Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Studánka
Aaen (Stálý) - 9.7.2023 > Martin> Martine, moc děkuju :)
U příspěvku:Večer v opeře
Aaen (Stálý) - 27.3.2023 > anae> Na opeře bylo fajn a byla to premiéra :)
U příspěvku:Párty
Aaen (Stálý) - 29.1.2023 > František Vyrut> Ahoj Franto, moc děkuju. :-)
U příspěvku:Atmospheric Manager
Aaen (Stálý) - 1.12.2022 > PřilítliMimozemšťani> Ahoj, dobře řečeno. A děkuju :) Já tady tyhle anonymy léta ignoruju, takoví lidé mi za jakoukoli komunikaci, čas, energii či jediné písmeno textu nestojí. S podobnými manipulátory se snažím nebavit, ignoruju; to není diskuse, ale jen manipulace, tahání za slova, útoky. Když chci klesnout na úroveň někoho, a stává se to, musí mi to za to opravdu stát. Tady mi to za to nijak nestojí. Asi každý si na tyhle příspěvky, tohoto člověka nebo tyto lidi udělá názor sám :)
U příspěvku:náhle slunečné dny
Aaen (Stálý) - 30.11.2022 > Martin> Martine, to je Anae :)
U příspěvku:Atmospheric Manager
Aaen (Stálý) - 30.11.2022 > anae> Ahoj Anae, tebe jsem dlouho neviděl :) Děkuju, že ses zastavila :)
U příspěvku:Hlavy z uzenáčů
Aaen (Stálý) - 11.11.2022 > Martin> Martine, dobrou chuť :-)
U příspěvku:Konec (Vzhůru do krypto světa!)
Aaen (Stálý) - 16.9.2022 > František Vyrut> Franto, děkuju. Každá povídka je jiná :-)
U příspěvku:Konec (Vzhůru do krypto světa!)
Aaen (Stálý) - 15.9.2022 > Martin> Martine, děkuju, já Tvoje taky :)
U příspěvku:Panoptikon
Aaen (Stálý) - 2.6.2022 > Jiří Hlavinka> Někdy flow, někdy ne, jako v životě :D

Jinak ani s čajem by se to nemělo přehánět, to je jasný (fluor, kofein); ale jo, čaj mám hodně rád a čaje kupuju dobrý.

To je tak, když člověk cvičí hathajógu, pije čaj a nemá rád (častý) asijský přístup ke světu :D Prostě z různých věcí si vzít to, co chci a potřebuju.

Hořké čokolády, jo, moh bych nějakou koupit. Problém je, že mi obvykle moc nechutnají. No a jak koupím mléčnou, je hned pryč, tak to radši nekupuju, a sladký obecně. Hořká mi vydrží dlouho :)
U příspěvku:Panoptikon
Aaen (Stálý) - 1.6.2022 > žaža> Čaj je jedna z rovin té povídky :)
U příspěvku:Panoptikon
Aaen (Stálý) - 1.6.2022 > Jo, čaj je fajn. A jsou různý typy stejně jako u metalu :-)
U příspěvku:Renga
Aaen (Stálý) - 27.4.2022 > Martin> Martine, už ani moc nevím, možná jo :-) A děkuju.
U příspěvku:Křížek
Aaen (Stálý) - 15.12.2021 >
U příspěvku:bez názvu
Aaen (Stálý) - 30.11.2021 > František Vyrut> Franto, moc děkuju :-)
U příspěvku:REALITY SHOW
Aaen (Stálý) - 29.11.2021 > Výborná povídka.
U příspěvku:Čerčanský chlum
Aaen (Stálý) - 27.11.2021 > František Vyrut> Franto, moc ti děkuju :-)
U příspěvku:Tulák / Kukiča
Aaen (Stálý) - 24.11.2021 > František Vyrut> Franto, moc děkuju :)
U příspěvku:Haiku
Aaen (Stálý) - 24.11.2021 > František Vyrut> Franto, jo, forma haiku má něco do sebe. Nutí mě psát jinak a hledat řadu jiných slov, než mě hned napadají, hrát si se syntaxí, baví mě to. A ten rytmus působí zajímavě, jinak. Je to pro mě velké omezení (5 - 7 - 5 slabik), většinou jsem psal volně :-)
U příspěvku:Tulák / Kukiča
Aaen (Stálý) - 24.11.2021 > Martin> Martine, moc děkuju :)
U příspěvku:hledej !
Aaen (Stálý) - 24.11.2021 > Mám to vnitřně asi často jinak, ale báseň je čistá. Upřímná, má to sílu. Potěšilo, díky.
U příspěvku:Žlutá
Aaen (Stálý) - 24.11.2021 >
U příspěvku:Z rozhledny Máminka
Aaen (Stálý) - 24.11.2021 >
U příspěvku:Moje místo
Aaen (Stálý) - 24.11.2021 > František Vyrut> Františku, děkuju :-) Zas po plus mínus delší době jsem napsal pár textů, byla inspirace i nálada. S tou tlamou, to je výborná připomínka, já měl na mysli tlamu hada, jak tam předtím píšu o hadovi, ale ono to vlastně není poznat a vypadá to dost podivně, přepíšu to na "hadí tlamu". Moc díky :-)
U příspěvku:Haiku
Aaen (Stálý) - 24.11.2021 > František Vyrut> Ahoj Františku, děkuju ti za komentář, doporučení a že jsi se stavil. Teď zkouším experimentovat s haiku; skoro vždycky jsem psal volný verš, teď zkouším 5-7-5. Ta lichá rytmika má něco silného do sebe a je to i takové vnitřní cvičení se do toho slabičně vejít, citem mi to pořád jde do čtyř nebo šesti slabik. Tohle je prožitkově zajímavé a zas mi to trochu nakoplo kreativitu a chuť psát – přes omezení těch slabik se dostávám k jinému způsobu skládání, k úplně jiným spojením slov, jsem „nucen“ psát jinak, hledat, kombinovat, zas to dělám jinak. Baví mě to, moc :) S tím, jak píšu svou poezii minimalisticky, je haiku přímo nová výzva :)
U příspěvku:O čaji
Aaen (Stálý) - 23.11.2021 > anae> Ono by se to podle mě s čajem taky nemělo přehánět (fluor, kofein).
U příspěvku:O čaji
Aaen (Stálý) - 23.11.2021 > anae> Bylinky jsou někdy fajn, jo, taky bych mohl pít i něco jiného než různé druhy čaje. Ale piju samozřejmě taky vodu. Dík za inspiraci :-)
U příspěvku:Moje místo
Aaen (Stálý) - 23.11.2021 > anae> Ahoj Anae, díky, že ses stavila. Tohle je jiný typ prosklené budovy :-D
U příspěvku:Bla bla bla
Aaen (Stálý) - 14.6.2021 > čtenář> Petulo, moc děkuju :-)
U příspěvku:Osobní rozvoj
Aaen (Stálý) - 14.6.2021 > čtenář> Moc děkuju :-)
U příspěvku:Zaváté cesty
Aaen (Stálý) - 6.10.2020 > František Vyrut> Ahoj, moc dekuju. :-)
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter