Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 14.5.
Bonifác
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Poušť ukradla mi kus srdce
kulamyl (Občasný) - 22.5.2008 > ariel> Dobře, vezmu to teda za autorku. Ta podstata bytí je tam jako pěst na voko... Fakt nevím, co se ti na ní líbí.
U příspěvku:Ze životů
kulamyl (Občasný) - 22.5.2008 > šedé> No, kdybychom chtěli být hodně, ale opravdu hodně polopatičtí, tak asi ano. Jinak je to ale s formou a obsahem dost problém, největší asi právě u poezie, u té moderní je naprosto nemožné formu a obsah oddělit (u té tvojí by to ale možná šlo:-) Ale mám docela dobrý příklad: Budovatelská poesie pravděpodobně dojímá svým obsahem, protože ten je všem "budovatelům" stejný. Proto tehdy došlo k problému s hodnocením poezie. Ano budovatelská poezie je kýč.
U příspěvku:V lese
kulamyl (Občasný) - 21.5.2008 > To je tak blbý, až je to dobrý.
U příspěvku:věnováno Františkovi...
kulamyl (Občasný) - 21.5.2008 > ... no a?
U příspěvku:Ze životů
kulamyl (Občasný) - 21.5.2008 > Nebudu to hodnotit, ale všimni si reakcí, prakticky každý si našel jednu, dvě, tři, které pochválil, žádná z nich v hodnocení výrazně nevyčuhuje ani na žádnou není zapomenuto. Každý si našel tu svoji. To je poměrně nezvyklé. Z nějakého důvodu jsem si přitom vzpomněl na definici kýče podle profesora Vlastimila Zuzky, který přednáší estetiku na filosofické fakultě: "Dílo je kýčem tehdy, pokud nedojímá samo sebou, ale tím, co zobrazuje." Myslím, že to stojí za zamyšlení.
U příspěvku:Autofelace
kulamyl (Občasný) - 27.4.2008 > Jaktože z Baudelaira se mi nezvedá kufr, ale z tohohle jo?
U příspěvku:jaro III
kulamyl (Občasný) - 20.4.2008 > MiKa> A jo, ty vole, jdu se zakopat...
U příspěvku:...
kulamyl (Občasný) - 20.4.2008 > Ta je nová, že? Cejtim tam trochu toho Hrušku, nicht war?
...a pořád přestávám kouřit.
U příspěvku:Navzdory
kulamyl (Občasný) - 20.4.2008 > anjelik> Nechápu ale tedy, co vlastně svou výzvou míníš? "...kdo TO vidí jinak..." Co je TO?
U příspěvku:jaro III
kulamyl (Občasný) - 20.4.2008 > čtenář> No... já si právě přečetl top deset a domnívám se naopak, milý totemisté, že je jaro vám vůbec nesvědčí...
U příspěvku:Žádný příběh
kulamyl (Občasný) - 19.4.2008 > Slovní onanie. Taky to někdy dělám. Ale nikomu to neukazuju.
U příspěvku:na dlani nebe
kulamyl (Občasný) - 19.4.2008 > Vyzařuje z toho silný autentický pocit, ale ten je v dlouhé básni rozmělněný. Nešlo by to nacpat do pěti řádek?
U příspěvku:Navzdory
kulamyl (Občasný) - 19.4.2008 > "je to o mně... kdo to vidí jinak, ať napíše svou vlastní verzi..." Jakože ať napíše tvoji báseň jinak? Není to absurdní?
U příspěvku:El pan,tinto e amor
kulamyl (Občasný) - 19.4.2008 > To je překlad nějaké staré španělské básně? Španělsky neumím, ale v češtině mi to zní dost banálně. A nesouhlasím s vřes, ty rýmy tomu možná dávají oháňku navíc, ta ale rozhodně není slušivá.
U příspěvku:Dumavá
kulamyl (Občasný) - 19.4.2008 > Dumavá? Já teda fakt nemám o čem dumat, duše-zahrada, to je přece takové klišé...
U příspěvku:jaro III
kulamyl (Občasný) - 19.4.2008 > Pardon, mlčení v tvém vlčení mě pohoršuje
U příspěvku:sluneční hádanka
kulamyl (Občasný) - 19.4.2008 > Jo, dobrý, líbí se mi ten lapidární styl, který zajímavě kontrastuje se zvláštní fantaskností, je to opravdu
v jazyce zakletý

dvojjediný vesmír.

A nejlepčí je, že mi to nic a nikoho nepřipomíná, fakt originální.
U příspěvku:R.
kulamyl (Občasný) - 19.4.2008 > No já teda nevím, co se vám na tom všem tak líbí, mně to přijde docela fádní. Oceňuju alespoň, že si to na nic nehraje, ale žádní velká poezie to nebude.
U příspěvku:etapy
kulamyl (Občasný) - 26.2.2008 > No já nevím, mně se to zdá na poezii nějak málo, to holanovské použití předložky navzdory to nenapraví, naopak.
U příspěvku:Krysa
kulamyl (Občasný) - 26.2.2008 > Hu! Po pravdě už jsem dlouho neviděl takovou slátaninu. Je to jak když pejsek s kočičkou vařili dort. V první větě máš slovesa v trpném tvaru (hnán, nakopnut), které evokují takzvaný vysoký styl a vzápětí rýmuješ válet-kálet. Lahůdky sladké, bože, čekal bych jahůdky a ono najednou tělo tvé mrtvé. Brrr. A jdeš teda městem nebo trávou a lesem? A botou těžkou ses nakopnul ty sám? Nebo tvoje milenka? Nebo nějakej nácek, kterej šel zrovna kolem? A ta poslední sloka, tu raděj ani nebudu komentovat, je už na hranici trestného činu.
Promiň, ale z tebe básník nikdy nebude. A radši už to nikdy nezkoušej, citlivější povaze bys mohl ublížit.
U příspěvku:(konzerva)
kulamyl (Občasný) - 26.2.2008 > mně se to taky líbí
U příspěvku:Chlap valí sud
kulamyl (Občasný) - 12.2.2008 > Jo máš pravdu, ty tečky jsou tam nový, jsem rád, že vím, že někoho serou, takový tři malý mrchy...
U příspěvku:Tak ještě jednou
kulamyl (Občasný) - 11.2.2008 > Jak nádherně prosté! Líbí se mi ta mnohoznačnost a přitom prostota, člověk si do toho může vkládat vlastní významy jako do těch panenek, aniž by něco zkazil. Což je v podstatě definice žánru: Tato báseň je alegorie.
U příspěvku:Vyznání
kulamyl (Občasný) - 11.2.2008 > V básních a na Totemu i hovna mohou mrkat.
U příspěvku:Chlap valí sud
kulamyl (Občasný) - 11.2.2008 > annatar> HALUZE
Ta báseň zůstala úplně stejná, změnil se akorát název tý vesnice.
U příspěvku:Vyznání
kulamyl (Občasný) - 11.2.2008 > annatar> Tvé hovno...
...jako by na mě mrklo!
U příspěvku:Chlap valí sud
kulamyl (Občasný) - 9.2.2008 > wandalka> Sakryš, tuhle poznámku jsem nějak přehlédl:
Ne nejsem! Jsi už druhý člověk, co mě podezřívá, že tady píšu za dvě osoby. Tohle je šílený. Co vás to vůbec napadá? To si tady běžně lidi takhla hrajou,že jste tak podezřívaví?
Tohle prostředí je šílený, ten způsob komunikace, urážky, výsměch, arogance, podezřívání... (hlavně si tenhle výčet neber osobně)
Musím si od toho dát nějakej čas pauzu.
A jmenuju se Kuba.

U příspěvku:Vyznání
kulamyl (Občasný) - 8.2.2008 > zase zkrvák> Tuhle jsem ale fakt vážně nemyslel... :-)
U příspěvku:Chlap valí sud
kulamyl (Občasný) - 7.2.2008 > zase zkrvák> ok
Já vím, že to není úplně obvyklý způsob psaní, že je to do značný míry vykonstruovaný. Nicméně tenhle text už je staršího data a je jedním z mála, za kterým si pořád stojím, a mám na něj i pozitivní ohlasy.
Chápu přitom, že každý to nemusí brát. Ale zkusme to ještě takhle: Co kdybych tomu neříkal báseň, ale veršovaná černá groteska? Přiznal bys pak tomu určitou estetickou hodnotu?
PS:Až teď jsem si pořádně přečet toho Iva Šmoldase. Je to ten týpek, co občas vystupuje v zábavných televizních pořadech, že jo? Nevěděl jsem, že píše i poezii. Je to přesně ten styl, co se mi líbí. A když už jsme se dostali z té agresivní polemiky, přiznávám, že i tvoje texty se mi líbí, tady na Totemu je to rozhodně nadprůměr.
U příspěvku:Stařenka
kulamyl (Občasný) - 7.2.2008 > ing. Editor> V podstatě souhlasím, myslím, že jsme došli k určitému konsenzu, což by mělo být cílem všech debat, i za cenu vyvrácení vlastních domněnek. Ne dokázat soupeři, že já jsme kápo a on je lůzr.
Takže ok.
U příspěvku:tak podruhé....alergické blues
kulamyl (Občasný) - 7.2.2008 > wandalka> A co když z těch pěti bude zrovna nejlepší ta třetí a já ji propásnu? Ale na tomhle už se asi neshodnem, to je prokletí internetových serverů.
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter