Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 2.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:TERPENTINO parafín
Palach (Občasný) - 20.7.2022 > čtenář> ty vole, pláčeš na špatnym hrobě a ještě tu LŽEŠ! buď ráda žes nedostala do držky a vypadni z Totemu, hnido!
U příspěvku:Fiala je vlastizrádce!
Palach (Občasný) - 19.7.2022 > https://www.facebook.com/100003662088696/videos/578815370482452/
a taková je pravda o světě a USA
U příspěvku:GRATULUJU VAKCINOVANÝM
Palach (Občasný) - 19.7.2022 >
https://www.facebook.com/groups/svobodajestavvedomi/permalink/549857103596039/

a copa na tyto očkované-mrtvé říkají covidisté???!
U příspěvku:CHATA v Jezerní kotlině - verze Analfagot 2022
Palach (Občasný) - 19.7.2022 > já ti nevím, jen mi konec první verze připadá jako by to napsal přímo julián! Každopádně se mi líbí obě verze.
U příspěvku:TERPENTINO parafín
Palach (Občasný) - 17.7.2022 > čtenář> píše žaža, alias bohuna, alias píča se žebříkem v kundě, tak to si dáme na tebe bacha, možná dostaneš i do držky
U příspěvku:TERPENTINO parafín
Palach (Občasný) - 16.7.2022 > čtenář> Hezky napsáno, ale tady se baví maximálně Bohuňa s Mimozemšťankou. Bohuňa jí sere do držky a ta druhá píča to kouše a naopak! To, že obě umí hovno není třeba připomínat, to už julián napsal v básni o nich...
Je to tu jak mezi puberťákama, závist, žášť a nesoudnost! HNUS!
Nedivím se, že takoví parchanti pak volej slovenskýho a brněnskýho fašistu! Dát vám normálně počesku na hubu a je klid, šmejdi zákeřný!
U příspěvku:TERPENTINO parafín
Palach (Občasný) - 16.7.2022 > PřilítliMimozemšťani> jako vždycky jsi mimo! Julián nemá zapotřebí mít víc nicků, když takovou blbost dokážeš napsat, tak tě nemá cenu brát vážně!
A mýlíš se i v tom druhém, ten slovenskej zmrd si nevytvořil nový nicky, což julián avizuje už roky, on si vyhlídne původní nicky, který už nejsou aktivní, jako žažu a další a pod jejich ORIGINÁLNÍMI nicky jede ty sračky, což znamená, že to je někdo kdo má přístup k heslům atd. což zase znamená že zneužívá důvěrná data a jestli se nepletu, tak to je trestné a na kriminál!

Mimo jiné už zneužil i juliánův nick a jak psal julián , ten Mirek nebo jak se jmenuje redaktor, juliánovi psal, že to neni možný, že je to jiný, ale NEBYLO, prostě slaboduchá výmluva! Buď je to ten Mirek nebo spíš ten Egil a nebo se kryjou navzájem!

Prostě tady to je o hovně, do toho ty, s těmi teoriemi a sprostotou o juliánovi jsi vlastně úplně stejná a to není první tvůj útok na juliána, kterýmu nesaháš ani po koule svým uměním!
U příspěvku:TERPENTINO parafín
Palach (Občasný) - 15.7.2022 > ta jména co to ocenila jsem tu nikdy neviděl, jelikož jsou to všetko SLOVÁCI, tak předpokládám, že to ani nečetli a nebo je to jedna osoba a možná i s autorem, to tu přeci frčí už dávno...egile

příště žádám překlad, vůbec jsem to nepochopil, ale nebudu hovado a nedám 1 bod, beru to jako svoju chybu.
U příspěvku:NÁROD 2022 + OBŽALOBA COVIDISTŮ + video pro hlupáky o souvislostech světového dění!
Palach (Občasný) - 14.7.2022 > čtenář> co je to za fašouna v anonymitě? co ty jsi za prase, to nemá obdoby
U příspěvku:kamarádi jfj
Palach (Občasný) - 11.7.2022 > škoda jich!
U příspěvku:Fiala je vlastizrádce!
Palach (Občasný) - 5.7.2022 > dalo se čekat, že ten zmrd zelenej bude plnit příkazy válečných štváčů USA a NATO! Kéž by rusáci podlali atomovku do Bruselu, třeba by fialovýmu zkurvysynovi něco došlo! Pokud tyhle šmejdy nepověsíme, tak se brzo budeme smažit jako UA nacisti!
U příspěvku:Fiala je vlastizrádce!
Palach (Občasný) - 5.7.2022 > https://fb.watch/e3M0tB1euE/
U příspěvku:Fiala je vlastizrádce!
Palach (Občasný) - 5.7.2022 > a takhle zdrhaj nacisté UA před MÍROVÝMI silami Ruska... takhle dopadnou i nacisti z 5 sajrajtů!

https://cz24.news/exkluzivni-zabery-zhrouceni-ukrajinske-fronty-na-donbasu-ukrajinsti-vojaci-zahodili-samopaly-a-v-panice-prchaji-z-bojiste-lysycansk-padl-a-cela-llr-byla-osvobozena-vlastizradce-nad-zahajil/?fbclid=IwAR2I2UyxXBztkLoGvbab07umty8fRNJ9T4aGfhddng_LLIkF7kIJEbfCN7U
U příspěvku:Fiala je vlastizrádce!
Palach (Občasný) - 4.7.2022 > Putin nastínil kontury nového řádu pro svět
03.07.2022 23:25
Rusko a jeho spojenci nahradí americkou globální hegemonii skutečnou svobodou.
Hlavní otázka, kterou si kladou obyvatelé celé planety: co ještě? Nelze skrýt, že ruská vojenská operace zásadně a navždy mění známý svět. Drží se, snaží se vzdorovat a zasahovat, ale budoucnost nemůže zastavit. Jedním z architektů nového řádu je Rusko, které se ocitlo v samém epicentru světového dění. A některé obrysy chystaného založení už lze uvažovat.
Ruský prezident Vladimir Putin ve blahopřání zaměstnancům a veteránům zahraniční zpravodajské služby (SVR) u příležitosti 100. výročí nelegální rozvědky uvedl, že model liberálního globalismu „je pouze aktualizovanou formou ne okol onialismu, nic jiného, svět v americkém stylu, svět pro elita, kde jsou práva všech ostatních prostě pošlapávána“. Pro potvrzení tohoto hodnocení připomněl osud mnoha národů světa, které USA a jejich spojenci používali jako spotřební materiál ve svých hrách.
Putin říká, že nyní Západ, který se snaží udržet nadvládu ve světě směřující k multipolaritě, může podniknout impulzivní a bezmyšlenkovité kroky, které Rusku a jeho spojencům otevřou nové příležitosti. Zdůraznil, že mnoho národů přemýšlí jako Rusko, ačkoli se některé bojí „zvednout hlavu a říct to nahlas, ale myslí jako my ve téměř stejném režimu“. A základem tohoto světonázoru je podle ruského lídra pravý multilateralismus.
„Chci zdůraznit, že multipolarita v našem chápání je především svoboda. Svoboda zemí a národů, jejich přirozené právo na vlastní cestu rozvoje, zachování jejich originality a jedinečnosti. V takovém modelu světového řádu nemůže být místo pro diktaturu, vynucené vzorce, myšlenky exkluzivity jednotlivých zemí nebo dokonce určité bloky,“ řekl Putin s tím, že diskuse o agendě, „která by spojovala a ne rozdělila. “ zrada “ pokračuje.
Již nyní vidíme, jak se svět rozděluje přesně na dvě části - globální elita držící status quo oběma rukama a zbytek světa. Nikdo kromě kolektivního Západu (a těch, kteří sní o místě v něm) neuvalil protiruské sankce a spolupráci s Ruskem nepřestal. A i když je to v současné době jediná forma odporu, boj se bude dál zesilovat.
Podstatu neshody jasně odhalil britský ekonom Jim O’Neill, který přišel s konceptem BRIC. Sestavil „čtyřku budoucnosti“ ze zemí, které zajišťují světovou základní suroviny (Rusko, Brazílie) a zboží (Čína, Indie), což naznačuje, že do roku 2050 zaujmou ve světě dominantní role. Tyto země jsou již na seznamu největších světových ekonomik, ale to se změní, pokud si vezmete životní úroveň. Rusko je na 59. místě v žebříčku HDP na obyvatele. na místě Čína na 80. , Brazílie na 93. místě a Indie na 133. ve městě.
Na vrcholu žebříčku, nepočítám trpasličí komoditní země, jsou státy „Zlaté miliardy“, které zotročily další ekonomiky, včetně jejich hlavních taháků – čtyřky BRIC. Díky četným a důmyslným nástrojům neokolonialismu byly všechny „zlaté“ ekonomiky spoutány mistry světa.
Západ přišel se způsoby, jak ovládat důležité technologie pomocí privlastňování myšlenek, jak ovládat lidské potřeby manipulací s lidmi. Všechny peníze se mu podařilo vyměnit za vlastní, vytištěné v neomezeném množství. Zničil a rozmazlil celé národy, změnil zákony, znehodnotil tradice a náboženství, držel vůdce mnoha zemí v řetězech.
Multipolarita světa začne návratem státní suverenity, nikoliv formální, ve formě vlajky, hymny a stránky Wikipedie, ale skutečné svobody žít podle vlastních pravidel. Komunity lidí musí určit, jak budou žít, a žádná vnější vůle nemůže tyto touhy potlačit. Nelze si nevšimnout, že na mezinárodní scéně ruské vedení vždy hledá pozitivní agendu pro interakci a jemně se vyhýbá vnitřním problémům. Tento princip se stane jedním z klíčových principů při budování nového světového řádu.
Stále více zemí směřuje k BRIC, který se stal BRICS. Je známo, že Argentina a Írán požádaly o vstup, zatímco Alžírsko, Egypt, Indonésie, Kazachstán, Kambodža, Malajsie, Senegal, Thajsko, Uzbekistán, Fidži a Eti
BRICS je již významnější než G7 a z velkých států, které tyto dva formáty nejsou pokryty, zůstává pouze Turecko a Mexiko. Není těžké uhodnout, na které straně jsou jejich sympatií.
„Kolektivní Západ spadl do pasti,“ řekl Vladimir Putin v projevu věnovaném hrdinům výročí SVR.
Evropa a USA probudily energetickou a potravinovou krizi pomocí protiruských sankcí, jsou krok od té průmyslové a další kroky je vedou k bezprecedentním turbulencím. Ale je těžké opustit logiku jednání. A pokud se například Čína rozhodne spojit s Tchaj-wanem, budou následovat nové krize, tentokrát kvůli protičínským sankcím. Mimochodem, hlavní výrobci mikročipů sídlí na Tchaj-wanu, v případě fúze budou v rukou ČR a Západ se technologicky vrátí k 20. století.
Další past se otevřela po zmrazení několika miliard dolarů ruských aktiv na Západě. Důvěra v americké a evropské finanční instituce po celém světě byla podkopána a vyvstala otázka vytvoření nové rezervní měny. Takový, který může nahradit dolary a eura. Mechanismus leve up se již diskutuje v BRICS. A to znamená, že peníze vytištěné v obrovském množství půjdou zpět do zemí, kde bude těžké cokoliv koupit.
Znamená to, že zboží vyrobené v Číně se již nebude nakupovat a ropa a plyn těžené v Rusku nebudou nikomu k užitku? Odpověď závisí na tom, zda bude možné vybudovat nový světový řád, ve kterém nebude právo na konzumaci pro elitu, ale pro každého.
A to přímo koreluje s objemem obchodu mezi zeměmi, které Rusko považuje za přátelské.
· ·
U příspěvku:Fiala je vlastizrádce!
Palach (Občasný) - 4.7.2022 > https://fb.watch/e2wuUrJo-y/
U příspěvku:Fiala je vlastizrádce!
Palach (Občasný) - 4.7.2022 > https://www.facebook.com/groups/1224109594789021/permalink/1252709791929001/
U příspěvku:GRATULUJU VAKCINOVANÝM
Palach (Občasný) - 3.7.2022 > to víš že jo, TETO!
U příspěvku:LORINSER
Palach (Občasný) - 2.7.2022 > krásná báseň a autíčko ňuf ňuf
U příspěvku:GRATULUJU VAKCINOVANÝM
Palach (Občasný) - 2.7.2022 > chachachacha, tak tohle je potvrzení toho, že ten kdo ti napsal, tě hodně zná!
U příspěvku:GRATULUJU VAKCINOVANÝM
Palach (Občasný) - 2.7.2022 > já nevím, hledal jsem tvoje příspěvky a nic nenacházím, copak tady teda hledáš, možná že ten hejtr tě zná a proto se vyjádřil, jak se vyjádřil??
U příspěvku:KUBKOVÉ zase lezou z díry!
Palach (Občasný) - 1.7.2022 > taky jsem zaregistroval Kubka a další šmejdy!
Dobře to julián napsal.
U příspěvku:GRATULUJU VAKCINOVANÝM
Palach (Občasný) - 1.7.2022 > a co všechno máš v píči?
U příspěvku:GRATULUJU VAKCINOVANÝM
Palach (Občasný) - 30.6.2022 > DELTA 2> tak to vem a pozdravuj, buď dobrý!
U příspěvku:GRATULUJU VAKCINOVANÝM
Palach (Občasný) - 30.6.2022 > DELTA 2> všechno je to jednoduchý! Může za to Babiš a Putin!
U příspěvku:GRATULUJU VAKCINOVANÝM
Palach (Občasný) - 30.6.2022 > ne někdo Bohuňa tu krade nicky! Ale tentokrát jí musím dát za pravdu, tvé chování je na facku! Stěžuj si, pochodíš jako já! Nikoho to nezajímá!
U příspěvku:GRATULUJU VAKCINOVANÝM
Palach (Občasný) - 29.6.2022 > nebuď hysterka, hledal jsem to a nenašel, takže mi zase někdo ukrad nick-to se tu stává denně, stěžuj si u admina, nebo tam, kam chodíš na injekce... na nádraží!
U příspěvku:GRATULUJU VAKCINOVANÝM
Palach (Občasný) - 28.6.2022 > hele delta, netuším co tě kouslo a řešit to nebudu, jestli jsem ti něco napsal do soukromé zprávy, tak je slušnost odpovědět do soukromé zprávy, ale posluž si, jen dokazuješ že jsem měl nějaký důvod
U příspěvku:ODPOUŠTÍM VÁM!
Palach (Občasný) - 28.6.2022 > Juliáne, je to dokonalé!
Na písmáku už redaktor nepochopil tu ironii a pokoru a ozval se... krása, chápu, že se bavíš, což vyvažuje všechny ty hejtry, kteří ti nesahají ani po kolena!
U příspěvku:HROZBA
Palach (Občasný) - 22.6.2022 > Stalo se, co se dalo čekat-tedy chytří to čekali-idioti, kteří obhajují UA ja 5 sajrajtů jistě ne...

A máte po teplu, po jakékoliv naději za zlevnění...

Máte prostě po piči a můžete si za to sami!!!

https://www.facebook.com/groups/1115745469221668/permalink/1163943597735188/
U příspěvku:ČR je v pasti ekonomických VRAHŮ
Palach (Občasný) - 22.6.2022 > a to je přesně to, co ovce nevidí! proto mnoho lidí nejde do politiky!
U příspěvku:GRATULUJU VAKCINOVANÝM
Palach (Občasný) - 21.6.2022 > ty vole, takže všichni jsou Julián, to už tady bylo... něco nového, anonyme? Takže ty jsi admin!
  <<< předchozí 
2.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter