Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 29.5.
Maxmilián
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 2.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:A kolem Arktida
Francois_Villon (Občasný) - 3.4.2003 > ... já smekám ouvej po dlouhé době jsem tu zase četl básničku hodnou toho jména... kdysi mi tady někdo napsal, že nevím už které mé zde publikované dílko je o ničem, ale že dává za jedna, aby zde zůstalo srovnání s výtvory CIDa...pokud bych tedy mohl, rád bych požádal ctěné redaktory o publikaci tohoto dílka v příštím čísle časopisu, neboť tam bude konečně zase něco, co se dá číst jako verše...
U příspěvku:Magnólie
Francois_Villon (Občasný) - 3.4.2003 > ... pro já to nemůžu mít jednoduchý... sice mě nic nepřekvapilo, ale taky mě to nikam nenavedlo, když si ale řeknu slova pro pocit tak je to za
U příspěvku:Pro každou další milenku
Francois_Villon (Občasný) - 3.4.2003 > milý Filipe Sklenari, nemohl bys mi prosím Tě objasnit co si představuješ pod pojmem formalní nedotaženost...
U příspěvku:Nemám...
Francois_Villon (Občasný) - 3.4.2003 > ...sice si už připadám hloupě, ale já se nesmál..
U příspěvku:220 kamarádů
Francois_Villon (Občasný) - 3.4.2003 > LIAN... hapruje s rytmem? Probůh kde???
U příspěvku:220 kamarádů
Francois_Villon (Občasný) - 3.4.2003 > ... to je fakt fajn, nebo třeba fuck fine...ovšem tleskám i Naně...
U příspěvku:Slečna a měsíc
Francois_Villon (Občasný) - 3.4.2003 > no tom sem z toho v prdeli...
U příspěvku:Rolnička
Francois_Villon (Občasný) - 3.4.2003 > asi to řekl Raven za mě...známku po mě nechtěj...
U příspěvku:Postavíte mezi náma velkou čínskou zeď?
Francois_Villon (Občasný) - 3.4.2003 > no, na mě je to moc hluboký, a kdysi někdo řekl, že chválit něco čemu nerozumíš je hloupost, ale hanět něco čemu nerozumíš je mnohem horší, tak zůstanu protentokrát jenom u čtení...
U příspěvku:křehkost konání
Francois_Villon (Občasný) - 7.3.2003 > poněvadž nejsem vodák, neznám ten pocit, takže nekormidluju...
U příspěvku:Rozbil jsi mě...
Francois_Villon (Občasný) - 7.3.2003 > ...tak jsem pořád něco hledal, až jsem zjistil, že to má třináct slov a v tom bude ten háček, nebo symbol, nebo záměr... osobně bych si dovolil doporučit přečíst si pár sbírek básniček, řekněme renomovaných autorů, potom bych tohle dílko napsal znova... což bych řekl, že platí i pro ostatní Tvé kousky z oblasti poezie, která jsem si dovolil přečíst... to, co píšeš, není špatný, jenže nikdy to není básnička, alespoň ne celá... měj se f.v.
U příspěvku:Saxofon
Francois_Villon (Občasný) - 29.12.2002 > nana> ... jsem úplně zblázněnej do holek co hrajou na tenora... altka a baryton mě nebere, ale nana, co má ságo ke kolenům...hmm...:-)...ještě kdybys měla havraní vlas, okrouhlý bok, a ňadra dmoucí..., to bych Ti pak asi začal bez ohledu na anonymitu veršovat..
U příspěvku:Dover-Callais
Francois_Villon (Občasný) - 27.12.2002 > ... když já tomu nerozumím...
U příspěvku:Dnešní ráno trvá už tři měsíce
Francois_Villon (Občasný) - 27.12.2002 > ... vánoce jsou o moc lepší...
U příspěvku:Pojď! Utečem...
Francois_Villon (Občasný) - 27.12.2002 > ... četl jsem si v prostoru a zase jsem chtěl tak na půl roku odejít, ale tohle je dobrý, moc dobrý...
U příspěvku:Investiční
Francois_Villon (Občasný) - 26.11.2002 > Jsem rád, že Vás to všechny tak pěkně pobavilo, mě taky...
U příspěvku:Kapka léta
Francois_Villon (Občasný) - 7.9.2002 > ... no, měl jsem zůstat u rybáře... známku Ti nedám, bylo by to škoda....jehňátko je prostě k jídlu...ale proti gustu... a dál už to znáš...
U příspěvku:Rybář
Francois_Villon (Občasný) - 7.9.2002 > ... zatím jednoznačně nejlepší....rybičko...
U příspěvku:Lampy
Francois_Villon (Občasný) - 7.9.2002 > ... zbožňuji Lordovy komentáře, jen škoda, že se skoro nikdy netrefí...
U příspěvku:Skleněno
Francois_Villon (Občasný) - 7.9.2002 > a mě se líbí..., že je taková ze života prožitá...
U příspěvku:Jen
Francois_Villon (Občasný) - 7.9.2002 > přidám se k Rézi..., bez komentáře..
U příspěvku:Noc rozvázaných živůtků
Francois_Villon (Občasný) - 7.9.2002 > No, nevím kde vzala Paula přímočarost, mě se to zdá alespoň co se týče tématu dost komplikované, jeden by čekal, že ta noc, bude už ta dnešní.... a ejhle ona to je až ta zítřejší... dám jedna, protože mám rád noci rozvázaných živůtků...
U příspěvku:Čistě bílá? Co je to?
Francois_Villon (Občasný) - 30.8.2002 > mám trochu pocit, že v tom vidím i to co tam není..., asi pod dojmem ďábla a bílé čistoty...
U příspěvku:Jako když se stýská
Francois_Villon (Občasný) - 11.7.2002 > tak trošku switch? tak jsem se sem po roce zase kouknul a tohle je první báseň, kterou stojí za to nějak komentovat...znám ten pocit...:-)
U příspěvku:Střípky z Blue Café
Francois_Villon (Občasný) - 21.6.2002 > DeadKennedys> Blue Cafe je zcela konkrétní podnik v Ústí nad Labem, dokonce se i stejně jmenuje a skutečně se to napsalo tam, jen zcela na okraj, já bych s holkama co berou na ty básničky co jim píšu taky nechodil, mě bohatě stačí, že mi daj... měj se, dík Villon
U příspěvku:Poprvé
Francois_Villon (Občasný) - 6.4.2001 > člověk jakoby tu básničku od někud znal....nebo to není ta básnička?, že by...
U příspěvku:Touha
Francois_Villon (Občasný) - 6.4.2001 > ano, ano, ......... co vynechat slovo hraný? ...........líbí jani...........
U příspěvku:Smutek
Francois_Villon (Občasný) - 6.4.2001 > hmm... pecka madmane, už jsem zase online, takže budu pokračovat v tvém čtení....f.v.
U příspěvku:Saxofon
Francois_Villon (Občasný) - 2.4.2001 > Zdravím Norku, nechci se hájit, jen snad úplně na okraj, ty básničky jsou všechny poměrně staré, tak asi pět až osm let... a tímhle jménem si dovoluji říkat na základě své asi tak dvacet let staré přezdívky...
netrvám na tom aby se Tobě nebo komukoli jinému líbilo to co píšu, prostě přepni na jiný program, když plácám, a pak se tak jako věrný dívák vrať zpět....:-)))...... mimochodem kohokoli bych snad urážel svým internetovým jménem tomu se omlouvám, leč měnit ho nehodlám... zdraví francois_villon
U příspěvku:Ptám se Tě
Francois_Villon (Občasný) - 30.3.2001 > Cide, SALOME ja ta jediná, která mi zbyla..., Salome musí být s velkým, protože jen ona ještě tančí jen pro mne...
U příspěvku:Stopy velikánů v mám srdci
Francois_Villon (Občasný) - 29.3.2001 > Buick> Milý Buicku, Tvou fotografii vozím nalepenou na kufru auta a tak bych se Tě chtěl zeptat... myslíš, že sem chodí hodně lidí, kteří někdy slyšeli I Never Talk To Strangers?
kteří znají barové frašky Toma Waitse? a kteří hrají stejnou hru jako já?
Tak tady je má odpověď, česky to tam musí být proto, že neumím anglicky a chtěl bych té básni rozumět....:-))) s úctou f. villon
  <<< předchozí 
2.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter