Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 3.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Shrnutí porno skandálu Andrey Svobodové Křešové
Kikimora (Občasný) - 29.8.2022 > PřilítliMimozemšťani> Aaa, už ti rozumim, jak jsi to myslela.

To nevadí, že tvoje informace nesouhlasí s tím co říká on, určitě jsem ráda, že to sdílíš!!! Chci vědět co nejvíc, abych si mohla a uměla "vybrat".
U příspěvku:Shrnutí porno skandálu Andrey Svobodové Křešové
Kikimora (Občasný) - 29.8.2022 > PřilítliMimozemšťani> Já si zatim nemyslim, že Good jakýmsi způsobem patří pod kliku NWO, docela razantě na FB vystupuje proti Muskovi, transhumanismu, proti zkorumpovaným lightworkerům, kteří sexuálně zneužívají lidi. Galaxie Andromemda by měla být s tou naší propojená, jako jin a jang, o tom se zmiňoval i Chvátal. Pokud to tak je, tak co se odehrává zde, by mělo mít důsledek či otisk i tam. Těch ras je tolik, že nepřikládám zatim nijak vyjímečnou důležitost informaci o nějaké rase Zulu. Jsou věci, které změnit nemůžeme z naší pozice, nemůžeme být přítomní každého boje kdekoli se odehrávajícího. Myslim si, že lidem zbytečně pletou hlavu nějakými konkrétními popisy a příběhy, které jsou možná zajímavé, ale pro nás tady nepodstatné a zavádějící.

"Jsou jiná zla, jež mohou přijít. Nám nepřísluší zvlánout všechny zvraty světa, jen udělat, co můžeme, pro dobro let, do nichž jsme postavení, vykořeňovat zlo na polích, která známe, aby ti, kdo přijdou po nás, mohli obdělávat čistou zemi. Jaké počasí budou mít, o tom my nerozhodujeme."
U příspěvku:Shrnutí porno skandálu Andrey Svobodové Křešové
Kikimora (Občasný) - 29.8.2022 > Tak na FB se zastánci chytají stébla, padají jí tam argumenty typu, minulost je minulost, ať si dělá každý co chce, je to hon a dehonestace, ona je hodná a pomáhá lidstvu...apod. No, když si poslechnete její poslední vysílání u Grunwalda, tak tam sama ASK mluví, že je nutné mít čistotu v srdci a morální kodex, že spousta politiků je zkorumpovaných a vydíratelných. Ale to je prý něco jiného, oni jsou takové shnilé jablko podle Andrey, ale ty starostové, to je prý jiná věc. Odmítá věřit, že se chovají starostové jako poslanci. Starostové jsou spíše takový správci ekonomických výdajů, dle Andrey. Ale i tak je její fan ochoten toleravat takovéto věci. Není tam ani ochota prozkoumání dané věci. Morálka je evidentě lidem už cizí, asi mají vymletý mozky. Toleranci snad skoro ke všemu, berou jakou důkaz čistoty, lásky, světla a hlavně...hlavně nikoho nesoudit!!! Jakákoli výtka, reálné hodnocení, či pokládání nepříjmných otázek je dle nich souzení. Ne, nemam na ně nervy. Neumim být k takto uvažujícím lidem trpělivá. Nic je netrkne, sdílejí denně příspěvky o kabale, NWO, symboly atd. A pak jim Andrea flákne symbol oka jako GF přímo do ksichtu, a oni věří, že je to jakási elipsa galaktické lodě za letu. Pak dělají vizualizace s černýma kostkama apod. No tvl, tyhle lidi nic nepřesvědčí.
U příspěvku:UFO porno
Kikimora (Občasný) - 24.8.2022 > PřilítliMimozemšťani> Taky bych mu nepsala, on určitě slyšel i opačné argumenty a názory a stejně si jí tam přitáhl.

Se mi líbí, jak všichni léčí. Ledvinka online Boží otisk 1600,-, nebo mlčení s nim po telefonu nebo online za 500 ,- / 15 min. Auroran léčí nabídkou polohy mléka a vody s mimozemštěnem v jeho osobě. Ondra s Avou učí, jak si všechno vykyvadlovat a opravit. Teď Grunwald píšeš to samé. No tak proto se všichni navzájem podporují. Nemohou na někoho kydat, protože ví, že by i na ně šlo kydat, protože praktikují podobné věci.

U příspěvku:UFO porno
Kikimora (Občasný) - 24.8.2022 > Ivo Wiesner z Knihy Gambit Mahátma:
(je to dlouhé a proto sem dávám jen část)


„Homo ludus" nebo konec věku nevinnosti
Podle informace Morenae bylo lidstvo stvořeno na planetě Korendor Mistry-Genetiky podle archetypu genetické matrice Kadmon Adamah (diamantový člověk, člověk páté kalpy) pocházející z genetické dílny Nejvyššího Architekta-Stvoňtele. Původně vytvořené hmotné tělo bez pohlavních a reprodukčních orgánů bylo Mistry-Genetiky diferencováno tak, aby došlo k rozdělení pohlaví souběžně s rozdělením dipolární (mužsko-ženské) životní energie. Tak byla původní entita bezpohlavního Adamah Kadmona rozdělena na ženskou a mužskou entitu, které se v hmotném prostředí měly dále vyvíjet samostatně až do okamžiku výstupu z poslední páté hmotné dimenze do vyšších duchovních dimenzí. V tomto období se mají obě polarizované entity opět spojit v jedinou původní entitu. Polarizací pohlaví a životní energie sledovali Mistři-Genetici dva základní cíle:

1) Dokončení genetické evoluce (stabilizace DNA) a harmonizaci „ženské" a „mužské" DNA, což bylo nezbytné pro harmonický vývoj obou polarizovaných entit v hmotném světě.

2) Sexuální forma polarizace obou entit představuje první a základní konkrétní formulaci pojmu „láska", která se zde projevuje zpočátku ve dvou aspektech mocné síly, a to v citovém vztahu mezi mužem a ženou, na který navazuje citový vztah ženy-matky k jejímu dítěti z tohoto vztahu zrozeného a dítě z tohoto niterného vztahu získává prvé zkušenosti s jednou z mnoha forem citové reflexe člověka, kterou nazýváme láska. Děti, které byly zbaveny osudovými chybami rodičů poznání tohoto prvotního citu, již nikdy nenajdou plného naplnění citu a do konce života budou mít silný pocit citového strádání. Vedle vraždy je opuštění dítěte jedním z nejtěžších
zločinů, kterých se člověk může dopustit na svých bližních. Ve vztahu muž-žena-dítě se poprvé projevuje vůdčí, tvůrčí a ochranitelský princip jehož nositelkou je žena, přesněji „ženská" část entity Adamah Kadmon. Nemusím připomínat, že každá lidská entita (muž i žena) má hluboko v podvědomí pevně uchován obraz své druhé části, od níž byl kdysi oddělen. Touží po opětném spojení a neustále ji podvědomě hledá v davu lidí, leč většinou neúspěšně. Vlivem svých selhání a vzniklých karmických dluhů se obě části původní entity často míjí v čase i prostoru, a to do té doby, než Pán karmy sdělí, že oproti opětnému spojení nemá námitek, protože obě dílčí entity splnily své poslání v nejvyšší hmotné dimenzi.


Zde koření většina našich lidských problémů přímo či nepřímo vyvěrajících z deformace vztahu mezi mužem a ženou, mezi dítětem a matkou a mezi rodiči a dětmi. Nedojde-li muž k poznání nutnosti přirozené úcty, obdivu a lásky k ženě, která dočasně zastupuje onu kdesi se toulající část jeho entity, bude se nadále pohybovat v labyrintu chtíče, touhy, nenávisti, lásky, oplzlosti, krutosti atd. a budou to jen jeho selhání. Totéž ovšem platí pro ženu. Muž, který opustí ženu čekající jeho dítě se dopouští těžkého provinění nejen na budoucí matce, která mu dala svou důvěru a lásku, ale především ještě na nenarozeném dítěti. Až bude stát nahý ve své podstatě před Pánem karmy, položí mu toto jím kdysi zavrhnuté dítě otázku: „Kde jsi byl při mém příchodu na svět, kdy jsem tě spolu s matkou tak potřeboval, proč jsi selhal ?"


To, čemu se dnes tak nadneseně a s oblibou říká „sexuální revoluce" představuje ve skutečnosti jen jinou formu selhání etického kodexu člověka. Jak již bývá praxí v revolučním procesu, začínaly všechny revoluce s nádhernými a burcujícími hesly na praporech a v ústech svých vůdců, ty ale brzy zmizely jako dítě vylité spolu s vodou vaničky, ve které bylo koupáno. Když se lidé proberou z porevoluční kocoviny zjistí ke svému údivu, že vše je jinak. Hesla a ideály byly zapomenuty a prosadily jen pouze nejnižší pudy a praktiky jejich uspokojování. Na přirozenou touhu muže nalézt „ženu svého života" (a naopak), dokázali různí podnikatelé a šíbři naroubovat v sexuálních komoditách to nejubožejší cose plazí ve šlépějích lidstva: prostituci, porno, bezuzdý chtíč, ničím neohraničené sexuální deviace atd., a to vše pod heslem liberalizace podnikání ve jménu kapitalistického idolu ničím neomezeného zisku. Ve světě lidstva existuje morální zrůda (jakýsi citově-erotický dualismus typu Hyde-Jekyil) nastavující světu dvojí tvář: porno-pruderie, ve skutečnosti to jsou jen protilehlé břehy marasmu a etická deformace citového světa člověka, který s citem ztratil i poslední zbytky přirozeného vkusu a vnitřního půvabu. Obě zrůdné devalvované tváře citu tak svatého, jako je nejvyšší zákon Vesmíru -láska - ukazují, jak nezralá a submisivní je část lidstva, jak snadno lze mnoho lidí změnit v poslušné nemyslící loutky, jejichž mozek - obrazně řečeno - „nahradily" sexuální orgány a citový život zanikl v pudových reakcích řízených produkty gonád. Zdá se, že Aliens alespoň u části lidstva s nižším IQ mohou mít úspěch v získávání stáda poslušných a snadno manipulovatelných lidských loutek. Zmínil jsem se o obavách Drakonů z možné porážky při napadení Země osídlené lidstvem páté kalpy, protože lidé mají geneticky zakódovanou bojechtivost a nenávist vůči všemu, co nějakým způsobem připomíná reptiloidy (ještěry, hady). Upozornil jsem na to, že jednou z cest jak by toto nebezpečí hodlají Drakoni eliminovat, je šíření drogové závislosti, ale také etickou a zejména sexuální demoralizací lidstva. Existují indicie, že Drakoni tuto cestu již delší dobu používají a existují jiné indicie dokazující, že mají úspěch. Stačí se podívat na zisky sexuálního a pornografického „průmyslu", porovnat je s prudce klesající křivkou porodnosti a prudce rostoucí křivkou rozvodovosti, pohlavních chorob a zločinnosti nezletilé mládeže, ale i růstu zájmu mládeže o satanské sekty a mysticismus Temnoty.
U příspěvku:UFO porno
Kikimora (Občasný) - 24.8.2022 > PřilítliMimozemšťani> Tohle už ani nekomentuju, ona o tom mele neustále, velebují technokracismus i s Tichým a na to nemam nervy. Co opravdu nesnášim je technokracie a opravdu v takovém světě žít nechci. To je přesně jeden z mnoha ukazatelů, že neni vědomá ve vyšších sférách, nechápe podstatu strážců planety i když o tom neustále mluví. Troufám si tvrdit, že lidé, kteří mají o tomhle povědomí, netouží po technokracii.
U příspěvku:UFO porno
Kikimora (Občasný) - 23.8.2022 > PřilítliMimozemšťani> Tak Grunwald řekl, že by ji chtěl za starostku. To asi mluví za vše 🙈
U příspěvku:UFO porno
Kikimora (Občasný) - 23.8.2022 > V 2:36 probírají vydiratelnost veřejné působící lidí, tak teorii znají oba podle všeho.
U příspěvku:UFO porno
Kikimora (Občasný) - 23.8.2022 > PřilítliMimozemšťani> V zahrádce vypráví ten svůj sen, jak "jela" do USA. No holka je tvořivá. Grunwald je taky taaak korektní 🙈 No jo, jak se říká... dětma nezatopíš.
U příspěvku:UFO porno
Kikimora (Občasný) - 23.8.2022 > PřilítliMimozemšťani> Přesně no. Tak si ten poslech užij, já jsem ve 2:15 a téma ezo bussines, to se nasměješ😅
U příspěvku:UFO porno
Kikimora (Občasný) - 23.8.2022 > PřilítliMimozemšťani> Mě pobavilo její vysvětlení, jak poznat, že mimozemec ktereho potkáme je buď pozitivní nebo negativní, cca 1:52..."z vlastní zkušenosti musim říct.." Ani to nebudu vypisovat. Grünwald u mě docela klesl. To využívá toho, že PT s ní už nevysílají a mělo to velkou sledovanost? Taky bylo docela zajímavý, jak v nedělním vysílání vyprávěla svůj sen. To její chápání je zvláštní, každopádně si pro ní přišli mimozemšťané a vzali ji do USA.
U příspěvku:UFO porno
Kikimora (Občasný) - 22.8.2022 > PřilítliMimozemšťani> A znáš Ivo Wiesnera? Četl jsi někdy nějakou jeho knihu?
U příspěvku:UFO porno
Kikimora (Občasný) - 22.8.2022 > PřilítliMimozemšťani> Na Sueneeho a Greera jsem úplně zapomněla, máš pravdu. Amenti jsem četla několikrát a také se mi to zdá jako nejvíce se přibližující ke skutečnosti. Proto se mi i líbilo vysílání s Chvátalem Vibrační oplocení a energetická karanténa. Škoda, že to nedotáhl do konce. Lidé i chtěli pokračování. Vypadá to jako kdyby dostal stopku.
O Smetanovi jsme si psaly, takže znáš můj pohled na to.
U příspěvku:UFO porno
Kikimora (Občasný) - 22.8.2022 > PřilítliMimozemšťani> Jeden muž nabízel svůj život za její, kdyby jeji život byl ohrožen ( komentář u včerejšího vysílání ). Naše mediální ezo scéna je podle mne marná. To roztočené soukolí se zdá být nezastavitelné. Na každém vidím křivotu ( až na Smetanu, Chvátala mam s otazníkem kvůli očkování a Grünwald mě dnes totálně zklamal, že si jí tam pozval znova). Věřím tomu, že to co se zdá veřejně jako převaha, tak ve skutečnosti být nemusí. Takhle fungují média, vyvolat pocit, že je to většinový názor.
U příspěvku:UFO porno
Kikimora (Občasný) - 22.8.2022 > PřilítliMimozemšťani> Já samozřejmě nemám jistotu, jestli je to ona. A proto tohle video nikam sdílet nebudu. Pokud bych vyjádřila svůj názor, tak si myslím, že to ona je a zároveň by to dokreslovalo celou tu situaci, jak píšeš.
U příspěvku:UFO porno
Kikimora (Občasný) - 22.8.2022 > Podívej se na Jakuba Jandu, tam je to jasný, že natáčel gay porno, ve škole byl obviněn z plagiátorství a stejně je to člověk, který udává co je dezinformace a co ne a ještě kasíruje mega prachy přes neziskovku. Morální hodnoty vzaly za své. Stačí se podívat do politiky. Lidi tolerují a omlouvají kdeco.
U příspěvku:UFO porno
Kikimora (Občasný) - 22.8.2022 > V konečném důsledku je úplně "jedno", jestli je to ona nebo ne. Má silnou fan základnu a ta ji věří, stůj co stůj. Jejich pohled změnit nelze a čím víc se na FB jede proti ni a Bergerovi, tím vic je jeji fan přesvědčený, že je to komplot a práce temné strany, protože jak ona nikdy nezapomnene připomenout.."jim vadí, že svítíme" Veškerá argumentace proti je už kontraproduktivní. Maximálně si tam protistrana notuje, to je veškerý vysledek.
U příspěvku:UFO porno
Kikimora (Občasný) - 20.8.2022 > PřilítliMimozemšťani> Ano, vyhoupl se v jedné skupině na FB, ale už byl odstraněný. Pokud je to ona, tak mě to moc nešokuje. Odpovídalo by to tomu, proč tak zuby nehty brání toho pablba, ktery "léčí" ženy polonahé i nahé. Nebo jim nabízí sex s mimozemskou bytostí, jakože s nim😅.
U příspěvku:Lidská vůle a dimenzionální události
Kikimora (Občasný) - 16.8.2022 > PřilítliMimozemšťani> Mnohem více kvalitních podnětů přichází od lidí, kteří se vlastně tou typicky "alternativní" cestou nikdy nezabývali.... Tak s tim souhlasim, to bych podtrhla, vybarvila a dala s vykřičníkem. Podle mne jsou více uzeměný a nenechávají se moc ovládat představami. Jdou na to tak nějak "hmatatelně", logicky, mají lepší paměť a ví, že je nutné si pro informace dojít do minulosti, aby se jim skládačka přitomnosti co nejlépe ucelila a aby bylo možné co nejlépe věcem porozumnět. Je tam zároveň i to chápání vyšších principů, které nelze popírat.
Jednou Brožová vychvalovala, jak byla příjemná v Baumaxu, protože se vyspinkala do růžova. :-) ......to je přesně celé ona, klade důraz na běžné věci a dělá z toho senzaci a největší mystérium 😂 Jak jsi psala o tom syndromu veteránů....no je to pochopitelný, jsou to traumtické věci a vždy se to nějak podepíše na psychice. Jsem ráda, že máš nadstandard od GF😉
U příspěvku:Lidská vůle a dimenzionální události
Kikimora (Občasný) - 15.8.2022 > Já nevim, z mého pohledu práce s kyvadlem co dělá Brož a pak její praktikování do života, je nepřijatelné. Oni s Brožovou fakt berou kyvadlo na sebemenší hovadinu. No jo, ale kde je potom to rozvíjení intuice? Kde je to utváření si názoru dle vlastních zkušeností? Jak se pak chtějí tihle lidé pohybovat a chovat v téhle společnosti? Umí se pak rozhodovat bez kyvadla? A z mého pohledu, napojení se na své vyšší já nezaručuje, že se dozvíte pravdu. Vyšší já nepůjde proti tobě, může vyhodnotit, že v daný okamžik je nějaká informace pro tebe nežádoucí a podle toho pak bude odpověď. A léčení přes kyvadlo typu, co běží i ASK je totální chujovina. Jakože...kyvadlo, mam parazity..ano, kyvadlo můžeš je odstranit...ano, kyvadlo odstraň parazity. To je jen hra s psychikou, která může být ve výsledku dobrá. Nemoce jsou hluboce propojeny s psychickým stavem. A když vám kyvadlo dá ten klid, že je všechno ok, tak se to pak opravdu může stát. To samé s bloky a programy, co tam mlela. Oni doporučuji kyvadlo nosit všude sebou a to i na PT. V kabelce, v autě, v kuchyni. Paní u ASK nemohla spát, šup vzala kyvadlo. Tohle neni správné, alespoň z mého pohledu. To samé karty, je to odvádění a zlehčování si věcí, pro mne je to lenost sám přemýšlet a rozhodovat se. A to sama kyvadlo i karty vlastním. Lidé za vámi přijdou s problémy o kterých ví a čekají, že to za ně vyřešíte. To samé, při praktikování na sobě, vaše vědomí opravdu může ovlivnit výsledek a je třeba velkého cviku, aby se tomu člověk vyvaroval. Také v tom vysílání padlo, že je třeba odstranit programy svého vyššího já a i duchovním průvodcům, protože se teď často stává, že konají tak, aby jste nezvyšovali vaše vědomí a vibrace, wtf? Ale vysílání před trvdila, že je to nejčistší forma napojení. Nene, za mne ne. Tohle určitě není cesta, alespoň pro mne. Díky tímhle věcem, jsem se nestala tím, kým jsem. Tyhle věci ze mne neudaly odolného člověka. To ze mne učinil život a zkušenosti, které jsem nabyla během něj. Ale...jak už jsem řekla, není jeden jediný recept a uznávám, že někdo jiný může mít jiné poznání.
U příspěvku:Lidská vůle a dimenzionální události
Kikimora (Občasný) - 15.8.2022 > PřilítliMimozemšťani> Hele, já jsem taky vědomě tohle nerozvíjela, třeba meditace napraktikuju vůbec, netančím kolem ohně, neotvíram portály na slunovraty apod., vím že je to pro mne uplně zbytečné. Přišla jsem k tomu uplně z jiného konce, z toho opačného.....přes celosvětové politické události. Asi neni jednotný recept a cesta, jak je vidět ze zkušeností v okolí.
Ale třeba takový Roško to měl propojený, to i to.
Smetana podle mne taky není stará škola, už jen to že dělá QHHT regrese, které se starou mystickou školou nemají nic společného. Starý věk skončil...je to tak.

Brožová tomu říká cesta osobního rozvoje, ale u ní člověk zakrní a zabředne do zbytečností. Nic vývojové na tom kanálu nevidim, možná se tak ona vyvinula v marketingu, když navštěvovala kurz, jak prodávat své produkty. Dokonce ve své samolibosti ji nebylo ani trapné se tim veřejně pochlubit. Tak nějak ty zbytečnosti a cetky prodat musí, když chce jít v hojnosti do toho zlatého věku 5D 😅
U příspěvku:Lidská vůle a dimenzionální události
Kikimora (Občasný) - 13.8.2022 > Válka o planetu...no tak tu přeci nemůže vést leckdo, nějaký vyšší transformační stupeň je nutností, i když ty to tak nebereš. Spáč určitě takovou válku nepovede😉
Duchovní vývoj nejsou jen praktikované meditace apod. Duchovní vývoj je i porozumění, co se odehrává teď a tady a z jakých důvodů. Podle mne to jde ruku v ruce a nemělo by se to oddělovat. Ale uznávám, že i to se děje. To jsou podle mne často ti sluníčkáři, jak já je nazývám.
Kontakteři jen informují o dění a neřeší duchovní rozvoj..no já si myslim, že tohle je docela chyba. Jak už jsem psala, jedno bez druhého nejde, jinak je to pouze takové polovičaté a celek lidem uniká a pak nalítnou kdekomu. I ty tahle témata otviráš a to je dobře. Třeba tak i Corey Good. Když nemá člověk žádné duchovní povědomí, tak to dopadne přesně jako u Křešovky... hotová tragédie.

Co se týče Smetany a jeho pohledu na mimozemské rasy, tak ten ví moc dobře, občas v nějakém vysílání to jde poznat, takové čtení mezi řádky. Dělá regrese, takže určitě tyhle věci ví. Archanděli vůbec neřeším se přiznám. Asi jsem ovlivněna jejich prezentací a ztvárněním přes církev, kterou fakt nedávam. Pojetí víry v boha tady na Zemi je mi silně proti srsti.
Letos na dovolené jsem pochopila, že není samozřejmostí, že ve všech koutech světa se nachází lidé, kteří jsou jako ty, já, Kiki, Delta atd. I když je ty věci i zajímají, tak přeci jen jsou svázaní svoji vírou a nikdy tyhle věci neprijmou. Je to spíš pro ně senzace na povídání. Pochopila jsem, že střed Evropy a její obyvatelé jsou v tomto výjimeční. Určitě se najdou i nějaký jedinci kdekoliv na světě, ale kumulace takových lidí jako je tady, tam opravdu neni.
U příspěvku:Lidská vůle a dimenzionální události
Kikimora (Občasný) - 13.8.2022 > PřilítliMimozemšťani> Myslim si, že nemluví o mimozemšťanech proto, aby lidé se zaměřili hlavně na sebe, aby začali věci měnit od sebe a nespoléhali se na zásah z venčí, chce je přimět, aby fakt na sobě makali. Podle mne je to asi i dobrá cesta, podívej co zpusobila ASK a jiní "kontakteri". Lidi pak jen sedí u PC a čekají jak sfanatizovaní roboti na zprávy, co kde mimozemšťané udělali, čeho dosáhli a poslouchají jak hlavně mají být v lásce. Souhlasim se Smetanou, že tohle je právě hra temna zabalená do pozlátka. Podle mne na to on pohlíží ještě z vyššího stupínku, pohledu nebo jak bych to řekla. Jak jsi hezky použila přirovnání, staňme se bači..👍

Ohledně toho výrazu "mystik staré školy", vysloveně řekl, že byl tak někým nazván na jednom diskuzním fóru 😉
U příspěvku:Lidská vůle a dimenzionální události
Kikimora (Občasný) - 13.8.2022 > PřilítliMimozemšťani> S pohledem na tu mediální ezo scénu soihlasim. Vidim ty věci úplně stejně jako Smetana, jedou na kvantitu a peníze, které jim z toho běží (třeba Příznaky). Když ASK vyběhla s povídáním o kyvadlu, tak jsem šla do vývrtky. Jakože kyvadlo za vás všechno odmaká a lidi si jen přes nějakou tabulku zjistí problém, omg. Tenhle způsob razí právě i Ondřej Brož na PT. Na sebemenší hovadinu si berou kyvadlo. Já to vnímám, jako vědomé potlačování vlastní intuice, umět rozumět a naslouchat sobě a okolním vlivům. Beru tyhle lidi jako šarlatány a obchodníky s city lidí, kteří přesně ví, na jakou skupinu lidí se mají zaměřit. Smetana jako by mi četl myšlenky. Z jeho posledního povídání jsem i pochopila, že čte i Totem, nebo mu to někdo poslal, protože mystikem staré školy jsi ho nazvala ty, tedy pokud si to dobře pamatuju😉. Nezaznamenala jsem, že by se někdy hanlivě vyjadřoval k mimozemšťanům, ale je pravda, že ne všechna vysílání jsem s ním slyšela. Ba naopak jednou se vyjadřoval ke GF, že samozřejmě je, ale ať jsou lidé bdělí k pojetí GF, které propaguje ezo scéna. Bylo to v reakci myslim na Elenu a ASK v dotazu od lidí.
U příspěvku:Lidská vůle a dimenzionální události
Kikimora (Občasný) - 12.8.2022 > Super příspěvek, nelze než souhlasit. Přesně tohle jsme dneska doma rozebírali, Smetanu a jeho vysvětlení mezi prosím a žádám. Je v tom obrovský rozdíl, který chápu zcela stejně jako ty. Je to o tom, jak sebe vnímáme, jestli podřízeně s nelogickou potřebou vyjadřovat se z nižší pozice, nebo naopak rovností s vědomím, že každý je "mistrem" v jiné oblasti, své vlastní. Je to princip v chápání a uvědomění, kým doopravdy jsme, nebo kým bychom se měli stát.
U příspěvku:"Změní indigové děti svět ...?
Kikimora (Občasný) - 29.6.2022 > Taky jsem si kdysi hledala info o těchto dětech. Bylo by zajímavé mít aspoň nějaký malý přehled, kam se ve svém životě rozutekly, co dělají a jak si vedou.
U příspěvku:Vzestup do vyšších dimenzí a likvidace vesmírného viru
Kikimora (Občasný) - 28.6.2022 > PřilítliMimozemšťani> Víš, já si myslim, že NWO nemá takovou sílu,. které jsme se báli. Třeba teď Rakousko zrušilo povinné očkování, obdobně to je v Dánsku, kde opustili od očkování do 50 + děti. Lidi už Ukrajina totálně sere. Sleduju ČT24 na FB a ta rétorika lidí se hodně změnila. Třeba jak měl Fiala to prohlášení k občanům, tak 95% reakcí byla totálně znechucená jak se staví ve finanční krizi k národu a jak přistupuje k Ukrajině. Hodně lidí na FB sundalo UA vlaječky. Asi holt dokud se jim nesahne na peníze, tak to nejsou schopni pochopit. Kdyby NWO bylo v plné síle, tak už jsme tu povinně naočkování dávno všichni. Teď to zase zkouší média, ale podle mne už to nebude mít takovou sílu. Upřímně mě taky mrzí, že to lidi nejsou schopný snadněji rozpoznat, ale z druhé strany..jakym způsobem jsou lidé schopni poznat zlo? No jen v tom případě, že si to musí zažít. Ale na můj vkus jsou pomalý v tom chápání. Jak už jsem jednou řekla, už se nebude čekat na nějakou většinu, ty věci se dali do pohybu i bez toho a možná se kvůli tomu změnil i způsob. Možná ten solární záblesk bude ta cesta, nevim.

Já jsem přesvědčená, že lidé hloupý všeobecně nejsou. Musím brát v potaz, co všechno se tu stalo a jak vlastně došlo k degradaci lidstva. Neni úplně lehké s timhle mozeckem a celkově s touhle výbavou dělat nějaké pokroky mílovými kroky, si myslim. Taky i přemýšlím, kdo jsou tito naivní lidé ve svém původu a co je tedy ovlivňuje. Ne všichni jsou tu ti původní lidé, co by měli plnit úlohu strážce planety. Tohle jsou bohužel také přidružené veličiny, které ovlivňují průběh. S naivními lidmi mám taky problém. Nechápu, jak to můžou nevidět?! Pro mě je to taky okaté.😅Myslim si, že GF neni blbá a ví co dělá, akorát do toho moc nevidíme. Uznávám, že není lehké zůstat optimista. I ja tohle nekdy mam. Ale zase když odhodim emoce a jdu na ti logicky, tak mě vychází, že to prostě nedopadne v prospěch těch škůdců.
U příspěvku:Vzestup do vyšších dimenzí a likvidace vesmírného viru
Kikimora (Občasný) - 28.6.2022 > PřilítliMimozemšťani> Taky jsem se na to koukala, ale s velkym přemáhaním, tihle dva jsou pro mě nudný a nezajímavý docela a do toho Ava, co mluví půl hodiny o sobě a ještě zbytečnosti. Všechno je nadpřirozeno a všechno je znamení shůry.

Corey Good, nevim...prostě mi docela sedí tenhle chlap, sleduju ho průběžně už leta. Nemam jak si ověřovat jeho prožitky, takže to hodnotim hlavně na základě pocitu a ten špatnej neni zatim. Hodně rozporuje třeba Eleniny "výsledky" jak jde všechno dobře a na Antarktidě se Cabal vzdal. On se tomu docela hodně "vysmál" a rozvedl to na FB.

Teď zase hýbe "ezo"scénou nový channeling Megan Rose, no šla jsem do mdlob. Ona uplně nadšená, že se po roce a půl vrátilo 17 písmenko z abecedy, tedy Q. A že amíci dostali od bytostí z Měsíce z vyšších dimenzi 9D technologie, aby mohli udělat "ochrannou" síť nad planetou Zemí, která je pospojovaná skrze satelity.
Taková Muskovská agitka.
"Elon Musk je budoucnost a mohu zopakovat: neztrácejte čas vole Starlink HNED."

Snažim se ve skupinách vyprovokovat nějaké reakce na tyhle přitroublé sdílené informace, aby nad tim přemýšleli. Občas se zadaří a jindy mě mažou, ale mě je to jedno. Stejně to budu dělat, musim. Něco mě nutí nenechat tyhle hovadiny bez povšimnutí.
U příspěvku:Původní Plejáďané
Kikimora (Občasný) - 23.6.2022 > Na příběh nemam co říct, prostě tak jest.😉

I když to na první pohled možná všechno vypadá ztraceně, tak realita taková neni. Když se odprostíme od emocí, které námi zmítají a jdeme na to analogicky a logicky, tak je zřetelné, že NWO už dávno nemá ten drive a že kdyby mělo takovou sílu a lidi tady byli tupí, tak by za ty 2 roky covidfašismu prosadilo mnohem více horších věcí. Zatim to bylo o vůli a vytrvalosti, a tímto sítem prošlo cca 60% (když budu brát jako ukazatel očkování). Možná taky média kecají a ta pročkovanost není tak vysoká, kdo ví?

Já to prostě vidim dobře, ty změny nás budou bolet, ale je nutné pohřbít starý svět i uvnitř sebe a začít myslet a vnímat jinak.
U příspěvku:Vzestup do vyšších dimenzí a likvidace vesmírného viru
Kikimora (Občasný) - 18.6.2022 > Přeci jsem netvrdila, že v PC hře je nějaká celková pravda. Psala jsem, že mi to připomíná jeden příběh ze hry.Nikdy jsem tě za blázna nepovažovala a nechápu proč se mnou komunikuješ timhle stylem. Nevšimla jsem si, že by tě tu kdokoli tlačit do smířlivosti k sanatanistum. Jestli ti jde o komunikací pouze s lidmi, kteří maji stejné prožitky, nebo souhlasí se vším co napíšeš, tak prosím. Stačí říct, a já nebudu reagovat na nic co napíšeš, abych tě zbytečně nesrala. Možná jsem chybně očekávala, že si tu navzájem můžeme otevírat různé obzory a poznatky podle individuálních zkušeností. Mě tvoje zkušenosti přijdou zásadní a zajímavé, ale upřímně se mi nelíbí to jak reaguješ na něco, co nezapadá do tvého kontextu. Ok, prostě se ve všem neshodneme a co je na tom? Možná jen každá mluvíme jinou "řečí" o tom samém.
U příspěvku:Vzestup do vyšších dimenzí a likvidace vesmírného viru
Kikimora (Občasný) - 18.6.2022 > PřilítliMimozemšťani> Tohle nemá smysl, pasuješ drakoniánskou představu, tam kde vůbec neni. Jakoby jsi nevnímala co ti píšu. Já psala o pojetí dobra, zla, Satana, svobodné vůli a toho, kdo je vlastně "pánem" našeho osudu. Nic není jen černé nebo bílé, ras nevyjímaje. I to říká Chvátal.
  <<< předchozí 
3.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter