát chlubí i malé holčičky v mateřské školce - nedávno jsme řešili šikanu jedné holčičky druhou, která tvrdila, že ona i její maminka dělají černou magii, že je to pohoda. A ke komu se děti i dospělí přiklonili, když šlo o to posoudit kdo za tu šikanu mohl no hádejte. Těm dětem se nějak podsunulo, že lidé s černými nehty a černými hadry jsou děsně cool. Lidé ve skutečnosti nějak obdivují ty nízké energie, táhne je to k nim, láká. Však ono se nám taky 2000 let papouškování přepsané bible nějak propsat do DNA muselo. A kultura si taky dává záležet, aby byly tyhle temný čarodějnice přitažlivý a lákavý. Tim Burton, by si neškrtl ve společnosti, která není nemocná. Viděl někdo seriál Wednesday ? A lidi děsně šílej z té herečky, líbí se jim, jak je zneklidňující když ani nemrkne.

U příspěvku:Výroční zpráva 2022
Kiki_ (Občasný) - 6.1.2023 > PřilítliMimozemšťani> 

No jo, není převrat jako převrat. Jak udělat převrat, aby se to nehodilo do scénáře satanistům? Však ti už na to čekají a třesou se. Těžko říci jak přesně to chtějí udělat ale posledně taky podšoupli Havla. Vidíš jaké modly nám sem šoupou teď? Nerudovou, Pavla a spol? A jejich postavičky z jiných států taky stojí za to, aby nám sem při převratové fázi nepodstřili v tom zmatku dalšího Zelenského s nosem od kakainu. To bychom si pomohli.


U příspěvku:Výroční zpráva 2022
Kiki_ (Občasný) - 5.1.2023 > PřilítliMimozemšťani> 

Putin buď nám milostiv, doufám že on bude umět udělat rozdíl, mezi zaprodanou vládou a obyvatelstvem který je prostě akorát vymletý. I když prostě i vymletý dav, je nebezpečný dav a "zachraňovat někoho" kdo nechce být zachráněn je nemožné. Je to fakt blbá situace - být závislá na dementech v hojném počtu kteří se tu ještě stále modlí k modrožluté vlajce a nic jim nedochází.

Taky by bylo zajímavý vědět, jestli vůbec je možný český národ něčím takhle nasrat a zvednout - nikdy v historii se to zatím nestalo, pokud nepočítám husitský války. Máme jako Češi vůbec povahu zaútočit, dát někomu ránu, zvednout se k obraně? Je to vlastně ironické, ale naši vojáci vždy odváděli nejlepší práci právě v cizích armádách, jakoby nikdy neměli v popisu práce bránit vlastní občany a území, i při druhé světové museli odtud doslova utýct aby mohli bojovat, ale tady, v jejich vlasti jim to nebylo ani dovoleno. Mě připadá že veškerá taktika našeho národa ze samé podstaty je, čekat až se nepřítel zlikviduje sám. Jak Švejkovské, a pomalé. Naše mentalita je prostě taková jiná, co se týče celého konceptu války nebo aspoň sebeobrany, skoro jako kdybychom ji nepochopili, ale zase nutno uznat, že když jde o vynalézavost nebo všeumělství, tak jsme zase jiná liga. Frantíci si neumějí ani nahodit pojistky když si je vyrazí.

Tedy, náš národ ještě nikdy nepoznal totální bankrot státu, to bude asi naše prvenství, a je možný že teprve to nás pak už nasere. Jenže bohužel to je ale ta hranice, ze které pak už není návratu, po bankrotu by byly desítky let, než bychom se zase z toho zvedli. A tolik času nemáme.

Merkelová ještě někde ukazuje svou prdel? Ať už jí zahrnou hlínou proboha, ta má dávno chodit kanálama...
nebo se rozkládat někde na dně řeky.

A co ten vesmírný zločinec, který "už to nemůže vydržet"? Nechtěl by převzít na 24 hodin frekvenční stanice čt, novy, primy a odvysílat pár zajímavých nahrávek s důkazy jak si s námi Západ vytírá prdel? Upřímně, já mít rozpočet a nástroje k tomu, tak už to tam dávno láduju. Přeřeknutí kandidáta Hilšera v televizní debatě k prezidentským volbám , že USA jsou náš sponzor, opraveno spojenec, a jiné perly, jsou pro některé lidi slyšitelné asi jako šum motýlích křídel. Z těchto náznaků si plno lidí udělá zase vtipné sestřihy na internet, ale tím je jenom krmíme opětně energií, nikoho to neprobírá.



U příspěvku:Slunná naděje
Kiki_ (Občasný) - 3.1.2023 > PřilítliMimozemšťani> 

Je jak beetlejuice 🤣😎
ty o vlku...a vlk u klávesnice...


U příspěvku:Slunná naděje
Kiki_ (Občasný) - 3.1.2023 > DELTA 2> 

Jestli to chceš vařit, ten lektvar, tak nezapomeň na že kotlík musí být cínový, standartní velikost 2 🤣
A rukavice buď z dračí kůže nebo podobné. 😉
U příspěvku:Slunná naděje
Kiki_ (Občasný) - 3.1.2023 >

https://otevrisvoumysl.cz/mark-dice-rada-pro-mezinarodni-vztahy-organizace-ktera-taha-za-nitky/

:D lol, 7 minutek, jen vtipné video jak politici přiznají že vlastně poslouchají organizaci která je nad nimi. To by mě zajímalo, jestli i toho bude patřit do témat nebezpečných konspirací, jak nyní budou chtít dělat ty zákony a postihy pro dezinformátory. Tady to Bidet i Clintonová přiznali naprosto sami. A jsou to státní politici, nikoliv dezinformátoři, teoreticky toto video mezi dezinformace nepatří že? I když pro hlídače totalitní pravdy tohle bude určitě zápřah na mozeček, jak takové záběry diskvalifikovat, když se tihle politici podkopávají sami. Je vtipné jak z FB je často mazán nějaký proslov nebo záběr přímo s mluvčím u pultu Evropské unie.




U příspěvku:Slunná naděje
Kiki_ (Občasný) - 3.1.2023 > PřilítliMimozemšťani> 
Souhlas, ono taky, cestování vesmírem je už trochu něco jiného pokud se bavíme o civilizaci která sedí na planetě. Opravdu má druh, ve své domovině, když sedí na planetě, jíst zreplikovaná jídla, když je pro planetu přirozené, že umí plodit, je v rozkvětu a má sílu populaci i uživit? Samozřejmě předpokladem je ten odchod všech těch na hlavu padlých. Když se nadpoloviční část populace nominovala na Darwinovu cenu, nemá smysl spekulovat, jestli nás planeta uživí. V takovém nastavení jsou replikátory akorát nadbytečné krámy pro líné, kteří při jejich používání zakrní ještě víc.

A dokud nám tyhle technologie bude cpát nějaký Mlask nebo jiný někdo podobný, kdo sleduje vlastní zájmy - a pouze on a jeho parta nejbližších bude takovému přístroji rozumět... tak je nerozumné jim pak na tahle lákadla skákat. Jako s mikrovlnkou - všem ukázali kde stisknout tlačítko, jak to nastavit na ohřev jídla, nikdo jim už neřekl na jaké bázi to funguje, co to vlastně s jídlem dělá. On se taky nikdo neptal ale to je hloupé. Dneska už musíme ptát, a to na všechno! Chtějí zavést 5G - 6G až 10G? ok, ukažte nám jak to funguje, žádný "je to tajný patent a vy dostanete Netflix". Ne prd, nás by už nemělo zajímat to úplatkové pozlátko, nás by mělo zajímat, jak to funguje a jak se to podepisuje na nás, našich jemnohmotných tělech, naší planetě a kde je sakra háček, proč nám ti dobráci takovouhle věc podsouvají že?

Co je dobrý vynález a má nám dobře sloužit, to se ujme určitě samo a naprosto snadno - jinak by nebyl zájem krást takové vynálezy a schovávat do archívů. Protože věděli že by se to ujalo raketovým tempem. Co je nám zase podsouváno všemožnou podmanivou reklamou - a Qanon je taky reklama na medbeds a gesaru a replikátory, je mi prostě podezřelé. Bez Q nikdo o medbeds dodnes neví, ten zařídil, aby se o tom lidi plošně dozvěděli, aby po tom volali a sami aby to vyžadovali! Kolik lidí se dneska ptá kdy už ta technologie bude k mání že?
U příspěvku:Slunná naděje
Kiki_ (Občasný) - 3.1.2023 > Kiki_> 

Ještě mě napadlo podobenství s rostlinou - kdyby celý Vesmír, a existence všech úrovní bytí byl dejme tomu keř růže, stroje v našem 3D světě by odpovídaly třeba trnu a mysl člověka / jeho duše - listu nebo třeba květu. Trn se dá ulomit snadno, rostlina ho zase až tolik nepotřebuje, trn prostě jednou vyroste a už tam je, jako nejnižší forma hmoty. Oproti tomu list je vždy ve spojení s celkem celé rostliny i keře - má žilky, je vázána chemickou výměnou se zbytkem, je v neustálé komunikaci s celkem, a keř zaznamená když jí pár listů spálíte. Potřebuje list pro svou komunikaci s celkem trn? Když ulomíte nebo přidáte trny, má to vliv jak list komunikuje se zbytkem rostliny? Vůbec ne. A stejně vnímám lidský mozek a stroje které nám tady zázračně slibují. My je vůbec nepotřebujeme, je to jenom vábnička. A ještě navíc to dost možná nebude fungovat tak, jak je nám předkládáno, takže velmi pochybný krok je v tyhle jejich technologie doufat a už vůbec v nich mít důvěru kvůli tomu že je někdo vykresluje v růžovém světle. Hitler němcům taky blbnul hlavu o zářné budoucnosti.


U příspěvku:Slunná naděje
Kiki_ (Občasný) - 3.1.2023 > PřilítliMimozemšťani> 
Přesně, replikátory jsou zase další věc která bude s patentem a dostane se k tomu zase jen člověk který dá někde otisk prstu, vzorek krve nebo jiný biometrický údaj a za odměnu samozřejmě. Když lidi zapomenou jak zasadit a vypěstovat plodiny, budou parádně závislí na příjmu potravin z těchto mašinek. Nejen že jim zakážou používat půdu, ale za jednu generaci lidi klidně nebudou muset vědět, jak se už jídlo i opatřuje v běžném světě! Jak jsi už psala - naši chlapi neumějí zabít ani slepici a ještě to do nich hustí, že zabíjet zvířátka je špatné, pěstovat v lidech odpor. Budou pěstovat v lidech odpor klidně i na mrkev, když to lidi nažene k replikátorům.
A při vší úctě, egypťani taky stavěli pyramidy, Sfingu, měli technologie jaké nám nejsou přístupné ani dnes, a měli oni replikátory? Pochybuji... i přes všechny tyhle technologie, oni z nějakého důvodu stále chtěli pěstované jídlo. Tak asi věděli proč...

Já třeba věřím, že lidi si vyspělé technologie zaslouží, až do nich dorostou, ale i ty samotné technologie si představuji naprosto jinak než běžný vlezprdel Qonanista. Představuji si je, jako spolupráci se Stvořitelem, s Duchem a Hmotou - Matkou Zemí, vyspělou civilizaci postavenou na tom, že hmotnou a nehmotnou věc budou vnímat co se důležitosti týče jako jedno a totéž a bude umět to propojovat. A že tam se nestane, že by byl sestaven stroj, který by vytvářel cokoliv bezduchého. Naopak, v těch nejvyšších technologiích vnímám jednoduchost - protože většina z těch technologií se stejně spouští myšlenkou. Není třeba mít stroj který jakoby vypadl ze steampunku - samé šroubky, kolečka, hadičky atd. Což taky znamená, že plno věcí není důvod nedělat manuálně, jedno vypěstované jablko s vysokou výživovou hodnotou zasytí na mnohem déle, něž nějaký klonovaný paskvil ze skleníku na umělých hnojivech.
Na jemnohmotných úrovních je stejně silnější lidská mysl než nějaký stroj, který je závislý na hmotě a dosah působnosti má opět jen ve hmotné sféře. Lidská mysl umí vystoupat výše, kam se stroj nedostane. Stroj má omezeno, že může ovlivňovat hrubohmotnou úroveň, ale neovlivní úroveň vyšší, když nemá to vyšší vědomí, které do té úrovně patří. Myslím samozřejmě lidský mozek - ten funguje jak ve hmotě, tak i na jemných úrovních i když se nám tu nakecává že je to podvědomí a nevědomí. Nemluvím nyní o mimozemských rasách, které samozřejmě taky mají mozky a tohleto umějí, ale že já jakožto člověk, který tuhle maličkost chápe a proto dělá rozdíl v tom, která technologie je vyšší a která bezduchá, se nikdy nechytím na vařenou nudli v podobě nízké technologie která slibuje pečený holuby do huby. Není technologie jako technologie. A každej, kdo si myslí, že ho do té slibované vyšší dimenze dostane žrádlo ze stroje, který bude mít základ pouze ve třetí dimenzi, je padlej na hlavu.
A doufám, že si to pár Onanistů přečte a konečně to POCHOPÍ.

S tím souvisí i fakt, že kdo by tady rozdával nějaký medbeds a jiný blbosti, dělá člověka opětně závislým zcela na hmotě a produktech stroje. A tedy je krajně podezřelý. Pokud nejvyšší technologie je "mozek" který si může vybírat i úroveň na které má pracovat. Pak žádnému člověku nikdy nikdo nedá zvenku tu "slibovanou technologii". Ten člověk si musí mozek procvičit a naladit sám. Ty nejvyspělejší technologie nefungují na nějaké 3D tlačítko, ale na spolupráci s myslí. A kdo má mysl zakrnělou a seschlou jako rozinka, ať zapomene, že tu technologii bude umět použít i kdyby mu ji někdo "dal".

A tohle je věc, která není zasloužená ani poté, co se člověk vyhne očkování, i když je možné že po záblesku by ten člověk byl už hoden, pokud by přežil. Ale do té doby? ne...pfff, to tady může NWO tančit, békat, stavět se na hlavu a odstrkovat se ušima, ale všechny tyhle slibovaný zlatý prasata co serou perly a diamanty jsou u mě jen nízká hovadina. A se skutečnýma vyspělýma technologiema nemají nic společného. Jsou to zase jen hračky pro neandrtálce ze 3D hmoty.


U příspěvku:Slunná naděje
Kiki_ (Občasný) - 3.1.2023 > PřilítliMimozemšťani> 

Dětských problémů je tolik, že nemusí jít ani o nějaké hvězdné nebo duhové dítě, každé dítě co se sem narodí dostane strašnej céres už v okamžiku kdy na něj sáhnou lékaři a odnesou ho od matky naprosto zbytečně ve chvíli, kdy to dítě nejvíc matku potřebuje. Pak už jenom vznikají traumata jedno za druhé.
Křešovka si tady tedy podle mě obhájila to, že její vlastní synek je chudák, možná i vyvolená hvězdná duše a nemá to lehký, proto ho musí omluvit před veřejností, že za to nemůže vlastně ona jako matka, ani on sám jako někdo kdo si nenechal narůst páteř, ale systém - rovnou celý systém. To je přeci ono ne? Hodit vinu na kde koho, jen ne na sebe. To je poznávací značka č. 1 pro mě - nikdy mi totiž nefungovalo, hodit se do role oběti, svalovat vinu na podmínky které se mi děly atd. Je rozdíl být v roli oběti a obhajovat si to, že okolnosti k tomu dotlačily, a když se oběť rozhodne, že už nebude obětí, otrokem a zvedne se a řekne DOST! Taková oběť si přizná, že to vlastně dovolila a dovolovala by to tak dlouho, dokud by sama nepřestala být obětí.
A Křešovka ve světle toho co nedávno o svém synkovi prohlásila, si musí tohle obhájit, byť je to strašný žvást.
Jarda, kterej už mnohdy sám o podobných věcech mluvil, by jí měl v tu chvíli skočit do řeči a vysvětlit jí, co je to pozice oběti. Děti samozřejmě když jsou v pozici oběti vychovávány, tak tak dorostou i do dospělosti, ale i z toho se lze vyvlíknout! Vlastní zkušenost. V okamžiku, kdy člověk vypadne z domu a pokud nemá sílu říci rodiči který ho ničí NE! tak to může udělat někde ve vlastním bydlení, chvíli na sobě pracovat a pak k rodiči může přijít a i když ten se bude nažit ho opětně dovléci do pozice oběti, tak dokud se potomek nedá, tak nemá šanci ani rodič -tyran.

Je naprosto fuk jestli je někdo hvězdný dítě nebo ne, tohle se stejně děje všem lidem vychovaných v tomhle systému. A jestli ona omlouvá, že systém ničí hvězdné děti, tak jedině proto že nemůže nyní nahlas přiznat, že ona selhala jako rodič. Nedovolí jí to vlastní ješitnost když ona je tady ta svatá, a nadále musí i ovečkám dávat podle NWO dobrý příklady - a NWO chce, aby lidi měli dojem, že fetky, zadlužený negramoty a jiné delikventy musejí omlouvat, protože oni jsou chudáčci oběti, oni za to nemohou. NWO vždy křičí chyťte zloděje! Neukáže na rodiče a neřekne "tady jsi to posral, to dítě byla tvá zodpovědnost, měls ho chránit, měls ho vychovávat, měls mu pomáhat"... ne prd, řekne "systém může za všechno" protože oni ho potřebují deinstalovat.

Tady je dokonale vidět Jardova zaprodanost, když Křešovce dává prostor na tyhle žvásty a stále s ní vysílá. Je docela možný že také ztrácí půdu pod nohama, než začal vysílat s Křešovkou, měl vlastní názory aspoň. Ale že by si vzal do vysílání někoho, kdo takhle pokrouceně referuje o situaci? Předtím měl aspoň dost slušnosti aby těm lidem oponoval, ale je vidět už od druhého vysílání, že evidentně mu něco brání oponovat Křešovce - on se totiž bojí že by s ním už nevysílala a on by přišel o views, ale ve skutečnosti ona s ním nevysílá, ona ho vysírá.

Je chyba se prostě nezajímat, aspoň informačně, jak to člověk má ve svém soukromém životě - jak tvrdila Křešovka pokrytecky a evidentně nyní má stejný názor i Jarda. Protože jedině jak má člověk ten život poskládaný, svědčí o tom, jak to taky sám zvládá a jestli má vůbec co předat. Kdyby se Jaroušek zajímal, co Křešovka nadělala za průsery s Rouranem, nebo mu nebylo u prdele že ona jakožto matka koupe svého dospělého syna, tak by si musel přiznat, že dělá vysílání s psychopatem, který sám nemá život v pořádku a jenom si u něj veřejně obhajuje vlastní chyby tím, že svaluje vinu na nějaký systém. Ona byla rodič, ona to posrala. A Jarda jí dává prostor k tomu tvrdit že neee, že za problémy mladých může všechno systém.

A stejně je vtipný, jak "expertka na mimozemšťany" nenápadně odvedla pozornost od mimozemšťanů celkově že? Salámová metoda - stačí juknout na její nástěnku v té její skupině, reklamy na bubínky, mastičky, bylinky, šamanský setkání atd. Prostě kde co, jenom hlavně nestudovat nebe. Postupně po krůčkách přejít od mimozemských záležitostí ke gesaře, medbeds a Qanonu a jiným "bezpečným cestám" kam vést pozornost těch, co si už všimli že jim ten svět nesedí. Ano, ona není možná tím pádem nebezpečná, když o GF nemluví...nebo je? Naopak, tím že vlastně pohřbívá tenhle směr tím, že to mění v úplně něco jiného, se jí to povedlo dokonale! Rozptýlit pozornost všemi možnými směry! hlavně nesoustředit energii a pozornost lidí na nebe. Ono by se jí teď v lednu taky blbě vysvětlovalo, když v prosinci varovala před nějakou mimozemskou akcí, radši se k tomu nevracet se, snad lidem nedojde že opomněla se o tomhle zmínit.

Na jednu stranu, můžeme se i radovat, pokud to Křešovka kolem mimozemské otázky pohřbívá, má buť vítr, nebo to děláí záměrně, tak či onak UVOLŇUJE místo na české scéně v mimozemských otázkách. Je jen otázkou času, než lidem dojde jak je parádně svedla z cesty.


U příspěvku:Slunná naděje
Kiki_ (Občasný) - 3.1.2023 > PřilítliMimozemšťani> 

Tak Jarda aspoň konečně vysvětlil, proč tý Křešový tolik nadržuje. On je prostě kam vítr, tam plášť a evidentně si chce pojistit, že hraje na obě strany. S každým hostem totiž drnká přesně na tu notu, co potřebuje. Jestli jsi koukala na jeho vysílání s Baudyšem (taky ze včera) tak tam zase naopak tvrdil že volit nepůjde nikoho a Baudyšovi celou tu dobu přizvukoval.

Jarda holt tu svou vězeňskou minulost nezapře - nastaví prdel každýmu, kdo mu ve sprše hodí pod nohy mejdlo. Jako jo, to je ve vězení možná JEDINÁ schůdná cesta jak tam přežít, kor když si vydělával už jako dítě šlapáním u hlaváku. Ale teď není ve vězení, teď je na svobodě a může se svobodně rozhodnout, komu ten mediální prostor dá a komu ne. A když už si ho pozve, tak jestli mu řekne jasně co si o těch věcech myslí, nebo bude hrát korouhev a bude se točit podle větru.
On i ví, z jakého důvodu už Křešovku nezvou příznaky do vysílání a přesto se vědomě rozhodl si namastit kapsičku když tady viděl ten potenciál. To není nevědomost, to je vyčůranost.

A vtipné je že zrovna Generál Pavel je sám zelenej mozek, vymydlinej a připravenej akorát papouškovat názorky kde koho, kdo mu zrovna dupne papučí na hlavu. Je zvyklej poslouchat rozkazy. Takže by si Jarda touhle volbou nepomohl - pokud by chtěl generála, že by volil podpantofláka.

Mimochodem, je vtipný jak aspen vybíral kandidáty na volbu všeobecně. Pokud by lidi chtěli vybral silného rozhodného muže, generála - někoho sebevědomého, tak schválně je vybrán sice muž z vojenského prostředí, ale naprosto poddaný komukoliv kdo má nad ním vrch. A Nerudová si teď u voleb hraje na křehkou blbou hodnou blondýnku, aby lidi měli dojem, že ona je volba laskavé ženy - ve skutečnosti ona bude po volbách ta největší krvelačná svině bez svědomí. U voleb to prostě brát všechno obráceně - volíte někoho u koho máte dojem rozhodnosti? ouha, on je to podpantoflák. Volíte někoho o kom vám tvrdí že je laskavý? dostanete krvavou lázeň...tak a vybírejte češi milí, všechny možnosti jsou špatně. K volbám prostě nepustili nikoho, kdo by je mohl reálně ohrozit. Tam neproklouzla žádná Hamplová, zapomeňte. A vždy volíte pravý opak toho, kdo se jak vybarvuje před volbama - dáte hlas bílé? Po zvolení to bude černá. Komu to nedošlo, měl by si najít nějaký originální způsob jak se zprovodit ze světa.

Jaroušek by tomuhle měl přeci rozumět, on ví jak tyhle věci fungují. On je taky dost prodejná kurva.

😄 Tak je vidět, že jsem měla správný dojem - nedá se na ni koukat. Plácá o přízemních blbostech, jak si lidi mají dělat maličké laskavosti atd. Jo jasný, to je snad samozřejmý, jestli si někdo dělá modlu z někoho, kdo tohle jenom tvrdí, tak nepřišel na nic světoborného. Rouran si vymýšlel blbosti za pochodu, ale jak s ním už nevysílá, tak sama nemá o čem by mluvila než o šťěnátkách v košíčku a jiných blbostech. Dříve říkala vždy "Auroran ve svém vysílání řekl..." teď tahá lidi na uvařené nudli. Dříve dělala sama moderátorku - jen seděla a nechávala Rourana se vykecávat, sem tam mu přizvukovala. Teď když je pozice jiná a ona nemoderuje, je host, tak je vidět že je dutá jak buben.


 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter