Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:jaké asi je býti slepým umělcem?
rikky (Občasný) - 8.1.2009 > jen ten ramecek by to chtelo mozna trosku jiny ... misto te "rozprasene" svetle tenkou bilou a okolo o neco sirsi cernou, jinak dobry :-P
U příspěvku:...
rikky (Občasný) - 8.1.2009 > Aine> ahoj, tak nak fotim vsechno, co mi prijde pod ruku o cem si myslim, ze by mohlo aspon trosku za neco stat :))) nebo se spis aspon snazim :))) :-P se mi tam desn libi ten dym, bez neho by to nebylo vonco :)))))
U příspěvku:...
rikky (Občasný) - 8.1.2009 > Boža> ahoj, ja vim, ze by to chtelo napsat aspon neco ... ale cece, uz nekolikra sem se setkala s tim, ze kdyz dal clovek necemu nazev, byl zkritizovanej, ze to uplne nesedi a bla bla, tak sem se rozhodla, ze veci budou bez nazvu, at si v tom kazdy najde co chce ... pac kazdy veci vidi jinak a kazdy vidi neco jineho ... at zije fantazie :) a jinak je to foceny ode me z okna, mam vyhled na elektrarnu a teb den se tak pekne kourilo z kominu.. :))) dekuju :))))
U příspěvku:mimozemšťan
rikky (Občasný) - 6.1.2009 > myslim, ze stedovka v tomto pripade ani nijak nevadi .. ale mozna by to chtelo doostrit motyla .. a to pozadi mi k tomu nak nesedi ... ale jinak hezkej motyl :))
U příspěvku:otcovství
rikky (Občasný) - 6.1.2009 > u te holcicky by to chtelo jeste misto, je tam s tou ofinou moc na tesno a prepaly na cele, nose .. a vousy ... a rozostrit pozadi, aby kluk s ksiltovkou tak moc nerusil .. :)))
U příspěvku:vzdaleny klid ...
rikky (Občasný) - 6.1.2009 > Aine> nekdy je lepsi nemit vubec sajnu :-D .. dekuju :))
U příspěvku:...
rikky (Občasný) - 6.1.2009 > Fanda Adamec> sytost objektu sem vubec nepridavala, ten zustal v puvodnich barvach,na dalku krasne zaril, neslo si ho nepovsimnout :-D jen s tim okolim je trosku pohrane ... .. diky :)
U příspěvku:vzdaleny klid ...
rikky (Občasný) - 5.1.2009 > Aine> mozna rafinova hra, kterou vetsina prejde, protoze na prvni pohled nic nevidim proto sem cekala spis protesty a kritiku, pac je nutne se podivat na to hloubeji ... jj, t kritika je posledni dobou hrozna vec, misto vysvetleni lidi dokazou napsat jen hrozna fotka .. na smazani a nebo nelibi, ale uz nenapisi duvod ... nekdy je to aj horsi, ze clovek prestane mit chut nekam neco davat .. kam to spejem :-D
U příspěvku:vzdaleny klid ...
rikky (Občasný) - 4.1.2009 > Aine> je to udelane tak, aby to melo dva pohledy ... kdyz to jen prejedes beznym juknutim, nic te v tom asi poradne neupouta .. nemastne, neslane, neostre, zmatek, nic co by upoutalo, zadne kompo... tak nejak chaoz .... ale kdyz se na to zadivas dyl, dokaze to dat atmo toho prostredi nebo jak kdyz vtahnout na to misto ... kazdy se na tyto veci ale diva jinak, a kazdy vidi neco jineho .. neni to klasicka vec s nakymi kompo pravidly atd... obcas du mirne mimo standart .. proste vybocuju ... cekala sem vic namitek a taky sem chtela vedet, jestli se tady kritika dokaze vysvetlit a rict, co je spatne, pac na jinych serverech, jak tak koukam, dokazou akorat oznamkovat nebo drsne srazit bez vysvetleni, jak tak pozoruju, kdyz jen tak jukam :))) diky za komenty :)
U příspěvku:vzdaleny klid ...
rikky (Občasný) - 4.1.2009 > a ja uz pomalu zacinala myslet, ze tady zadna porada kritika neexistuje, konecne sem to v nekom snad vyvolala :)))
U příspěvku:...
rikky (Občasný) - 3.1.2009 > diky za zastaveni :))
U příspěvku:...
rikky (Občasný) - 29.12.2008 > Severnik> jj, malej hokus pokus, zkousela neco jinyho, ale na chut sem tomu nak neprisla :-D dekuju :)))
U příspěvku:Horkými voskovkami
rikky (Občasný) - 28.12.2008 > takovehle ja muzu, jen bych oba leve rohy dotahla taky barvou :)
U příspěvku:...
rikky (Občasný) - 28.12.2008 > Aine> mno, asi to ce jeste trosku bile do toho :-D jj, reka tam :)
U příspěvku:...
rikky (Občasný) - 26.12.2008 > Lumiik> mozna sem je mohla dat najednou, ale .... :))))
U příspěvku:...
rikky (Občasný) - 26.12.2008 > Aine> jj, to je ... je krasny fotit deti, byvaj s nima krasny snimky :)))
U příspěvku:...
rikky (Občasný) - 23.12.2008 > Věza> ta me taky stve, ale to byl moment, co tam dolitla, tak jak sem to mela nastaveny, tak sem to stiskla ... :)
U příspěvku:...
rikky (Občasný) - 22.12.2008 > Aine> taky mi na tom v tomto provedeni svym zpusobem "chybi", ale do ted nevim co, nak na to nemuzu dojit ... proto sem to sem dala, abych se dozvedela nazory, treba radu ... diky :)
U příspěvku:zdi za lepsim ..
rikky (Občasný) - 22.12.2008 > Eliot Ash> mnoo .. jak to rict . neco jak harry poter, kdyz de na vlak, musi projit v kteremsi dile zdi nebo pilirem nebo co to je z cihel, aby se dostal ke svemu vlaku ... tady pani s ditetem miri taky ke zdi, kterou kdyz projde, mozna najde "lepsi svet" ... kdovi .. :) ..
dix za nakouknuti :)
 
1.strana poznámek
 
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter