Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:UFO porno
Eaea (Občasný) - 22.8.2022 > PřilítliMimozemšťani> Splním ti přání a jdu se svým "slepičím pokrytectvím" do prdele. Né že bych byla něčím otřesená, to vůbec, ale prostě se nehodlám nimrat v amatérsky podprůměrným péčku jenom proto, abych mohla s jistotou říct "je to ona"! Co z toho? To mi nestojí za čas ani námahu.
Křešice mě nezajímá, ani její orálnatarů, ani Rorýs a už vůbec ne, jestli někdy točila porno nebo ne. Se to tu od zajímavých věcí o mimozemšťanech posunulo směrem, co si dál nezasluhuje pozornost. Rači ji budu věnovat těm svým malým smradům než mi je NWO roztřílí na fašírku jak nám hezky přeješ. Dík a čus.
U příspěvku:MONKEY MOTHER
Eaea (Občasný) - 21.8.2022 > Není ta fotka ze zoo na Sv. Kopečku, Ol.? Přesně takovou dvojku jsme tam teď viděli taky :).
U příspěvku:UFO porno
Eaea (Občasný) - 21.8.2022 > PřilítliMimozemšťani> Tak H. Borovskou mi předhodil youtube na základě toho, že jsem předtím nějakou dobu koukala na videa Andrey/Eleny, jinak bych neměla páru kdo to co to. A tím pádem ASK může vlastně za to, že si chodím číst na tyhle děsný stránky 😂. Dementů je ale plnej internet, zatím nevím o webu, kam by je nepouštěli, takže co se dá dělat. Aspoň že se tu občas objeví nějaká čtivá básnička.

No jestli je to fakt ona na tom videu, tak jí to upřímně nezávidím ...starostka na malý dědině, kde zná každej každýho a všichni vědí všechno 😂. To už není jenom trapas, ale spíš společenská poprava.
Mě je to ale vlastně celkem jedno, ať si natáčí videa dle libosti ...už ju nesleduju dlouho. Jen mě pobavilo, jak se občas věci vyvrbí.
U příspěvku:UFO porno
Eaea (Občasný) - 21.8.2022 > Tož stálo mě to pár dat a půl života, ale tím videjem jsem se proklikala a marně v tom hledala nějakej fajn záběr jejího ksichtu. Jako nějaká podoba tam je, ale nepřijde mi to jako ta samá osoba. Ta paňmáma je s prominutím fakt hnusná. Lidi obvykle s věkem vypadaj spíš hůř než líp, že by Andrea byla až taká vyjímka? 😀 Každopádně jestli to je ona, tak pak chápu, že přešla rači na zprávy z galaxie ...přece jenom Tori Black z ní nikdy nebude🤔.

Jinak jen k těm debatám tady kdo koho sleduje ...já sice moc nepřispívám, páč není čím, ale pročítám to ...někdy denně, jindá obden, jak to vyjde. Vaše hádky teda přeskakuju, ty mě nezajímaj😉.
U příspěvku:NÁROD 2022 + OBŽALOBA COVIDISTŮ + video pro hlupáky o souvislostech světového dění!
Eaea (Občasný) - 14.7.2022 > j.f.julian> Takhle to bohužel vidím taky. Nic jim nedojde. Vidím ty případy všade kolem sebe ...když přijde téma plyn a zima, tak za všechno může Putin (řiká sa to v televizi, tak to tak přece musí byt) a Fiala to zařídí (taky to řikal, takže tutovka) a nejrači mám hlášku "nějak bylo, nějak bude" (tchánova oblíbená). Tož už rači dycky mlčim a pomalu dokupuju palivový dřevo do kamen.
U příspěvku:KUBKOVÉ zase lezou z díry!
Eaea (Občasný) - 1.7.2022 > Ptala jsem se své očkované tchýně už loni, na základě čeho věří, že bude mít ten lepší průběh ...odpověď byla něco jakože to říkají přece všichni doktoři a ve zprávách v televizi, tak to přece musí tak být. 😂 Ale na třetí dávku ještě nešla, tak jí možná trochu vrtá hlavou, že já neočkovaná už dávno neumřela na tu strašlivou nemoc.
U příspěvku:GRATULUJU VAKCINOVANÝM
Eaea (Občasný) - 22.6.2022 > čtenář> Vlastně tu jeden mám. Pro tenhle příšernej web je to i tak příliš. Dodnes si vzpomínám na utrpení, co mě stálo sem tu blbou fotku nahrát.
U příspěvku:Drvodělka fialová (Xylocopa violacea)
Eaea (Občasný) - 16.6.2022 > Tu znám, zkoušela se nám nastěhovat do vepřáků.
U příspěvku:GRATULUJU VAKCINOVANÝM
Eaea (Občasný) - 16.6.2022 > Mám kamaráda z práce, 3 dávky v sobě, nedávno začal mít problémy s okem ...ale tvrdil mi, že po vakcíně mu nic není. Vymlouvat mu to nebudu.
U příspěvku:Vzestup naší planety do galaktických výšin
Eaea (Občasný) - 7.6.2022 > PřilítliMimozemšťani> Jak jsi psala, že jsi stará, tak mě taky první napadlo: tvl dyť říkala, že jsme skoro stejnej ročník😂.

O stáří svojí duše nic nevim, ani nevim, jak to přesně funguje. Každopádně jestli se ta tvoje rozhodla se sem přijít s něčím prát, tak to nejspíš ještě nemá hotový, tzn. neukončovala bych to tu předčasně, jestli se do tohodle bordelu fakt nechceš narodit znova😉. Pro větší duševní pohodu doporučuju sledovat namísto Křešovky s Aurím (člověk si tím zbytečně zasírá hlavu) třeba Jordana Petersona - celkem slušnej psycholog s fůrou videí na YT i s českýma titulkama, např.: https://youtu.be/1Gf2-dx1S-M

Chvátala nesleduju, nechtělo se mi platit ten jeho web. Co se týče Putina, já zas četla, že už to vlastně Putin není, že originál popravili už v roce 2011, protože to byl doopravdy grázl a ten Putin, co ho vidíme dneska je prý klon ...nemám to jak ověřit, ale klon neklon, Putinovi fandím. Za mě je to jedinej politik, co se dá poslouchat a má to v hlavě vpořádku. https://youtu.be/6RQ60YwQa24 ...Svět podle Putina od Olivera Stonea, super dokument, v ČR by měli všechny díly pouštět děckám ve škole.
Ta Swaruu bude stejně pochybná jak Elena, ne? Všechny tyhle snadno přístupné zdroje informací mi přijdou stejně zavádějící.
U příspěvku:Vzestup naší planety do galaktických výšin
Eaea (Občasný) - 6.6.2022 > Kikimora> V té skupince zůstaly jen beznadějný případy, všichni, co neposílali srdíčka, už z tama buď odešli sami, protože jim docvaklo, že tudy cesta nepovede nebo je Andrea dávno vykopla pod záminkou, že tam šíří nízký frekvence. A podle toho materiálu, co tam zbyl, to vypadá jak to vypadá.
U příspěvku:Vzestup naší planety do galaktických výšin
Eaea (Občasný) - 6.6.2022 > PřilítliMimozemšťani> Jo to jsem se kdysi ptala já na tu nesaru gesaru 😃, jsem o tom poprvý četla tu: https://kresadlo.com/gesara-nesara/
...no a přišlo mi to jako sympatickej počin, škoda toho.
U příspěvku:Vzestup naší planety do galaktických výšin
Eaea (Občasný) - 4.6.2022 > PřilítliMimozemšťani> Rádi by se slunili bez nás?😂 A neměli by pak chudáci na těch slunečných pláních hlad? Já doteď měla dojem, že nás tu tolerujou, protože jsme žrádlo.
U příspěvku:Galaktická federace a vesmírný vir
Eaea (Občasný) - 26.5.2022 > Kikimora> Já už o nti něco málo potkala na telegramu. Nechutný NWO, neziskovka s adresou na Eye Street (oni to jedno oko musej mít fakt všude). Zkopčeno z tg:

"Pandemie opičích neštovic: Implementace probíhá podle plánu, aby se časově shodovala se začátkem konference WHO

Pandemii opičích neštovic naplánovala iniciativa Nuclear Threat Initiative (NTI) ve spolupráci s farmaceutickými a oligarchovými nevládními organizacemi a Mnichovskou bezpečnostní konferencí. Jako datum zahájení bylo stanoveno 15. května 2022. Začalo to včas. Jen o týden později, 22. května, začíná tzv. Světové zdravotnické shromáždění (WHA), na kterém mají být WHO na žádost USA uděleny jako světové zdravotnické vládě prakticky diktátorské pravomoci.

Světová zdravotnická organizace svolává mimořádné setkání odborníků na opičí neštovice. To dává další impuls záměru zpřísnit mezinárodní zdravotní předpisy. Blížící se vyhlášení pandemie není v žádném případě nepravděpodobné, vzhledem k tomu, že příběh o opičích neštovicích byl rovněž plánován s velkým předstihem.
R0 viru opičích neštovic je menší než 1, což znamená, že se zastaví sám. Pro srovnání, Omicron má R0 7 až 10. Přenos vyžaduje poměrně úzký kontakt. Belgie už má pravidla pro ty, kteří mají pozitivní test: 21 dní na mírné a snadno léčitelné onemocnění.

Evropská komise pohodlně prodloužila pasy Covid do poloviny roku 2023. Mohly by být tedy přizpůsobeny tak, aby zahrnovaly očkování proti opičím neštovicím. Tím se vytvoří všeobecný očkovací průkaz a protože musíte potvrdit svou vlastní identitu, můžete integrovat také ID2020, které Microsoft, Gavi Impfallianz, Rockefeller Foundation a Accenture tak laskavě připravily. WHO již zveřejnila podrobné plány, jak můžeme v budoucnu prokázat a centrálně uložit zdraví, identitu, náboženství, etnickou příslušnost a politickou orientaci."

...tož tolik asi k nti.

U příspěvku:Auroran, mimozemšťani a tradiční pohled "mystiků staré školy" - provokativní a naléhavé otázky současnosti
Eaea (Občasný) - 17.5.2022 > Jojo, to s těma dětma potvrzuju. Totální ignoranti 😂. Můžu se rozčilovat jak chcu, stejně mě neposlechnou a dělají si, co chtějí. A to občas ze zoufalství zkouším i takové ty nehezké rodičovské metody jako vydírání, vyhrožování nebo aspoň úplatky ...nic na ně nefunguje.
U příspěvku:To nejkr., co můžeš tady potkat
Eaea (Občasný) - 13.5.2022 > "Jako sám sebe", tzn. ne zase až tak moc ...lidi obecně sami sebe moc rádi nemají.
U příspěvku:Komunikační funkce výpovědi
Eaea (Občasný) - 13.5.2022 >
U příspěvku:Auroran, mimozemšťani a tradiční pohled "mystiků staré školy" - provokativní a naléhavé otázky současnosti
Eaea (Občasný) - 11.5.2022 > PřilítliMimozemšťani> Ano, to potvrzuju, taky jsem sem vlezla díky videu o Eleně od Hany B. ...a přesně, chtěla jsem si porovnat info i od těch jiných cvoků, protože Elena je pro mě nekoukatelná a z oránatarů na fb jsem rači odešla sama, jináč by mě stejně vyhodila Andrea za šíření nízkých vibrací v její vysokofrekvenční komunitě😂. Vůbec toho nelituju. Na toho aurorana na mě vyskočila upoutávka na YT, tak jsem si kousek pustila, ale popravdě teď zpětně nechápu, proč tím vlastně lidi ztrácej čas. Ale o to tady nejspíš jde, posadit lidi na zadek k jůtubku a pouštět jim videa, aby se třeba nezačali zajímat moc o to, že naše vlády chtějí předat moc WHO nebo o další průšvihy.

No a ještě k těm očkovaným/klonům, co se tu řešili výše. Osobně mi ta teorie přijde už moc ulítlá (ale spletla jsem se už v tolika věcech, že zavrhnout to úplně nemůžu), spíš mi ale přišla pravděpodobná jiná teorie, co jsem někde četla ...že tu změnu v chování má na svědomí složení těch vakcín. Konkrétně ty nanočástice grafenu jsou prý naprogramované, aby "doplavaly" do mozku a tam zablokovaly činnost šišinky, takže nějak člověku zabrání v kontaktu s vyšším vědomím a celkově to zamezí jakémukoliv duchovnímu rozvoji. Jako těžko říct, ale k těm klonům se moc nekloním, hlavně kvůli tomu, že mezi více očkovanýma osobama (hlavně čerstvě) se mi už párkrát udělalo hodně zle, tak bych řekla, že to byly prostě oočko originály.
U příspěvku:ĎÁBEL V NÁS
Eaea (Občasný) - 3.5.2022 >
U příspěvku:Smetánka lékařská detail (listopad 2019)
Eaea (Občasný) - 3.5.2022 >
U příspěvku:Další o dětech
Eaea (Občasný) - 27.4.2022 > Tož básnička je to pěkná. Osobně velmi obdivuju každého, kdo složí byť jen dětskou rýmovačku, protože já to neumím. Ale nějak to nechápu ...tak mít víc než jedno dítě je teda to nejlepší pro to dítě nebo pro moje klidnější spaní? :)
U příspěvku:Červánkový talíř
Eaea (Občasný) - 27.4.2022 > Zeanddrich E.> Nikdo, ale koukala jsem, že nějakej Zeanddrich tu má každou třetí fotku s názvem Oblaka 😉. Nic ve zlém, taky mám ráda fotky krajinek.

Já su z drsného severu - kousek od Olomouce.
U příspěvku:Smí učitelé ještě učit Národní obrození a "Slávy dcera" v pravdivém významu?
Eaea (Občasný) - 16.4.2022 > PřilítliMimozemšťani> Což o to, su beran, lehčí bezohlednost je mi prý vlastní. Ale jak se k tomu dopracuje zbytek obyvatelstva, tak na to si počkám🤔😇.
U příspěvku:Smí učitelé ještě učit Národní obrození a "Slávy dcera" v pravdivém významu?
Eaea (Občasný) - 16.4.2022 > PřilítliMimozemšťani> Tak vlámat se do baráku obvykle znamená tam rozflákat okna a to už se pak člověk moc nezahřeje. Ale jasně, to riziko tu je. Co se jídla týče, tak jsem četla, že indický premiér Narendra Modi řekl, že Indie je připravena zaplnit mezeru v zásobování potravinami, kterou vytvořila válka Ruska s Ukrajinou... já kari ráda, takže indický jídlo beru😀.
O tom dědoušovi jsem četla taky, myslim, že musel mít známou tu sestru, co to očkovala (a ta to stříkala do umyvadla). Holt jak někde někdo prohlásil ...kdyby tu byla opravdová pandemie, byl by tady černý trh s vakcínami, ale my máme místo toho černý trh s covid pasy.
Jako taky se těším, až tohle zkončí. Lezou mi na nervy Ukrajinci ...a to jsem měla z Ukrajiny dědu, takže bych měla být asi solidárnější. Ale nejsem. Jsou to bordeláři. Dneska mi nechali před barákem ležet plechovky od piva potom, co nám svým minibusem zablokovali vjezd (sousedka z Ukrajiny pochází, takže její známí a rodina využili situace a jsou tu na dovolený za naše daně, denně tu máme teď kupu aut a UA espézetkou a veselo). Fakt jsem si dneska nadávala, že jsem je nenechala v zimě vyhořet, když jim blafl komín, mohl být klid. Ale to né, já kráva nechtěla být svině😇.

Jak se jako dá obnovit silná slovanská krev?😂
U příspěvku:Smí učitelé ještě učit Národní obrození a "Slávy dcera" v pravdivém významu?
Eaea (Občasný) - 15.4.2022 > PřilítliMimozemšťani> Tak očko nejsem a taky mě občas něco bolí, dneska třeba celej člověk ...to bude z těch dvou záhonů mrkve 😂.
Ne vážně, křišťálovou kouli nemám, tzn. netuším, kdo kdy bude umírat, takže se prostě nechám překvapit.
Tož tady bude zakopanej pes, proč su možná o trochu víc v klidu ...nežiju na novodobé vesničce, ale naopak na takové té staré, ve stoletým baráku (a nemáme na něj hypotéku), v kurníku máme slepice, na zahradě nemám bazén (ale studnu s vodou jo), nějaký ořechy a ovocný stromy. Na záhonkách krom tý mrkve (která se mi moc nedaří pěstovat mimochodem) ještě všechno možný i nemožný od kedlubů přes rajčata až po kapustu ...takže pokud nebude nějaký extrémní sucho nebo povodně, že by mi všechno chcíplo, tak na podzim zase nacpu sklep bramborama - ty loňský dojídáme ještě teďkom, takže jednu rodinu snad naše malá zahrádka uživí. Všechno je to skoro biokvalita ...trochu chemtrails příměsy tam jsou, holt nebe je tu zmalovaný den co den, ale lepší než dekorativní zelenina z kaufu.
Horší to bude s topením, plynovej kotel budeme mít asi brzo na parádu, takže se kdyžtak na zimu sestěhujem všichni do obýváku ke krbovkám😂, to bude romantika. Noo ale jestli dojde i na elektriku a naftu, tak tam budu bezradná, to je fakt.
U příspěvku:Smí učitelé ještě učit Národní obrození a "Slávy dcera" v pravdivém významu?
Eaea (Občasný) - 14.4.2022 > PřilítliMimozemšťani> Nevím, co na to říct ...čeho se jako mám bát? Každej jednou umře, ať očko nebo ne ...oni si to asi jen urychlili, ale tak byla to každýho volba, měli právo se rozhodnout (i když blbě). Třást se teďkom doma strachy z toho, že nás čeká nějaká hrůza, v tom nevidím smysl.
U příspěvku:Smí učitelé ještě učit Národní obrození a "Slávy dcera" v pravdivém významu?
Eaea (Občasný) - 12.4.2022 > PřilítliMimozemšťani> Společnost se nezhroutí, pár jedinců možná, ale ta neočkovaná část populace je neočkovaná právě proto, že vědí/tuší něco o účelu té vakcíny. Pokud neumřou všichni naráz, ale půjdou jeden po druhým, tak se hroucení společnosti konat nebude.

No a protože nebude to jídlo, tak jdu makat na zahrádku, dneska to vypadá, že tam bude krásně ...na nebi žádná bílá rozplizlá čára ani ufoni.
U příspěvku:Smí učitelé ještě učit Národní obrození a "Slávy dcera" v pravdivém významu?
Eaea (Občasný) - 11.4.2022 > PřilítliMimozemšťani> Nikoho z ničeho neobviňuju, jen ten příspěvek, na který jsem reagovala, tak prostě vyzněl.
U příspěvku:Dnešní mlžný úkaz nad Labem.
Eaea (Občasný) - 11.4.2022 >
U příspěvku:Smí učitelé ještě učit Národní obrození a "Slávy dcera" v pravdivém významu?
Eaea (Občasný) - 11.4.2022 > PřilítliMimozemšťani> Jinými slovy si tady udělali vesmírnou skládku odpadků a teď jim vadí, že tu rostou jen kopřivy a nevoní to tu po fialkách.
Tzn. platí, že lidé jsou na světě jen proto, že není legální je zabít. Bezva, začínám si říkat, jestli celá ta vakcinační šaškárna teď nebyl jejich nápad, aby se tu lidstvo zasebevraždilo samo ...hlavně dobrovolně, pěkně podškrábnout souhlas, aby jim to neušmudlalo karmu🤔.
U příspěvku:Smí učitelé ještě učit Národní obrození a "Slávy dcera" v pravdivém významu?
Eaea (Občasný) - 10.4.2022 > PřilítliMimozemšťani> Hmm vypadá to, že jsme pro ty mimozemšťany docela oříšek🤔. Když nás tak blbě odhadli, dost možná se pletou i v jiných věcech ...jako s tou panikou, kdyby se doopravdy ukázali na nebi. Krom toho, jestli je všechno tak v háji a už tu není koho zachraňovat, tak už tím nemůžou nic pokazit, je tak?
Tož že je zítra očekávám a ať daj pozor na střechu, je nová😉. Buchty ale neslibuju, máme v rekonstrukci kuchyň.
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter