Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 9.5.
Ctibor
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 2.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Niham
jpp (Občasný) - 21.8.2006 > Kudlanka Nábožná> Díky. Formát JPG, optimalizováno pro web-Totem, tuším, zákl.střední, 128dpi. Originál má rozměry 20x10cm na A4 (tintoretto crema/200g.)
U příspěvku:Niham
jpp (Občasný) - 21.8.2006 > Santiago> Díky. Prostá perokresba. Už jsem to doplnil pod titulek...:-)
U příspěvku:Der Himmel über Brünn
jpp (Občasný) - 20.8.2006 > Nádherné atmosférické scenérie bývají nad bohunickou věznicí. Tato je odkud?
U příspěvku:Roztrhanské
jpp (Občasný) - 20.8.2006 > born to be child> Za tu dobu co maluji, jsem se ještě v technice nespletl a tak je tomu i v tomto případě. Jedná se o temperu na akvarelovém papíře 250/g, zn.Diskobolos A2. Pro upřesnění zn. temper úpoužívám tyto: Štolo(dříve), dále Umton, Koh-i-noor,Pébéo, Aero. Podkresba tuškou, podmalba někdy akvarel či řídký akryl. Jediný efekt, který požívám je tzv. hlazená(roztíraná )tempera, ovšem to především v ilustraci a na menších formátech kvůli přechodům...:-)))
U příspěvku:Bilance
jpp (Občasný) - 19.8.2006 > místo mě> Kdepak křemílci. To je naklonovaná Majka z Gurunu...ale bez vousů.:-)))
U příspěvku:Greed
jpp (Občasný) - 19.8.2006 >
U příspěvku:Martin
jpp (Občasný) - 19.8.2006 >
U příspěvku:probouzení
jpp (Občasný) - 18.8.2006 >
U příspěvku:Cesta vzhůru
jpp (Občasný) - 18.8.2006 > 3-2-1-START! Směr je jasný:-)
U příspěvku:obzorem
jpp (Občasný) - 18.8.2006 > Rozhodně. A má to děj. Osobně by mně absence té čevené nevadila, ale zřejmě tam má svůj význam.:-)
U příspěvku:Oto rád bere mladé stopařky
jpp (Občasný) - 18.8.2006 > Barevný výřez mě zaujal víc:-)
U příspěvku:úvoz v Ležákách
jpp (Občasný) - 18.8.2006 >
U příspěvku:Eve
jpp (Občasný) - 18.8.2006 > Je taková hebká...
U příspěvku:Naše Micina
jpp (Občasný) - 18.8.2006 > Brutus! To se schovává za loupákem?
U příspěvku:Magorek
jpp (Občasný) - 18.8.2006 > Mně připadá docela noumáuní...:-)
U příspěvku:japonská socha hněvu
jpp (Občasný) - 18.8.2006 > Určitě japonská???
U příspěvku:Handsome Young Boy
jpp (Občasný) - 18.8.2006 > Ale jo:-)
U příspěvku:Důkaz č.3
jpp (Občasný) - 18.8.2006 > Nebyla to nuda?:-)))
U příspěvku:Vražda v záclonách
jpp (Občasný) - 18.8.2006 > Mishka> V každém obrázku se snažím najít nějaké těžiště nebo pevný bod a myslím si, že každý obrázek jej má. Podle názvu jsem se zřejmě snažil vidět víc, než jen vlající záclonu a to mě zmátlo. Teď už je mi jasné, že ono těžiště leží někde mimo dílo samotné. Asi to bude kolejnička nebo tyčka pod garnýží.
U příspěvku:***
jpp (Občasný) - 17.8.2006 > jpp> Lavírování není jen výtvarná technika, ale též vyjádření přechodu či kolísání obecně. A torza z části oděných postav jsou jednou z fází tvorby módního návrháře.Absence hlavy to evokuje. Kresba je realistická, náznak něčeho jiného tam nevidím. Samozřejmě nemohu též vyloučit, že jsem "to hlavní" přehlédl...:-)))
U příspěvku:***
jpp (Občasný) - 16.8.2006 > Pozor na celkové proporce a taky smíšené linie holého těla (jednou ostrá, jindy oblá.Možná přidat náznak šíje. Lavíruje to taky mezi aktem a figurou módního návrháře.:-)
U příspěvku:organika :)
jpp (Občasný) - 16.8.2006 > Ano, ale jeden tón by možná stačil:-)
U příspěvku:Vražda v záclonách
jpp (Občasný) - 16.8.2006 > Barevná kompozice: elegantní. "Hmotné" těžiště vidím ale až v natočení díla o 90° vpravo.:-)
U příspěvku:U rybníka
jpp (Občasný) - 16.8.2006 > Lumig> Obrázek nevznikal se záměrem nakreslit rybník...Je to prostý otisk vymačkané tempery do obvazu na papír, dále nános a roztěr téhož pap.ubrouskem a dolaď. pár čar tuší.
Šlo o to ve chvilce zachytit nějaký pocit nebo momentální náladu.Takové dílko nejde promýšlet, natož nějak opravovat. Bylo by po něm...:-)
U příspěvku:Rodina
jpp (Občasný) - 16.8.2006 > Plý počet:-)
U příspěvku:Eliška 16
jpp (Občasný) - 16.8.2006 > Jo:-)
U příspěvku:Barevné snění
jpp (Občasný) - 14.8.2006 > Jestli je to brouček ze sna, tak jak to s ním dopadlo? Má takové smutné oči a Ty jsi kudlanka...
U příspěvku:Mírný protivítr
jpp (Občasný) - 14.8.2006 > U mne jasná 5-ka. Kompozice, barvy, vzduch...Ale navíc! Je to přece čáp. Dlouhý krk, zobák i oko...Pokud jde tedy o dílo, tak dva v jednom. Co chtít víc?
U příspěvku:O něm
jpp (Občasný) - 14.8.2006 >
U příspěvku:V ohybu řeky
jpp (Občasný) - 14.8.2006 > Prokletí> Je to perko...
U příspěvku:JUDr. Vlado Chlupý
jpp (Občasný) - 14.8.2006 > Vitovan> Popravdě, doktora Chlupého také neznám. Jedná se jen o spontánní název kresby. Ovšem třeba se někdo pozná...
:-)
  <<< předchozí 
2.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter