Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 23.4.
Vojtěch
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:tohle sladké děvče nedostane ani rokenrol ani zbytky od špenátu na tváři :-)
mystik (Občasný) - 4.5.2013 > Mima> Ok mysli si co chceš Mima... znáš mima v epizodce filmu Paris Je T´aime? mim a mima u eiffelky... :-)
U příspěvku:Co nám tu schází? Bílá noc nám tu...
mystik (Občasný) - 4.5.2013 > Mima> oh bože vepiš si do paměti, že já nejsem óda na plevel a pro plevel, ty jsi prostě svá a jinde... agresívní strávení pozoruji víc u tebe... ptej se sama sebe, co snad je a co snad není v pořádku, lepší než průměr je průkopníček... nemyslím, že bys extra excelovala s dojmy v poznámce (chachachá)... :-)
U příspěvku:Když mráz maluje
mystik (Občasný) - 4.5.2013 > popleta79> tohle je platná formule, co jsi zmínil u sebe... Věza umí zachytit to kouzlo dost dobře.
U příspěvku:tohle sladké děvče nedostane ani rokenrol ani zbytky od špenátu na tváři :-)
mystik (Občasný) - 4.5.2013 > Mima> ahoj zapomeň na agresi, nerozpakuj se být hlasem v dáli, jsme tu víc pro progresi, dnes slaví kdo? koukej se, mně toto vše připomíná šňůru perel... asi tak spojuji já "a" s "b"... slovo dělá obraz, ale více zmůže čin než slovo...
U příspěvku:Co nám tu schází? Bílá noc nám tu...
mystik (Občasný) - 4.5.2013 > Mima> prosím nebuď tak upjatá a zdráhající se číst, jasně, nečti, není-li chuť na informace, nikdo Tě k nim nenutí, víš, jako ten delfín u Tebe je prostě geniální, ačkoliv tvrdíš, že se Ti tolik nevyvedl, jsi prostě svá a jiná vibrace a máš svůj způsob přijímání... jsi jen jako paní s kladívkem soudce, což v přínosu není dobré... když píšu o Karya, vžij se o odkazu, odkazu odkazu Karya :-) Připomíná mi osobně bělost anděla na procházce... nebo tak něco.
U příspěvku:reKLAMace
mystik (Občasný) - 3.5.2013 > čtenář> taková nápověda po irsku, je velice chvályhodné, že vzpomínáš W. B. Yeats když má také Nobelovku, ale už netušíš, kdo jsou Klobouk dolů? Trochu více zapátrej po paměti, u mě by sis maximálně šplhla tehdy, kdybys sama získala Nobelovku nebo byla přínos, zatím to tak moc nevypadá, takže: pátrej někdy Who is it Klobouk dolů? :-)
U příspěvku:Serignac
mystik (Občasný) - 3.5.2013 > dojemné, jinak, nothing to fear nothing to worry about, protože jsi jednička a nejen jedné fotografie
U příspěvku:Serignac
mystik (Občasný) - 3.5.2013 > cool ****** jen poněkud nezkrotný Jirka jako nezkrotná Angelika... ale totálně neškodný, zdravím
U příspěvku:reKLAMace
mystik (Občasný) - 2.5.2013 > čtenář> a nejen to Irsko na něj pamatuje přínosem celému světu... mám fotky z Dublinu s ním
U příspěvku:Když mráz maluje
mystik (Občasný) - 2.5.2013 > :-) děláš dobré způsoby a dobré způsoby dělají Tebe (tajemství jako u snadné mandaly, co stojí za to kreslit vždy a všude) díky Věza.
U příspěvku:reKLAMace
mystik (Občasný) - 2.5.2013 > aaa> teď jsi již jen pavlačová můra, ne literární můra aaa :-)))
U příspěvku:reKLAMace
mystik (Občasný) - 2.5.2013 > jaši2> rejpneme si do slováků když ne do Mia? krásnej text nebo postup k písni stavět text předvedli depeche mode s Enjoy the silence či snad Team reklama na ticho... Mělas Mia s názvem reKLAMace třeba chuť být jako team s jejich velmi vzácnou písní, reklama na ticho? Protože příroda je velmi vzácná matka i na slovensku... :-) Dej si nožky mám v betone (Marián Geišberg... bratr v akci jako Whoopi Goldberg aspoň věkově, sestra v akci...) díky a čau... hodné slováky já nikdy neprudím, poněvadž jsem si dal rande s jednou slovenkou v Rock café na Národní (Praha) a to byla fanynka od Karla Kryla (psal jí ručně dopisy tehdá z Waldkirchen) a ta fanynka mě obdařila celou deskou NÁPOKY Mariána Geišberga bratra v akci. Nápoky jako nápoje, když jsem od ní si je převzal v prostředí s nápoji? Nápoky budou znamenat asi víc než nápoje, viděl bych to tak, že Nápoky je dotek hezké ženy na jaro ...textík bez parodie ale plný plný melodie... :-)
U příspěvku:reKLAMace
mystik (Občasný) - 2.5.2013 > aaa> vím že jsi aaa ble ble ble bla bla bla
U příspěvku:Probuzení
mystik (Občasný) - 2.5.2013 > Mia, loni náhle zemřela dobrá žena Ms. Melodie v NY a měla píseň WAKE UP... dej si to na její počest, protože ona umí skládat písně pro ostatní a není to bačkorka. Fakt dobrá deska, celá deska nese název DIVA a pro Tebe křehká věc WAKE UP pro další bezva nápady a kousky snů.

Ms. Melodie - Wake Up, Wake Up! (Extended Remix)
http://www.youtube.com/watch?v=pifsADnQLm8
1989, Jive. Produced By Sam Sever & Teddy Ted. Scratches By KRS-One & Teddy Ted.

http://www.youtube.com/watch?v=bUhZSXTeIR0
MS. MELODIE - WAKE UP, WAKE UP!
není to retro, je to dnešní plate snů...
plate je sen na podnose. Díky.

U příspěvku:Z poslednej cenovej skupiny
mystik (Občasný) - 2.5.2013 > ???????????
U příspěvku:reKLAMace
mystik (Občasný) - 2.5.2013 > Path Adamski> podle mého zas ryze subjektivního a třeba málo objektivního názoru jsi kopie vyčichlá ty Path bohužel, Mia není laciná kopie. Mia má svoje... a dobré svoje, poznám to subjektivně.
U příspěvku:reKLAMace
mystik (Občasný) - 2.5.2013 > Mia...> vždycky je nějaké poprvé, v písních jsi dokázala i na poprvé oslovit plno čitatelů, důkaz toho, piš co chceš... nevíš jak na písňový text, je to stejné jako s hádankami nebo s chutí chtít vyřešit rébus, prostě jedno se potkává v písni s něčím dalším, dej tomu čas a hlavně svou angažovanost zdobit svět, chtít udělat fontány na poušti, tedy odraz oázy na poušti, není to málo, co Ty děláš, věř mi a více sobě. Intuice je král, i když se vžilo rčení, že Knowledge is king. Každej může být král, když chce být král a nejen na poušti a nejen lev na poušti... každej má na to dosáhnout úspěchu.
U příspěvku:reKLAMace
mystik (Občasný) - 2.5.2013 > Mia...> nahnilej kus přírody nebo dílo životního prostředí z poslední cenové nejspíše vyzní do ztracena, quelli che ben pensano
U příspěvku:Mějte rádi rok 2013, protože to je taky bezva... ročník
mystik (Občasný) - 2.5.2013 > čtenář> pokusím se tobě vysvětlit tvůj zásadní omyl, tobě se nic nepodsouvá, vítám na svojí půdě (můžeš to chápat i jako půdní podkroví jen zájemce o dobrodružné pátračky) a taková ty nejsi ani nebudeš, ne, jsi houby ocet a prošlá lhůta spotřeby... bez urážky, vítám jen lepší vyhlídky, na půdě Země i na půdě pod střechou, měj se
U příspěvku:reKLAMace
mystik (Občasný) - 2.5.2013 > IAN HEROICKY> PROBER SE ale když musíš jen žvatlat, potom žvatlej, můj idol je jako lila šeřík nebo bílej šeřík, nikdy nahnilej šeřík, Mia má dost vůně a rozkoše, ale hlavně chuti neznamenat smutnou kapitolu, to je na ní, co se cení howgh
U příspěvku:Probuzení
mystik (Občasný) - 2.5.2013 > já myslím že ignorance není ani trochu úsměvná a tohle je dokonale úsměv na fotce, dík
U příspěvku:Probuzení
mystik (Občasný) - 2.5.2013 > jaši2> hele je spousta kvalitních slováků, o tobě jen pochybovat navždy...
U příspěvku:Svatyně
mystik (Občasný) - 1.5.2013 > aaa> aha Vincent Van Gogh je maestro jak já, zdechni se do kopřiv, prý léčí nemocné... :-)
U příspěvku:reKLAMace
mystik (Občasný) - 1.5.2013 > no dobře, omluvím se všem, kterým jsem DOOPRAVDY kdy řekl urážku, nezaměňujte si váš obsah za nepravdy a za sebeklamy hm nejlepší manifesto světa dle mého zní 1+1=2 a né 1 mínus 1 = 0
:-) mějte a smějte se
U příspěvku:reKLAMace
mystik (Občasný) - 1.5.2013 > hele trochu manifestu IGNORANCE je totiž chudá příbuzná DEMENCE
amen

http://www.youtube.com/watch?v=Id5tB0jJfTw
Caroline Lavelle - A Case Of You

hahaha
U příspěvku:reKLAMace
mystik (Občasný) - 1.5.2013 > Mia...> hele heroickej je kokot bez urážky to je fakt, kritiky si dopřávej kolik chceš... howg s indiánem na koni...

http://www.youtube.com/watch?v=serMfiYeHQA

tohle je stopro manifesto a ne chudoba zebrota no prece slovenska zebrota, co se tu roztahuje bez kritiky jen s urazkama nepolevujicima na kazdem cm, jestli chces nekoho prudit, tak se vic probouzej, tak zacni probouzet svou vedomost svym radkem tohoto prispevku...
U příspěvku:reKLAMace
mystik (Občasný) - 1.5.2013 > Path Adamski> zastávám se vždy osvícených a osvědčených a vůbec
to nikdy nebyl tvůj případ, na Slovensku je jim z tebe špatně že hyzdíš jinou zem? že jsi případ těžké újmy na vlastním zdraví? Probuď se... a vrať se domů, tam tě musej živit, aha sama se tam zřejmě neuživíš...
:-) howgh manifesto



http://www.youtube.com/watch?v=dgxd_8RIiT0
U příspěvku:reKLAMace
mystik (Občasný) - 1.5.2013 > Path Adamski> Hej já mám dnes jeden pravověrnej manifest na dva slováky, tady na totemu důvěrně známé zobáky slováky, těšte se:

ty pidlookej slováku, co nevidíš ani na konec svého zobáku
nejsi nijak historická výhoda, ale jen hysterická nevýhoda
když nejsi čistej tvor jak H2O, štítí se tě rozumná příroda
ty pidlookej slováku, seber se a běž a neroztahuj se tam, kde jen roníš kozojed ze svého čumáku...

bylo to manifesto? byl to jen plamen na ty, co jsou jaksi mimo realitu... :-) 2 Slováci, brat a sestřička od demence... Z poslednej cenovej skupiny z kolekce Kladkostroj slov a ak nezvolíš správny postup je koniec Všetky tvoje sny ostanú vyryté na kmeni vyvráteného duba kým nezhnije Fuck off jako fakáč, slovák s tímhle viděním je bezobsažnej flákač...

first of May anthem manifesto, bonbonek od Candymana:
entertaining

http://www.youtube.com/watch?v=i1gbn2vUaBw
Candyman - Knockin' Boots :-)

U příspěvku:Svatyně
mystik (Občasný) - 1.5.2013 > aaa> aby bylo jasno, mystika je tohle stromořadí a ty jsi jen nákaza pro každej důležitej stromek v řadě... All I Have - Caroline Lavelle http://www.youtube.com/watch?NR=1&feature=endscreen&v=d_l1_MbY4DA
U příspěvku:Moc víry
mystik (Občasný) - 1.5.2013 > http://www.youtube.com/watch?v=uJN_QSzlpLk marian geisberg klamali pozdrav třeba tu kámošku s tímto Nykola Košnárová před 2 lety Nie len vtedajšia situácia, ale aj terajšia. O svete istôt a pekných snov, vyklamanom svete a úzkych cestičkách ludí bežiacich s klapkami na očiach.... http://www.youtube.com/watch?v=TTe9PbQxAhU Marian Geisberg Nozky mam v betone Nykola Košnárová před 2 lety nádherná pieseň
U příspěvku:Z poslednej cenovej skupiny
mystik (Občasný) - 1.5.2013 > hele proč být na obtíž ostatním, když nemusíš být na obtíž? Mluvím o tvé nabubřelé prohnilosti janko a né zbojníku
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter