Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 21.5.
Monika
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Gejsa
tom24 (Občasný) - 8.6.2008 > PECKA!!! (Myslim, ze to vystihuje vse..:-))
U příspěvku:Architektonicka kompozice
tom24 (Občasný) - 3.6.2008 > čtenář> Jj,mas pravdu. I tahle prace tam bude za tyden viset. Ale kazdopadne musim s tvym nazorem ostre nesouhlasit.
U příspěvku:Architektonicka kompozice
tom24 (Občasný) - 2.6.2008 > pořezaná_sluncem> Noooo..:-) Je to moje skolni prace. (obor architektura) A v te praci slo o vyjadreni urcitym zpusobem (viz komentar pod obrazkem) sesti zakladnich nastroju architektoniske tvorby (kompozice).Ale muze to samozrejme platit i pro jina umeni.Je to dost abstraktni a kazdej si pod tim muze predstavit neco jineho...(fasadu, urbanismus, zakladni hmotu domu atd.)
U příspěvku: Žonglérka
tom24 (Občasný) - 2.6.2008 > pecka!! hustej kubismus:-)
U příspěvku:Architektonicka kompozice
tom24 (Občasný) - 2.6.2008 > caesarborgia> :-))...taky jich pri tom vymejsleni padlo...:-))
U příspěvku:Skleničky
tom24 (Občasný) - 1.6.2008 > čtenář> Aha:-) Popravde...docela jsem premyslel nad tim, co by ty sklenicky mohli mit spolecnyho s cirkví atd...:-))
U příspěvku:Skleničky
tom24 (Občasný) - 1.6.2008 > čtenář> ??
U příspěvku:Ložnice
tom24 (Občasný) - 31.5.2008 > Karel M. a Skold> Tahle prace,je uz docela stara...defakto,jeden z mych prvnich pokusu v programu 3DS Max. Se spoustou veci co se tyka prelacanosti, celkove kompozice, barev a nejakeho designu...v tom musim souhlasit. Dneska uz bych to tak neudelal. Ale jsem rad za jakekoliv nazory, vcetne tveho.
U příspěvku:Skleničky
tom24 (Občasný) - 30.5.2008 > Dekuju vsem!! Jsem rad, ze se libi....:-)
U příspěvku:Ložnice
tom24 (Občasný) - 30.5.2008 > Karel M. a Skold> Nooo...kdyztak tem obrazcum se jinak rika pismo.Ale to jen tak na okraj....
U příspěvku:Skleničky
tom24 (Občasný) - 29.5.2008 > krispinaa> pure style...:-)
U příspěvku:Ložnice
tom24 (Občasný) - 29.5.2008 > Taky moje starsi prace...
U příspěvku:Skleničky
tom24 (Občasný) - 29.5.2008 > krispinaa> :-))
U příspěvku:Skleničky
tom24 (Občasný) - 29.5.2008 > Jedna z mojich starsich praci...
U příspěvku:From Hell
tom24 (Občasný) - 28.5.2008 > A taky musim podekovat ostatnim....Cenim si KAZDEHO nazoru!
U příspěvku:From Hell
tom24 (Občasný) - 28.5.2008 > Bajata> Diky moc za tvuj nazor!:-) Slo mi hlavne o vyjadreni urcite myslenky a ty jsi to pochopil naprosto spravne!Diky.
U příspěvku:From Hell
tom24 (Občasný) - 24.5.2008 > Leonardo> ...Tomas Velc.Az na to posledni pismenko se ti to nezda:-)
 
1.strana poznámek
 
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter