Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 30.4.
Blahoslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

Vybraný autor
Kerkira
(žena)
Občasný
Na Totemu: 8327x
Napsat zprávu

Veselá i vážná, seriózní i praštěná, výřečná i tiše naslouchající... prostě blíženec, který má rád život!

 Příspěvky autora 
 Kolekce autora 
 Poznámky autora 
 Autor doporučuje 
 Autor si uložil 
 Ostatní doporučují 
 Ostatní si uložili 
 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Buk lesní ( Fagus sylvatica)
Kerkira (Občasný) - 10.1.2007 > mně se to moc líbí
U příspěvku:velká cena kolína
Kerkira (Občasný) - 27.8.2006 > Taky by mi víc vyhovovala stejná velikost fotek, jinak fajn.
U příspěvku:Klamou i šálí
Kerkira (Občasný) - 25.8.2006 > touchmood> :o) autorka děkuje za vynaloženou námahu i za hodnocení a doufá, že jsi při peripetiích spojených se zalogováním nepřišel k úhoně, jakékoli :o))
U příspěvku:Klamou i šálí
Kerkira (Občasný) - 25.8.2006 > čtenář> Děkuji moc :o) Máš pravdu, toto vážně nebylo psáno k sobotním ještě teplým rohlíkům z pekárny, čerstvému máslu a šálku vonící kávy.
U příspěvku:Klamou i šálí
Kerkira (Občasný) - 25.8.2006 > Opíječ tchýní> Díky moc za názor i za body a hlásím - každý jsme jiný... já, Ty, ona i on... někdo informace násobené dvěma to samé vyjadřujícími slovesy chápe a někdo záměrně informace násobí, protože je chce zdůraznit. Někdo píše, jiný hodnotí, a přesto není potřeba snižovat úroveň myšlení toho druhého ;o)
U příspěvku:Tudy jsi (ne)šel
Kerkira (Občasný) - 25.8.2006 > touchmood> Děkuju moc :o) A radím - při melancholické náladě hnát myšlenky protichůdným směrem, vzpomínat na to hezké, co nás potkalo ;o) A ne každý déšť musí být smutný, taková procházka v dešti anebo krátce po dešti, mhmmmmm :o)
U příspěvku:Tak házej
Kerkira (Občasný) - 23.8.2006 > OK, děkuji.. tady už to nezměním, ale zkusím si z originálu takovou "vyrobit" jen tak, pro sebe, abych viděla, jak to myslíš.
U příspěvku:S bohem i sbohem
Kerkira (Občasný) - 23.8.2006 > kidal> Bylo to hlavně napsané pro jednoho přítele, kterému... asi to tam bude poznat.

Ve(j)de se dobře ;o)
U příspěvku:Caj
Kerkira (Občasný) - 20.8.2006 > moc hezké
U příspěvku:Lehce těžká
Kerkira (Občasný) - 20.8.2006 > Naty> Díky moc a přeju Ti hezký den/noc ;o)
U příspěvku:Na vsi
Kerkira (Občasný) - 17.8.2006 > děkuji za názor všem.. mně to něco řeklo, ale Vaše názory beru.
U příspěvku:Samota
Kerkira (Občasný) - 17.8.2006 > Santiago> děkuji za názor
U příspěvku:Samota
Kerkira (Občasný) - 17.8.2006 > dawe.zb> děkuji :o)
U příspěvku:Lehce těžká
Kerkira (Občasný) - 14.8.2006 > Fantagiro> Smysl to má asi jen pro mě. Ale jinak - řekněme - co tě nezabije, to tě posílí.
U příspěvku:Samota
Kerkira (Občasný) - 14.8.2006 > Estel> na jihu Čech :o)
U příspěvku:Samota
Kerkira (Občasný) - 14.8.2006 > TheThing> Týjo, to je jednička za teď a jednička pro příště nebo ses spletl? :o)
U příspěvku:Tudy jsi (ne)šel
Kerkira (Občasný) - 14.8.2006 > kidal> děkuji a zdravím ;o)
U příspěvku:Lehce těžká
Kerkira (Občasný) - 13.8.2006 > Claw> ;o) díky moc
U příspěvku:Nedělka
Kerkira (Občasný) - 20.7.2006 > Moc fajn fotka.... snad loďka víc ke kraji, ale stejně fajn ;o)
U příspěvku:odr.hovačka
Kerkira (Občasný) - 12.7.2006 >

viz jinde a těším sééé, co stvoříš  

U příspěvku:očistec??
Kerkira (Občasný) - 4.7.2006 > tahle se mi docela líbí, ale máš tady někde aji lepší ;o)
U příspěvku:královna a její poddaný
Kerkira (Občasný) - 30.5.2006 > jo, tak tahle ano :o) zejména poslední sloka ;o)
U příspěvku:potřeby mé "pýchy"
Kerkira (Občasný) - 30.5.2006 > jj, lépší :o)
U příspěvku:žalmy nadrženého "intelektuála"
Kerkira (Občasný) - 30.5.2006 > kidal> tahle ne-e, sorry nelíbí... nicméně, podívám se na další ;o)
U příspěvku:..mrcha fakt je to mrcha...
Kerkira (Občasný) - 30.5.2006 > kidal> ještěže jsem chlap, hihihihi. Dobrá, breptám no :o)
U příspěvku:..mrcha fakt je to mrcha...
Kerkira (Občasný) - 17.5.2006 > kidal> a ráno si říkáš Bože, já toho musel zas vypít! :o))
U příspěvku:..bilance mého štěstí..
Kerkira (Občasný) - 9.5.2006 > aneb Napsal sám život ;o)
U příspěvku:..mrcha fakt je to mrcha...
Kerkira (Občasný) - 9.5.2006 > jůůů.. Ty snad máš něco proti provokatérkám? ;o)
U příspěvku:Přání k narozeninám
Kerkira (Občasný) - 5.4.2006 > Nepodařilo se vložit?
U příspěvku:příjemná návštěva
Kerkira (Občasný) - 8.3.2006 > Tahle je povedená, líbí. Ne ten děj v ní, ale to jak je napsaná ;o)
U příspěvku:(Ne)zkrocená
Kerkira (Občasný) - 23.1.2006 > kidal> Díky moc. Tak možná p-příště :o)
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter