Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 30.5.
Ferdinand
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

Vybraný autor
Eli
(žena)
Občasný
Na Totemu: 437x
Napsat zprávu

Vzkaz ostatním:
Jsem amatér...Tak se zbytečně nerozčilujte..

 Příspěvky autora 
 Kolekce autora 
 Poznámky autora 
 Autor doporučuje 
 Autor si uložil 
 Ostatní doporučují 
 Ostatní si uložili 
 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Měsíc
Eli (Občasný) - 12.12.2002 > Beru te za slovo:o)
U příspěvku:Den
Eli (Občasný) - 7.12.2002 > dobre Mateji...verim ti:o)Dik Bobe...Taky ti verim:o)
U příspěvku:Odchod
Eli (Občasný) - 7.12.2002 > Nezblznila!!Ale vypadalo to,ze se chces hadat ty!!Alůe to je jedno...Už se o tom nehodlam bavit..
U příspěvku:Jarní kapka
Eli (Občasný) - 7.12.2002 > já už se teď jen směju:o)Je mi to jedno:o)TAdy jsme byla naštvaná..Ale na té poslední už jsi poznal,že už naštvaná nejsem:o)
U příspěvku:Měsíc
Eli (Občasný) - 7.12.2002 > Vy ste drsni oba dva:o)Já hulit budu dál,ale jenom zelenou:o)Ciga jsou k hovnu..Stejne ti po nich nic neni(ani lip a ni hur)..Dik za nazory...
U příspěvku:Úvod do rozervané duše
Eli (Občasný) - 25.11.2002 > Hmm...Tak to je hodně zvláštní..Ani nevím,jestli mi to dává smysl..
U příspěvku:Slunce
Eli (Občasný) - 25.11.2002 > Jo a dávám...This..
U příspěvku:Slunce
Eli (Občasný) - 25.11.2002 > Tak tohle jsem si musela přečíst víckrát..Nemůžu si pomoct,ale připadá mi to trochu jako Matrix:o)Ale to ode mě nemůžeš brát vážně..Možnná mi to připadá tak ze ctvrtiny o mě..Ne úmyslně od tebe,ale že mám poslední dobou trochu takový pocity..Jestli jsem to teda dobře pochopila..ale myslím si,že si to každej stejně přebere trochu jinak...takže nevadi:o)
U příspěvku:Nostalgickej dialog
Eli (Občasný) - 25.11.2002 > Akorát,kdyby se to dalo líp číst:o(
U příspěvku:Nostalgickej dialog
Eli (Občasný) - 25.11.2002 > Hmmm...Začína to jako nějáká televizní show,ale pak se to změní...Zas se mi líbí ty poslední řádky..Ach jo..Mě se líbí poslední dobou všechno o lásce:o)No jo no..Hezký a dobře promakaný=o)
U příspěvku:Poetická zastávka na nekonečném závodě temným městem I
Eli (Občasný) - 25.11.2002 > Je to docela dojemný až slaďák..Ale je pravda,že ty poslední řádky bych chtěla taky..Ale já dodávám,že,kdo si počká,ten se dočká:o)Aůle jinak docela dobrý..
U příspěvku:Okouzlující
Eli (Občasný) - 25.11.2002 > Jo a za tohle ti dam..........................1...Na co zas myslíš:o)Protože máš pravdu,že jsem okouzlující:o)Ne,prdel=o)
U příspěvku:Okouzlující
Eli (Občasný) - 25.11.2002 > Ježiš dííík:o)To nemuselo být,ale když už to je,tak co nadělám:o)
U příspěvku:Měsíc
Eli (Občasný) - 6.11.2002 > tak teď jsem se nasmála:o)Ne,tvoje kritiky mi nevadí..právě naopak,jsem ráda,že zrovna ty mě kritizuješ,protože ty seš jedinej člověk,kterej mě FAKT zná...Takže s klidem se pusť do dalšího kritizování=o)To s těma cigaretama by mě asi fakt naštvalo..Protože cigára bych si chtěl akoupit,potože mám nějakou depku nebo tak...kdyby tam byla tak optimistická básnička,tak mě to naprudí a půjdu ji vrátit:o))Ale já vlastně moc optimistických básniček nepíšu...Jenom někdy mám náladu a musím to napsat..Vím,že ze mě nikdy nebude spisovatel..Ani o to vlastně nestojím..je to jen můj malej koníček na kterej stejně nemám moc času..taky to tak vypadá:o)teď jsme ve škole psali hajku..Každej si měl něco vymyslet..Jsme zvědavá jak dopadnu až to budem číst..ja se poseru:o)To je moc osobní..tady mě nikdo nezná..takže je to v pohodě..No nic.to už jsem se moc rozepsala,takže už konec..tak dik za hodnocení:o)A hodnoť dál..budu ráda.
U příspěvku:Vztek
Eli (Občasný) - 4.10.2002 > nejsi sám,kdo to nepochopil..Nevyčítám ti to..Ale s tvým tzv. intelektem jsem myslela,že to pochopíš..No nic..Ale jinak dík
U příspěvku:Tma
Eli (Občasný) - 4.10.2002 > Ale..Tak to jediný od tebe beru jako pochvalu..dík
U příspěvku:Den
Eli (Občasný) - 4.10.2002 > Ty musíš všechno kritizovat s osobní záští..Chtěla bych vidět tvůj názor,kdybys nevěděl,že jde o mě...A cíš co?Ty seš,jak vidím,taky hodně impulzivní..
U příspěvku:Odchod
Eli (Občasný) - 4.10.2002 > Jak můžeš vědět,jak často na něj myslím?Ty o mě nemáš ani páru..A neznáš ani moje pocity..Věř mi..Myslíš,že já na něho nemyslím?Není skoro žádnej den,kdy bych na něj nemyslela..Ale to je ti stejně asi jedno..
U příspěvku:Jarní kapka
Eli (Občasný) - 4.10.2002 > No jo Matěji není to podle tvýho depkařskýho gusta..Co se dá dělat..
U příspěvku:Poslední...
Eli (Občasný) - 16.9.2002 > Tak to je fakt nádhera..Co jinýho na to říct..
U příspěvku:Odchod
Eli (Občasný) - 10.9.2002 > Jo..Smutkem to protkaný být má..¨V téhle básničce mi ani neěšlo o známku,ale spíš o to, abych se vypsala..Ale dík za to,že jste mi napsali názor..
U příspěvku:Jarní kapka
Eli (Občasný) - 10.9.2002 > Tak diky:o)A sorry všem, že jsem se tak dlouho neozvala..Budu tu pravidelně až dostanu počítač..
U příspěvku:Den
Eli (Občasný) - 8.6.2002 > Farišto!Už jsem to opravila:o)Spokojen?
U příspěvku:Den
Eli (Občasný) - 8.6.2002 > Farišto,jestli přijdu na to,jak se to opravuje,tak to opravím:o)Kafko,nemusíš se omlouvat,když se ti to nelíbí,tak se s tím nedá nic dělat..Každej má jinej vkus..Rawen,dík za kritiku:o)
U příspěvku:Vztek
Eli (Občasný) - 12.4.2002 > přídeští:Moooc díky..Musím se přiznat,že tahle básnička se mi celkem povedla:o)Ale ty ostatní..Nic moc..No jo,jsem prostě začátečník:o)
U příspěvku:Tma
Eli (Občasný) - 12.4.2002 > Měla jsem divnou náladu a ještě k tomu začátečník jsem:o)Tak nějáký ty překlepy se najdou:o)Ale dělat chyby je lidský..A já jsem(bohužel)člověk..:o)
U příspěvku:Den
Eli (Občasný) - 12.4.2002 > Kajmane,já nemám počítač doma...Kdyby to bylo jinak,tak si piš,že tady máte další horu básniček:o)Za to já fakt nemůžu...Mám tam nějakou pravopisnou chybu?
U příspěvku:Miranda
Eli (Občasný) - 2.4.2002 > Je to podivný...Ale moc hezký..Fakt
U příspěvku:Písek a led
Eli (Občasný) - 2.4.2002 > Tak to teda moc nechápu..
U příspěvku:Vztek
Eli (Občasný) - 2.4.2002 > Farišta:Má to smysl..Ale když ho nechápeš,tak se tím nezabývej..Pro tebe to asi nemá cenu.. Shadow:Fakt mooc díky:o)Ale doufám,že doopravdy říkáš to,co si myslíš..Taky se musím podívat na ty tvoje.. Kapucín:Neřeš..Jo,vstává jako vztek,ten nejhorší vztek,co existuje..
U příspěvku:Den
Eli (Občasný) - 2.4.2002 > Fakt dík lidi:o)Jsem teprve začátečník,takže vím,že je toho ještě hodně,co komentovat.. Farišta:No jo,nikdo není dokonalej..Ale dík..Mám ráda tvrdou pravdu:o) Lucie:Jo jo.. Shadow:Jo,já mám mysl samej stín.. Erna:Dík..Mě taky:o) Sebeast:Mě na tom nesedí víc věcí..Co s tím nadělám?Jdu dál:o)
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter