Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 28.5.
Vilém
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

Vybraný autor
leošůj

Občasný
Na Totemu: 1103x
Napsat zprávu
Autorův WEB

Leoš učí v LŠU. Sháněl k zhudebnění říkánky bez copyrightu. Tak dělám, že jo. Děláme, že jo. Uděláme zpěvník. No ne?

 Příspěvky autora 
 Kolekce autora 
 Poznámky autora 
 Autor doporučuje 
 Autor si uložil 
 Ostatní doporučují 
 Ostatní si uložili 
 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 2.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Staviteli
leošůj (Občasný) - 21.10.2008 > Zajímavé snad jen formálně, celkově ale prázdnější.
U příspěvku:Vlak mi přejel nohu
leošůj (Občasný) - 21.10.2008 > Leoš hraje na piáno v kapele Z davu. Dříve Ztraceni v davu: http://bandzone.cz/zdavu
U příspěvku:divukrásně šarmantní
leošůj (Občasný) - 21.10.2008 > kartáček v ledničce? to je nějaká duchaplnost?
U příspěvku:no nic
leošůj (Občasný) - 21.10.2008 > :)
U příspěvku:Kapybara zpívá
leošůj (Občasný) - 20.10.2008 > Ano, je to velká blbost. Rozhodně je to vítězství formy nad obsahem. Vítězství o to smutnější, žes chtěla ten obsah mít vskutku obsáhlý a vážný ;)
U příspěvku:„O „neaktuálním“ nápise na cihlové zdi
leošůj (Občasný) - 20.10.2008 > Zeanddrich E.> teda frajere, tvůj písemný projev je k neučtení.
U příspěvku:„O „neaktuálním“ nápise na cihlové zdi
leošůj (Občasný) - 20.10.2008 > Zeanddrich E.> teda frajere, tvůj písemný projev je k neučtení.
U příspěvku:... a kohoutek
leošůj (Občasný) - 22.12.2006 > cit-i-zen> Ona taky stojí mimo sérii, vypadla ze mě mimochodem... a v takovém tom úvodníčku to má nějak napsáno.

Ale možná bych se nestyděl :))
U příspěvku:Dvakrát Ota Kárek
leošůj (Občasný) - 21.12.2006 > ariel> myslím, že se ptal na to, co ho nejvíc tlouklo do očí. Leoš rád párek.
U příspěvku:Blbost 8
leošůj (Občasný) - 21.12.2006 > Malá.hloupá.holka> Jsem pro variantu a. Ale jinak se mně to docela líbí. Pa.
U příspěvku:Dvakrát Ota Kárek
leošůj (Občasný) - 20.12.2006 > ariel> Leoš dokonce říkal: ty, já nechápu ten žlutej párek —

Tož jsem mu musel povědět, že je to motejl žlutej...
U příspěvku:Blbost 8
leošůj (Občasný) - 20.12.2006 > Mně to přijde jako vtipně zaktualizovaný Escher. Ale aby to bylo to ono... tak by to muselo mít aspoň stín jeho řemeslný úrovně.
U příspěvku:Bubáci nosí rohy
leošůj (Občasný) - 20.12.2006 > ztratila> Bohužel, jsou to Bílé Karpaty. Krávy jsou to mohutné a černé, nějaké superodolné kanadské plémě, venku jsou i přes zimu a nijak jich to netýrá.
U příspěvku:Bubáci nosí rohy
leošůj (Občasný) - 20.12.2006 > holger> Věřím, že Leoš by to byl schopen zaranžovat tak, že jeden sbor by šel z jedné stráně a druhý z té naproti. Stoupni si do oudolí.
U příspěvku:Jak Garth s Hunkem snídali včerejší mraženou žemli
leošůj (Občasný) - 20.12.2006 > A kdo z vás, vrátanie autora, ví, jak vypadá květ moruše?

Po mém je to nejenom nesmysl – já mám rád drzé nesysml, ale to musí být nesmysl, jako když bičem práskne – ale ještě ke všemu nesmysl vcelku neohrabaný, viz ta první věta. To je oupornost.


Květ morušovníku TADY.
U příspěvku:Dnů chod s lenochodem
leošůj (Občasný) - 19.12.2006 > swedish_nigg> co mi to podsouváš? je vidět, že by sis tu veskrze užitečnou knihu fakt měl přečíst, je totiž o etiketě.

ten vtip je pěkný, všechna čest, je mi i poetikou blízkej, ale bohužel – pro mě (a nejen pro mě) – má fousy. takže jsem ti chtěl zkazit radost z toho, žes ho vynašel.
U příspěvku:Dnů chod s lenochodem
leošůj (Občasný) - 19.12.2006 > swedish_nigg> Znáš od Čechury knížku Pavián mezi lidmi? Tam přesně tenhle vtípek s verzálou je. Ovšem v geniální ilsutračce mesjé Kabáta... proto jsi mě nepobavil. A to bylo nejhorší, cos dneska mohl provést.
U příspěvku:kapr à la válečný zajatec
leošůj (Občasný) - 19.12.2006 > zirael> Dopředu slibuju nahrávky, ale neslibuju, co se tam doopravdy objeví, co si Leoško vybere.
U příspěvku:kapr à la válečný zajatec
leošůj (Občasný) - 18.12.2006 > Naty> Je pravda, že jinak se kapr rýmuje tuze těžko :))
U příspěvku:noční můra
leošůj (Občasný) - 15.12.2006 > ariel> ano. ale pro můj, resp. leošůj účel by byla krátká ;)
U příspěvku:Bubáci nosí rohy
leošůj (Občasný) - 15.12.2006 > a ještě: jestli čeká pana leobalda podobná akce napřesrok, rád včas vypíšu soutěž. takže se pomaličku chystejte. věk počítám tak max do 5. třídy, téma zatím neznám (letos to byla zvířata), ale asi leoše dokážu snadno ovlivnit... takže co třeba "rodina"? (v poslední knížce šrut odvážně píše o tetě, z níž stal se strýc:)))
U příspěvku:Bubáci nosí rohy
leošůj (Občasný) - 15.12.2006 > ok, možná se na to ještě podívám. i když "učíst" se to houpavě vemínkově dá, nafrázovat do písničky by to taky mělo jít.

pa a dík.
U příspěvku:Dvakrát Ota Kárek
leošůj (Občasný) - 15.12.2006 > ariel> nesouhlas. mrkve nati je v poho, ať si zvyknou na inverzi, nebude jim to připadat normální – a to nevadí. myslím, že upozorňovat děti na jazyk je potřeba ze všech úhlů: většinou se na ně hraje s novotvořením, s falešným tvořením, s dorovnáváním gramatických vejmolů (člověk x člověci třeba...) – ale na klasický prostředky se zapomíná.

navíc je to taky pravda, prostě se otakárci fenykloví často líhnou na mrkvi.

a na rýmu vadí gramatičnost?
U příspěvku:Bubáci nosí rohy
leošůj (Občasný) - 15.12.2006 > ariel> inu, jsou tam nějaký rytmické věci, ale leoš to zmákne do muziky převést v poho. já se bál, abych přílišným pilováním nezničil prvotní nápad.

hlavně mně láká to, že děcka se při bučení můžou fakticky vyřádit, představoval jsem si to tak, že budou rozličně bučeti po hlasech... a zkracovat až na to bubu — a basovou krávu (a to je bude bavit dvojnásob) že bude bučit pan učitel leoš.
U příspěvku:Kohout Cook
leošůj (Občasný) - 15.12.2006 > ariel> Hmhm. Beru na vědomí.
U příspěvku:Edward Lear: BoN 007, překlad z angličtiny
leošůj (Občasný) - 13.12.2006 > ariel> To ti byla okamžitost, já se s tím nějak necrcal. Spíš jsem chtěl, aby bylo vidět, že se to dá i vyrýmovat. Kdyžtak. Ono by se dalo i rytmus srovnat a tak... ale já bych do toho zas moc nekecal.
U příspěvku:Edward Lear: BoN 007, překlad z angličtiny
leošůj (Občasný) - 13.12.2006 > Postarší osoby z Chile
chování trhlé a pošetilé:
Na schodech sedí co trapka
polyká hrušky a jabka,
nemoudrý stařík z Chile.

U příspěvku:kapr à la válečný zajatec
leošůj (Občasný) - 12.12.2006 > ztratila> Nevím, které kousky si Leoš vybere, ale jestli to půjde (a CD mám slíbeno), rád pak vložím. Zejména se těším na kousek o klíštěti, neb ten mi Leoš notoval – bylo to tango a bylo zvrácené. Já jsem tedy očekával, že v závěru ocituje Kaťáky, neučinil – ale to už je fuk.
U příspěvku:noční můra
leošůj (Občasný) - 11.12.2006 > Ano, to ano.
  <<< předchozí 
2.strana poznámek
 
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter