Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 2.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Vzestup naší planety do galaktických výšin
Astearra (Občasný) - 15.6.2022 > PřilítliMimozemšťani> Jo to asi jsme no. Mě je tedy nepříjemné to mainstreamové Plejáďanství, každá bloncka to propaguje a všichni jsou blonďatí a vysocí a nevim celkově ta milísková propaganda mi úplně není prostě.

Plejáďané a Lyřané, jsou namíchaní i nenamíchání je v tom až guláš. Nicméně souhlasím s tebou. Dává to i smysl, máme nevyřízené účty.

Napíšu o víkendu ten článek, je to takové hodně spletité.
U příspěvku:Vzestup naší planety do galaktických výšin
Astearra (Občasný) - 15.6.2022 > PřilítliMimozemšťani> V tom tě chápu netřeba více slov k tomu. To máme společné já se taky takhle nerada scházím, navíc když citíš že to není správné, tak se tím máš řídit. Aspoň se ti to vše odhalilo.

No přesně :D ježiš já ti tak rozumim,taky to absolutně nedávám, to vyloženě ubíra energii :D světříky a mazlíčky no přesně prostě :D :D :D

Co přesně myslíš tím experimentálním duchem?

Silvii mě unavovalo a budovat nějakou hodnotu na cizím území se nevyplácí.- přesně buď to vidí anebo ne. Když ne tak ciao adios zdar :D :)
U příspěvku:Vzestup naší planety do galaktických výšin
Astearra (Občasný) - 15.6.2022 > PřilítliMimozemšťani> Tak samozřejmě, že jsi neměla odezvu. Ona totiž jede hlavně sama na sebe na svoje já a svoje schopnosti a co já dávám a sděluji. Když někdo jako ty, resp. ty, která máš tu zkušenost a to si piš, že ona to poznala, tam rozvíříš diskuzi, tak se do toho raději ani nezapojí. To je to její ego. Kult uctívání jí vyhovuje i když tvrdí, že ne. Nedej bože aby měla pocit, že jí chce někdo zpochybnit diskuzí.

Ty jsi pro ní konkurence, chápeš? Ona si "spolupráci" nejspíš představuje jinak. Proto taky dělá sama. S holkou se kterou začínala se "rozešly", na příznakách není. To bylo ale vtipný, dokázala Avu slušně sundat :D Tam ale Silva byla ještě celkem v pohodě to ego mi přišlo ještě v únosné míře, i když své já měla silné. No a když tvrdí, že je beran, tak beran je znamení "já jsem" a musí se učit "my jsme".

Chápu tvůj záměr, proč jsi tam psala nicméně u ní je to zbytečné. Na to přeci není nic nepochopitelného ne? To je úplně jasný, kult uctívaček, typy, který se slepě řídí někým jiným, jak říkáš ty "děkuji Silvi viděla jsem světlo, pálili jsme s draky elonovo vláčky, probouzeli draka..." bože jak mě tohle vytáčelo!!!!! To víš, že jí to taky nebude, protože ona má ty schopnosti a pouze ona si určuje kdo je jich hoden taky. Když s nimi měla jít nějaká holka probudit draka, tak jí odsuzovala ale pak zjistila,že je dobrá. Prostě ego jak sviň. Přeci by si tam nenechala někoho jako jsi ty aby jí to tam "nabourával" ona nejede na tým, možná si myslí že jo ale její představa je odlišná než ta tvoje.

Solitér co jede na sebe k sobě takovvého člověka nechce. U tebe je jasně znát, že víš hodně, prošla jsi si hodně věcmi. No a ještě k tomu jsi byla taky ve válkách, to už by Silvy ego nedalo nejspíš vůbec. Ba naopak myslím si, že je dobře, že tě vykopli, bůh ví jaký by ot na tebe mohlo mít psychický vliv vzhledem k Silvy přístupu ohledně válek apod. Navíc máš velký vykřičník u všeho dračího (pochopitelné na základě tvých životů) to už samo jde v rozporu a ty energie se vždy navzájem poznají.

Jsem ráda, že p. Borovská na tebe upozornila ve videu a že jsme se sem dostali. I když je nás pár, s námi teď diskutovat můžeš a my s tebou také a rádi. Nemusíš v tom být úplně sama.

Podle mě ty jsi válečník, který zvládl svůj úkol bravůrně. Chápu tvoje vhledy, možná máš i určitý pocit syndromu vyhoření, ale prosím snaž se tím nenechat strhnout, je to těžký jak prase, ale ty jsi na správný cestě a na dobrý cestě vážně. Chápu tvoje pocity, být v tvé kůži taky bych je měla, nicméně vidím ty věci z jiného zorného pole a to neznamená že jsou lživé a opravdu věřím v to, že jsi na správné cestě. Horší by to bylo, kdybys kráčela tím co Silva, aspoň co se dle mého názoru týče. No jí chrání její ego, ty máš GF a máš i nás.
U příspěvku:Vzestup naší planety do galaktických výšin
Astearra (Občasný) - 15.6.2022 > PřilítliMimozemšťani> Podle mě varianta jednodušší blbky sedí. Ale furt je to starostka, takže lokty určitě taky má zas až taková nevinná chudinka nebude.
U příspěvku:Vzestup naší planety do galaktických výšin
Astearra (Občasný) - 15.6.2022 > PřilítliMimozemšťani> Kočkovití na ně mají záběr šelmy vůči šelmě, kočky proti ještěrovi, přičemž mívají díky své nezkorumpovatelnosti neustále brutální karmickou výhodu. --
-- no jo nenadarmo ten jaguár umí zabít krokodýla v divočině :D :D :D


Plejádský typ, anděl, je svým způsobem velice zranitelný, zároveň má ale pro své čisté jádro, spojené s dávnou hlubokou, čistou lemurijskou érou, obrovské výhody. - - Pravda, akorát tady na Zemi to úplná výhoda není. Možná jen to, že je to chrání před "náhlými" neštěstími a nehodami a trochu i od toho posrání se z toho co se vlastně děje. Hurá nadšení mají i tady pořád no a taky to pak většinou dopadne hodně podobně, nedej bože když se jim to snaží nastínit blízcí.

Hele probuzený, který si tím prošel, tomu se to dít nebude. Už neplatí to co platilo a nefungují věci tak jak fungovali, v tom si jsem jistá.
U příspěvku:Vzestup naší planety do galaktických výšin
Astearra (Občasný) - 15.6.2022 > PřilítliMimozemšťani> Jééé já ti tak "závidim" že jsi se s nimi dokázala spojit. Ale u tebe se tomu vůbec nedivím :) Křešovka je tupá jak tágo. Sorry ale prostě ohledně tohoto jo.

Proto nevěřím na armádu proti negativním rasám ve vesmíru. - souhlasím

U příspěvku:Vzestup naší planety do galaktických výšin
Astearra (Občasný) - 15.6.2022 > PřilítliMimozemšťani> Jo tak to s tebou souhlasím. Zase jsi mi potvrdila takový střípek, který jsme viděla, kdžy jsi řekla plazí - dračí - hmyzí náboj. Když vznikla válka na Lyře, do systému přiletělo tisíce lodí, myslela jsem si, že jsou hmyzovitých. Je to možné? Nebo to byl střípek jiného časového úseku.

No to víš, který drak se chce stát člověkem? Drak chce vždy zůstat drakem. Proč by měl drak být člověkem když je drak? Víš jak to myslím ne? Podle mě to je od určité míry i pochopitelné a správně, protože každý jsme ztotožněn s naší podstatou. Záleží ale na tom, jakou podobu ta podstata nabere, jaké budou naše činy a přístup. Také to bude i otázka určitého vývoje naší duše a v případě plazovitých i možná přežití.

No jestli chce otevřít školu channelingu tak to potěš koště. To je další varovný signál sám o sobě. Možná by bývalo pro ní lepší fakt působit v menší míře s veřejností a tolik je do toho neplést, i když ta její selekce už smrděla sama o sobě, tím myslím, způsob kterým to udělala.

Je pravda, že máme právo vědět, ale jde o to co a taky kdo. Někdo to právo nemá, jako třeba když se mají chránit genetické kódy apod.

Já jsem jí ze začátku měla fakt ráda, čekala jsem nedočkavě na každé její video a pak se v ní něco odehrálo, chvíli vypadala úplně strašně a přišla ta její selekce a ty naduté kecy vůči lidem. Tím pro mě skončila jako bytost které bych mohla věřit.


Na druhou stranu z ní vnímám určitou kvalitu jednání a chápání, která je nepopiratelná a myslím si, že mnohé její "dominantní reakce" a vztek jsou způsobené stresem z veřejného působení. - Chápu to je nejspíš i pravda, koho by to nefrustrovalo, naložila si dost a pak se t všechno semlelo dohromady. Nicméně nějaká sebereflexe ohledně jednání s lidmi tam úplně není vidět. Mluvím o psané podobě, třeba v reálu z očí do očí je to jiné.


U příspěvku:Vzestup naší planety do galaktických výšin
Astearra (Občasný) - 15.6.2022 > Kiki_> Je to možný. Mě přišlo že se úplně zbláznila. Fotky lidí a info jak přispívají planetě? To už měla na sobě inflitraci.

Já už jsem na něj měla koupené věci, ale pak mě to odradilo.

To je sluníčkařská blbost. To tvrdí furt všichni jak se to všechno změní, ta politika apod. ale zároveň vám tvrdí jak máte dřít. Takže ono samo se to změní takže nic nedělejte, ale vlastně jo i dřete? To je protiřečení.

Já nejsem ani zastánce toho, jak musíš dřít a snažit se a pracovat ježiši HLAVNĚ PRACUJ!!! Hlavně probouzej, bud progresivni a neco delej. Úplná temná agenda v rouchu světelném.

Jako určitě práce na sobě důležitá je, ale ta propaganda...bože :D Nevím, jstli to Válková razí, nesleduji ji aktivně.
U příspěvku:Vzestup naší planety do galaktických výšin
Astearra (Občasný) - 14.6.2022 > DELTA 2> Dobře dobře sepíšu to :) ale asi nějak po vikendu, jeste si sahnu pro vice info. Jinak uz jsem napsala clanek "Muj zivot na Vega" pokud jsi necetl, tak si ho klido precti,kdyz te vse o Lyre zajima. Treba budes k tomu taky neco vedet a otevres mi nove obzory a podnety k novym informacim :)
U příspěvku:Vzestup naší planety do galaktických výšin
Astearra (Občasný) - 14.6.2022 > Kiki_> Aha tak to promin, ja jsem te spatne pochopila. Jo to je urcite mozny, kdyz si ty lidi pak jdou vlastni cestou. Me taky otevrela urcite veci a taky si jdu po svych. Akorat jeji selekce lidi a vyjadrovani uz svetlem zrovna nezari. Pro me spis byla otazka zda-li ti generatory funguji tak jak maji, protoze ta jeji zmena v chovani ve me vyvolala docela pochyby.
U příspěvku:Vzestup naší planety do galaktických výšin
Astearra (Občasný) - 14.6.2022 > PřilítliMimozemšťani> 
No a to si právě myslím, že má Válková, pořád nějak takovou nějakou zrádnou partičku na sobě nabalenou.

Souhlasím. Souhlasím hlavně s tím co jsi tvrdila ohledně její polarity drak/savec. Dle mého názoru má obrovské ego. Tím způsobem, kterým píše ohledně válek a hlavně sebe...Kiki tvrdí, že na její určité schopnosti může být i hrdá. Nevím proč by měla být hrdá na to, jak ničila planetu a jak jí její duše matky žadonila ať to nedělá. Zničila je a pak je tam zachraňuje a odvádí? Jako sorry jestli je to pravda, tak to jenom potvrzuje její sebestřednost a drakoniánskou část DNA.


Určitě má silné schopnosti, netvrdím, že ne. Ale souhlasím, že může být i "škodná" pro misi GF jak jsi tvrdila.


Bůh ví co je na tom pravdy s tím jejím příběhem. Její ego a domýšlivost ohledně její válečné podstaty překračuje dle mého názoru zdravé hranice. Navíc jí možná fakt nakrmili, když všude byla "NĚKDO". To je člověk, který neumí prohrávat a nechce prohrávat, jede silně sama na sebe a tím jak popsala svůj příběh svými slovy a ještě ty její komentáře k tomu..no úplně mě tím odradila.


Rozumím syndromu vyhoření válečníků, kteří si myslí, že tady selhali, ale opak je pravdou!!!
Má to hodně bojovníků, boje a války se na duši vždy podepíšou a pro tyto lidi je tady těžké žít, protože si myslí, že selhali apod. Není to pravda. Tyto bytosti si zaslouží odpočinek a rehábko v lepším prostředí, určitě ano. Válková mi jako tento případ ale nepřijde. Ba naopak její příběh slouží i jako odstrašující případ pro každého válečníka. Ztvrdnout, neodpouštět ničí duši (to tam i zmiňuje) nicméně stejně stále trvám na tom co jsem o ní napsala až sem.



U příspěvku:Vzestup naší planety do galaktických výšin
Astearra (Občasný) - 14.6.2022 > DELTA 2> Přesně souhlas. To je úplně styl "komunikace" ale AllatRa. Fuj. :D
U příspěvku:Vzestup naší planety do galaktických výšin
Astearra (Občasný) - 14.6.2022 > PřilítliMimozemšťani> Dostala jsem info, že Válková nekomunikuje s Aštarem jako s nějakou bytostí. Spíše mi to přišlo jako jakýsi název vojenské jednotky, možná nesen v jeho jméně, ale pokud je to opravdu opravdová bytost, tak s tím opravdu nekomunikovala. Dostala jsem info, že on tyto channelingy nedělá, má jiný úkol (tedy pokud se jedná o bytost). Nicméně něco vojenského se mi tam ukázalo, něco na ten způsob. Ale nemám dostatek informací k tomu abych se mohla svého konaktu ptát na detaily a objasnění. Nicméně mi bylo sděleno, že nemůžou jednat nezávisle bez povolení GF, takhle to tam prý nefunguje. GF klade veliký důraz na Vesmírné Zákony.

Taky jsem dostala info, že GF má svojí vlastní armádu, která je opravdu velmi rychlá. Takže super, že se to shoduje, mám velkou radost :)

U příspěvku:Vzestup naší planety do galaktických výšin
Astearra (Občasný) - 14.6.2022 > DELTA 2> S těmi Plejáďany je to pravda. Já mám info, že původní Plejáďané byly tzv. "Efeméry" světelné "koule" bytosti energetické, které se tam nacházeli a pak jim někdo "stvořil" nebo oni sami (to už nevím jistě) lidskou podobu. Tito původní Plejáďané byli velmi vysocí, měli opravdu silnou zářivou auru okolo sebe. (Zlatá/bílá) Fungovali na bázi napojení přímo na zdroj a světlo. Pak se to tam začalo různě míchat - s těmi obyvateli apod..

Oni byli i součástí určité mise a bylo jednoduché pro temňáky je zmanipulovat a využívat. Tito původní Plejáďané "nedávali" války a disharmonii, ničilo je to jenom, když to cítili poblíž. Jeden mi bohužel umřel pod rukama nedokázal už ani "svítit" když se temnota okolo rozpínala. I kdyby šlo zachránit fyzické tělo, ta energie nedokázala přežít.

Proto my Lyřani, kteří jsme si zažili masakr a prošli si těma srčkama máme určitou odolnost a nedokáže nás to úplně vypnout. Prostě se to na duši podepíše, ale je to dobře protože jenom tak se v tom umíme pak pohybovat.

Původní PLejáďané tady na Zemi to mají v určitém stěžejním aspektu těžké a musí si tady tím projít aby v sobě aktivovali jako jakýsi "upgrade" své DNA. Mám k tomu více info, možná sepíšu článek. Netvrdím, že je vše 100000% pravda do každého detailu, ale věřím, že pointa ano, mám naštěstí velmi dobrý a důvěryhodný zdroj.
U příspěvku:Vzestup naší planety do galaktických výšin
Astearra (Občasný) - 14.6.2022 > DELTA 2> Ohledně Swaruu souhlasim a potvrzuji, mám stejné info, taky jsem si ji zjišťovala.
U příspěvku:Vzestup naší planety do galaktických výšin
Astearra (Občasný) - 10.6.2022 > PřilítliMimozemšťani> K tomu záblesku. Jaký to bude mít smysl, když stejně lidi nepoznají z čeho byli zachráneni? Smrt je jednoduchá, ale neřeší plným způsobem tuto situaci. Nepočítám s tím, ani si nemyslím, že je to vůbec možné, že všichni procitnou a uvidí. To podle mě není reálné a asi ani ne úplně dobré pro mentální stav určitých bytostí.

Podle mě by byla škoda, aby se to zase smázlo a znovu. Do těchto sraček se dobrovolně nevrátím, pokud bude záblesk ráda půjdu jinam a tam budu tvořit a věnovat se pravé podstatě.

Otázkou je, jaké je opravdu ideální řešení tohoto začarovaného kruhu. Podle mě nemáme dostatek informací abychom mohli určit pevný závěr.
U příspěvku:Vzestup naší planety do galaktických výšin
Astearra (Občasný) - 10.6.2022 > PřilítliMimozemšťani> Já jsem taky měla takovou zpátečku v sobě, když jsem slyšela o Q-Annon. Nicméně je pravda, že některé lidi to dovedlo k zjišťení si více informací a i probuzení. Ne každý se toho držel pak zuby nehty, šel zkrátka dál. To je taky pozitivní.


To je přesně to co říkám, společnost taková celkově prostě je a to je fakt. S tím se musíme každý smířit. Všude máš jak fanatiky tak cyniky, probuzený a spící, probuzený a ti co si myslí, že jsou probuzení, nebo jsou teprve na začátku. To ale neznamená, že jsme odsouzeni k zániku, tak to prostě tady je. Jak tím, že jsme tu miš maš, tak i tou sítí, která byla spuštěna. Nicméně, ta šance na úspěch tam je.


Částečně s tebou souhlasím, ale částečně také ne. Výchova další generace je klíčový bod v rozvoji lidstva. Takže souhlasím s tím, že pokud bude výchova typu pastí NWO, tak ano to v prdeli jsme :D Jenomže ono to není tak jednoduché, kdyby bylo, tak už ani nevíme, že se toto děje. Nicméně vyspělých duší je třeba. Otázkou je zda-li po záblesku ve vyšší dimenzi této planety, anebo jestli sem fakt vtrhnou a proběhne to tady. Otázkou taky je, jak to tady bude vůbec vypadat. Planeta na vyšší dimenzi se připravuje, to nejspíš může i potvrdit teorii záblesku. Nicméně výchova další generace je opravdu důležitá, stále souhlasím s tím, že lidé musí pochopit z čeho vlastně byli zachráneni.

Co se týče detí- taky částečně souhlasím. Ale vnímám také to, že se právě rodí mnoho úžasných a zajímavých dětí s takovým vědomím, které přesahuje jejich vlastní rodiče. Bohužel se často rodí do rodin, kde právě rodiče jsou ti vypatlaní. Což neznamená, že to v sobě neprobudí.


Myslím si, že je teď důležité zlomit všechny programy a vzorce v sobě a věnovat se sám sobě, dělat to co lečí naší vlastní duši. Jo vim, všichni o tom mluví a je to klišé, ale je to pravda. Je to i tím Novým Věkem. A litanie typu"joo nasajou nás lodě, všechno padne, pravda se najednou odhalí..."to mi přijde jako trik NWO na duchovní. Je třeba uvažovat s rozvahou.

Uvidíme, jak to všechno bude, v dnešní době nemáš jistotu v ničem. Ať už to bude jakkoliv, věřím, že celkový progres bude pro lidstvo, tím myslím pravé lidstvo, pozitivní.
U příspěvku:Vzestup naší planety do galaktických výšin
Astearra (Občasný) - 9.6.2022 > PřilítliMimozemšťani> Přesně, je to už v rukou temných, propagace Křešovky je taky toho důkazem.

Zázraky se taky nedějí jen tak, ani nevíme kolik se toho vlastně povedlo, taky toho nebude málo, jenom o tom tolik nevíme. Proto si nemyslím, že už nás někdy strhnou. Teď to perou ze všech stran, ale taky jim to zas až tolik jak chtějí nejde, to buďme upřímní. Temní prostě nevyhrajou a nazdar.
U příspěvku:Vzestup naší planety do galaktických výšin
Astearra (Občasný) - 9.6.2022 > PřilítliMimozemšťani> GF je realita, jinak už by tady atomová válka dávno byla. Ať už jde o lidi, planetu, je či ostatní ve vesmíru, mělo by to takový dopad, že ti říkám, že si opravdu myslím, že do tohoto opravdu zasahují.

U příspěvku:Vzestup naší planety do galaktických výšin
Astearra (Občasný) - 9.6.2022 > PřilítliMimozemšťani> Všechno to strašně dokurvili bývalí Q-Annon fanoušci.- To už je prostě společnost. V každé skupině lidí, ať už je to taneční kroužek, či nějaké hnutí, nebo okruh sousedů, vždy je v něm někdo "narušitel" samozřejmě, že každý si myslí, že je to někdo jiný :D To je zcela normální věc, zkrátka, všude se najdou nějaký debilové. Proto je důležité zůstat ukotvený sám v sobě a ať už to zní možná sluníčkářsky (i když já sluníčkaření nesnáším) ukotvit si svojí realitu v sobě. Je to těžký, ale pořád lepší varianta než se tímhle nechat strhnout.

Je nás tady takový miš maš bytostí, není reálné abychom všichni kolektivně nějak vzestoupili a najednou se všichni probudili. Tohle je běh na dlouhou trať, myslím si, že jak tenhle boj vyhrát je způsob výchovy další generace. O mojí mladé generaci a níž teď ani nemluvím raději. Opravdu není reálné abychom tady vytvořili brzo hned bůh ví co, jak říkám je nás tady až moc velký miš maš a každý jsme ve své hlavě se svými problémy pod určitými vlivy. Opravdová svoboda je pro šampióny (tím myslím tady na této planetě) a dle mého ve formě mentální svobody, vědění a lásky k životu. Ano i to je ošemetné a zní to jako klišé, ale když jste s někým kdo vás miluje a ještě umíte milovat i sami sebe, tak ta příkoří nejsou zas až tak těžká jako kdysi bývala. Nebo když máte ostatní okolo sebe aspoň někoho.
Musíme se prostě smířit, že tak to je a brát to tak, že právě toto je ten velký Projekt Lidstvo, taková hra o to kdo má pevnější nervy. Ten vzestup příjde opravdu časem a světelné bytosti mají opravdu velkou naději, že se tak stane. Už se dokonce i něco připravuje na vyšší dimenzi.
Každá chytrá a normální bytost si uvědomuje, co, jak a proč se tady děje. Je důležité si uvědomit, že pravých lidí tady taky není bůh ví kolik a opravdu jenom ti šampióni se dokážou skrz tyto energie prokousat a "ti nahoře" to moc dobře ví a vidí to. Není lidstvo jako lidstvo, záleží, které "lidstvo" porovnáváme a na které hledíme.
Každá civilizace dojde jednou k zániku, ale zatím osobně nevidím jediný dostatečný důvod proč by tomu tak mělo být. Teď už hrajeme na jiné šachovnici, týká se to nás tady ale i ostatních ve Vesmíru, všichni jsme teď figurky na poli. Není to jenom o nás tady, ale opravdu o všech a před úsvitem je největší tma, to nejsou kecy, ale pravda. Přišel Nový Věk a tím pádem si to opravdu můžeme naklonit způsobem který chceme my.
U příspěvku:Galaktická federace a vesmírný vir
Astearra (Občasný) - 25.5.2022 > PřilítliMimozemšťani> Jo přesně, souhlasim.
U příspěvku:Galaktická federace a vesmírný vir
Astearra (Občasný) - 24.5.2022 > PřilítliMimozemšťani> Mě úplně vytáčí, jak je to stejně jenom zase na nich, kdy to pustí na veřejnost. Už mě fakt vytáčí, jak si dělají co chtějí a zacházejí s námi jako s majetkem. Co máme dělat, co si máme myslet, co můžeme vědět. Furt nás krmí klamy ale ted se tedy milostivě rozhodli, že tedy něco málo začnou psát, tak už tedy jako milostivě můžeme začít veřejně věřit, že existují mimozemšťané.

Ach bože to je taková šaráda!!!!!

A to ještě jestli to ted začnou milostivě pouštět, tak to si ještě užijeme dalších šarád a keců. To bude ještě fiasko. Kdy už tahle hra skončí proboha...to je nikdy nekončící cyklus, pořád to samé dokola.
¨
Vždyť už je to tak průhledné. Nejdřív pustí jenom takový malý echo, vyvrátí to a zároveň to vlastně zas až tolik nevyvrátí. Podle reakcí lidí se rozhodne jakým stylem se bude psát dál. Pak tam řeší konspirace vs věda. Pak že to může být Rusko, nebo Čína, Pak tam dají vyjádření nějakého "experta" a "odborníka" nejlépe z Ameriky at jim to lidi s IQ -100000 veří. Jenomže ta hra jestli už to tedy fakt je v procesu, se ještě rozjede. Budeme poslouchat lži o mimozemšťanech, koukat na falešná videa, protože dnešní technologie je tak vyspělá a vychcaná, že věřím tomu, že udělají fake videa o útocích a ještě pak vyjednávání, kde budou tlumočit lidem zase jenom další lži a překroucené pravdy. Pak se zase začneme dohadovat mezi sebou. Kde to končí? Vždyť je to furt to samé dokola.

Lidi si myslí, že moc technologicky vyspělí nejsme, že to co známe se dá lehce rozlišit, Jenomže my víme prd o tom co doopravdy máme za technologie. Protože ty topky jsou všem skryté. Jasný oproti jiným mimozemšťanům se naše technologie budou nejspíš rovnat takovému pazourku.


Proto je důležité poslouchat svojí duši a svojí intuici a nenechat se zlomit ani temnými silami, které útočí pomocí psychiky. Jedou to na nás ze všech stran a já to odmítám a s*eru jim na to. Lidi si neuvědomují jací jsou šampióni. Probudit se v tomto světe, v těchto energiích za takových okolností je topka. No ale zase...ení probuzený jako probuzený. Kolikrát jsou "obyčejní" lidé, kteří si koupou na zahrádce více probuzení než Auroranisti a další jim podobní fanatici a ezo sluníčkáři.

V dneší době jsou všude nástrahy a člověk musí být opravdu velmi obezřetný. Je to těžký, ale vyplatí se to.


A závěrem vzkazují - ne nejsou Rusáci, ani Číňani. - :D :D :D No comment, to si taky ještě poslechneme...:D
U příspěvku:Válka proti NWO dnešních dnů
Astearra (Občasný) - 20.5.2022 > PřilítliMimozemšťani> Přesně, má v hlavě kalkul.

Nejvíc mě dostává, jak se mění její magické a spirituální schopnosti dle hosta, kterého tam má. Pobavila jsem se, když tam byla Válková a Ava najednou taky dostávala tlak na hlavu, že už jí chodí ty informace jako Sylvě, no já se málem pochcala smíchy. Škoda, že to Sylva moc neukočírovala, ale narozdíl od Avy nebo Křešovky je vidět, že tam něco v tý spirituální palici má.
U příspěvku:Válka proti NWO dnešních dnů
Astearra (Občasný) - 20.5.2022 > PřilítliMimozemšťani> No tvl je to mazec vid :D Ty jedeš jiný bomby, já se s ním rozešla hezky u řeky. naprosto v klidu a dimenzionální válka naštěstí nebyla :D, jenom jsem si vyslechla jak by mi dal nejraději kopačku do ksichtu a že mě nikdy nikdo nebude chtít :D :D :D. Jediné kopačky dostal ode mě, ne ty fyzické. Skutečně jeden z nejkrásnějších dnů v mém životě, úplně jsem se osvobodila a byl to krásný pocit :D Nejvíc ho nasralo, že jsem se ho znovu nedoprošovala a rozešla se s ním s úsměvem na tváři :D :D Sice pak ještě chvíli okolo sebe kopal, ale účinek to mělo nulový :D Bohužel jsem se nechala ochočit, byla jsem mladá, nezkušená, naivní a upřímně i dost v té době nevinná co se týkalo vztahů.
Nějak se mu mě podařilo na určitou dobu psychicky zlomit. Byla jsem pořád unavená, nikdy jsem si nebyla jistá s jakou náladou přijde. Spát jsem s nim nechtěla a myslela jsem si, že je chyba u mě, no časem se s jinými partnery ukázalo že ne. Kdykoliv jsem se snažila bylo to špatně, ba ještě víc mě deptal. Pořád vymýšlel nějaký drama,byl neustále nějaký problém. Pořád jsem "musela" něco vysvětlovat a obhajovat se, nikdy jsem nevěděla kdy mu přepne. Měl třeba i mega radost z toho že házel míč na hlavu mému pejskovi a smál se když u toho stáhnul ocas a uši. Byl fikaný, vydeptal mě a pak mě za to "odměnil" úsměvem a objetím. Psycho :D

Tak já to říkám s tím Anubisem tak naschvál ze srandy. Souhlasím s tebou :)
U příspěvku:Válka proti NWO dnešních dnů
Astearra (Občasný) - 19.5.2022 > čtenář> On je reptilián jak vyšitý, stačilo by ho dát do terárka ještě s Bartošem, bratříčci. :D :D :D

Kdysi dávno jsem chodila s reptiliánem a vydrželo to rok. V té době mi bylo 17 a o vesmírných rasách jsem neměla páru, neuměla jsem je poznat, řešila jsem jiné věci.

Oni umí být opravdu velmi ale velmi charizmatičtí, přitahují materiální blahobyt a většina lidí jim to sežere, protože se umí dokonale přetvařovat. Falešná empatie, zájem apod. Sledují pouze svoje vlastní zájmy. Milují být středem pozornosti, je pro ně důležitá určitá pozice ve společnosti, hlavně aby oni vypadali co nejlépe v očích ostatních. Když jim v něčem oponujete a máte pádné argumenty, tak to proti vám obrátí, pokusí se obrátit i okolí a nemají záklopku, jsou vyloženě zlí. Mají v sobě silný pocit nadřazenosti.

Mají potěšení, když si najdou bytost, kterou můžou psychicky deptat a umí vycítit, když jdete vibračně vzhůru a začnou vás shazovat. Nemají absolutní soucit, chyby nedělají, jsou hodně animální a pudoví. Kolikrát se jich ani karma netýká. Ten se kterým jsem byla já neměl ani srdeční čakru. Jo a mimochodem na to že by furt lezli jenom do postele tak v ní stojí za hovno... :) :D :D

Je ale velmi důležité si uvědomit, že ne všichni reptiliáni jsou zlí. Jsou mezi nimi i hodní s čistým úmyslem, nejspíš jich není moc, ale jsou tam. Proto já osobně apeluji na to, že temnota se ne vždy rovná reptiliánovi, nebo šedivákovi či annunakovi. Existuje tolik ras a reptiliáni s annunaki a šediváky se stali oblíbeným terčem. Hlavně neukazujme na sebe ale na ostatní.

Beztak náš světelný osvícený a všemocný Aurí dostal od Anubise na prdel za ty bludy a co tam vymýšlel. Takže já říkám...Team Anubis :D :D :D
U příspěvku:Válka proti NWO dnešních dnů
Astearra (Občasný) - 19.5.2022 > DELTA 2> Tak tomu věřím, prootože on se na ně zaměřuje i při vysílání. Snaží se je manipulovat. No taky to nechápu, neopřela bych si o něj ani kolo. Věřím jeho minulosti o které mluvil Smetana, protože když nám tam pan dred vykládá, že mu ženský posílají nahé fotky a že to s ním nic nedělá.

Smrdí korunou a na tom by nebylo nic špatného, nicméně na to konto oblbuje ženy, že muži s nimi manipulují majetkem a penězi. To asi kvůli tomu aby náhodou nějakou uhnal na bydlení v tom jeho autě.

U příspěvku:Válka proti NWO dnešních dnů
Astearra (Občasný) - 19.5.2022 > čtenář> Jo přesně, že začínají. Víš co mě dožírá? Ty maminky, které se ptají té ještěrky s nalepenými dredy na hlavě, jestli je v pořádku dát 3leté a roční dítě na veganskou stravu!!!!! Bože můj, ptají se ho jestli budou mít dost živin. Zhovadilost, matky, který tohle cpou na svoje malé děti, kdyby to aspoň konzultovali s opravdovým odborníkem.... No samozřejmě, že se ho ptají, vždyť je to nový přichod Ježíšova léčení, divim se, že nebyl ve videu s Kačenkou když nad námi byly ty koráby.

Dobrý byl dotaz "jak je to s dušemi detí, kteří se splodí přes umělé oplodnění", "auri a co antikoncepce?"...no tvl...má krev má teď tak 10000 stupnu:D Hooořííííím :D :D :D

Nemluvě jak se nechají zmanipulovat proti mužům, tvl bez mužů bychom si taky neškrtly stejně jako oni bez nás.
U příspěvku:Válka proti NWO dnešních dnů
Astearra (Občasný) - 19.5.2022 > DELTA 2> Tak veřím nevěřím, na tom nesejde. Jak říkáš určitě tam má každý své zájmy a Coreyho Gooda znám, ale ještě jsem nezkoukla celé jeho dokumenty Above Majestic
U příspěvku:Válka proti NWO dnešních dnů
Astearra (Občasný) - 19.5.2022 > DELTA 2> Aha to je zajímavý. Akorát mi nepřijde moc uvěřitelné, že by to tam dodržovali i největší svině a pokud ano tak to možná bude něco za něco, že si navzájem přihmuřují oči.

Navazuji tím na tématiku obchodu s těly.Nevím jestli je to pravda ale vzhledem k tomu co se děje tady, nevidím důvod proč by se to nemohlo dít i někde jinde.

Každopádně dobré téma na přemýšlení, díky za info :)
U příspěvku:Válka proti NWO dnešních dnů
Astearra (Občasný) - 19.5.2022 > DELTA 2> Takže ho naprogramovali tak aby šel ruku v ruce s horoskopem, přílivem a odlivem a odpovídal cyklickým ženám? Neznáš nějaký dobrý vide nebo články o něm? Mě to hrozně zajímá
U příspěvku:Válka proti NWO dnešních dnů
Astearra (Občasný) - 18.5.2022 > PřilítliMimozemšťani> Vidíš to je zajímavé, o tom jsem nevěděla. Já to vím pouze okrajově, protože mě tam ten partner, který se o mě staral, bral na schůze, kde tedy byli spíše muži a chtěli něco uskutečnit. Nevím co, ale světelné to zrovna nebylo. Díky tomu, že mě na ty schůze bral, se jejich plán, aspoň v té době, neuskutečnil protože se báli našich schopností.
Já jsem tedy byla tak psychicky mimo, že jsem se vůbec nezapojovala a ani nevím o čem mluvili, ale můj partner asi věděl, že stačí pouze moje přítomnost. Myslím si tedy, že mě tam bral i kvůli tomu abych nebyla sama, abychom byli co nejvíce spolu, právě kvůli těm mým stavům. Dostala jsem i nějaký ochranný talisman na krk od Felinů, jestli jsem ho měla na sobě při schůzi mohlo je vyděsit i to. Kort když jsi říkala, že jsou nejúdernější armádní jednotka.

Co je vlastně na měsíci za technologie? Já nad tím teď hrozně přemýšlím, kde je vlastně pravda. Měsíc je strašně důležitý, váže se k odlivu a přílivu, jsou s ním spojeny ženy a všechny cykly. Tak si říkám, jaký to má asi vliv na planetu tady, když ho tam dolujou, nebo co to dělají :D

To určitě ano, archy tady fakt vidět nechci! :D

Jojo je to zároveň i smutný, ale tak co už. Mimochodem psala jsem ti do zpráv, přišlo ti to?
  <<< předchozí 
2.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter