Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Ke včerejšku
Astearra (Občasný) - 5.3.2023 > PřilítliMimozemšťani> 

Zase vedle, to se dalo čekat.
U příspěvku:Ke včerejšku
Astearra (Občasný) - 5.3.2023 > PřilítliMimozemšťani> 

Jenomže ty to napojení nemáš, netrefila jsi tady nikoho z nás a ani do nikoho nevidíš, takže lži, jak moje máma spadá do nějaký zotročený rasy draků si vykládej jak chceš, nemá to žádnou váhu. Cucáš nesmysly z prstu a zjednodušuješ, protože právě do toho nevidíš.

Aha, takže přetvářka, já myslela jaká jsi drsná bojovnice a říkáš věci naropvinu. Jak se s "NWO sráčema" nepatláš, dobré napojení ano.

Na tvoje rady bych tak jedině dala pokud bych chtěla být ještěří přidržtaška a technokratická Muskovská obdivovatelka.


Ano je mi jasný, že tvým NWO nacistickým a fašistickým našeptávačům se určitě nelíbíme, ještě že tak. Nestojím o přízeň bytostí, kteří podporují násilí na dětech, eugeniku, krvelačnost a umělý záblesk přes Muskovské technologie.

U příspěvku:Ke včerejšku
Astearra (Občasný) - 5.3.2023 > Marianna24> 
Aha biorobotka aka mám tedy podle tebe i biostroj - takže razíš Auroranovo terminologii a celkové smýšlení. Ten kdo se mnbou nesouhlasí je temný, je to biorobot, atd... Tak to úplně krásně bohatě stačí a je vidět za jaký tým vlastně kopeš.


Já jsem dospělá žena se svojí hlavou. Kdybych byla dítě, za který mě tady prezentuješ, tak ještě krásně potvrzuješ jaká jsi odporná bytost vůči dětem - po tom co jsi mi sprostě nadávala a vyhrožovala, taky budeš asi matka roku. Stejně tak jako autorka příspěvku, vyhrožovat dětem násilím a přáním nemoci je opravdu světelné chování.

Těším se, až bude vše řečeno a pak autorka svůj celý content bude vytvářet jenom na nás, ale pravda je v reálu mnohem jiná. Když někdo neodpovídá, neznamená to, že umřel nebo byl ztřískán v nějaký černý díře. Aspoň si budete mít o čem vypisovat, nebo autorka sama se sebou. To budou zase výmysly co se ti budou hodit do vínku, tak aby z toho autor vyšel jako osvěta. Takže až tady přestanu reagovat, protože mám svůj vlastní plnohodnotný život, tak si nenamlouvejte, že jsem byla nějakou z vás uškvařená, nebo co vlastně máte na mysli, v nějakém jiném mlutidimenzionálním prostoru.
U příspěvku:Ke včerejšku
Astearra (Občasný) - 5.3.2023 > PřilítliMimozemšťani> 

Zajímavé, když jsi taková vědma, proč jsi se tedy s námi bavila, když jsme dle tebe NWO černí mágové atd...Takže tedy tvoje "napojení" je dosti pofidérní.

O tvůj respekt nikdo nestojí, celý vesmír a naše životy se okolo tebe taky nemotají i když si to namlouváš.

Nezapomeň pak napsat příspěvky a komentáře, jak jsi nám to hrozně "nandala" aspoň se nějak zabavíš.
U příspěvku:Ke včerejšku
Astearra (Občasný) - 4.3.2023 > Marianna24> 
Mariannko, děkuji mnohokrát za tvojí velmi přátelskou radu, pro podlou kurvu je to opravdová pocta, také děkuji za zdůraznění caps lockem, lépe se to zapamatuje.

Za to tvoje "argumenty", nedávají hlavu ani patu. Když tě někdo konfrontuje s pádnými argumenty, tak na to nemáš co říct.


Je to pravda, za zády jsi tutu nunu, ale tady jsi drsná abys NWO zprostředkovateli vlezla do zadku.

Těším se na dalších spoustu caps lockových komentářů, abys aspoň vzbudila dojem, že nemáš dvě tváře.


Opravdové pro-lidi jste obě dvě no kort s těmi sprostými nadávkami. Jdi si řešit raději Křešovou ty caps locková fanatičko.
U příspěvku:Ke včerejšku
Astearra (Občasný) - 4.3.2023 > PřilítliMimozemšťani> 

Prosímtě, ty si zase tak strašně věříš, ty tvoje pokusy o zastrašení vyhrožování, jak mi ublížíš v tvých MK Ultra naprogramovaných světech jsou opravdu patetický. V černých dírách a světech si budeš hrát sama, užij si to. Přeji ti rychlý průlet a ať ti tvůj NWO našeptávač ukáže co nejkvalitnější hologram, jak jsi mi to strašně nandala a nezapomeň pak vše sepsat do článku, nebo do komentářů.

Tvůj výlev vzteklého dítěte alias nesouhlasíš se mnou chcípni blablabla... plus násilím v mém vymyšleném prostoru ti jde, Křešovka taky zatím furt žije, opravdu jsi mocná :)

Další primitivní shrnutí mimozemské rasy, k tomu už fakt není co říct :D
U příspěvku:Ke včerejšku
Astearra (Občasný) - 4.3.2023 > PřilítliMimozemšťani>  

Sylva narozdíl od tebe aspoň léčí. I když mi vadí způsob vyprávění a dle mého názoru i silná zahleděnost do sebe v této věci, tak musím říct, že aspoň narozdíl od tebe nerozsévá nenávist. Ano přijde mi v některých věcech povýšená, ale ty..no to už je choroba. Sylva má aspoň to ničení v sobě zpracované a záleží ji velmi na dětech a lidech všeobecně.

Nesaháš jí ani po kotníky a jestli jsi na jejích diskuzích předváděla tu nenávist a odpornou chorobnou zlobu jako tady, tak se vůbec nedivím, že tě vykopla. Jenom dobře.


Píšeš svědectví v úplně stejném stylu, jako Elena Danaan.
Celkově vidím podobu ve formě tvého svědectví a Eleny.
Únos, záchrana, zázrak - já přežila, ti hodní se o mě postarali, GF se o mě postarala a proto mám teď kontakt, jsem vyvolená, a ty bytosti předtím mě podrazily, ale pak přišla záchrana a já protože jsem zázrak sám o sobě, jsem to zvládla.
Myslíš si, že na základě toho jsi vyvolená a GF ti všechno dovolí, ostatní nesmí, ale ty ano.

Každá máte svého NWO našeptávače, jste zmanipulované nic víc nic míň a ne neomlouvá vás to ani jednu. Jste spolu na stejné lodi. Obviňuješ Danaan, že má fašounského "Thor Han" a sama tady jedeš NWO agendu - eugenika, eliminace jakýchkoli handicapovaných lidí hlavně ADHD dětí, záblesk přes Muskovo technologie (Eleny miláčka - viz, její post na instagramu).

Ten tvůj příběh - "militatní loajalita", to už vím moc dobře dávno, že jsi byla v padlé frakci extrémistické - hezky to promítáš do reality. Jsi pořád stejná.

Ta tvoje rádoby schizofrenie...prosímtě jsi jenom klasický narcis.

Nikdo tady z nás netvrdí a nikdy netvrdil bojovat láskou. Není reptilián jako reptilián a to tvoje rádoby primitivní shrnutí, že agrese nepatří jen k ještěrům je zase vědomá manipulace nezasvěcených lidí. Nepatří sice pouze k ještěrům, ale na druhou stranu k nim patří nenávist k lidem, pocit výjimečnosti, silný narcismus, krvelačnost, cílená manipulace, odosobňování se od lidí.

U tebe a určitých ještěrů to není běžná chvilková agrese, ale krvelačná nenávist, touha po násilí. Ve svých komentářích a příspěvcích splňuješ vše uvedené výše co se reptiliánů týče.


Ano, pouze tvoje komunikace je ta jediná, ty vyvolená - opravdu český Neo, děkujeme všichni vesmíru za tento dar.

Přej si co chceš, nikoho to nezajímá. Jediný kdo si reje v zemi držkou jsi ty.
U příspěvku:Ke včerejšku
Astearra (Občasný) - 4.3.2023 > PřilítliMimozemšťani> 

To vůbec překvapivé není, nemáš ani špetku smýšlení a nátury která patří do DNA lidské rasy, humanoidní rasy celkově. Kdysi jsem i věřila, že bys měla část kočičí DNA, teď vidím pravdu. Ty z kočky nemáš vůbec nic, kočičí rasa by nikdy takhle totálně nepropadla reptiliánským sračkám. Nakecávej si to dál, ale pravda je jasně daná a je vidět v tom co píšeš.

Už jenom, že "neznáte zákon chovu?" ano je mi jasné, že ty bys nejraději tobě nevyhovující lidi asi taky naložila do nákladních vlaků pro dobytek a odvezla do tvého koncentráku co?


Nejsi nic víc než jenom prostředek ještěřích entit, ty jejich přidržtaško. Jak ten Hitler, takže on byl taky oběť entit a ty tam máš pochopení HA. Když si pravý bojovník tak tě nikdo nezlomí. Delta má pravdu, složená jak deštník, loužička sraček. Takže ať už máš původ jakýkoli ať už máš na sobě cokoli, nic tě neomlouvá.

Tobě pořád nedochází, že tady nikdo pro tebe zajímavý nepotřebuje být? Tedy asi kromě Marianny, která stejně pisánkuje za tvými zády ještě jinak :) Tobě ještě nedochází, že nejsi žádná modla, žádná úžasná bojovnice a bůh ví co? Každý chlap, který s tebou nesouhlasí je slizký nadržený úchyl tvl to mě rozsekalo :D :D Ty si tak strašně fandíš, je to úsměvné :)

Díky bohu, že nemáš žádnou moc :)
U příspěvku:Ke včerejšku
Astearra (Občasný) - 3.3.2023 > PřilítliMimozemšťani> 

Hmm opravdu velmi dojemné, zase reaguješ uplně mimo, zase vymejvačka mozku ohranou písničkou fakt jak v mk ultra.

Když nemáš argument zaútoč na věk!

A vůbec ať už vytáhneš cokoliv s čím jsem se ti svěřila, tak mě ani nikomu jinému neublížíš, jenom ještě víc prokážeš, jak takové jednání je ubohé.

Věk s tím nemá nic společného, Křešovka, Grunwald, a další... jsou taky staří dinasauři a melou hovna a jedou v tom samém.

S tvojí logikou mají mít starší větší rozum, ale sama jsi ukázkou opaku.
Ani mě neznáš a nevíš čím jsem si prošla, ale dedukuješ, že vím hovno.

No já o "15" let mladší o životě vím to, že fakt, že dítě se narodí s ADHD, právo na ten život má. Ty protřelá, o "15" let starší, co si prošla úplně "vším" tvrdíš, že ne a ještě bys mu dál ublížila.

Zajímavé, když tak opovrhuješ regresí od mladšího štěněte, ale pak tomu štěněti přitakáváš jakou má pravdu a že má kontakt apod. Je to i pod příspěvky a shodlo se to, sama jsi to psala, sama jsi to uváděla. Zase si protiřečíš.

Navíc ani všechno přes regresi nedělám nepotřebuji ji k tomu abych si došla pro info.

U příspěvku:Ke včerejšku
Astearra (Občasný) - 3.3.2023 > PřilítliMimozemšťani> 

ÁÁ tady někdo nemá argument, tak si vymýšlí problémy v rodině ve které ani není!

Tak povídej, zkus něco lepšího si vymyslet, jsem zvědavá ve sračkách kretaivní jsi dost. I když minule ti to moc nešlo, když jsi vymazala příspěvek.

Narciso, paní dokonalá, nelichoť si tolik, že je tady na tebe hon jak na čarodějnici. A postav se tváří tvář s pořádnými argumenty, když jsi taková správná a jediná schopná.

U příspěvku:Ke včerejšku
Astearra (Občasný) - 3.3.2023 > PřilítliMimozemšťani> 



Tvl prober se!

Ty nikdy s takovým přístupem nemůžeš být pravým spojencem planety. Posloucháš se vůbec? Čteš po sobě ty tvoje výroky??

Člověk který chce ničit, pudit a rozbíjet čelisti dětem nikdy nemůže být spojencem planety. Planeta jejíž podstatou je harmonie a život. Ty nejsi válečník ani spojenec planety a ani žádný ochránce.


Ty nezaséváš plody, ty pouze pliveš jed. Jed, který se rozpíjí v půdě a tráví všechno okolo.

Kdo ti to jako dal? Jakou podobu si na sebe vzal aby tě co nejlépe ovlivnil? Co ti našeptal tentokrát???? Kdo nebo co ti maže med okolo pusy? Přemýšlela jsi někdy nad tím? Neuvažovala jsi nad tím, že jsi třeba tou inflitrací ty aníž bys chtěla? Že proto jsi ztratila kontakt s tehdejší GF. Nedokážeš rozpoznat manipulaci a v současnosti nic pro dobro planety neděláš.

Že znovu upadáš tam kde jsi byla kdysi dávno a dostali tě na to? Přemýšlela jsi nad tím, v jaké frakci jsi vůbec válčila a co jsi měla v sobě? Sylva v "záchraně a ochraně" údajně zapálila planetu a zabila věechny bytosti, chudinka se slzičkama v očích a pak jako správný psychopat a narcis je vodila na druhou stranu jakože jim ještě pomohla. Aktuálně nemáš od ní daleko a počítám s tím, že s takovými příběhy taky za chvíli přijdeš, protože tě dostávají stejně na egu jako jí. Akorát ona aspoň nepropaguje násilí na dětech. Hanba, fakt hanba všech pravých válečníků.
U příspěvku:Pryč s ASK a obnovit Vyšehrad!
Astearra (Občasný) - 9.9.2022 > PřilítliMimozemšťani> No to by bylo fajn jim zavřít hubu, ale to taky lehce úplně nepůjde. Proste kdo si svobodne sam vybere a jde hlava nehlava, jako ony, tak uz ten nazor nezmeni.

Lidi k sobe neumi byt upřímní, to se potom chyba v usudku spatne priznava anebo vubec ze ta predstava byla jenom fantasy a ne realita.

Kdo vi ten vi, kdo ne tak ne. Ale chce to do nich prat, to je jasny. Uz jsem si nejak zvykla, ze tady to nikdy bez boje nepujde. Je to unavujici, ale kdyz uz tak se vsim vsudy a poradne.
U příspěvku:Pryč s ASK a obnovit Vyšehrad!
Astearra (Občasný) - 9.9.2022 > PřilítliMimozemšťani> No jasně že je to ona. Už jenom to jak odpověděla, tím to úplně potvrdila.

Hlavně každá opravdu duchovní světelná bytost porno fakt nedělá. Ne že jako "Nooo každýý děláá chyybyyy mucQ <3" vůbec!

Probrala jsem to i s těmi "nahoře" a je úplně jasný, že bytost, která opravdu ctí lásku, pravou lásku, tohle nedělá a nikdy by to ani neudělala, je tam přirozený blok, nepustí ho to tam. Bože můj, kdy to konečně lidi pochopí.

Ale hlavně že ropuška Andrejka mele hovna o lásce, láska, láska láska a sama ani neví co to doopravdy láska je. LÁSKA NENI PORNO!

Myslím si, že nám nenormálním-normálním je tohle jasné a nepotřebujeme to nikde ověřovat, že přeci na nějaké úrovni jsme. Ale i tak jsem chtěla napsat, že je to logický i tam nahoře. Kdokoliv jakákoliv bytost na kterou se kdo napojí /"napojí" vám řekne úplně to samý a to opakuji, že láska opravdu není porno a že pravá světelná bytost tohle prostě nedělá a basta.

Jo a ještě další věc, i světelné bytosti nadávají a ty sračky typu, neposílej do vesmíru nic co začíná "NE" že se to proti tobě obrátí, tak to je taky agenda temných. Což je potvrzený i tím, že přesně tyhle hovna propagují ezo cukřenky s tou bábou v čele. Čím víc cukru tím víc se to kazí.


Bože můj, ale no co ať se tim ty (jak jsi se sama nazvala) ezo cukřenky třeba udáví. Kdo stojí o to sdílet život s takovými typy lidí? Většina z nás tady určitě ne. Já na ně z vysoka seru, kdo nikdy nechce zapnout pořádně mozek je prostě ztracený.
U příspěvku:Shrnutí porno skandálu Andrey Svobodové Křešové
Astearra (Občasný) - 31.8.2022 > Kikimora> opraveno :D bylo to omylem
U příspěvku:Shrnutí porno skandálu Andrey Svobodové Křešové
Astearra (Občasný) - 31.8.2022 > PřilítliMimozemšťani> Mě tedy taky víc kontaktů, že je to opravdu ona, je to flundra no. Šokující to fakt není.

Ty její kecy o rasách mě vždycky tak vytočí. Ještě Rouran do toho s Elenou. To mám vždycky takový nervy co tam říkají za píčoviny. A to ode mě obdržela jako první i příběh o galaktické válce, no hned mi pak došlo, proč zrovna ten příběh nesdílela. Přeci by nešla proti jejím plazím oblíbencům.

A ta Aneta, která jde proti Rouranovi potom co mu tahala prachy a tahala ho ještě za jinou věc v jeho kalhotách, to je temňačka jak prase a je vyloženě nebezpečná. Já už se distancovala od sledování chování lidí. Jak hned jdou jako stádo zase za nikým jiným, vůbec se nepoučili.

Aneta ještě taky tvrdí úplný informační sračky o mimozemšťanech a historii. Chlubí se jak je z Atlantidy, no já vím, že tam byla. Ale jací tam asi byli? Hovada, který to zkurvili, protože si hráli na bohy.

Aneta by měla být taky z dimenzionálního prostoru odstraněná. Dokonce mi přijde ještě víc nebezpečná než Rouran. Nemá ale zatím takovou platformu jako Křešovka, díky bohu.


U příspěvku:Shrnutí porno skandálu Andrey Svobodové Křešové
Astearra (Občasný) - 31.8.2022 > PřilítliMimozemšťani> Tvl tak to jsme na tom úplně stejně. Už jsem si myslela, že jsem jediná a že je problém ve mě.

Taky co jsem narazila na blondýnu, tak byla každá fakt kráva. Až na jednu, ta je právě přírodní a je normální :D

Ale narazila jsem i na dvě blondýny, který mají oválný obličej, skoro žádný obočí a ty byly ultra krávy už od malička. Nejvíc je jak tyto ženy mají hrozně silný pocit nadřazenosti :)

Nejhorší je, když pod / s ní takovou blondýnou musíš třeba pracovat, to jsou potom zážitky. A jak jsi to napsala, že na pak za ně naběhnou ty vypatlaní chlapi, to je velmi velmi přesné :)

Nehledě na to, že v 99% procentech mají blízko k čarodějkám asi tak jako k hranici vesmíru.

Jo ní to náhoda, že NWO v Hollywoodu všechny odbarvuje na blond.

Až budu stará, budu je mlátit holí a házet bonbony malým arabským dětem. - :DDDDD to mě rozsekalo
U příspěvku:Shrnutí porno skandálu Andrey Svobodové Křešové
Astearra (Občasný) - 29.8.2022 > PřilítliMimozemšťani> Jako taky doufám, že sem nalítnou, ale abych byla upřímná, čím víc ten čas plyne tim víc o tom pochybuji.

Ale říkám si, že prostě některý věci bez nich nepůjdou, jak jsi psala, infilitrace, podzemí a tyhle všechny sračky, jako co s tím máme dělat?

Celá populace se nikdy neprobudí, to není reálné. Asi jediný východisko je obrátit se zády k těm dementům, nepodporovat jejich systém a držet si vlastní svobodu. Jenomže to není reálné, protože drtivé procento to tak nemá a nikdy mít nebude.

Vidím, že nám asi zbývá ten záblesk a ty co jsou na vyšším lvlu už budou v jiný dimenzi (s tim že to nebude znovu od začátku a budeme si i pamatovat) neví, je to tak strašně frustrující.

Obávám se ale, že nalítnout sem z ničeho nic by bylo velice neuvážlivé a ještě by to možná ty energie zhoršilo, ale nevím jak je na tom většina lidí, jestli dobře, tak by se to nezhoršilo.
U příspěvku:Shrnutí porno skandálu Andrey Svobodové Křešové
Astearra (Občasný) - 27.8.2022 > Kiki_> A asi nejzajímavější je tam rozhovor s reptiliánkou - to se přiznám že je jak obhajoba masožravců kteří nás sice považují za potravu, ale je to jejich přirozenost a jinak jsou to také boží stvoření. LOL 🤣

- jo přesně tvl. Prostě s nimi nemůžeme být v jedné galaxii, nejsme vůbec slučitelní, oni opakovaně porušují vesmírné zákony, jsou to hovada deviantský a jenom přináší zkázu. Těch v pohodě je mezi nimi mizerně málo anebo už jsou hodně namíchaní.
U příspěvku:Původní Plejáďané
Astearra (Občasný) - 30.6.2022 >

Další dodatek

Tyto světelné efeméry (původní Plejáďné) nemají problém s otevřenou nahotou. Být nahý mezi více lidmi na různých seancích a rituálech (ne satanických!) jim přijde naprosto přirozené, ba ještě se této nahotě těší.

Je to kvůli tomu, že jako světelné "koule" byly celé obnažené, světlem se rozpínaly, chtěli svítit se všemi splynout a tvoři ještě větší světlo. Taková světelná obnaženost. To jsou takové ty argumenty typu : Vždyť je to přirozené, takto tě Bůh/Stvořitel stvořil :D :D Za mě ne díky :D Pro nás asi naivky no, lidi ani neznají ale nevadí jim to a jsou v tom svém opojení. :D
U příspěvku:Původní Plejáďané
Astearra (Občasný) - 23.6.2022 > Jo a ještě dodatek k tomu původnímu Plejáďnovi. On na ty Plejády byl někým, nečím nastrčený, byla to nějaká mise o který ani sám nevěděl.
U příspěvku:Původní Plejáďané
Astearra (Občasný) - 23.6.2022 > Pouze pro upřesnění. To jejich chování tady na planetě se týká původních Plejáďanů, kteří po své první hmotné formě nahoře šli sem a jsou tady poprvé nebo třeba max po třetí. Pokud je to více jak 1 inkarnace, tak se spíš inkarnovali do zemí, které fungovali spíše "domorodsky" než se inkarnovali do zemí, kde se potýkají s nefalšovaným NWO systémem.

Netvrdím, že všichni Plejáďané jsou takoví, neházím je do jednoho pytle.
U příspěvku:Původní Plejáďané
Astearra (Občasný) - 23.6.2022 > PřilítliMimozemšťani> Tyjo nevím co je regresivní hypnóza, pokud je to způsob D. Cannon, tak to neumím, hypnózu neprovozuju. Umím se na to napojit během konverzace normálně mám oči otevřené, jenom se soustředím a běhají mi obrazy před očima a svého průvodce plus ještě jeden kontakt, který mám slyším v hlavě, takže s nimi mluvím telepaticky.



Tyjo slovani mají ale spíše kulaté obličeje, aspoň ženy...podle popisu i charakteru mi spíš přijdeš taková kočičí. Ale určo to může být něco jiného neznámého, jak ty říkáš, přeci jen těch ras je nespočet.

Hele podle mě to není úplně tak, že to vystrnadili. Spíš si myslím, že ty lidi se stáhli. Samozřejmě že lovískaři jsou nejhlasitější. Ona ta doba zase nastane, protože pokud veřejně proběhne kontakt a nebo sem nalítnou, tak začne další informační válka typu kdo je zlý a kdo je hodný. Bude to stejná taktika jako s covidem. Akorát ještě přitvrdí s různými fake videi.

Hele přesně, oni chtějí abychom v tom byli sami, protože ten systém tady mají pod palcem.

S tou Ukrajinou můžeš mít pravdu. Já si myslím, že ale proběhne něco i "nad námi". Mimochodem ty archy, které rád Šouran zmiňuje jsou podle mě taky ztemňákované. Nemyslím si, že je to tak jak on a mnozí další to tvrdí. Křešovka s Brožovkou jsou úplně mimo. Brožovka je s svým "contentem" totální stagnař, rýžuje prachy a hladí si ego. Křešovka je úplně blbá, když naletěla Šouranovi.

Tak jasně s tím kontaktem souhlasím, už jenom to, že nás od něj chtějí odříznout to dokazuje. Jsou posraný až za ušima.

Nevím no, myslím si, že teď je asi nejlepší kultivovat sám sebe a v klidu vyčkat a pozorovat. Nicméně NWO prostě nevyhrává.



U příspěvku:Původní Plejáďané
Astearra (Občasný) - 23.6.2022 > PřilítliMimozemšťani> Nevím jak to vyznělo v tom článku, ale osobně zastávám názor, že všeho s mírou. Tráva může i léčit nicméně záleží na tom jak jí ten člověk používá, k čemu a jak často. To samý houby apod...Je to ošemetný téma, někdo houbama údajně léčí závislosti, někdo si tam chodí jenom pro požitek. Je to o přístupu. Já neuznávám dlouhodobé užívání čehokoliv za účelem nějakého požitku na určitou chvíli a pak až to vyprchá tak zase znovu.

S Muskem máš asi pravdu co se týče té skládačky. Netrvdím., že všechno info je 100% pravidvé a správné, také nevidím všechno appod. Možná to má spíš vliv na lidské vědomí, sami víme jaký vliv může technologie mít na psychiku i fyzický stav člověka, třeba je to myšlený tak. Ale technologický vlivy tady nějak působí ve větším množství. Já se v tom tolik nehrabu, takže si netroufám tvrdit nějaký jasný závěr.

V budoucnosti se nebabram, ale myslím si, že záblesk bude nevím jak to bude probíhat a vypadat, finální bitva dle mého názoru taky určitě bude, ale zase kdo ví jak to bude probíhat. Netroufám si a nikdy jsem to ani netvrdila, že vše co vidím je 1000% do puntíku a každého detailu pravda.

Ale nevím, otevřená komunikace lidí s GF to teď v současné chvíli podle mě možné není. Vědomí už se ve zbytku neprobudí, času bylo dost. Je ale blbost aby po nás chtěli určité procento a když ho nedosáhneme tak čau. Podle mě se to nejspíš rozhedne tím zábleskem. Třeba umřeme my probuzení abychom mohli do vyšší dimenze budovat už bez těch sračkoidních vlivů. Myslím si, že nebude trvat dlouho kdy se to dozvíme.

Stejně trvám na tom, že pokud většina GF tvrdí, že je to s naším vědomím špatné, tak je stejně stále zkorumpovaná. Chápu není to tady ideální, ale pokud tam chybí pochopení a porozumění komplexnosti dané situace, tak to moc vyspělé smýšlení není.
U příspěvku:Vzestup naší planety do galaktických výšin
Astearra (Občasný) - 17.6.2022 > PřilítliMimozemšťani> Ohledne Namu,to je prave ono, ne kazdy se s tim umi popasovat a mit silu a energii to rozsirovat dal. Ne kazdy ma odolnou psychiku na to, aby ty utoky zvladl a mohl v tom dal pokracovat. Ne každého je to cesta, ne vzdy je to o tom ze jsou posrani a boji se. Kdyz to pro tu dusi neni cesta,i napric tomu jdes tak se to pak negativne muze odrazit i na fyzickem zdravi. Namu to nedala, nekdy je dulezite vyckat na spravny cas. Jednou pritvrdit, jednou nechat plynout, jednou zase jenom vhodit neco mezi lidi. Vsechno ma svoje misto a svuj urcity cas...

Nicmene rozumim tvemu postoji a smysleni, je to typicke pro valecne veterany.

To ze o necem nevime preci neznamena ze se to nedeje nebo to neexistuje, to je blbost.
U příspěvku:Vzestup naší planety do galaktických výšin
Astearra (Občasný) - 17.6.2022 > PřilítliMimozemšťani> A musí to být pouze členi GF? Když jsou i jiné bytosti jejichž rasa třeba součástí GF je ale oni sami se v tom úplně aktivně nepohybují? Navíc GF má stopro "embargo" na spoustu informací, ne každý se dozví to co jiný člověk anebo my se vůbec nedozvíme to co ví oni.

Kontakt je pořád kontakt, informace se shodují, tak v čem je to špatné, moc tomu nerozumím....Hlavně zpochybnit se dá opravdu vvšechno to je pravda, kdy začneš věřit, že ten člověk říká pravdu - když to rezonujes s tebou protože to nějak cítíš že to tak je. Nebo když ti přijde autentický a víš o něm víc a dokážeš si na něj udělat obrázek.

U příspěvku:Vzestup naší planety do galaktických výšin
Astearra (Občasný) - 16.6.2022 > PřilítliMimozemšťani> Jo to si taky myslím, že není ani možný aby všichni byli blonďatí.

tak věřím, že je zmáknout ze strany Draků není až tak těžké. - jak to myslíš, moc tomu nerozumím

Nevím, podlě mě to je sice šílenství ale vlastně není :D Nemyslím si ale, že je to nějaká lež

U příspěvku:Vzestup naší planety do galaktických výšin
Astearra (Občasný) - 16.6.2022 > Kiki_> Lovískování a srdíčka nás nikam neposouvají. - jo přesně :D :D :D
U příspěvku:Vzestup naší planety do galaktických výšin
Astearra (Občasný) - 16.6.2022 > Kiki_> Kiki určitě pokud cítíš, že je ti to známé, že to prostě někde v hloubi znáš, tak ten pocit je stoprocentě správný. Kort když tě napadly ty vychytávky dřív než je napsala Silva. V tomto případě to pro tebe určitě je, když jsi s tím spojená :) To je úplně jasné z toho tvého popisu, to je moc fajn :)

Mě přijde že na Atlantidu by to sedělo a odpovídalo. Nevím třeba ot odněkud přinesli, nebo také to modifikovali odjinud aby to přizpůsobili energiím tady.
U příspěvku:Vzestup naší planety do galaktických výšin
Astearra (Občasný) - 16.6.2022 > PřilítliMimozemšťani> Všechno je načtené, všichni to mají od někoho.-tím myslíš, že to papouškují třeba od Eleny a tak?
Víš některé schopnosti v podobě komunikace a získání informací jsou třeba jenom pro ty lidi samotné a na veřejnost to dávat nemají, nemusí to být jejich cesta a třeba by to pak ani neunesli. Takže chápu tvojí frustraci, nicméně nenech se tím zmást.

Zato mají neustále slzy v očích a pláčou, když čtou kýčovité halucinace.- :DDDD přesně tvl, mě se líbila Kiki, tedy myslím, že to řekla zrovna ona, že "lovískování" nás nikam nedostane :D to je úplně přesný :D já z toho slova uplně umírám smíchy to by mělo jít do českého pravopisu s popisem o těchto typech lidí bohužel převážně žen :D už neví jak by si navzájem ty prdele utřely :DDD
U příspěvku:Vzestup naší planety do galaktických výšin
Astearra (Občasný) - 16.6.2022 > DELTA 2> Jojo tam ty první útoky byli reptoši, ty lodě jsem viděla až po nějaký době, ne hned právě. A že jich bylo...
U příspěvku:Vzestup naší planety do galaktických výšin
Astearra (Občasný) - 15.6.2022 > PřilítliMimozemšťani> Jo to asi jsme no. Mě je tedy nepříjemné to mainstreamové Plejáďanství, každá bloncka to propaguje a všichni jsou blonďatí a vysocí a nevim celkově ta milísková propaganda mi úplně není prostě.

Plejáďané a Lyřané, jsou namíchaní i nenamíchání je v tom až guláš. Nicméně souhlasím s tebou. Dává to i smysl, máme nevyřízené účty.

Napíšu o víkendu ten článek, je to takové hodně spletité.
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter