Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 7.5.
Stanislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Když proniknou do pokoje...
sierva (Občasný) - 8.11.2004 > ahoj mishko, já koukala, žes dělal stránky khoibě...bylas to ty nebo jiná mishka?
U příspěvku:Amores Perros. Láska je kurva
sierva (Občasný) - 30.9.2004 > tomash> a jo takto...no ale dyk to muzes cist svazane i kdyz je to zvlášť...ne?:o)
U příspěvku:Amores Perros. Láska je kurva
sierva (Občasný) - 30.9.2004 > tomash> ale mi nejde o ten překlad, ale proč se to es píše dohromady s amor..:o))
U příspěvku:Amores Perros. Láska je kurva
sierva (Občasný) - 30.9.2004 > proč se to stále píše dohromady jako "amores perros" dyk i v těch úvodních titulkách je to od sebe barevne oddělené..amor a perros červeně, es bíle..co je to za slovo amores...dyk je to snad i v tom překladu "láska je kurva" - Amor es perros, no ne?

U příspěvku:Je čas k lovu
sierva (Občasný) - 28.9.2004 > podle mého je to dosti špatné a nepomůže tomu ani ten název :)
U příspěvku:right here, right now
sierva (Občasný) - 28.9.2004 > he he hezké....jako z krasohledu..:)
U příspěvku:Leto
sierva (Občasný) - 24.9.2004 > boboh> chjooo..pročpa si myslíš, že jsem chlapec?
U příspěvku:Nový krytý bazén koupaliště na Kraví hoře v Brně
sierva (Občasný) - 27.6.2004 > tý jo..to je husté..:o) jak z nějakého katalogu..ta paní tam je super..holka v plavkách trochu kýč..:o)
U příspěvku:02
sierva (Občasný) - 22.6.2004 > xmark> ani omylem!
U příspěvku:Pár šluků na zápraží
sierva (Občasný) - 13.6.2004 > rs86> tak jooo...tak ji sem dej..
to je škoda, že jen digiťákem...taky mě to po čtvrté hodině v komoře přestává bavit..:o) ale ty digitálové fotky jsou tak nechutně čisté...není nad zrno:o)
U příspěvku:Pár šluků na zápraží
sierva (Občasný) - 13.6.2004 > rs86> koukla jsem se na ni víc..světelně je zajímavá, chlápek je dobrý objekt, ale to prostředí mu ubírá...buď ho odfotit ve větším kontextu s prostředím nebo ve větším detailu..ta fotka takhle vypadá dost ploše..ale já nemám ráda ty řeči, že tam něco chybí a jinde zas něco přebývá a kdyby se tam stalo ještě něco, tak by to bylo lepší a tak..:o) tak to píšu jen tak, abych vysvětlila to nepozdávání se mi...
a ten hnědý nádech je skenem nebo tonovaním nebo vývojkou? vyvolával sis ji sám nebo v labu?
U příspěvku:Pár šluků na zápraží
sierva (Občasný) - 12.6.2004 > proč se tak strašně zaměřujete na názvy? kdyby ho ta fotka neměla, tak upozorňovat na cigáro nikoho ani nenapadne...podle mě má název jen podtrhnout fotku a ne ji vysvětlovat nebo nasměrovat..to se dělá jen u špatného díla..

jinak ta fotka se mi moc nepozdává..ale tuze se mi líbil "ženich" :o)
U příspěvku:Smouk
sierva (Občasný) - 4.6.2004 > to jsou teda haluze:o)))
U příspěvku:Šnek II. :)
sierva (Občasný) - 4.6.2004 > šnečku, šnečku, vystrč růžky...:o) to je ten samý, co na té úplně první fotce z předroka? noo...to už je možná i mrtvý, což?
U příspěvku:Smouk
sierva (Občasný) - 25.5.2004 > možná tak do nějakýho letáku "ministerstvo zdravotnictví varuje"...jak se mezi těma sračkama objeví nějaká výraznější fotka, hned by z toho mělo být umění...což?
U příspěvku:klára III.
sierva (Občasný) - 23.12.2003 > toono> :o)) možno...tahle na to věk už má..i když nevypadá:o)
U příspěvku:z posledního zvonění
sierva (Občasný) - 23.12.2003 > Kombajn> né, to nebyl..taky mi to přišlo líto...i to, že těch fotek nemám víc..:/
U příspěvku:klára
sierva (Občasný) - 21.12.2003 > Jade> tohle jsou moje první portréty s umělým světlem..spíš jsem zkoušela, jak to bude vypadat, abych z toho do budoucna mohla vycházet..:o) nemůžu být hnedle na poprvé geniální...to si nechám na pozdějš ;o))
U příspěvku:v rozmezí...
sierva (Občasný) - 20.11.2003 > Lucie> nechci znít hrubě, ale není to trochu přehnaná reakce? udělat originální kousek je v téhle době už dost složité a přijímat cizí vlivy mi přijde naprosto přirozené a ne jen pro současnost, ale bylo to normální už v dřívější době. A tak to na mě působí trochu zabedněně takové lpění na vlastní "originalitě".
U příspěvku:"Sklo"
sierva (Občasný) - 11.10.2003 > BHMarten> aha..já si dycky myslela, že sem lidi dávají fotky, aby věděli, co vylepšit...tak asi jsem se zpletla...
U příspěvku:Procházka městem:)
sierva (Občasný) - 9.10.2003 >
U příspěvku:"Sklo"
sierva (Občasný) - 9.10.2003 > náááhodou já si myslím, že na tuhle fotku je středová kompozice výborná;) a kdyby tam byly dvě skleničky, tak by to bylo také nemocné..amputované...a některé kritiky jsou zde také takové nemocné...až se člověk začíná podivovat:o)
U příspěvku:Promoklý
sierva (Občasný) - 2.10.2003 > ta barva je teda humáčská...rozhodně čb.
U příspěvku:_v katedrále
sierva (Občasný) - 2.10.2003 > a co tak třeba čb? je to ve francii?:o)
U příspěvku:old times, good times
sierva (Občasný) - 22.9.2003 > téda...to je někde za hranicemi nebo vás pak hromadně ostříhali?;o) toliko vlasů;o)
U příspěvku:ousko
sierva (Občasný) - 22.9.2003 > kdyby to ouško bylo výraznější, tak by ta ostrost nebyla taková podivná...myslím, že ta clona je moc nízká...kolipa to asi bylo?
U příspěvku:jako v akvarku
sierva (Občasný) - 14.9.2003 >
U příspěvku:polem
sierva (Občasný) - 6.9.2003 > teda...to je podivnost...depa jsou tvoje dobré fotky? to bude překvapení? ;)
U příspěvku:Větrné mlýny
sierva (Občasný) - 6.9.2003 > tý jo...to je docela kýč, což?:o)) tak mi to nějak připomíná ty kulisy z mery popins ;))
U příspěvku:slunacnice 2.
sierva (Občasný) - 6.9.2003 > tak ty barvy jsou teda úplně perfektní...a i ta ostrost...jako z nějakého loutkového večerníčku ;)
U příspěvku: . . . rožec
sierva (Občasný) - 31.8.2003 >
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter