Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 18.4.
Valérie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Ve vlaku
zlatěnka (Občasný) - 29.12.2019 >
U příspěvku:Cesta nikam
zlatěnka (Občasný) - 29.12.2019 >
U příspěvku:Zaváté cesty
zlatěnka (Občasný) - 6.4.2019 > Monolog s poustevníkem se mě dotknul velmi, takové otázky řeší určitě mnoho lidí. (pomáhá mi zkusit se stavit na hlavu - jednou se mi to podaří)
Básně byly čtivé a volně plynuly. Připadají mi dost černobílé, značí se tam určitá propast, možná prázdnota? Je to prostor k zamyšlení nad dobrým čajem :)
U příspěvku:Byla
zlatěnka (Občasný) - 15.1.2017 >
U příspěvku:Těším se
zlatěnka (Občasný) - 19.9.2016 > Chápu tvé pocity, obdivuji schopnost něco takového vytvořit a doufám, že za břicho se budeš popadat ty, živá, až si uvědomíš, že to byla výhra o něj přijít. Též jsem si často představovala jak by se trápil, kdybych umřela nebo byla nemocná, jak by mu to bylo líto, že by si něco uvědomil, že by si uvědomil, jak jsem byla pro něj důležitá... Ale věř mi, jsou to jen utkvělé naivní představy, tak to prostě nefunguje ;) Držím palce :)
U příspěvku:Na vysvětlenou
zlatěnka (Občasný) - 19.9.2016 >
U příspěvku:PAMÁTCE M.J.
zlatěnka (Občasný) - 18.9.2016 > Pokud by toto psal můj kamarád, tak já bych měla ty iniciály a on byl ten magor. Proto mě to tak baví, protože to přesně zapadá do mého života :)
U příspěvku:Nejistota
zlatěnka (Občasný) - 13.7.2016 > Krásně úsměvné. Nevím jestli tu holku milovat za její připravenost, anebo ne za její nedostatek spontánnosti :)
U příspěvku:Mrzutost
zlatěnka (Občasný) - 13.7.2016 >
U příspěvku:Knoflíkárna
zlatěnka (Občasný) - 19.3.2016 >
U příspěvku:vázička
zlatěnka (Občasný) - 12.3.2016 > P.V.Ctihodný> Protože jsem chtěla přidat dvě fotky a jedna se mi hodila do náhledu a druhá do hlavního příspěvku :)
U příspěvku:Barvitý svět
zlatěnka (Občasný) - 11.3.2016 > P.V.Ctihodný> Pravda, s pravopisem jsem si hlavu nelámala. Již opraveno, děkuji za upozornění ;)
U příspěvku:Já za pět let (mozaika)
zlatěnka (Občasný) - 17.12.2015 > Očividně mé vize nebyly naplněny, tak si dám asi další pětiletku :)
U příspěvku:Ze stanice Beznaděj III.
zlatěnka (Občasný) - 17.12.2015 >
U příspěvku:Míjení
zlatěnka (Občasný) - 17.12.2015 >
U příspěvku:míti čápa mezi stoličkami
zlatěnka (Občasný) - 15.4.2015 >
U příspěvku:anděl strážný
zlatěnka (Občasný) - 24.9.2010 > vim je to rozmazané - špatný fotoaparát :( digitál bez lepšího nastavení a mé klepající se ruce - super kombinace...
U příspěvku:Příběh ze seznamky (napsáno 2008)
zlatěnka (Občasný) - 19.9.2010 > Aaen> a nejlepší pak je když se sejdou dva inteligentní s rozdílnými názory ;)
U příspěvku:Příběh ze seznamky (napsáno 2008)
zlatěnka (Občasný) - 19.9.2010 > Aaen> jéé moc díky - oku zalahodí takto krásná slova - nečekala jsem to... Vidíš - já třeba bych strašně ráda psala intelektuálně, ale nejde mi to, takže zůstávám u své pozemskosti... Očistné je ten příběh zažít, smířit se s tím a pak se vracet k tomu prostřednictvím textu. Jak se říká: "Vzpomínka je formou zapomnění."
U příspěvku:zahraj na rám krásná vílo
zlatěnka (Občasný) - 18.9.2010 > Uther Pendragon> už vim :))
U příspěvku:zahraj na rám krásná vílo
zlatěnka (Občasný) - 18.9.2010 > Uther Pendragon> ach jo...
U příspěvku:zahraj na rám krásná vílo
zlatěnka (Občasný) - 18.9.2010 > Uther Pendragon> nenalézám souvislost...
U příspěvku:zahraj na rám krásná vílo
zlatěnka (Občasný) - 18.9.2010 > Uther Pendragon> kundrground? ...
U příspěvku:Příběh ze seznamky (napsáno 2008)
zlatěnka (Občasný) - 18.9.2010 > Uther Pendragon> chachá - nevim co si o reakci myslet, ale proč ne :) dík (teď se koukám na tvou tvorbu - dost zajímavé a bláznivé - jdu to shlédnout ;))
U příspěvku:s nama uz to nevyhrajou
zlatěnka (Občasný) - 5.6.2010 > vyjímá se mi pěkně v pokoji ;o)
U příspěvku:Já za pět let (mozaika)
zlatěnka (Občasný) - 31.5.2010 > Věza> děkuji:) vážím si toho...
U příspěvku:Já za pět let (mozaika)
zlatěnka (Občasný) - 31.5.2010 > Mima> s dítětem máš pravdu je to ten červený kruh uvnitř, žlutá jsem já "ochraňovatelka" dítěte, růžoví rodiče, modří přátelé, zelená znamená práci, zájmy, aktivitu, přírodu; okolí znamená minulost; myšlenka toho je, že střípky minulosti tvoří naši budoucnost; černé tečky, které tam jsou znamenají nejistotu, jestli to tak bude. Ale veskrze vlastně svoji budoucnost vidím pozitivně, proto to slunce... :) je zajímavé číst, co v tom vidí ostatní a občas je to lepší než původní myšlenka (jestli se názorů sejde víc, ten nejlepší vykradu a budu prezentovat jako vlastní ;-))
U příspěvku:Já za pět let (mozaika)
zlatěnka (Občasný) - 30.5.2010 > Mima> mnohokrát děkuji :) teď nevim jen jestli vysvětlit význam barevnosti a obrazce a mé velehluboké myšlenky :D a nebo ti nechat tuto vizi ;-) Každopádně jako mandala to nebylo zamýšlené, ikdyž z toho to může tak vyznít...
U příspěvku:ale ze je morava malicka...
zlatěnka (Občasný) - 14.2.2010 > nádherné
U příspěvku:--.--.--.--
zlatěnka (Občasný) - 3.10.2009 >
U příspěvku:zřícenina
zlatěnka (Občasný) - 29.9.2009 > germanica> fotila to moje učitelka na keramiku:) byl to strašnej fofr... navíc se to nedalo nikam přemisťovat, protože to bylo ještě mokré a rozpadlo by se to - no a jelikož jsme ten den odjížděli pryč, tak je to nafocené takhle - až bude vernisáž, tak dodám fotku odtamtud;) a pokud jde o barvu tak po výpalu ještě zesvětlá... (vim fotka je to strašná - ale tak hlavní je dílo ne?;))
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter