Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 13.5.
Servác
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Protipohyb
zkrveživ (Občasný) - 24.9.2006 > možná
U příspěvku:Neexistence
zkrveživ (Občasný) - 24.9.2006 > asi se mi to nelíbí... a ani ta další...
U příspěvku:STALGIE (snad kousek chyběl)
zkrveživ (Občasný) - 30.8.2006 > Václav Mráz> tim allenem jsem chtel rict, ze vubec nezalezi na tom, co kdo o necem rekne. pro urcitou skupinu lidi to bude vzdycky jinak. a to ty neovlivnis... a jestli jde o totem a me, tak pravidelne ted vidam jen Jonase a kalais. kdysi jeste zdenku, samozrejme. takze mi nejaky bratrickovani taky neprisijes:)
U příspěvku:STALGIE (snad kousek chyběl)
zkrveživ (Občasný) - 30.8.2006 > Václav Mráz> stejne tak celej totem vi o mne i o jinejch... a pokud se od tech lidi neodpoutas, neprestanes s nima uplne komunikovat, bude to tak porad. i kdyz na totem rok nepachnes...
U příspěvku:STALGIE (snad kousek chyběl)
zkrveživ (Občasný) - 30.8.2006 > Václav Mráz> nechapu, ze tam tu atmosferu necitite... pro me tam je a je ji moc... a to ti nedokazu, to nejde. mimochodem, dal jsem tomu 3 bobky, coz urcite neco naznacuje... a co se tyce WA, znam spoustu lidi, kterejm se nelibi ani jeden jeho film a naopak dalsi, kterejm se libej vsechny... to proste taky nic neznaci... a kazdej tu kazdyho zna, bud bez obav. o tobe jsem toho treba slysel hodne od mnoha lidi.
U příspěvku:STALGIE (snad kousek chyběl)
zkrveživ (Občasný) - 30.8.2006 > Václav Mráz> nebo jinak... tady zna kazdej kazdyho. to nezmen?s...
U příspěvku:STALGIE (snad kousek chyběl)
zkrveživ (Občasný) - 30.8.2006 > Václav Mráz> jenze s tim na tak malym prostoru, jako je totem, nic nenadelas. takze se s tim prestan srat. a ja si stejne nemyslim, ze to davaj ze znamosti. ale na tom se neshodnem. a ten skacel... jeho atmosfera v tom je... proste jo:)
U příspěvku:STALGIE (snad kousek chyběl)
zkrveživ (Občasný) - 30.8.2006 > Václav Mráz> ty kravo:-) Koukam, ze ti to tady trochu prerostlo pres hlavu. dej si relax, pico.
U příspěvku:Konzert in der Thomaskirche
zkrveživ (Občasný) - 30.8.2006 > ty ses machr.
U příspěvku:Nesmělí
zkrveživ (Občasný) - 30.8.2006 > Václav Mráz> ok.
U příspěvku:Nesmělí
zkrveživ (Občasný) - 30.8.2006 > Václav Mráz> existuje takovy skvely tlacitko, Vaclave. je na nem napsano Statistika prispevku a tobe se bude hodit, az budes chtit priste zase blbe kecat...
s hodnocenim tohohle prispevku souhlasim. vim, ze to neni nic moc. nesouhlasim ale s tim vseobecnym hodnocenim. je zajimavy, zes nic podobnyho nenapsal pred casem do casopisu. proc?
U příspěvku:Nesmělí
zkrveživ (Občasný) - 26.8.2006 > born to be child> a nač dmýchat něco, co už je dávno vyřešený? k čemu? má to smysl? jakej?
U příspěvku:Nesmělí
zkrveživ (Občasný) - 26.8.2006 > born to be child> zkrveživ> tobě jsem děkoval. nic víc. co si k sobě vztáhneš už je jen na tvý inteligenci...
U příspěvku:Nesmělí
zkrveživ (Občasný) - 26.8.2006 > born to be child> tobě jsem děkoval. nic víc. co si k sobě vztáhneš už je jen na tvý inteligenci...
U příspěvku:Nesmělí
zkrveživ (Občasný) - 26.8.2006 > born to be child> ale proč se do toho plete? ještě než tu reakci napsal, měli už jonáš s dj jasno a uzavřeno... a proč se do toho pleteš vůbec ty?
U příspěvku:Nesmělí
zkrveživ (Občasný) - 26.8.2006 > born to be child> a nenapadlo tě, že odpovídám všem najednou? borne, borne...
U příspěvku:Nesmělí
zkrveživ (Občasný) - 25.8.2006 > asi bych se tu k tomu měl taky trošku vyjádřit...

věc se má tak, že
1) zkrveživ je skutečně zkrveživ
2) jsem skoro rok nenapsal ani řádku
3) jsem si vědomej, že se nejdřív musim trošku vypsat
4) jsem s touhle věcí maximálně spokojenej a mam z ní radost - právě proto, že jsem jí dokázal napsat.
5) publikoval jsem proto, že chci vědět, co si myslíte.

z toho plyne, že jsem s podobnejma reakcema počítal a mam z nich radost. díky.
U příspěvku:Nesmělí
zkrveživ (Občasný) - 25.8.2006 > Smetiprach> vůbec nechápu, proč tu takhle krákáš. nikdo nic nezakazuje, nikdo o to nežádá.

dej si flákotu, eventuelně nacvič hvězdnou sestavu na prostnejch. mně je to jedno.
U příspěvku:Z přístavu modrých lodí
zkrveživ (Občasný) - 23.8.2006 > zacatek je na nic, ale pak to docela slape...
U příspěvku:STALGIE (snad kousek chyběl)
zkrveživ (Občasný) - 22.8.2006 > Kelly> tak si ho vytrhni z varlat. je tam.
U příspěvku:STALGIE (snad kousek chyběl)
zkrveživ (Občasný) - 22.8.2006 > zabijte skácela!
U příspěvku:KOCOUR S KOSOU
zkrveživ (Občasný) - 16.8.2006 > to se pičo mejlíš, páč to je vod tebe to nejlepší, co sem čet. a jestli to zařadíš do hříček, sežere tě pavouk.
U příspěvku:KOCOUR S KOSOU
zkrveživ (Občasný) - 16.8.2006 > já se po tom kouknu... mam dojem, že tam byla nějaká džunka číčo...

teď ale nemám čas a předtim se mi to v mobilu nechtělo hledat...
U příspěvku:KOCOUR S KOSOU
zkrveživ (Občasný) - 16.8.2006 > neco mi tam schází... jen si nevzpomínám na n?zev...
U příspěvku:Sběr z popela jsem pila včerejší
zkrveživ (Občasný) - 14.8.2006 > tak 3-4...
U příspěvku:Společnost
zkrveživ (Občasný) - 8.8.2006 >
U příspěvku:Závěť modrých vlaštovek
zkrveživ (Občasný) - 7.8.2006 > zirael> spíš spí
U příspěvku:Závěť modrých vlaštovek
zkrveživ (Občasný) - 5.8.2006 >
U příspěvku:Chtěla bych být...
zkrveživ (Občasný) - 3.8.2006 > nymfa-20> :-)
U příspěvku:Chtěla bych být...
zkrveživ (Občasný) - 3.8.2006 > nymfa-20> věřim, že se všichni rádi zasmějou... tak proto.
U příspěvku:Chtěla bych být...
zkrveživ (Občasný) - 3.8.2006 > nymfa-20> bez jakejchkoliv vnějších vlivů si dovolim tvrdit, že je to maxisračka. tímpakto.

zkus si nejdřív něco přečíst, než začneš psát...
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter