Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 2.7.
Patricie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Stáří
Jupiterka (Občasný) - 4.8.2006 > No, volíš slova, která mají v běžné realitě jasný obsah a dáváš jim jiný význam. Ale ne., že by tvoje básně neměly osobité kouzlo, ale spíš pro toho, kdo je náhodou najde a začte se do nich, přečte si jich pár a hledá v nich nějaký skrytý význam. Myslí,že bys měl myšlenku víc otevřít a nechat druhé vejít do svých zvláštních světů a dějů.
U příspěvku:V neprudérním odpoledni
Jupiterka (Občasný) - 4.8.2006 > Začetla jsem se do tvé básně .... kontrapunkt .... neobvyklé vnitřní reakce na podněty zvenčí. Je to nepoetické, syrové, odcizující. Člověk tě čte, chce se přiblížit a ty ho odstrkuješ .....
U příspěvku:Nenaplněné očekávání
Jupiterka (Občasný) - 4.8.2006 > Ta osleplá okna ...... v jedné takové malé křivolaké ulici v brně je pár opuštěných, bývalých rodinných domků. Někdy se stane, že tam tudy musím projít, je to dost nepříjemné prostředí a ty okna už roky nesvítí, nikdo tam nebydlí. V té básni jsem myslela na tu uličku, domy i okna. Ale teď ti mně nepadla jedna myšlenka : když napíču příměr, který cítím a zdá se mi dobrý a druhému nic neříká, znamená to, že neoslovuje. Je to důležité si uvědomit takovou věc při psaní básní. Díky.
U příspěvku:Nenaplněné očekávání
Jupiterka (Občasný) - 4.8.2006 > Děkuji za kritiku, opravdu, teď vidím, že ta "a" jsou tam zbytečná.
Tou metaforou deštěm, plivanci, blátem s vložením "a" jsem chtěla vyvolat pocit navršování negativních projevů toho prostředí.
Za slovo osleplá budu hledat jiné.

Moc ti děkuji za tvou kritiku a věřím, že se zase zastavíš u mých dílek, potřebuji opravdu věcnou kritiku.

Hezký den a hodně inspirace.
U příspěvku:Konec spidermana
Jupiterka (Občasný) - 4.8.2006 > No, a když jsem si to přečetla, tak mi to nic hlubšího neřeklo. Mluvíš o sexu, ale jako o nějaké věci. Máš víc takových povídek, jsou necitlivé. Nelíbí se mi. Nehodnotím.
U příspěvku:taková jedna známost
Jupiterka (Občasný) - 4.8.2006 > back> Já že čpím Literem ? Myslela jsem si, že máš Liter rád. Je v tobě mnoho pýchy a to člověku škodí.
U příspěvku:taková jedna známost
Jupiterka (Občasný) - 4.8.2006 > back> Já že čpím Literem ? Myslela jsem si, že máš Liter rád. Je v tobě mnoho pýchy a to člověku škodí.
U příspěvku:taková jedna známost
Jupiterka (Občasný) - 4.8.2006 > back> Já že čpím Literem ? Myslela jsem si, že máš Liter rád. Je v tobě mnoho pýchy a to člověku škodí.
U příspěvku:taková jedna známost
Jupiterka (Občasný) - 4.8.2006 > Backu, už na to zapomeň, co jsi psal na Literu, byl to od tebe pořádný úlet a zapomeň na Liter stejně jako já i mnozí jiní. No, mně se u tebe nelíbí takový neosobní vztah k tobě samému, k ženám, k umění - nikde jsem nenašla v tvé tvorbě osobitost. Ale to přeci nevadí. Každý se vyvíjíme a ty máš víc času než ho mám už já. Hodně zdaru.
U příspěvku:Ty a já
Jupiterka (Občasný) - 4.8.2006 > Je to moc bombastické a pak to zase utíká do neosobní intimity. Nemohu si z toho vybrat něco pro sebe, když to čtu. Je to o lásce ? Ale ta láska je jen nahlížená, nikoliv procítěná. Asi mi tam chybí osobnější přístup.
U příspěvku:Tvůj poslední den
Jupiterka (Občasný) - 4.8.2006 > Překotné obrazy a nesourodé myšlenky. tedy . co tím chtěl básník říci ? Jsou to útržky myšlenek, které by měly být ... třeba kurzivou domyšleny, aby také čtenář něco z tvé básně měl.
Myslím, že moc spěcháš. Že se někdy zapomínáš sám účastnit svých pocitů a proto je nelze nějak sdílet, jak bych to od básně asi očekávala.
U příspěvku:V hříchu
Jupiterka (Občasný) - 4.8.2006 > Tahle báseň zní hodně násilně, sebemrskačsky a přitom - není o tobě. Přesně - není z patrné, co vlastně hledáš. Sebe nebo odraz sebe v nějakém vnitřním světě ? Zmírnila bych některá slova, která tam působí nepřirozeně ve sledu tvých myšlenek, pocitů a cítění. Ruší to.
U příspěvku:Mé soukromé hledání boha
Jupiterka (Občasný) - 4.8.2006 > V té básni nehledáš Boha, ale sám sebe. A přitom, díváš se na sebe s takové zvláštní perspektivy. nejsi přesvědčený ani o jeho existenci, ale ani sám o sobě. Je to úpřimné. I když ne skvělé. Ještě bych, být tebou, se na to jednou připravila, než bych to psala. Mohla by to být skvělá báseň.
U příspěvku:Pohled do krajiny
Jupiterka (Občasný) - 1.8.2006 > Nějak nepochopitelné. Ale možná kvalitní. Rozhodně neotřelé.
U příspěvku:JEN PRO ČLENY
Jupiterka (Občasný) - 1.8.2006 > Zajímavé dílko, syrové, dá se pod ním představit mnoho.
U příspěvku:taková jedna známost
Jupiterka (Občasný) - 1.8.2006 > To je ale blbost
U příspěvku:Jen vzhůru k oblakům
Jupiterka (Občasný) - 1.8.2006 > Nádherná věc, nádherná báseň.
U příspěvku:Stařec
Jupiterka (Občasný) - 1.8.2006 > Místy používáš archaismy, proto je tvůj příběh, podle mne, trochu přepjatý, ale jistě je zajímavý.
 
1.strana poznámek
 
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter