Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 3.5.
Alexej
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 2.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Smí učitelé ještě učit Národní obrození a "Slávy dcera" v pravdivém významu?
Eaea (Občasný) - 10.4.2022 > PřilítliMimozemšťani> Hmm vypadá to, že jsme pro ty mimozemšťany docela oříšek🤔. Když nás tak blbě odhadli, dost možná se pletou i v jiných věcech ...jako s tou panikou, kdyby se doopravdy ukázali na nebi. Krom toho, jestli je všechno tak v háji a už tu není koho zachraňovat, tak už tím nemůžou nic pokazit, je tak?
Tož že je zítra očekávám a ať daj pozor na střechu, je nová😉. Buchty ale neslibuju, máme v rekonstrukci kuchyň.
U příspěvku:Večerní vajgélie
Eaea (Občasný) - 10.4.2022 > Já občas za tmy fotím bramboříky.
U příspěvku:Smí učitelé ještě učit Národní obrození a "Slávy dcera" v pravdivém významu?
Eaea (Občasný) - 10.4.2022 > Jiří Hlavinka> Tak teď jsi uhodil hřebík na hlavinku😉
U příspěvku:Smí učitelé ještě učit Národní obrození a "Slávy dcera" v pravdivém významu?
Eaea (Občasný) - 10.4.2022 > PřilítliMimozemšťani> Nene, ork je dobrý, nijak mě to neuráží😂. Jako celej život se považuju za člověka, určitě nejsem ani žádná infiltrace, budu odsud. Obyč člobrda bez zvláštních schopností. Mě se tu celkem líbí, jakože jasně že fůra věcí je tu na hovno, ale čistě za sebe si nemám na co stěžovat ...asi moc koukám na duši K.
Eaea tu vůbec nechtěla být 😂, já jen tehdá chtěla nahrát ten pitomej obrázek do diskuze a nešlo mi to, tak jsem se musela zaregistrovat a protože nejsem moc umělecky založená (vlastně tady nemám co dělat), tak mě inteligentnější nick zrovna nenapad. Do tý doby jsem byla celkem spokojená s občasným podpisem jako Exfanynka Křešovky, případně jako anonym, když jsem to zapomněla vyplnit😂. Takže to, že se tady vyskytuju, je vlastně vina Eleny Danaan a jejích hadích kukadel.
Sexuálně obtěžovat jinou ženu by mě asi fakt nenapadlo, ač jsem za svých mladých let byla poměrně otevřená čemukoliv. Dneska už jsem tak vzorná manželka, že dokonce i sex ve snu probíhá s mým mužem ...po dvou dětech to považuju za zázrak.
Proti mimozemšťanům nic nemám, nikdy jsem žádného nepotkala a nic mi neprovedli ...když pominu fakt, že mě ignorujou a nepózujou mi tu s loděma před foťákem😂.
U příspěvku:Smí učitelé ještě učit Národní obrození a "Slávy dcera" v pravdivém významu?
Eaea (Občasný) - 10.4.2022 > PřilítliMimozemšťani> Tak jo no.😀
Tož jako zlý ork su ráda, že aspoň ta planeta bude v pohodě.
U příspěvku:Smí učitelé ještě učit Národní obrození a "Slávy dcera" v pravdivém významu?
Eaea (Občasný) - 10.4.2022 > ...ale tak děti neperte se😉

> PřilítliMimozemšťani> jen návrh řešení: https://www.blogger.com/onboarding#create ...ono upřímně, tenhle web by nebyl až taková ztráta.

Btw to první doporučení jsem dala já a fakt to po mě nikdo nechtěl😉. A v žádný partě nejsem.
U příspěvku:Smí učitelé ještě učit Národní obrození a "Slávy dcera" v pravdivém významu?
Eaea (Občasný) - 9.4.2022 > PřilítliMimozemšťani> Těch nadšenců do očkování jim ubylo podle mě. Většina očkovanců si to nechala loni píchnout, protože jim slíbili dvakrát a dost a tu třetí, čtvrtou... už taky nechtěj. Přes léto selže srdce ještě pár kolařům a fotbalistům a bude po povinným očku, snad bude hodně teplo.

Masový protesty byly. U nás to bylo slabší, to jako jo, ale viděla jsem videa z jinejch zemí v Evropě a hlavně Austrálie byla brutální ...a nevedlo to k ničemu. Povyhazovat televize a přestat chodit na měsíc do práce by mělo lepší efekt. Jenže lidi splácej hypotéky, tak se bojej stávkovat, ale zavřít se dobrovolně doma všichni, co se očkovat nechtějí, tak co vláda zmůže? Pošlou do nemocnic makat místo našich sestřiček uprchlice z Ukrajiny, který jsou neočko z 90%? Nebo budou ve školách dělat děckám češtinářky? Manžel mi říkal, že u nich ve firmě je už zkusili nahradit Ukrajincama (jezdí s dodávkou), za jeden měsíc jim rozflákali tři auta, takže jsou tam zase jen Češi 😂.

Já bych to nevzdávala, bude to ještě zajímavý.
U příspěvku:Smí učitelé ještě učit Národní obrození a "Slávy dcera" v pravdivém významu?
Eaea (Občasný) - 8.4.2022 > PřilítliMimozemšťani> Tak černě bych to neviděla, těch jednotlivců tu v ČR zbyde přes 3 miliony (jestli se teda nepo*ere ještě něco). Budem na tom početně o dost líp než třeba nosorožci bílí 😉.
U příspěvku:Dnešní duha.
Eaea (Občasný) - 8.4.2022 >
U příspěvku:Smí učitelé ještě učit Národní obrození a "Slávy dcera" v pravdivém významu?
Eaea (Občasný) - 7.4.2022 > PřilítliMimozemšťani> Aha to pardón, já doteď žila v iluzi, že se Husákovy děti začaly rodit krapet dřív (máti byla 65. a vždycky říkala, že se narodili za Husáka - měla 3 mladší bráchy, tak možná to brala podle nich, nevim). Já su ročník 87, dneska je mi 35 (to su asi ten mileniál, nebo to si taky pletu?). No a moje děti 2018 a 2020 asi jednou dostanou nálepku generace C19😂.
Jakože fakt, že oočkovanost a rusofobie tak pěkně koreluje je pravda. Ale myslím, že u těch mladších, cca těch 18-24, za to může škola. Když slyšim, co těm děckám dneska učitelky vtloukaj do hlav, to je děs a hrůza. Od těch 25ti už jsou vesměs všichni někde v práci, mimo vliv školy, a tak z telky věděli to, že covid je jako mladý nijak extra neohrožuje a proto na očko víc kašlali. No a dál jak jsem psala, čím starší, tím vyjukanější. Ale ono je to nakonec všechno jedno, líto je mi jen těch malejch děcek, který nechali naočkovat jejich uvědomělý rodiče.
U příspěvku:Smí učitelé ještě učit Národní obrození a "Slávy dcera" v pravdivém významu?
Eaea (Občasný) - 7.4.2022 > PřilítliMimozemšťani> Heh to mě pobavilo ...za rodiče jsem měla Husákovy děti, rozvedený a matka taky tvrdila, že su nezvládnutá a drzá😂.
Ale jinak si matně vzpomínám, že ta tečkovací kampaň stála spíš na strachu než rusofobii. Těm nad 50 napovídali, že jsou riziková skupina a že se mají oočkovat jinak umřou a oni to sežrali, no a čím starší, tím blíž smrti => větší strach, víc teček.
Ty nejmladší (=nejnaivnější) zase nalákali na hrdinství (jakože půjdou ostatním příkladem a zachráněj babičku😂 - a pak řekli sorry jako, babču nakazíš i tak, ale možná neumře). No a těm víc materiálně založeným slíbili ajfoun a tenisky.
Cokoliv v kategorii mezi tím prostě chtělo v létě na dovolenou a "mít klid". Na to, že nemají rádi Rusko, si všichni vzpomněli až v únoru 2022, to už měli dvě dávky v sobě.
U příspěvku:Červánkový talíř
Eaea (Občasný) - 6.4.2022 > S tou vyvoleností Bohémů to možná přehnali, ale mě je to fuk ...já su z Moravy😀. Zkopírovala jsem co celý jak to bylo napsané.
O Tartárii jsem za poslední půlrok četla taky dost. Dějepis mě ve škole nebavil, ale v poslední době se ty dějiny začínají jevit celkem zajímavě.
U příspěvku:Červánkový talíř
Eaea (Občasný) - 5.4.2022 > PřilítliMimozemšťani> Uršula je tak zlá, protože má děsný jméno. Nee vážně, co povídá moc nesleduju, páč to se nedá. Ale že je víc rakovin, problémů se srdcem a VAIDS jsem četla. Kolem mě nikdo nic nehlásil a to jsou očko fakt všichni (možná proto je "nutná" ta 3. dávka)🤔. Uvidíme no.

Věk vodnáře. No astrologii rozumím jak koza petrželi. Prý potrvá dlouho, cca několik století, než ten nový věk "naběhne". Tož jestli to něco neurychlí, tak se tý změny asi nedožiju. Ale taky se nechám překvapit.

Dneska jsem na TG četla příspěvek, kterej jestli je z půlky pravda, tak by to mohlo být u nás dobrý. Je to trochu podobný tomu, co čtu tady (a fakt jsou mezi náma čarodějnice, ha!) 👇👇👇
Bohemie není žádným keltským názvem, jak nás kdysi učili, podle keltského kmene Bojové. Jde o přepis české historie.
Skutečný název BOHEMIE vystihuje národ BOHÉMOVÉ a znamená BOHEM VYVOLENÝ NÁROD. To je skutečný význam Bohemie.
Bohémové je jméno národa Slovanů, kteří ovládali, jak by jsme dneska řekli, nadpřirozené schopnosti. Tyto nadpřirozené schopnosti zůstali pohádkovým postavám v českých pohádkách. I peklo v českých pohádkách je spravedlivé, nikoliv toužící po pomstě.
Ale zpět k našemu území Bohemie. Toto území nacházejíce se v srdci Evropy má velice zvláštní vlastnosti. Má podloží se zvýšenou radioaktivitou než zbytek světa. Stačí si vzpomenout na dvoje vyhlášené lázně, které mají léčivou radioaktivní vodu a to jsou lázně Jáchymov a Teplice, tyto lázně jsou jediného druhu na celém světě. Nikde jinde podobné lázně nenajdete. Na našem území se nachází v naše. podloží spousta cenných pokladů. To že se kdysi u nás těžilo zlato, stříbro, cín, uran a grafit mnozí ví. Ale pod našimi nahami tam jsou i různé druhy polodrahokamů. Jestli jste někdo byl v hornickém muzeu v Příbrami ví o čem mluvím. Proto je o naše území tak veliký zájem. Proto sem ani nechtějí jít třeba migranti, které nám chce nacpat EU. Podloží vyzařující svojí radioaktivitu migrantům tady nedělá vůbec dobře a nastavení lidí toto pole jen násobí. Takže toto území není pro každého. Ten kdo se na území Bohemie narodí a na čas je v cizině zatouží po návratu sem, protože mu chybí ona zvýšená radioaktivita.
Praha je velice zvláštním místem, původní název je Práh. Ten kdo překročí, žije a ovládá území Prahy ovládá i uzení Bohemie. Když se podíváte na pražský znak, na pravé straně mezi prapory je prapor Židů. A o naše území mají právě židi největší zájem, aby odtud mohli ovládat zbytek světa. Určitě jste před rokem zaznamenali budování nového Jeruzaléma, ale Praze. Ten kdo ovládá území Bohemie ovládá především obchod všeho druhu. Praha je dneska největším hadím hnízdem, proto spousta lidí z Prahy doslova utekla, jak je její energie nízká a temná.
A teď něco k lidem, kteří na tomto území Bohemie dnes žijí. Mnozí lidé netuší, že my Češi jsme potomky národa Bohémů, národa, který svojí myšlenkou dokázal ovládnout mysl nepřítele tak, že si nepřítel myslel, že zbraň v jeho rukách je žhavá, nebo svého nepřítele myšlenkou mohl i zabít. A proto je tady tato doba, aby si Češi na tyto schopnosti rozpomněli, aby odložili strach a začali věřit v sebe. Protože my Češi jsme vyvoleným božím národem, nikoliv židé, jak tvrdí bible.
U příspěvku:Planetární zemské síly v současnosti
Eaea (Občasný) - 5.4.2022 > PřilítliMimozemšťani> Joo copak facebook, já ho měla deset let, ale těch posledních pár jsem ho už moc nepoužívala, tak je zrušenej. Možná si jednou založím truth social od Trumpa, ale to ještě uvidim.
Tož Bohuňu neznám, ale asi jsem o nic nepřišla.
U příspěvku:Červánkový talíř
Eaea (Občasný) - 5.4.2022 > PřilítliMimozemšťani> K tomu Vodnáři bych byla skeptická, matka byla vodnář a o nějaké duchovní rozvinutosti se v jejím případě mluvit vůbec nedalo, kdyby dneska žila, fandila by NWO ze všech nejvíc. Kdo vůbec vymyslel astrologii a věštění všeho druhu? Ne ti stejní, co náboženství?
Co se dětí týče, vrátit se nedají (jsou dny kdy bych to fakt brala), člověk holt musí pracovat s tím co má. Vidím to tak, že aspoň nepodporuju cancel culture, to by se NWO líbilo, když chtějí vylidnit planetu. Stejně mám trochu podezření, jestli oni se nás jen teď se vším tím očkováním, válkama a inflací prostě nesnaží jen vystresovat, aby lidi byli psychicky na dně. Budou sebevraždy a vraždy z nenávisti a nemoci za strachu (a z vakcín) a čím víc, tím líp pro ně. Jsou jako gestapáci, co u nás v r.1945 popravovali vězně, přestože už věděli, že válka je prohraná a nic tím nezískají, ale chtěli ještě pozabíjet co nejvíc chudáků (bratra mojí prabáby takhle popravili). Takže teď jestli planeta si půjde frekvenčně nahoru, stačí lidi udržet frekvenčně dole dostatečně dlouho a mají vystaráno, ne? Vyhrát sice nemůžou, ale můžou vzít miliardy duší s sebou. Jako nevím no, ale přijde mi to tak. Takže za mě z pohledu obyčejnýho člověka, co nemá šanci moc věcí ovlivnit, vidím jako nejlepší řešení se nestresovat a doufat, že ta planeta to nebude natahovat na tisíc let.
U příspěvku:Červánkový talíř
Eaea (Občasný) - 4.4.2022 > PřilítliMimozemšťani> Tak žádná krize netrvá věčně, ani tahle nebude. Ale že by byl konec už příští rok, to je hodně optimistický ...kór tady u nás, my nejdřív počkáme, co vymyslí ostatní státy a pak si vezmeme za vzor ty největší kretény.
Já si nic házet nehodlám ať se děje, co se děje. Za 50 let plánuju o týhle jeblý době vykládat vnoučatům. A jestli to dopadne blbě, tak jim budu povídat o tom, jak za mýho dětství ještě nebyly mobily, total control a čipy v těle.
U příspěvku:Planetární zemské síly v současnosti
Eaea (Občasný) - 4.4.2022 > PřilítliMimozemšťani> Já furt nechápu, kdo je ta Bohuňa.😂

Jo a tenhle web je fakt peklo, žádnej lepší nebyl?
U příspěvku:Červánkový talíř
Eaea (Občasný) - 4.4.2022 > PřilítliMimozemšťani> Na konci 2020 jsem neměla tucha, co je to reptilián😂. Tou dobou jsem měla úplně jinačí starosti (druhý mimčo). Že nějaký takový potvory existujou, čtu až poslední půlrok. A to jenom díky tomu, že někdo tenkrát na telegramu Volnýho bloku sdílel něco o adrenochromu a já byla zvědavá co to je, tak jsem si o tom pustila nějaký videa. Hodně nocí jsem pak probulela, protože na net koukám nejvíc večer, až spí děcka. A když už jsem usnula, tak jsem měla jednu noční můru za druhou. Vůbec se divím, že telegram ještě funguje.
Jo covid je rýmička, za ty poslední dva roky, co se to pojmenovalo covid, jsme to měli doma už 3x. Vždycky co první začalo naší starší dceři cca dva dny po tom, co se vrátila po víkendu od babi a dědy (oba očko), taková náhoda 😂. Očkovat bych se proti tomu teda nenechala, teď už vlastně ani proti tetanu, z jakýkoli vakcinace jsem díky tomuhle blázinci vyléčená. Ale protože doktoři jsou očkovaní skoro všichni, pediatři dokonce z 95%, tak asi jednou očkovat nebude mít kdo. Ale hned tak to asi nebude, zatím čtu, že padaj ti sportovci a piloti s letadlama.
Jo a tchýně snad tu elektriku zaplatí doufám, u nás ji nechci na dýl, než na dobu nezbytně nutnou na vypití jednoho kafe.
U příspěvku:Červánkový talíř
Eaea (Občasný) - 4.4.2022 > PřilítliMimozemšťani> To proto, že lidská společnost nijak nepokrokuje😂. A to jakože beze srandy vůbec. Včera mi strejda povídá: "V únoru jsem byl nemocnej, tak jsem šel na test a covid. Mám certifikát o prodělání na 180 dní, to mi vyjde na dovolenou, tak jsem prozatím ten termín na 3. dávku zrušil." Tchýně o pár hodin před ním: "Kvůli Putinovi musíme předělat topení z plynu na elektrický." No já z nich šla včera zas do kolen😂. Večer na telegramu jsem četla, že na Srí Lance už vypínaj elektřinu denně i na 7,5 hodiny, tak jsem zvědavá, jestli to dojde i k nám. Vlastně v to doufám, lidem by prospělo pár hodin denně bez telky, třeba by pak měli čas koukat na oblohu a zvláštní mraky (a hlavně jsem zvědavá, jak bude tchýně to topení/vaření řešit potom).
U příspěvku:Planetární zemské síly v současnosti
Eaea (Občasný) - 1.4.2022 > PřilítliMimozemšťani> Nj fotek na netu jsem viděla kopu, ale nechce se mi řešit, co je a co není photoshop. Na tu mou odkaz na netu není (teď už vlastně jo, tady), to je jen z mýho mobilu. A žádnou Bohuňu neznám a cenzoři mě neštvou ...myslim, že červánkama nikoho nevytočím.
U příspěvku:Červánkový talíř
Eaea (Občasný) - 1.4.2022 > PřilítliMimozemšťani> Mě to nikdo nepotvrdil, oni se se mnou nebaví😂. Ale pro začátek aspoň mrak, třeba tam bude jednou i ta loď ...ale na tu už si zajdu dom pro foťák.
U příspěvku:Červánkový talíř
Eaea (Občasný) - 1.4.2022 > čtenář> Dobrej odhad, mimo jenom o 200 kiláků 👍.
U příspěvku:Planetární zemské síly v současnosti
Eaea (Občasný) - 1.4.2022 > PřilítliMimozemšťani> Včera jsem sice ty fotky zběžně zkoukla, ale už jsem neměla čas se tím zabývat (děti), takže jsem na to čučela pořádně až dnes. Narovinu, to co já jsem schopná tam vidět, by se dalo nazvat tak maximálně šmouhou. Nic ve zlém, říkám, jsem slepá. V únoru se mi u nás povedlo vyfotit večer mrak, co maličko připomínal talíř - nahrát tu fotku sem mě stálo registraci na tenhle hroznej web a zapnutí notebooku, protože i můj levnej mobil fotí fotky, co jsou pro nahrání sem prostě moc velký. A po tom všem jsem zjistila, že to asi nejde dát sem do poznámky, tak jsem už skoro vytočená tomu veledílu vytvořila svůj první a poslední příspěvek tady: http://www.totem.cz/enda1.php?a=356010
...trochu to vypadá jako talíř, ale i tak bych si nedovolila říct, že je to něco jinýho než mrak, trochu divnej mrak ale mrak. Ale kdo ví, třeba to byli oni :)
  <<< předchozí 
2.strana poznámek
 
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter