Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 17.5.
Aneta
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

Vybraný autor
Rawen
(muž)
Občasný
Na Totemu: 44819x
Napsat zprávu
Autorův WEB

motta: 1. Together we stand, divided we fall. 2. Největším pokladem je hledání a nacházení čistoty. 3. Šťastný je ten, kdo miluje bez pocitu vlastnění.

 Příspěvky autora 
 Kolekce autora 
 Poznámky autora 
 Autor doporučuje 
 Autor si uložil 
 Ostatní doporučují 
 Ostatní si uložili 
 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 3.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku: NADIVOKO
Rawen (Občasný) - 14.3.2007 > ,)
U příspěvku:O významech
Rawen (Občasný) - 14.3.2007 > .....
U příspěvku:Blbárna 3 v barevném provedeníí
Rawen (Občasný) - 14.3.2007 > hezky a ještě za švédskou bednou .)
U příspěvku:Basa ze dvou třetin plná soli
Rawen (Občasný) - 14.3.2007 > .
U příspěvku:třepu se jak drážní pes
Rawen (Občasný) - 14.3.2007 > není špatná
U příspěvku:náš dům a dítě v jeho základech
Rawen (Občasný) - 6.3.2007 > Argedil> královská nemocnice .))) nene ale teď mě to taky napadlo .)
U příspěvku:Škola hrou
Rawen (Občasný) - 12.2.2007 > no hrozné
U příspěvku:Ona vypráví
Rawen (Občasný) - 12.2.2007 > co s tím jiného?
U příspěvku:Jihlavský chodec II
Rawen (Občasný) - 12.2.2007 > líbí se mi atmosféra toho... tohohle
U příspěvku:Zimní interview
Rawen (Občasný) - 12.2.2007 > taková veršovánka jak ze Špalíčku
U příspěvku:Spláchnutý den
Rawen (Občasný) - 12.2.2007 > nevím, banální? nic zajímavého pro mne
U příspěvku:počítačová grafika
Rawen (Občasný) - 12.2.2007 > udělej z toho 5minutový vtipný klip a budeme se bavit .)
U příspěvku:Muž mejch snů...
Rawen (Občasný) - 27.1.2007 > já v tom opravdu vidím JENOM Pottera, škoda .)
U příspěvku:život na kolejích (shrnuto)
Rawen (Občasný) - 26.1.2007 > kink> "bravá" je krásný novotvar - takový mix mezi "hravá" a názvem časopisu "bravo"... asi s tím zajdu na patentový úřad .)
U příspěvku:život na kolejích (shrnuto)
Rawen (Občasný) - 25.1.2007 > tučňákův kámoš> to je dobré, to neznám :*)
U příspěvku:život na kolejích (shrnuto)
Rawen (Občasný) - 25.1.2007 > tučňákův kámoš> já to taky moc nemusím, ale to "pívo" mám spojené právě s kolejema .) a docela se tam hodilo ...
U příspěvku:život na kolejích (shrnuto)
Rawen (Občasný) - 25.1.2007 > holger> díky za upozornění, má tam být perlík, opravím to
U příspěvku:jenom úchyláci volají z telefonních budek
Rawen (Občasný) - 20.1.2007 > Ondrej Kern> díky za rozpitvání ,) přijde mi přínosné něco podobného napsat právě kvůli tomu CO se mi zdálo, ty chybky na které jsi poukázal - je jasné že to je jen takový zkratkovitý souhrn snu, psal jsem to co nejrychleji (často sny během dne zapomínám)
U příspěvku:omg
Rawen (Občasný) - 4.1.2007 > je tam úplně všechno!
U příspěvku:Letošní Silvestr...
Rawen (Občasný) - 1.1.2007 > letošní silvestr byl na hovno a ne nasladko
U příspěvku:Žízním ... by tam psali
Rawen (Občasný) - 30.12.2006 > jedna z nejlepších věcí tady
U příspěvku:počmáraná
Rawen (Občasný) - 21.12.2006 > tak to je drsné
U příspěvku:Zástava...
Rawen (Občasný) - 21.12.2006 > super
U příspěvku:brůna a bína jsou premiérem
Rawen (Občasný) - 19.12.2006 > nikomu nebylo a není zcela jasné, co je tímto příspěvkem zamýšleno... zřejmě nějaká zvrhlá politická satira - ale nezdá se ti že naše politická scéna ani satiru nepotřebuje?
U příspěvku:z gest
Rawen (Občasný) - 11.12.2006 > miroslawek> pokud je to jediná chyba v celé sbírce tak je to super .)
U příspěvku:...
Rawen (Občasný) - 9.12.2006 > ty kozy jsou nějaký přišitý nebo co?
U příspěvku:Google 2
Rawen (Občasný) - 9.12.2006 > a co na to pan Google:
----------------------


sedm nejpalčivějších otázek
na téma láska

O lásce se často mluví, mnoho lidí po ní touží, ale většinou nedokážeme říci, co vlastně láska je.


1. Co je láska?

Už stovky let se ji básníci a myslitelé, spisovatelé a zpěváci pokoušejí vyjádřit ve svých básních, knihách a písních, nejrůznější náboženství k ní vyzývají.

Lidé se pokoušejí lásku rozpitvat na její jednotlivé prvky:
Láska je soubor chemických reakcí v těle, konstatují biochemici.
Láska je romantická smyšlenka, tvrdí historici.
Láska je nezbytná proto, aby páry spolu zůstaly a vychovaly děti, prohlašují evoluční vědci.
Láska je souhrnný pojem pro nespočet lidských citových vazeb, vysvětluje slovník.
Láska je to největší v životě, říkají všichni zamilovaní a milující.

V době dospívání poznáváme lásku, která je poněkud jiná než bezpodmínečná láska, kterou většina rodičů miluje své děti. Rodičovská láska – v ideálním případě – obklopuje děti a chrání je bez výhrad. Láska, kterou zakoušíme v době dospívání, začíná většinou zamilovaností, tedy jistým stavem poblouznění, které je člověku vlastní. Jsme-li zamilovaní, nemáme na celém světě oči pro nikoho jiného než pro toho, koho milujeme. K této lásce patří i sexualita. I láska těch mladých lidí, kteří spolu ještě sexuálně nežijí, je láskou sexuální.

Neustále hledáme ideální lásku. Ale láska, která odpovídá našim představám o ideální lásce, se většinou značně podobá bezpodmínečné lásce rodičů, kterou jsme poznali nebo po které jsme jako děti toužili. Rodiče přijímají své dítě takové, jaké je. A v tom je právě ukryt zdroj všech budoucích zklamání a soužení, ale i nových možností a nových začátků.

Toužíš a potřebuješ být milován takový, jaký jsi. Jenže současně se snažíš zakrýt to, jaký skutečně jsi. Sám ses nepřijal takový, jaký jsi. Díváš se na sebe velice kriticky, zavrhuješ mnoho svých vlastností. Na jedné straně se snažíš vypadat co nejlépe a raduješ se ze své lásky, na druhé straně máš neustálé obavy: Co si počnu, když mi ublíží, když mě opustí, když na mě zapomene? Láska za sebou neustále vleče strach ze ztráty. Kdo má lásku, může najednou mnohé ztratit – svého partnera i sám sebe.

Láska je však úžasná. Být obdarován láskou nejen kvůli svému vzhledu, být uznáván takový, jaký jsem, být považován za žádoucího, aniž bych musel naplnit náročná očekávání, být milován jen proto, že jsem hoden lásky, to je to, co skutečně hledáš.

Té opravdové lásce se člověk musí nejprve učit. Je neustálým prolínáním blízkosti a oddálení. Její základ je v tom, že přijímáš svého partnera a vážíš si jeho života, že se odvážíš odevzdat se mu, aniž bys ztratil svou osobnost. Taková láska nepadá z nebe. Někdy se ale přece stane skutečností.

Důležitým předpokladem však je přijmout sám sebe, radovat se ze svých schopností. Mít se rád i v případě, že zrovna nevypadáš dokonale, a také tehdy, když na tom nejsi právě příliš dobře. V takových chvílích nemáš o sobě valné mínění. Pak si sám začneš myslet: “Když to se mnou půjde takhle dál, pak mě ani druzí nemůžou mít rádi!” Vážit si sám sebe je však nevyhnutelným předpokladem k tomu, aby člověk skutečně dokázal milovat druhé lidi, a nemá to nic společného se sobectvím. Kdo je sobecký, stojí sám sobě i druhým v cestě za láskou. Kdo se však má skutečně rád, nebude u ostatních hledat to, čeho sám není schopen, a dokáže lidi přijmout takové, jací jsou.


Ukázky z knihy - Co by měli kluci vědět o lásce
autor: Schneiderová
144 stran, brožovaná
Cena: 169,- Kč
knihu si také můžete objednat:
Nakladatelství Portál, nebo přečíst další ukázky


------------------------------------------------
já myslím že je to vyčerpávající
U příspěvku:z gest
Rawen (Občasný) - 7.12.2006 > afro> nz .)
U příspěvku:v éteru
Rawen (Občasný) - 5.12.2006 > Anorexie> beztak je to nějaká zkratka .) v narkóze jsem myslím viděl labutě - nebo jsem to viděl v televizi???
U příspěvku:v éteru
Rawen (Občasný) - 5.12.2006 > Anorexie> nejsem čichačem ani zbla
U příspěvku:v éteru
Rawen (Občasný) - 28.11.2006 > Jemine> rozumím .)
  <<< předchozí 
3.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter