Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 13.5.
Servác
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

Vybraný autor
leošůj

Občasný
Na Totemu: 1103x
Napsat zprávu
Autorův WEB

Leoš učí v LŠU. Sháněl k zhudebnění říkánky bez copyrightu. Tak dělám, že jo. Děláme, že jo. Uděláme zpěvník. No ne?

 Příspěvky autora 
 Kolekce autora 
 Poznámky autora 
 Autor doporučuje 
 Autor si uložil 
 Ostatní doporučují 
 Ostatní si uložili 
 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:... a cukrová vata
leošůj (Občasný) - 13.10.2009 > jafa> Jj, s těma slohovkama se to myslím udělalo občas i jinde. Podívám se na to. Kašpárka už jsem včera našel na youtubu, čurání je fakt dobrý, mě to přimělo vzít trochu na milost toho hocha z vypsané fixy. Skoumalové myslím docela fungují: ale ne na každého a musí už být připravovanej...

Dík.
U příspěvku:... a cukrová vata
leošůj (Občasný) - 12.10.2009 > jafa> Ok, něco si z toho vezmu. Je pravda, že tohle je víc dospělácký text než ostatní, co tu mám. A svým způsobem tradiční. Jestli strýček, tak doufám, že zas ne Jedlička. Za ty třeskutější rýmy se v něm ale vůbec nestydím, myslím, že vcelku korespondují s tím, v jaké nadsázce je to celé myšlené. Každopádne pokud se podobně kritickým okem podíváš na další kousky pro děcka, které tu mám, budu připravený poslouchat :)

To o tom čúrání výš... a ještě to jedno: to jsou nějaké knížky? Docela bych se na ně mrknul...
U příspěvku:... a cukrová vata
leošůj (Občasný) - 12.10.2009 > jafa> A proč by tak dítě mělo myslet? A co je špatného na rýmu Žofka / stovka?
U příspěvku:Propiska propisuje Propiska propisuje Propiska propisuje
leošůj (Občasný) - 9.10.2009 > anae> Nerozumím ti, a nevadí mi to.
U příspěvku:Malý simulant
leošůj (Občasný) - 8.10.2009 > Letmo teda upravený.
U příspěvku:Neměla bych...
leošůj (Občasný) - 7.10.2009 > Rustika> Opěvovat je jedna věc. Většinou se ale těm projevům nedá říkat opěvování... to je druhá věc.
U příspěvku:„K noci z 21. na 22. 06. 1941...
leošůj (Občasný) - 7.10.2009 > andzi> Jo?
U příspěvku:Jedeme na výlet
leošůj (Občasný) - 21.10.2008 > čtenář já ona ty ty> copak? každej má svý. ale inu, jsme jedné krve.
U příspěvku:Malý simulant
leošůj (Občasný) - 21.10.2008 > kink> Jinak říkáš "spíš Svěrák". "Spíš" ale (pokud to není sloveso) implikuje taky "než". Spíš tedy Svěrák než... ?
U příspěvku:Malý simulant
leošůj (Občasný) - 21.10.2008 > kink> Tak to je děsná písnička. Ale popravdě... já sám tam toho Svěráka cítím taky. Jednak to má to má jeho oblíbený umcarára rytmus, jednak to k němu sklouzne dikcí někde v té třetí nebo čtvrté sloce (brácha, ségra...). Ještě to budu nějak řešit, chtěl bych tam jinačí náladu :)
U příspěvku:Čiře
leošůj (Občasný) - 21.10.2008 > Lin Sien Ti> A nemusíš se hněvat, ten text mi sice nesedl, ale aspoň jsem si našel pěkné slovo.
U příspěvku:Čiře
leošůj (Občasný) - 21.10.2008 > Lin Sien Ti> Jako láska?
U příspěvku:Malý simulant
leošůj (Občasný) - 21.10.2008 > Mám tu Život a dílo, to je letošní supraphonská záležitost a České tajfuny od Blackpointu, to je tuším starší model.
U příspěvku:Malý simulant
leošůj (Občasný) - 21.10.2008 > šedé> Jj, v nedávné době vyšly dva 4CD archiv soubory nahrávek V+S, právě se na to chystám. :]]

Uhlíře jsem nikdy moc nesledoval, ale dost na to, abych mohl říct, že před svými dětmi ho budu tajit. Vadí mi nejen jeho melodie, ale hlavně jeho vklad aranžerský a harmonická tupost. Na druhou stranu je mně ten chlapík od pohledu sympatický, poctivý dříč, opocený... Každopéro Leoš není vlastně skladatelsky příbuzný ani jednomu z nich.
U příspěvku:Dívka s Flatem
leošůj (Občasný) - 21.10.2008 > Deš teda světu po koulích :))
U příspěvku:A ověřit si co je za tou zátkou ticha
leošůj (Občasný) - 21.10.2008 > Lepší je být němý, pokud by to šlo, tak tu zpověď odlož. Nebo si dej nějaký domácí úkol... například až ji napíšeš, tak ji zkus osekat na dva kratší odstavce.
U příspěvku:Střípky
leošůj (Občasný) - 21.10.2008 > Líbí se mi to chachá.
U příspěvku:„K noci z 21. na 22. 06. 1941...
leošůj (Občasný) - 21.10.2008 > Neumím to přes ty uvozovky přečíst. Ale asi to v sobě má celé takovou zvláštní křeč jako "vrata statková".
U příspěvku:Čiře
leošůj (Občasný) - 21.10.2008 > Líbí se mi slovo rozežhnuto. Srdce mi to neoslovilo a rozumem tomu nerozumím.
U příspěvku:Křídla míří na jih
leošůj (Občasný) - 21.10.2008 > Málem mě to uspalo. A nepomohly ani ty P-střelby na konci.
U příspěvku:Ze životů
leošůj (Občasný) - 21.10.2008 > Seš úplnej Sokolí voko, vidíš velice ostře.
U příspěvku:Interview s uklízečkou a Večerka
leošůj (Občasný) - 21.10.2008 > Zvláštní, mně se narozdíl od zbytku publika víc líbí ta druhá, vulgární mi nepřijde, naopak docela jemná. První je dobře vymyšlená, skvělej závěr, ale nějak k němu klopejtá.
U příspěvku:Kapybara zpívá
leošůj (Občasný) - 21.10.2008 > Klára Černá> Ano, to je ta nadkrysa bez ocasu, že?
U příspěvku:Malý simulant
leošůj (Občasný) - 21.10.2008 > šedé> Tak tos mě nasral. Nicméně... já jsem mluvil o muzice. Pokud by šlo o text, Skoumal používá ledacos světovou, klasiku ve Šrutových překladech, Šruta, Fryntu... Tak bych si trochu přál, abys – když mluvíš o Uhlíři – nemyslel Svěráka. Toho mám spíš za průměr.
U příspěvku:I sny
leošůj (Občasný) - 21.10.2008 > ok
U příspěvku:Stín
leošůj (Občasný) - 21.10.2008 > Budu tě sbírat :)
U příspěvku:zablácená
leošůj (Občasný) - 21.10.2008 > Tak tohle tedy, viz předešlá hodnocení, se mně opravdu zdá přeceněné :)
U příspěvku:Neměla bych...
leošůj (Občasný) - 21.10.2008 > "žena s plnými džbány" -- nepěkná konotace anglistická: jugs -- džbány či vědra = kozy, dudy, cecky. sorry, samo se to přihlásilo.
U příspěvku:Svému milenci
leošůj (Občasný) - 21.10.2008 > Mně to připadá gymnaziální, nezralá erotika, přepjaté jakože rozhodování, zda být svatá nebo kurva a jde-li to skloubit. Depky a kytičky... Ale zase... hnací motor hudebního průmyslu :))
U příspěvku:Racek
leošůj (Občasný) - 21.10.2008 > Zhruba do Lady Nióly.
U příspěvku:Staviteli
leošůj (Občasný) - 21.10.2008 > Zajímavé snad jen formálně, celkově ale prázdnější.
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter