Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 1.7.
Jaroslava
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 2.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Horská dráha
Vodnička (Občasný) - 15.12.2008 > Jak inspirativní období máš....moc hezké.
U příspěvku:Nálada
Vodnička (Občasný) - 15.12.2008 > Vchechtává se vlhkým smíchem... láme chtění být....ha ,ha tak vidíš- kdo mne zaháněl od těchto nesmyslů?
U příspěvku:Kousky duše člověčí - temné
Vodnička (Občasný) - 26.11.2008 > Neuvěřitelné,naprosto zhmotněné mé dnešní noční putování bytem. Sedalo to na mne dost, poručila jsem si však zahnat to smutnění. Dokonale vyjádřeno-a tak zase jen hlavou kroutím...
U příspěvku:Nikam nepatřím
Vodnička (Občasný) - 24.11.2008 > Jsem obden první verš,již od malinka, takže ti rozumím. Ten druhý-již jsem tuhle víru opustila, snad pro tu dočasnost a prázdnotu následnou.
Jinak moc hezké!
U příspěvku:Vím, musí se
Vodnička (Občasný) - 24.11.2008 > Trochu veseleji, koně, trochu veseleji. Ale jinak se mi líbí.
U příspěvku:108
Vodnička (Občasný) - 21.11.2008 > Líbí se mi.
U příspěvku:Za sklem
Vodnička (Občasný) - 21.11.2008 > Ahoj "LAIKU" tady taky jeden, něco se mi moc líbí budu tě sem tam sledovat.
U příspěvku:Nech se hladit
Vodnička (Občasný) - 11.11.2008 > Srozumitelné, jen s tím vzájemným pochopením je to někdy "na štíru". Aní léta mlh nepomohou.
U příspěvku:Něžná
Vodnička (Občasný) - 11.11.2008 > Ach jo, ona má Michelle pravdu, všestranně dokonalá. A vnitřní pokora těm tvým schopnostem dodává právě kouzlo a sílu zasáhnout. Ty nechceš někým být- ty jsi.Díky
U příspěvku:Jenom slova..
Vodnička (Občasný) - 7.11.2008 > Smekám před tvým nápadem.
U příspěvku:Velehrad 4-5.VI/08
Vodnička (Občasný) - 5.11.2008 > Joj živote , není co dodat! Dostalo mě to.
U příspěvku:Noční můra
Vodnička (Občasný) - 29.10.2008 > Zkus nějakou fyzickou práci, složit uhlí, sekat dříví nebo tak něco hochu.!
U příspěvku:Nechci být motýl v entomologické sbírce
Vodnička (Občasný) - 16.10.2008 > Krásné! - Snění.
Entomolog -chlap se rád (především) kochá, to je jeho život. Druhý verš těžko pochopí a nebo jenom na malinkou chvíli, pak už honem zase poběží k té vitríně.
U příspěvku:Vesmír mezi prsty
Vodnička (Občasný) - 16.10.2008 > Zamilovaní tvoří "jedna báseň" co? Hezké!
U příspěvku:Čas odhodit masky
Vodnička (Občasný) - 8.10.2008 > sibyla> Blahopřeji ti, šťastná to, zřejmě mladá žena.Ale jó má to tak být, je velmi důležité kam a mezi koho tě to zavane, náhoda- či co to je? Hlavně aby ono - samo sebou nedostalo podobu pózy. To ti přeji- já starší.
U příspěvku:Čas odhodit masky
Vodnička (Občasný) - 29.9.2008 > Čím déle žiji, zjišťuji, že bez masky většinou narazím.Musím se pak vyrovnat s následky. Na chvilku sice pocítíš svobodu, úlevu ... ale kam pak a mezi koho jít.... zůstaneš sám?(se svojí svobodou)....musíš se stejně vrátit do reje. Jako sen a výzva - myšlenka opojná-fungovala-li by.
U příspěvku:Por la noche terciopelomente suena el saxófono
Vodnička (Občasný) - 22.9.2008 > Pohnulo, a hodně - tak přece jsem ženská snivá. Rozbit můj dnešní pocit marnosti a nevíry z chlapisek ... a tak... vůbec. Díky
U příspěvku:Stojím na hlavě
Vodnička (Občasný) - 15.9.2008 > Jsi tématicky opravdu nezmar, některé obraty velmi zajímavé. Ještě ji umět dobře zarecitovat, aby posluchač vše zachytil... spokojenost-hezká.
U příspěvku:(Bez)nadějná
Vodnička (Občasný) - 12.9.2008 > Nádherné.....hadrové panenky , sběratelky dočasných bezpečností....díky za ně.
U příspěvku:Zákon zachování
Vodnička (Občasný) - 25.8.2008 > Sbližování, nádherná věc. Pěkně jsi to vyjádřil.Pamatuj, že odvážnému štěstí přeje. A kdo hledá -najde, a ty asi už ano.
U příspěvku:..Přiletí motýl..
Vodnička (Občasný) - 22.8.2008 > Mé srdce plesá, když jsou lidé k sobě takoví.
U příspěvku: TY..? lásko
Vodnička (Občasný) - 22.8.2008 > Moc pěkně vyjádřeno, šikovné stvoření zdá se.LÍBÍ!
U příspěvku:votravná
Vodnička (Občasný) - 22.8.2008 > To je paráda!
U příspěvku:Alternativní realita
Vodnička (Občasný) - 22.8.2008 > Já osobně takovým to stavům rozumím, ale poslední dobou zjišťuji, že je v takovém to případě je fakt dobré naordinovat složení metráku uhlí či běžet maraton -sebedestrukce zmizí a vánek ...ten bude moc příjemný.
U příspěvku:Co vlastně chci slyšet ?
Vodnička (Občasný) - 22.8.2008 > Znám tu nervozitu z takového mlčení a z obav jestli ta druhá strana to bere jako ono "mlčení lásky".Pěkné,ze života.
U příspěvku:Žebřík co nikde nekončí
Vodnička (Občasný) - 18.8.2008 > Krásně vyjádřeno....jen bych se opakovala.
U příspěvku:Svoboda na koňském hřbetě
Vodnička (Občasný) - 18.8.2008 > Pěkné, musí to být nádhera, koně se mi líbí moc, jen mám z nich trochu respekt.
U příspěvku:Uspokojení
Vodnička (Občasný) - 18.8.2008 > mjach> Přesné. Je to jak říkáš ztracená vůle, trpělivost...snad je to tím, že ze všech stran se valí fůra informací, která nás vytrhává z vytyčené cesty...jsme roztěkaní. Nebo je to lenost, důsledek toho , že nám od mala vše naservírovali pod nos a nemuseli jsme ,třeba i o běžné věci-cíle, bojovat?
U příspěvku:Závistivě hltám
Vodnička (Občasný) - 28.7.2008 > Hm!
U příspěvku:Bolestné vzpomínky
Vodnička (Občasný) - 28.7.2008 > Mám sklony k melancholii, takže beru bezezbytku! Mbonita má pravdu, leč i když to víš, často to tam samovolně naskakuje. Šťastní ti co veselí a radostní jsou a toto smutnění neznají.
U příspěvku:Hřbitov
Vodnička (Občasný) - 28.7.2008 > Jsem již pozůstalá, a na hřbitov vždy vstupuji jako stroj, je to lidské říkám si...a slzy nechávám za branou, s tíhou v hrudi. Hodně zapůsobilo.
  <<< předchozí 
2.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter