Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Zmrazení
jpp (Občasný) - 2.9.2006 > Prokletí> To jsem netušil, že mi koukáš přes rameno...:-))). Ovšem důležitá informace: Chronologie zde, mnou prezentovaných dílek, není totožná s chronologií jejich vytvoření. Může se tedy stát (a stává se), že jsou prezentovány věci novější před staršími v časovém rozpětí i několika let, vytvořených jednak volně, jednak ke konkrétnímu účelu.
Je to ode mě možná trochu schválnost, ale na druhou stranu, když už se odhalím při prezentaci, tak proč si něco nenechat pod palcem?
Nakonec zkušený pozorovatel pozná i méně zřetelné rozdíly a pokud ne, tak určitě nebude střílet od pasu.
Pokud by to šlo, ocenil bych také komentář k prostorové kompozici s nějakým odůvodněním. Díky.:-)))
U příspěvku:Chvilková nepozornost
jpp (Občasný) - 28.8.2006 > holka_magor> Jeminkote, to mě mrzí...tak to tak neprožívej, vždyť je to jen počmáranej papír.:-)))
U příspěvku:Der Himmel über Brünn
jpp (Občasný) - 27.8.2006 > Honny> O.K.:-)
U příspěvku:Pict7956
jpp (Občasný) - 27.8.2006 > Prokletí> Je, 24.prosince. Ale to je vlastně Adam a Eva... Že by šlo o úplně jinou osobu? Schválně si to letos pohlídám.
U příspěvku:Pict7956
jpp (Občasný) - 27.8.2006 > Prokletí> Vedle! Je to motiv na vánoční leporelo. Myslel jsem, že je to jasné. Zabíjení kaprů a tak...
U příspěvku:..nt.
jpp (Občasný) - 27.8.2006 > toono> Díky za doporučení, ale Tvé vize, ikdyž nejsou televize, umí být také docela zábavné. Zvláště pak ta emoční síla a bravurní technika, to mě vždycky dostane.O břitkosti Tvých reakcí nemluvě. To jsou pravé duchovní skvosty.
Ale respektuji Tvé přání a do budoucna se zdržím svých komentářů ke Tvému dílu. Howgh!
U příspěvku:..nt.
jpp (Občasný) - 27.8.2006 > Drobný "výrůstek" na křivce třetího lístku. U variace se klonováním rozmnožil. Pokud to není záměr, tak to narušuje přesnost linií. Poetika prvního určitě plus, druhý mně připadá méně vyrovnaný až nervózní, např. zelené tenké vlasové kontury vůbec neladí s perspektivou překrytí s ostatními...
U příspěvku:Hlavoun
jpp (Občasný) - 26.8.2006 > Mishka> Ahoj. Dáváš do práce hodně nadšení a asi i energie. To se mi líbí. Jen opatrně s přemírou čehokoliv, i rozptylu v tvůrčím nasazení. Je snadné zabloudit...mám s tím osobní zkušenost...a hledání ztraceného bývá těžké a někdy nemožné. Ale dost pesimismu. Za první hokuspokus to přece musí být pětka, ne?
U příspěvku:..nt.
jpp (Občasný) - 26.8.2006 > Co ta kontura to ono? Chceš snad konkurovat "klipartařům"? Z toho, co o sobě prohlašuješ, mi to příjde, nezlob se, jako krok zpět.
U příspěvku:..t.
jpp (Občasný) - 26.8.2006 > toono> Líbí se mi, jak stále argumentuješ svou nadprůměrností,ale Tvůj projev svědčí o opaku. A pokud jde o "geniální" vizualizace z Tvé dílny, tak věz, že podobnými jsou postiženy či snad obdařeny spousty lidí různého stavu, věku či vzdělání. Ne každý je však tvůrčí formou prezentuje. Že se o to pokoušíš právě Ty, neznamená nic nadprůměrného. A po pravdě řečeno, ani prostorová ani barevná kompozice Tvých fotek nejsou pro mě ničím zvlášť objevným. Zrovna dneska jsem v jednom kadeřnictví v ELLE viděl podobně stylizovanou fotografii. Věř nevěř byla to reklama na dámské oblečení. Hlavně mi ale nelži, že žiješ v jiném světě než ostatní. A že máš jiné vidění, než ti druzí? No a co? To přece není důvod k nadřazenosti...Možná k pokoře...,ale to, jak jsem z Tvých poznámek vyčetl, není téma pro Tebe.
U příspěvku:..t.
jpp (Občasný) - 26.8.2006 > toono> Já...já...já...jenom já!!! To jsou tvrzení a proklamace hodně nasáklé sebestředností a sebechválou. Povyšuješ sílu svých ("estetických") prožitků nad jiné, jakobys znal míru těch jejich. Takový projev se nazývá bludem, aniž bych tím myslel něco nepěkného. Používáš často termín "hloupý", ale estetika, její reflexe a následné vyjádření nejsou o hlouposti či chytrosti. To jsou jen Tvoje nálepky. Nebo Ty snad produkuješ nějaká "chytrá díla"? Vizuelní fantazii naproti tomu určitě máš, s tím souhlasím. Bez ní by tvořit snad ani nešlo. Také atmosféru mají Tvá díla slušnou. Mám ale pocit, jakobys jejich obsah schovával nebo vydával za něco jiného a nekonkrétního nebo jakobys nechtěl, aby někdo jiný viděl víc než Ty. Taková možnost tady ovšem je, to neovlivníš, jenom si to prostě nechceš připustit...ale to už není téma pro kulturní magazín. Měj se a hodně podnětné inspirace!
U příspěvku:Birds
jpp (Občasný) - 25.8.2006 > Zpočátku mírně analyticky cytotoxická, posléze zvolna syntetizující s nádechem mírného uvolnění.
U příspěvku:Holokaust
jpp (Občasný) - 24.8.2006 > Pozoruhodné ztvárnění, jen by mne zajímalo, co symbolizují útvary vlevo na pozadí a vodorovná šrafura v levém dolním rohu?
U příspěvku:Red Wind
jpp (Občasný) - 24.8.2006 > Ta červená mě táhne moc do leva,(myslím kompozičně) ale jinak...
U příspěvku:Naděje v krizi
jpp (Občasný) - 24.8.2006 > toono> "Rozprostřená myšlenka", fakt originální. To je z nějaké kritické revue nebo nedělní přílohy novin?
U příspěvku:..t.
jpp (Občasný) - 24.8.2006 > toono> Hele neuhýbej. Píšeš, že neumíš kreslit, ale o své manipulaci s fotografií si to evidentně nemyslíš, proč?
U příspěvku:..t.
jpp (Občasný) - 23.8.2006 > toono> Výborně, vidím žes mě pochopil. Ale záleží jen na Tobě, jestli dokážeš, že moje poznámka k tomuto dílu je ironická nebo pravdivá. Já si naopak rád přečtu Tvoje jiné poznámky a doufám, že se z Tvé konkrétní argumentace a postřehů poučím jak při tvorbě, tak i v kritice.
U příspěvku:Žabia perspektíva
jpp (Občasný) - 23.8.2006 > Kopytem sem, kopytem tam. Pro žábu docela nebezpečná perspektiva, ale fotka gut!
U příspěvku:Abbys
jpp (Občasný) - 23.8.2006 >
U příspěvku:Kampa
jpp (Občasný) - 23.8.2006 > Jo!
U příspěvku:..t.
jpp (Občasný) - 23.8.2006 > Geniální. Hlavně ten entuziazmus ve tváři mladého muže. Prostě dokonalé vtělení "lepších zítřků":-)))
U příspěvku:Podzimní
jpp (Občasný) - 23.8.2006 > Líbí se mi to...Možná lehce přitmavit nebo zvýraznit prostor v jednom z horních rohů díla, ale není nutné.
U příspěvku:bez nazvu
jpp (Občasný) - 22.8.2006 >
U příspěvku:Bilance
jpp (Občasný) - 22.8.2006 > Mima> Původně to tak skutečně bylo...ale potom přišli ti v bílých košilkách a usadili se...:-))
U příspěvku:Dva páni v jedné hlavě
jpp (Občasný) - 22.8.2006 > Black&White je na mánii&depresi dobrý lék.:-)), ale obě postavy jakoby vyčkávají...shlížejí na nás dolů...mají nad námi převahu...?
U příspěvku:Karel zevnitř. (zvenku vypadá normálně)
jpp (Občasný) - 22.8.2006 >
U příspěvku:=A=
jpp (Občasný) - 22.8.2006 >
U příspěvku:Niham
jpp (Občasný) - 22.8.2006 > holka_magor> Taky bych to stoprocentně netvrdil, ale podle tvaru a skvrnek na povrchu jde pravděpodobně o vejce kokonaka skvrnitého. Dost možná, že ho Niham používá jako mrtvou schránku pro předávání nějakých tajných informací. Víc fakt nevím...:-)))
U příspěvku:Niham
jpp (Občasný) - 21.8.2006 > holka_magor> Těžko říct, ale asi fakt nechce, aby ho někdo viděl...Možná chce z písku vytáhnout nějaké vajíčko...nebo ho tam nenápadně zastrčit...? Na co jsem proboha myslel, když jsem tohle kreslil???:-)))
U příspěvku:Roztrhanské
jpp (Občasný) - 21.8.2006 > Správný postřeh pro všechny. Obrázek je malován skutečně podle fotografie, ikdyž ta má trochu jinou kompozici. Stanoviště pozorovatele se však nachází přímo na rozcestí, takže "aktivní plenér" nepřichází v úvahu.
Pokud jde o techniku tempery, tak tam postupuji opačně, než uvádí Mima. Nikam nespěchám. Přemalovávám, upravuji, vyrstvím. Vzhledem k jakési mé výtvarné zbrklosti se mi tempera, narozdíl třeba od mokrého akvarelu, docela osvědčila...:-)
U příspěvku:Niham
jpp (Občasný) - 21.8.2006 > Kudlanka Nábožná> Díky. Formát JPG, optimalizováno pro web-Totem, tuším, zákl.střední, 128dpi. Originál má rozměry 20x10cm na A4 (tintoretto crema/200g.)
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter