Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 18.4.
Valérie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Multimédia
 > Multimédia
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
HROZBA
Autor: Palach (Občasný) - publikováno 23.3.2022 (18:18:53)
CENZOR mi vymazal další fotku, což se přiznal, že je podporovatel válečných štváčů a na Totemu prosazuje fašismus!
Takže už tedy víme s kým máme tu čest! HNUS FIALOVEJ!


Poznámky k tomuto příspěvku
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 23.3.2022 >

Mimozemšťani mi řekli, že dneska bude dobrá zpráva.
A je to tady:
Ve věku 84 let zemřela Madeleine Albrightová

Tak aspoň něco na zlepšení nálady.


Doporučil 
<reagovat 
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 23.3.2022 >

A taky dneska vyhlásil Putin Petrorubl, což bude mít následky:

https://aeronet.news/konec-legrace-pro-evropu-rusko-s-okamzitou-platnosti-zavadi-petrorubl-presne-podle-prognozy-aeronetu-a-kreml-kopiruje-kroky-richarda-nixona-jako-pres-kopirak-nepratelske-zeme-mohou-ropu-a-plyn/

Včera byl příšerný přetlakový den a 23.3.2022 hned dvě velké zprávy.
To bude Čecháčky dlouho bavit, zvlášť Pražáky. Do dvou měsíců tam bude mela.



<reagovat 
Čtenář - 23.3.2022 > Fašistov treba vyhodiť z Totema, a zavrieť!!!!!!!!!!!!!!
<reagovat 
Palach (Občasný) - 23.3.2022 > aha, no já ji měl docela rád, ale až dneska jsem se o ní dozvěděl ty špatný věci...

<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 23.3.2022 > Palach> 

No jo no, je to tak, židovka v USA NWO vládě, co s láskou tahala naše nevinné země do zločineckého NATO a prosazovala co nejvíc mírové humanitární bombardování Srbů... takhle vypadá, působí a mluví anděl
Nechť trefí domů

Reverzní vesmír
Za Orionem brána dolů
666



<reagovat 
 Čtenář - 23.3.2022 > PřilítliMimozemšťani> Radovat se z něčí smrti -aby se ti to jednou nevrátilo, pitomče
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 23.3.2022 > čtenář> 

Přát smrt iluminátským zrůdám od NWO je v pořádku a přát smrt miliradám oočkovanců, co hajlují, taky.
To je v pořádku.


<reagovat 
Palach (Občasný) - 24.3.2022 >
https://www.facebook.com/groups/izvynobhvat/permalink/501706638171380/

tak dlouho se v covid válečných médiích lže, až pravda vyleze na povrch! Jestlipak to bude zpráva týdne a uslyšíme jí 24 hodin denně ze všech kanálů světa??? co myslíte vy? Že by soud v Haagu byle jeden velký fake a hoax?
<reagovat 
Čtenář - 23.3.2022 > Fašistov treba vyhodiť z Totema, a zavrieť!!!!!!!!!!!!!!
<reagovat 
 Palach (Občasný) - 24.3.2022 > čtenář> no, myslím že přednější je vyhodit fašistické Slováky z ČR, nemyslíš? Dej pozor na to co v cizí zemi říkáš, brzy se bude účtovat...
<reagovat 
čtenář Mirek O. - 23.3.2022 > NATO je celosvětoví ochránce míru
<reagovat 
 Čtenář - 23.3.2022 > čtenář> bít pohádkový dědeček
<reagovat 
 Palach (Občasný) - 24.3.2022 > čtenář> jako vtip na závěr? nu a te%d tu o hodném Fialovi a zbraních, které léčí...
<reagovat 
Palach (Občasný) - 24.3.2022 > https://www.facebook.com/narodnidemokracie/photos/a.243650439139780/2085952908242848/

5SA horší než KSČ!

<reagovat 
Palach (Občasný) - 24.3.2022 > tak tohle naše vláda a cenzor Totemu podporují a jiný názor mažou...

https://fb.watch/bYae_Dv_Lv/
<reagovat 
Palach (Občasný) - 24.3.2022 > https://aeronet.news/poradce-prezidenta-zelenskeho-sokoval-ze-v-kyjeve-behem-navstevy-petra-fialy-se-jednalo-o-moznem-vzniku-nove-vojenske-aliance-u-24-ktera-by-vznikla-jako-odnoz-neschopne-severoatlanticke-aliance/?fbclid=IwAR1XqKyBk_3EPWFRBTrCVjsNFGbd5r76Oawdv8fB9EYAa15Y_0GFL1HPIvU

takže přeci jen se potvrzuje, že nás naše vláda chce zatáhnout přímo do války s Ruskem a ve jménu židů v EU a USA nás chce obětovat!!! HNUS!

<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 24.3.2022 > Palach> 


To je magorská psychedelie, pořád věřím, že se toto nakonec nevyplní, zatím to vypadá tak, že fanatický nacíci se jdou nechat zabít na Ukrajinu.
Vždyť s tou prasárnou se soukromými armádami nějakých oligarchů se vracíme doslova do středověku. Kdo chce takový zrůdy hájit a jít proti Rusku? Jen naši nepřátelé, divný nacíci, nikdo jinej, nevím, co to je za lidi, ale ať jim na tý Ukrajině někdo prosviští kulku hlavou - a to je ještě něžná verze.
Všem nepřátelům přeju kulku do hlavy, nesnáším mučení.


<reagovat 
Palach (Občasný) - 29.3.2022 >
tak tyhle nacisty podporuje vláda ČR, Fial§v HNUS a zločiny!

a tohle podporují lidé svými "dary", díky, váleční štváči

https://www.infokuryr.info/n/2022/03/28/ukrajinsti-naciste-mucili-divku-v-oblezene-skole-v-mariupolu-na-tele-zemrele-vypalili-hakovy-kriz-priserne-fotky-a-video/?fbclid=IwAR1SzLZkb64wVBuarHFCbdBcBjkl-OdqX1h-HlcaIVtG6N3hbDNhZJpz_eE
<reagovat 
Palach (Občasný) - 3.4.2022 > https://fb.watch/c9i6ta5yUz/

modla českých fašistů je opět v rauši!!!
<reagovat 
Palach (Občasný) - 26.5.2022 > PETICE ZA DEMISI VLÁDY PĚTIKOALICE
Sdílet na Facebooku (97188)
Petice
Oznámení 2
Podpisy 28 526
Komentáře
Statistika
Zvláštní viditelnost
ZÁSADNĚ NESOUHLASÍM se snahami vlády omezovat základní práva a svobody lidí šikanózními "opatřeními" a účelovými návrhy zákonů, které jsou v rozporu s Listinou základních práv a svobod.

NESOUHLASÍM ANI s apriorně nepřátelským postojem současné vlády k Rusku a stojím za právem obyvatel DNR, LNR a Krymu na sebeurčení. Právo státu na 'územní celistvost' i veškeré zájmy států a korporací musí ustoupit lidským právům.

UŽ VŮBEC NESOUHLASÍM s válkou na Ukrajině. Cítím obrovský smutek, soustrast s rodinami obětí, s poškozenými na obou stranách, a žádám okamžité ukončení války jednáním, nikoli vojenskou cestou.

VÁLKA Ukrajiny, NATO ani ČR proti Rusku NENÍ v zájmu Rusů ani Ukrajinců a není ani v zájmu českých občanů, naší republiky a ani obyvatel žádného jiného státu EU či světa. Válku, válečnou rétoriku, násilí, nátlak, sankce, hry typu win-loose, které se hrají do vojenského "vítězství" jedné a "prohry" druhé ze stran nepovažuji za dobré, moudré a civilizované řešení, a vlastně ani za důstojné "řešení" sporů vůbec.

Civilizovaným řešením je jen diplomacie, konstruktivní a nikoli nátlakové jednání, se vzájemným respektem k obavám, potřebám a oprávněným zájmům všech zúčastněných stran. Hlavně ale také s plným respektem k základním právům a svobodám všech dotčených lidí - jak obyvatel Ukrajiny, tak obyvatel Donbasu a Krymu kteří se už před lety referendem důvodně rozhodli z Ukrajiny vystoupit. A také s respektem k oprávněným zájmům obyvatel třetích, válkou potenciálně ohrožených či dotčených zemí, což se dnes velmi snadno může stát i České republice.

Ani ze strany obou válčících zemí a ani ze strany politiků a států NATO, EU nebo jiných zemí, včetně vlády a politiků České republiky, není patrná snaha potlačit vlastní ega, upozadit své vlastní parciální zájmy a důsledně hledat jiné než silové řešení.

Česká vláda pětikoalice, vedená premiérem Petrem Fialou, se svěřenému mandátu zpronevěřila svým dlouhodobě apriori nesmiřitelným postojem k Rusku, svými vědomě nepřátelskými kroky, svou válečnickou rétorikou, svými smyšlenkami o Vrběticích, vyhošťováním diplomatů, mařením hledání konstruktivního a konsensuálního řešení, posíláním dělostřeleckých granátů do oblasti konfliktu a podněcováním útočné války Ukrajiny proti obyvatelům Donbasu a vtahováním ČR do této války.

Čím dál více se pětikoalice zpronevěřuje svému mandátu viditelným zanedbáváním svých povinností péče o zájmy občanů vlastní země, se současným zjevným upřednostňováním zájmů nějakých jiných, třetích zemí, stran, skupin a osob.

Kroky vlády působí tak, jako by zastupovala nikoli občany České republiky, ale kohosi dočista jiného. Vláda posílá do konfliktu zbraně, hovoří o vyslání českých vojáků, o mobilizaci, o zapojení České republiky do válečného konfkliktu a šíří kolem sebe nenávist, zlobu a zášť. Není podstatné zda tak vláda činí z důvodů zištných, svého osobního vnitřního přesvědčení a nebo z důvodu potřeby splatit nějaký osobní závazek, třeba za velmi nestandartní způsob zvolení do vládních funkcí. Podstatné je jen to, že činnost vlády Petra Fialy škodí oprávněným zájmům lidu České republiky.

Pan Petr Fiala dne 27.2.2022 dokonce veřejně a prostřednictvím médií fakticky vyhlásil válku Rusku, aniž by měl k tak závažnému kroku potřebný mandát. Válku přitom pan Fiala nepodněcuje poprvé, jako válečný štváč vystupuje dlouhodobě.

Opomněl se přitom ale optat na názor také nás, všech občanů, kteří jeho vládě propůjčili mandát. Zapojuje Českou republiku dodávkami zbraní i rétorikou do vleklého, už osm let trvajícího konfliktu který začala vést Ukrajina proti svému vlastnímu ruskojazyčnému obyvatelstvu. Zapojuje naši zemi jakoby naším jménem, za naše daně, a přijímá závazky, které zatěžují naši zemi nepřijatelnými a s námi nedohodnutými riziky, náklady a potenciálními fatálními škodami na majetku, zdraví i na životech našich občanů.

Mám důvodně za to, že dodávky zbraní Ukrajině, posílání vojáků na Slovensko a zvaní vojsk NATO na naše území ze strany vládních politiků a dalších významných ústavních činitelů České republiky jsou způsobilé naplnit skutkovou podstatu trestného činu podněcování a příprava útočné války se zapojením České republiky podle §405, 406 a 407 tr.z

Takové kroky vlády představují pro Českou republiku fatální bezpečnostní hrozbu: zvyšují riziko zažehnutí třetí světové války s pravděpodobným zapojením nukleárních zbraní a ve svém důsledku s naprostým zničením celé naší vlasti.

Vláda se také prokazatelně podílí na zkreslování informací a zpráv, na válečnické propagandě, na šíření dezinformací, na cenzuře informací z jiných než oficiálních zdrojů a na vytváření falešných, přinejmenším částečně nepravdivých narativů a zpráv pro nás.

To vše považuji za fatální selhání české vlády, českých a i zahraničních politiků z EU, zemí NATO a také politiků Ukrajiny i z Ruska. S takovým přístupem politiků nemohu souhlasit, protože nenaplňuje zájmy lidí, kteří je zvolili a kteří jim propůjčili mandát k vedení a řádné správě státu.

Mandát současné vládní koalice vnímám jako nepřesvědčivý, nevěrohodný a neodrážející skutečně zájmy lidu České republiky. Navíc mám za to, že je tento mandát vládou opakovaně, svévolně a prokazatelně nezákonně překračovaný.

Stejně tak výkon vládních povinností vládou Petra Fialy shledávám být nedostatečným a celou pětikoaliční vládu shledávám být nedůvěryhodnou.

Vyzývám také politiky ČR a všech ostatních zemí, aby ukončili svou válečnickou rétoriku, válečnou propagandu, vzájemné nepřátelství, sankce i vojenské kroky, aby ihned zasedli k jednacímu stolu a seděli tam tak dlouho, dokud nenaleznou společné, konsensuální řešení všech sporů a nedohodnou se na novém, spravedlivém, odpovědném, nedělitelném bezpečnostním uspořádání světa.

TÍMTO VYZÝVÁM premiéra pana Petra Fialu a celou jeho VLÁDU K REZIGNACI!

Požaduji také vypsání předčasných parlamentních voleb, bez pětiprocentní hranice diskriminující statisíce voličů malých stran, kteří dnes nemají ve sněmovně své volené zástupce. Mám důvodně za to, že existence takové hranice umožňuje převzetí vlády mafiím.

Děkuji vám za podpoření petice a prosím Vás o její sdílení prostřednictvím sociálních sítí, a taky všem politikům a politickým stranám co jich jenom v Česku máme.

Jen ať denně vidí, že karma je zdarma a jak odpor Čechů k fašizaci politiky roste.
<reagovat 
Palach (Občasný) - 22.6.2022 > Stalo se, co se dalo čekat-tedy chytří to čekali-idioti, kteří obhajují UA ja 5 sajrajtů jistě ne...

A máte po teplu, po jakékoliv naději za zlevnění...

Máte prostě po piči a můžete si za to sami!!!

https://www.facebook.com/groups/1115745469221668/permalink/1163943597735188/
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter