Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

Vybraný autor
Krysa
(žena)

Na Totemu: 0x
Napsat zprávu

Vzkaz ostatním:
Jen se tak potloukám kanály mezi láskou a destrukcí, životem a smrtí.
Jsem černá krysa, co se protlouká kanály od lásky k destrukci a co se bojí vykouknout, aby jí náhodou Slunce nespálilo čumák.

 Příspěvky autora 
 Kolekce autora 
 Poznámky autora 
 Autor doporučuje 
 Autor si uložil 
 Ostatní doporučují 
 Ostatní si uložili 
 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Zhasněte lampióny,lampióny já chci vidět tmu...
Krysa () - 11.10.2001 > Ta druhá sloka je o něco více údernější než ta první, ta se mi tolik nelíbí. Ale ta druhá je eňo ňuňo. Jé, jak já jsem měla ráda lampiónový průvody 7. listopadu k výročí VŘSR. Ale ty lampiónový průvody byly prostě boží. Já chci zase nějakej lampiónovej průvod ... a včelku Máju taky. "Učení páni zkušení, já rád bych Vám teď podotknul, nikdo z Vás nemá tušení, že v dálce stojí malý úl..." Končim.:))
U příspěvku:POLÉTO
Krysa () - 11.10.2001 > Hezká destrukce. Moc, moc pěkné...a jak to hezky odsejpá.
U příspěvku:Schodiště
Krysa () - 20.9.2001 > K tomu neni co dodavat, jen tise hodnotit.
U příspěvku:Pro rybičku z nedokončeného dopisu
Krysa () - 20.9.2001 > Souhlasim s angilkem. Nekdy premyslim nad tim, proc si pamatujeme pouze to, co tak strasne boli.
K forme: hezke verse i rytmus, akorat v te posledni sloce mi to trosku skobrta. Ten vers dopredu - nebudu je strasne tvrdy.
U příspěvku:Právě teď....
Krysa () - 20.9.2001 > Hrozne to boli, kazde slovo!!! Taky jsem takhle psala a neni to tak davno. Samota a zivot bez lasky byly moji nejcastejsi inspiraci. A ted? Uz jsem si tu potvurku nasla. A Buh vi, ze jsem hledala dlouho a co jsem si musela prozit.
U příspěvku:Vzpominky od bobri hraze
Krysa () - 20.9.2001 > Mne se to libi, je to mila vzpominka.
U příspěvku:Jak chceš.
Krysa () - 20.9.2001 > Ale zase se tam objevuje slovo krysa a to je prijemne. Nicmene, libi se mi to, i kdyz jsem cetla od tebe i lepsi.
U příspěvku:Láska ze 14. září L.P.2001
Krysa () - 17.9.2001 > Tak to je husty. Je to jak blesk z cisteho nebe. Moc me to zasahlo...a do toho ta Praha.
U příspěvku:Jen tak
Krysa () - 17.9.2001 > Clovek by nikdy nemel ztracet nadeji, protoze jednoho dne se urcite toho vytouzeneho clovicka docka. Jen ta doba cekani trochu boli, ale sklizet pak plody ovoce je tak sladke. Ale spolehat se pouze na nadeji take nestaci, clovek by mel umet jednat sam.
Jinak hezke, kratke a vystizne.
U příspěvku:Kožkařovo dilema
Krysa () - 17.9.2001 > Ja myslim, ze je to dost povedene. Ma to i pekny rytmus.
U příspěvku:Klid noci
Krysa () - 12.9.2001 > To jsem ráda, že ses zase jednou ozval Kerame. Už dlouho jsem neviděla žádné tvoje dílko. Že by jsi ztratil múzy?
Jinak se moc nesměj, protože jsi ještě neviděl ten stan, co máme. Víc než jeden a půl člověka se do něj nevejde. A co tvoje lásky?
U příspěvku:Cena za lásku...za lásku cena?
Krysa () - 12.9.2001 > Proč ne?! Makléřské spekulace ohledně citů, vždyť láska je vlastně jeden velký obchod.:)))
U příspěvku:Dýmka
Krysa () - 11.9.2001 > Moc Vám děkuji. A to jsem měla pocit, že tahle báseň se mi zas až tak nepovedla. Ale kdo by si rád nedal dýmku s vanilkovým tabákem, že?!
U příspěvku:List papíru
Krysa () - 11.9.2001 > No, je pravda, že to slovo "psát" se mi tam opakuje záměrně v každé sloce. Teď, s odstupem času, zjišťuji, že je to skutečně poněkud tvrdé slovo, ale což?! I tak Vám děkuji za Vaše hodnocení a poznámky. Díky.
U příspěvku:Zloději lidských duší
Krysa () - 6.9.2001 > Jo, proč ne?! :O
U příspěvku:Mrtvá byla mnohem dříve, než jsi ji zabil...
Krysa () - 6.9.2001 > Taky se mi ten nápad moc líbí, proto hodnotím tím roztlemeným ksichtíkem na začátku.
U příspěvku:Píseň kočovníků
Krysa () - 6.9.2001 > Je to moc milé, trošku smutné, ale příjemné.
Ten verš dají - nehledají je decentně lacinější, ale jinak moc hezky napsáno.
U příspěvku:Paní učitelka ruštiny
Krysa () - 6.9.2001 > Z pozice učitele hodnotím jako naprosto geniální :)
U příspěvku:List papíru
Krysa () - 6.9.2001 > Zapomněla jsem zaškrtnout, že samozřejmě mám zájem o Vaši hlubší kritiku mého malého dílka.
U příspěvku:O lásce
Krysa () - 9.8.2001 > Líbí se mi to. Přesně to vystihuje myšlenku a bohužel i realitu o lásce. Ale je důležité se s tím poprat.

Do slunce je absolutně v pořádku. Kdo by se díval na slunce, každý se přece dívá do slunce. :)
U příspěvku:Naivita
Krysa () - 9.8.2001 > Ten rychlý spád je až neuvěřitelný. Moc hezky napsaný ... a ta měkoučká slovenčina ... hm.
U příspěvku:Samota
Krysa () - 9.8.2001 > Ale nevrátí se jen tak sama od sebe, musíš jí trochu pomoct.

To oddělování vět bije až moc do očí a někde ani hlasová pauza nesedí do rytmu. Souhlasím s Martinou ty poslední dva řádky, obzvlášť ten předposlední, tam neseděj. Ale do té chvíle moc pěkné dílko...takže šetři čárky, protože kdo šetří, má za tři.
U příspěvku:Tys odešel
Krysa () - 29.6.2001 > Dnešní příspěvky na Totemu jsou dost tragický, a tak se prodírám časopisem stále více do minulosti. Tohle mě ovšem oslovilo. Je to krásné, ten smutek a beznaděj je cítit z každého slova. Je mi líto, že zrovna takové zážitky nás musí inspirovat k napsání tak krásných básní. Hodnotím 1, i když smějící se ksichtík není zas až tak vhodný.
U příspěvku:Adieu
Krysa () - 29.6.2001 > Tak tohle se ti povedlo. Má to spád. Rýmy jsou také vyvedené, až na ten poslední "sama - rána" no, nevim, nevim. Ale proč kazit hodnocení kvůli jednomu drobnému nedostatku. Jinak se mi to moc líbilo.
U příspěvku:Cesta
Krysa () - 29.6.2001 > Moc hezké. Dneska nemám nějak náladu hodnotit. Nevím, jestli je to těmi příspěvky zde, nebo těmi dvěma pivy, co jsem už stihla vypít. Ale tohle se mi moc líbilo. Hezky se to čte a má to milý rytmus. Takže 1.
U příspěvku:Tys odešla
Krysa () - 28.6.2001 > To je moc smutné a moc pravdivé.
A moooc hezky napsané.
U příspěvku:O Strachu
Krysa () - 28.6.2001 > Je to tak piš dál. Už teď bych řekla, že je to čím dál tím lepší. Ten poslední verš, nemělo by tam být spíš "vestavěný"? Jako by tam takhle chyběla jedna slabika, když předpokládám za "Ano" mezeru (hlasovou pauzu). Jinak se usmívám. :)))
U příspěvku:Memento mori
Krysa () - 28.6.2001 > Jo, a toho by se právě člověk moh bát. Nedá se o té básni říci, že je optimistická, ale s klidem o ní řeknu, že je vcelku hezky napsaná.
U příspěvku:Smrtelne hrichy
Krysa () - 27.6.2001 > Ten obraz je naprosto démonický a to velké množství symbolů mi hraje do noty.
Jinak tu mescalu jsem pila. Není to nic moc, tequila (když jsem jí ještě pila) je o mnoho lepší. Červa jsem překousla vejpůl a snědla, ale žádný takovýhle super vidiny mě nepotkaly. Na té lahvičce mescaly bylo napsáno 100% agáve.
Věcná: Kaktus se nazývá Peyotl a získává se z něho droga Mescalin (halucinogen) a ne obráceně. Peyotl není droga, ale pouze druh kaktusu, který domorodí indiáni považovali za své božství.
Nicméně supr dílko.
U příspěvku:Rovnováha
Krysa () - 27.6.2001 > "Mor zoufalství" nebo "zoufalství moru", vždzť je to vcelku jedno. Hlavní je, že to konečně vypadá jako nadějná básnička. Žádnej učenej z nebo nespadl.A to hlavní, co jsi chtěl tou básní říci, jsi řekl.
U příspěvku:Bez tebe
Krysa () - 27.6.2001 > Napsáno s citem. Často přemýšlím, jestli se dva lidi mohou milovat celý život. Jedna moje kamarádka říkala, že ta zamilovanost po dvou letech přejde, že po dotyku už necítí takové to chvění. Nechtěla bych, aby to tak bylo.
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter