Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Ke včerejšku
Kikimora (Občasný) - 6.3.2023 > Marianna24> To je tragický, když někdo nečte pořádně obsah. Anebo je to úmysl? Prosim tě, kde rozporuju tvoje tvrzení, že jsem tě žádala, abys přijala mojí dceru a kvůli tomu tě označuju za lhářku. Udělej CTRL C a CTRL V a ukaž mi to.

Timhle screenem jsi jen dokázala, že jsem ti opravdu tvojí křivdu ke mě odpustila.
U příspěvku:Ke včerejšku
Kikimora (Občasný) - 5.3.2023 > Marianna24> Jsi politováníhodná lhářka, ale já ti odpouštim, stejně jako tenkrát. Chápu, že tě sžírá vztek a s tím se těžko bojuje.
U příspěvku:Ke včerejšku
Kikimora (Občasný) - 5.3.2023 > Marianna24> Ban jsi mi dala ty. O přijetí zpátky jsem se nikdy neprosila ani u tebe ani u Přilítli, nikdy jsem nenapsala, že bych se tam chtěla vrátit, ani jsem nevěděla, že jsi na Totemu, dokud mi to Přilítli neřekla. Byla to tvoje iniciativa, jak sama Přilítli potvrdila. Za ban ses mi omluvila, že byl neoprávněný a já tvoji omluvu přijala i s pochopením, proč jsi tak jednala.

Neuvěřitelný, jak dokážeš věci překrucovat.
U příspěvku:Ke včerejšku
Kikimora (Občasný) - 5.3.2023 > PřilítliMimozemšťani> Takže, když jsi za Marianu orodovala, abych ji vzala na milost po prvním konfliktu, tak jsi jí s klidným srdcem dávala do kontaktu s osobou ze zotročené dračí rasy, která praktikuje černý okultismus a to i přesto co tě tvoje GF varovala přede mnou? Velmi podivné.
U příspěvku:Ke včerejšku
Kikimora (Občasný) - 5.3.2023 > Marianna24> Môj prispevok nebol ani pre teba ani pre Deltu, ale asi sa naozaj voláš Tereza a máš spratka biorobota, ak máš pocit, ze sa ta moje slova tykajú.

Víš moc dobře kdo jsem, známe se i mimo Totem, nedělej ze sebe ještě většího hlupáka.

-------------

Kedze si ty a ten tvoj bioroboticky spratek o mne púštate hubu našpacír, zasvietite tu.

Ona je dávno dospělá i když z ní tady děláte nedochůdče, jestli si myslíš, že nás držíš v šachu s tímhle že jsme rodina a platí na nás tyhle vyděračský praktiky a rozsypeme se z toho, tak se pleteš.

-------------

A kde sa podela tá vyrehotaná agresivita?
Zrazu si nejako stiahla chôst, Terezka. Nevidím ani jedovaté zvásty, ani vyrehotanych smajklíkov.


Jestli máš potřebu, dej to sem, klidně s adresou kde bydlim, mě je to jedno.
Vaše titulování ostatních od vás dvou: špína, spratek, svině, kunda, píča, zmrd...., to jste hrdinky a pak tě vytočí do běla i smajlík, na který reaguješ 3x napsanou otázkou, čemu se směju a rozjíždíš tady tyhle vyděračský šarády.🤦‍♀️


U příspěvku:Ke včerejšku
Kikimora (Občasný) - 5.3.2023 > Marianna24> Takto čestní ludia nejednajú.
Takto jednajú len podlí zbabelci a bioroboti, prepozičaní na besny hon na čarodejnicu.
Presne ako inkvizícia: ked nemali dôkazy proti obvinenému, vymysleli si ich. Navyše, ak ma bude Terezka nadalej srat, zverejním na tomto fóre tak jej reálnu fotku, ako fotku jej nepodareného biorobotického spratka, kedze ani ona, ani jej spratek, nemôzu dolozit jediné krivé slovo, ktoré by som bola na teba kedy byvala povedala. Tak pravdu o nich dvoch teda zverejním ja. Ukázem, kto sú a ako podlo a sproste prílezitostne klamú.


Jestli to tak cítíš, tak to tak udělej, v tomhle ti bránit nemůžu.
Ano, čestní lidé zveřejní jméno a i fotku, aby tím dokázali jak moc jsou oni čestní a ti druzí špína. Pokud moji fotku máš, tak je to nanejvýš podivné a to z čeho jsem tě po zprávách obvinila, by tedy pak byla pravda.
Já na to důkazy mám. A jestli se bojíš zavržení ze strany Přilítli..., tak nemusíš. Jsi jediná, kdo jí zůstal.
Nikdo netvrdil, že jí "ohováraš" neboli pomlouváš, ale že máš dvě tváře....tady jí bráníš, důrazně mě na venek usměrňuješ, krotíš a upozorňuješ a poté mi píšeš zprávy ve stylu "vlídné kamarádky"


Ked píše “tvoje sluby, ty uz vieš, o čom hovorím” robí sa dôlezitou a snazí sa navodit dojem, ze vie o tebe viac, ako ostatní a ze vie niečo, co by si nebola ochotná verejne priznat. Tak ti to podlo naznačuje a nastoluje dojem, ze tak ty, ako ona, viete o čom je reč.

Jaký slib dala, o tom nevíš vůbec nic. Rozhodně to neni zabití ASK!!!
Já ani netoužim po smrti ASK, takový slib bych si nikdy nevyžádala a ani sama Přilítli by takový slib nedala.
U příspěvku:Ke včerejšku
Kikimora (Občasný) - 5.3.2023 > Astearra (Pravidelný) - 4.3. > Marianna24>  Je to pravda, za zády jsi tutu nunu, ale tady jsi drsná abys NWO zprostředkovateli vlezla do zadku.


Pro pravdu se člověk nejvíc zlobí.
U příspěvku:Ke včerejšku
Kikimora (Občasný) - 5.3.2023 > PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 4.3. >
"Nicméně pro všechny, kdo to tak vidí, protože prý "chci zabíjet děti" /na konto mého výroku, že by mnoho dětí s ADHD skončilo s přeraženou čelistí, kdyby došla antidepresiva/ a pro mé jasně válečné prožívání této záležitosti, bych podala nějaké objasnění, dejme tomu, jak to vidím."


realita:
> PřilítliMimozemšťani> "já bych zasraný zmrdaný zkurvený nezvladatelný spratky s ADHD, kteří se doopravdy chovají škodlivě, izolovala a nepouštěla mezi ostatní děti. A nenechala vzniknout dalším. Kdyby jich bylo hodně, tak to zabít."

PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 4.3. >
"Hele - to, co říkám, s tím souhlasím. Já bych zasraný zmrdaný zkurvený nezvladatelný spratky s ADHD, kteří se doopravdy chovají škodlivě, izolovala a nepouštěla mezi ostatní děti. A nenechala vzniknout dalším. Kdyby jich bylo hodně, tak to zabít.

Pokud chcípnou při záblesku, budu tomu rozumět."


PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 4.3. >
"Jestli GF vymlátí 2/3 lidstva, tak věřte, že sebou vezme a zabije VŠECHNY ZKURVENÝ SPRATKY s vyjebaným poškozeným mozkem.
To je cíl, ozdravit chov, necháš zdravý, ne nemocný kusy.

PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 4.3. > DELTA 2>
Kupř. tady - neustálé ignorování souvislostí, proč nenávidím ADHD spratky.
Bez toho titulu a toho studia by se mi to debílku fakt nestalo a jestli máš jenom základku a frustruje tě pani učitelka, tak věř, že já jsem spíš umělec, než paní učitelka a ze školství jsem odešla, protože vím, že časem bych si tam vzala bouchačku a ty spratky vystřílela.

PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 4.3. >
Já vím, že tyhle děti fackovat je zbytečný.
Prostě to je lezavý tvor s šíleným výrazem.


PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 4.3. >
Proto by bylo pro společnost dobré tyto jedince jakkoliv izolovat.


PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 26.2. >
Já úplně nejvíc fandím zázračnému zvednutí do 7D reality s technicky vyvolaným, pořádně natuněným tzv. "solárním zábleskem", který by běžel přes systémy 5G a HAARP atd. a který by z tohoto světa definitivně DEMATERIALIZOVAL všechnu tu očkovanou ADHD verbež a další děti.
U příspěvku:Ke včerejšku
Kikimora (Občasný) - 4.3.2023 > Marianna24> To se ti hluboce a poníženě omlouvám, že jsem si dovolila reagovat na komentář k mé osobě. Prosím odpusť mi mé troufalé chování. 😂😂😂😂
U příspěvku:Ke včerejšku
Kikimora (Občasný) - 4.3.2023 > Marianna24> No v tom případě nechápu váš hon na ASK? Podle tedy tvojí logiky věci, je také pouze autorkou co vyjadřuje nějaké svoje přesvědčení a také nenese nijakou zodpovědnost jako Přilítli... Jen jste si to holky blbě přebraly a dáváte jejím výrokům nevýslovnou váhu.
Je to přece jen její zkušenost a kosmické zákony se jí netýkají, tak co z ní tak vyšilujete.
Takhle jak uklidňuješ mne, jste nejdříve měly uklidnit sebe samé dle svých praktik, učení a poznání.

Máte nějak ta měřítka pomotaná, stejně jako politici. Záleží kdo se dopouští zla, když je to moje kámoška, tak je to cajk, Takový lehoučký nenápadně protlačovaný alibismus s jemnou špetičkou manipulativních obratů.
U příspěvku:Ke včerejšku
Kikimora (Občasný) - 4.3.2023 > PřilítliMimozemšťani> "já bych zasraný zmrdaný zkurvený nezvladatelný spratky s ADHD, kteří se doopravdy chovají škodlivě, izolovala a nepouštěla mezi ostatní děti. A nenechala vzniknout dalším. Kdyby jich bylo hodně, tak to zabít."

Takže jsi fašounek a nácíček, a ještě razíš jejich ideologii eugeniky. Před chvíli jsi měla pochopení pro Hitlera, pak píšeš o záblesku přes Elonkovi technologie a teď razíš eugeniku jak Bill Gates se svojí nadací.

Jen se ještě dál odkopej, ukaž nám všem svoji pravou tvář.
U příspěvku:Ke včerejšku
Kikimora (Občasný) - 4.3.2023 > Marianna24> Nikdo od tebe vysvětlení nechtěl, vy dvě se chyťte za ruce a jděte projít ústavy, ať ulehčíte práci vaší vytoužené nácko GF. Podporuješ druhýho narcistickyho Hitlera alias Přilítli...

Tolerance a slepota k nenávisti a vydávání to za pouhý názor, je trestu hodné. Kvůli takovym lidem bylo možné vést války a genocidy. Já tohle podporovat nebudu tím, že budu mlčet a dělat, že to nevidim.

Klidně se stavte na hlavu, dávejte tomu duchaplné popisy, stále to je nenávist a ještě k dětem!!
U příspěvku:Ke včerejšku
Kikimora (Občasný) - 4.3.2023 > PřilítliMimozemšťani> Tvoje GF ti říká, že ADHD děti se mají izolovat, rozšlapat jim čelist a že jsou odporná verbeš? Pokud ano, tak to bude nějaká repto GF, bacha na to. Jestli to není náhodu nějaká mafiánská židovská vesmírná klika. Ale ty jsi dokonalý mystik, vědma, cítíš planetu, ty to určitě brzy rozlouskneš.
U příspěvku:Ke včerejšku
Kikimora (Občasný) - 4.3.2023 > Co nám říká o narcismu odborná literatura:

https://www.cpzp.cz/clanek/4687-0-Kdo-je-narcis.html


Narcistický jedinec považuje sám sebe za výjimečnou osobu, má vysoké sebevědomí, ale přesto někde uvnitř sebe často ukrývá stín pochybnosti a strach o vlastní pozici.
Tito lidé mají daleko větší sklon brát než dávat a jsou silně egocentričtí. Ve své maximální touze být neustále středem pozornosti zcela zapomínají na práva druhých, které chtějí zastínit. Většinou jsou přizpůsobiví a pružní, ale pokud narazí na odmítnutí, odpor nebo zklamání, jejich chování může být až agresivní, zejména v případě, že se mu nějakým způsobem protiví. Narcista dokáže z maličkosti udělat pekelnou scénu, což vyplývá z jeho povahových rysů.
Narcista nedokáže svého partnera ani potomka respektovat, protože naprosto postrádá empatii, preferuje pouze své názory a potřeby. Omluvit ho může snad pouze to, že takto nejedná úmyslně, je to zkrátka malé vzteklé dítě, které nikdy psychicky nedospělo. Jeho porucha je tak uložena hluboko uvnitř, že ji sám není schopen vidět (a samozřejmě také nechce). Je velice málo pravděpodobné, že si vztahové problémy dokážete někdy rozebrat a vyřešit, protože přiznání jakékoli chyby je u narcisty jen málo pravděpodobné.

Patologický narcismus
Jedná se o těžkou poruchu osobnosti, protože s takovým jedincem je složité soužití a narcista dokáže své okolí zničit a doslova „vysát“. Ve finále ještě navíc dokáže v osobě, která s ním žije pocit viny a naprosté neschopnosti. Člověk trpící narcistickou poruchou je jednoznačně psychopatická osobnost. V partnerských vztazích má trvalou nadvládu a většina domácích násilníků jsou narcističtí psychopaté (na veřejnosti to dokážou maskovat). V takovém vztahu máte pouze dvě řešení: buď odejít ze vztahu dokud je čas nebo se mu maximálně přizpůsobit, což znamená naprosto popřít svou osobnost a stát se závislou osobou a dobrovolnou trpitelkou (ani to však v žádném případě nezaručuje narcistovu spokojenost).

Co říká psychologie?
Psychologie tvrdí, že narcista opravdovou lásku nezná a nechápe – vždy je u něj na prvém místě jeho „Já“. Samotná přítomnost narcistické struktury ještě nemusí nic vypovídat o celkovém charakteru člověka. Narcista může být hodný a obětavý, ale problémy se většinou projeví v soukromí u blízkých lidí. Tam většinou nastává velká potřeba manipulace, potřeba kontroly. Okolí někdy ani nevěří, jak se může někdo tak obětavý chovat v domácím prostředí a oběti nejprve ani nevěří.

Jak vzniká narcismus? Narcismus je popisován jako charakteristická porucha současné doby, ale jak vzniká se doposud přesně nepodařilo zjistit. Některé výzkumy tvrdí, že je spojen s nedostatkem šedé hmoty v některých oblastech mozku. Nejde však o stav, který by někdo dokázal sobě nebo jinému vědomě navodit. Psychologové nejčastěji vidí základy narcismu v rodině. Jestliže je dítě chváleno neustále a za každou cenu, je mu vytvářena iluze nadřazenosti na okolím. Přehnané chválení však může dítěti v budoucnu ublížit stejně zásadním způsobem jako nedostatečná pozornost. Dítě pak v budoucnu předpokládá, že ho všichni budou vidět jako úžasné a na každou sebemenší kritiku reaguje hystericky, vidí v ní osobní motivy a křivdu.

Citový chlad Narcismus se však může paradoxně vyvinout také v opačném případě, kdy je dítě ponižováno. V takovém případě si vytvoří vlastní svět, jehož je naprostým středem a všichni mu chtějí pouze ublížit. S ohledem na to, že narcisové nedokážou navázat kontakt s jedincem opačného pohlaví (myslíme tím rovnocenný vztah), většinou tyto ženy psychicky vydírají a týrají a ty, pokud mají nízké sebevědomí se rády „obětují“ pro někoho skvělého.

Jaké poznáme narcistu? Existuje několik zcela zásadních bodů, které by nás měly varovat před tím, že se jedná o narcistickou osobu:
Nechce zůstat zastíněn v davu, pravidla pro něj vůbec neplatí. Má potřebu neustále soutěžit a porovnávat se, nesnese, když je někdo lépe oblečen, má lepší auto apod. a má tendenci přeceňovat vše, co mu patří. Nesnese nesouhlas, kritiku a neumí si udělat legraci sám ze sebe. Umí vytvářet a pracovat na své image, je silný v tvorbě prvního dojmu. Chová se odlišně na veřejnosti a v soukromí, protože mají tzv. dvě tváře: veřejnou (zábavnou, úspěšnou) a soukromou (despotickou a nepříjemnou). Jak vzniká narcismus? Narcismus je popisován jako charakteristická porucha současné doby, ale jak vzniká se doposud přesně nepodařilo zjistit. Některé výzkumy tvrdí, že je spojen s nedostatkem šedé hmoty v některých oblastech mozku. Nejde však o stav, který by někdo dokázal sobě nebo jinému vědomě navodit. Psychologové nejčastěji vidí základy narcismu v rodině. Jestliže je dítě chváleno neustále a za každou cenu, je mu vytvářena iluze nadřazenosti na okolím. Přehnané chválení však může dítěti v budoucnu ublížit stejně zásadním způsobem jako nedostatečná pozornost. Dítě pak v budoucnu předpokládá, že ho všichni budou vidět jako úžasné a na každou sebemenší kritiku reaguje hystericky, vidí v ní osobní motivy a křivdu.

U příspěvku:Ke včerejšku
Kikimora (Občasný) - 4.3.2023 > PřilítliMimozemšťani> Hele, ty jsi fakt nikdy pořádně nevnimala příspěvky ostatních, anebo ti moc dobře paměť neslouží. Nedokážu si jinak vysvětlit tvrzení, že jsem jedna z těch co razí, že se se zlem nebojuje. Kdybych takhle smýšlela, tak si přeci s tebou nebudu vypisovat😂😂😂
U příspěvku:Ke včerejšku
Kikimora (Občasný) - 4.3.2023 > PřilítliMimozemšťani> Primárním cílem záblesku neni depopulace. A to kdo to dá nebo ne, neurčuje jestli máš ADHD, ale ryzost duše a ducha. V tomto naprosto souhlasim s Chvátelem. Jsi zaslepená svými mylnymi výklady, který ti dávají pocit, že si můžeš dovolit všechno. Jsi jako Auroran, ten zas tvrdí, že lodě přijedou jen pro vegany co mluví čahýnsky. Jeden za 18 a druhý bez dvou za dvacet.

Neskrývej svoji nenávist za tématem záblesku.
To je tvoje hlava.
U příspěvku:Ke včerejšku
Kikimora (Občasný) - 4.3.2023 > Nezdravý jedinec (jakýkoli handicap) = nepotřebná otravná verbeš = vyhladit je

Hmmm je mi to povědomé. Jooo už vim, Hitler, třetí Říše, fašounský a náckovský smýšlení. To jsi ty a tvoje hlava. Stala ses tím, co jsi tady tak zuřivě odsuzovala. Rozčiluj se nad tím jak chceš, to jsou fakta o tobě a nic už to nezmění.

Mě děti lhostejné nejsou, ani ty zdravé a ani ty nemocné. A nikdy nebudeš mít mojí podporu v otevřeném agresi a násilí vůči nim. Nazývaj si to klidně zradou, dej mi tisíce odporných nadávek, označ mě za ropuchu, reptika a temnou, mě tohle žíly netrhá. Skutečnost, čím ses stala stejně nezměníš
U příspěvku:Ke včerejšku
Kikimora (Občasný) - 4.3.2023 > Marianna24> Na autorku platí stejně kosmické zákony jako na ASK, u které volala k odpovědnosti za to co veřejně hlásá. Autorka neni vyjimkou, neni privilegovaná a má také plnou odpovědnost za obsah, který zde zveřejňuje a to hlavně ohledně otevřené nenávisti a krutosti k dětem. Je mi už jedno co, kdy, kde dokazala či ne. Všechnu svoji práci zdecimovala a zašlapa svou zaslepeností, arogancí, nabubřelostí a pocitem jedinečnosti. Žádný "zbožštění" její osoby se u mě nekonalo, byl to respekt a pochopení a teď už tam není ani to. Zbožštění, jeji omlouvání a vyjádření podpory v násilí vůči dětem, bylo vyřčeno z tvé strany, ne z mé.
U příspěvku:Ke včerejšku
Kikimora (Občasný) - 4.3.2023 > Tak nevim co je horší, ASK s rourou co rozvrací rodiny, nebo rovnou střílení dětí s ADHD co nemají žádnou hodnotu? Taková Sofiina volba, že?
U příspěvku:Ke včerejšku
Kikimora (Občasný) - 4.3.2023 > Marianna24> Já si to myslela, historie se tedy opakuje. Důležité je vyjádřit podporu a na podstatou věci strčit hlavu do písku. Chápu, je to nejednodušši a tak radši podpořím psychopata co by nejradši vystřílel narušené děti. Dyt jo, máš pravdu. Hlavně nad tim nepřemýšlet, to je nežádoucí. Ještě, že neni mnoho žen, které jsou k takovýmto dětem chladný a bezcitný.
U příspěvku:Ke včerejšku
Kikimora (Občasný) - 4.3.2023 > Marianna24> Takže ty všechno víš a jsi s tím v pohodě, jo? Anebo jí chceš podpořit, aby nebyla tak sama?
U příspěvku:Ke včerejšku
Kikimora (Občasný) - 4.3.2023 > Marianna24> Strašné strašné strašné, tady nejde o téma depopulace přeci. Jak ji můžou lidi a ještě ženy podporovat v nenávisti k dětem a zabalovat to do duchaplných slov.
U příspěvku:Ke včerejšku
Kikimora (Občasný) - 4.3.2023 > To nejsou hovadiny ani píčoviny je to v souvislosti na něco, co radši naše bojovnice smazala. Kdo nenávidí děti a přeje jim smrt, je ubožák.
Ona by je šla i vystřílet, být dýl ve školství. Toho si vsimej, to je podstata. A ještě má tu drzost, vydávat to za myšlenku a řešení GF.
U příspěvku:Ke včerejšku
Kikimora (Občasný) - 4.3.2023 > PřilítliMimozemšťani> Ale ohaníš se moudrostí, svojí jedinečností a znalostí všeho vesmírného. A každý, kdo ti to naruší je troll, černý mág, bezduchá slepice, teď i židovská vesmírná mafie, plus nějaké ty vagíny v různých slovních podobách. Bolí to, viď. Ty, která šikanuješ neustále, nemáš právo si na šikanu stěžovat. Nejsi oběť ani mučedník, jsi obyčejný frustrát. Tohle není šikana, to je ukazování prstem na duševního mrzáka, který si uzurpuje právo určovat, čí život má větší cenu a je hoden bytí na této planetě a ještě to předkládat tady lidem, že je přání GF nechat "vychcipat" hlavně bty ADHD děti, protože ty nejvíc ublížily naší "válečníci" Možná tak tvoje přání.
U příspěvku:Ke včerejšku
Kikimora (Občasný) - 4.3.2023 > PS: Děkuji za tvé zhodnocení mé osoby, jen jsi mi potvrdila, že víš úplný prd, sama nic nacitit neumíš a čerpáš tyhle informace jen od svých kontaktů. Mystika ti tedy vlastní neni a nic takového neovládáš.
U příspěvku:Ke včerejšku
Kikimora (Občasný) - 4.3.2023 > Tak přemýšlím, jestli tu psychopatii a schyzofrenii taky nemáš z očkování. S touhle diagnózou tedy taky patříš mezi to shnilé ovoce. Ohaníš se svojí moudrostí,kterou tam nevidím, jen ty sama. Dialogy chceš vést jen s těmi lepšími, co mají dle nějakých tvých pokřivených měřítek intelektulni úroveň. Kdo by asi byl toho hoden? Kdo by byl hoden toho vést debaty s tou jedinou, co má právo určit, čí život má smysl a čí ne. Nikdo ti není dost dobrý, jen přitakávače "toleruješ", protože oni jsou pro tebe hračkou, tvým stimulem, dávají ti pocit, že něco děláš a že jen tak nelelkuješ u klávesnice. Ty ani nevíš co je konstruktivní kritika, protože nehodláš ze svých "pravd" ustoupit i když uvnitř víš, že na těch našich připomínkách něco bude. Pak stačí povzbuzující příspěvek ze Slovenska, kde se píše o sleposti a toleranci k tvý nenávisti a potřebná dávka endorfinu na další nenávistný výlevy je na cestě.
U příspěvku:Ke včerejšku
Kikimora (Občasný) - 3.3.2023 > Tvé slovo nemá žádnou váhu ani už pro mne nic neznamená. Neumíš dostát svých slibů, kterým ses zavázala a tudíš ti nelze věřit. Věřim, že víš moc dobře o čem je řeč.
U příspěvku:Ke včerejšku
Kikimora (Občasný) - 3.3.2023 > PřilítliMimozemšťani> Chudinko ublížená, co ti ADHD děti zničily život. To oni můžou za to, že jsi nešťastná, pryč s nima, nezaslouží si žít. Izolovat je, huby jim rozbít. Když nemáš ráda děti, tak sis měla zvolit jinou profesi.

S tou sousedkou souhlasim, znam spoustu očkovaných, který mají víc citu než ty.
U příspěvku:Ke včerejšku
Kikimora (Občasný) - 3.3.2023 > Tak ty si zděšená z násilí ty naše sluníčko ...
Ty která by si vraždila a zabíjela?
Lámala dětem s ADHD čelisti a zavírala je do ústavů ...

Přesně kvůli takovým komentářům, jsem se už musela ozvat. Tohle neni o GF, nebo solárním záblesku, jsou to tvoje vlastní myšlenky, pocity. Do toho GF nepleť. A ne, neni to o naší tuposti a sluníčkářství, že neumíme pochopit řešení v záblesku a jsme z toho zděšení apod. My to chápeme moc dobře. Tyhle vražedný a násilnický manýry jsou o tvé hlavě. Jen ubohé bytosti by takto s dětmi jednaly. Na dětech je pácháno tolik násílí a zla, a pak člověk jako ty, se o nich takto vyjádří. Člověk, který o sobě tvrdí, jak je propojený s planetou, vesmírem a chápe mystiku. Tohle mě hodně zklamalo.
U příspěvku:citát 2023++ ŽÁDÁM OMLUVU vaxerů a zmatenců na Totemu
Kikimora (Občasný) - 27.2.2023 > Můžu se zeptat, odkud jsi čerpal info?
Snažila jsem jsem to dohledat, ale jediné co jsem našla bylo sdělení v podobném znění z dubna 2021.

https://napravoumiru.afp.com/nejvyssi-soud-usa-nezrusil-povinne-ockovani

Co jsem našla, bylo to, že J.F.Kennedy jr. vyhrál soud ohledně porušení bezpečnosti očkování.

https://rozalio.cz/robert-f-kennedy-jr-vyhral-soud-proti-americke-vlade-v-zalezitosti-poruseni-bezpecnosti-ockovani/
U příspěvku:citát 2023++ ŽÁDÁM OMLUVU vaxerů a zmatenců na Totemu
Kikimora (Občasný) - 27.2.2023 >
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter