Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 18.5.
Nataša
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 2.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Zhrzená vzpomínka
Agatha (Občasný) - 26.6.2006 > ... je to zvláštní. Pořád se pokouším v tom najít ten smysl, který to má... nějak mi to ale nejde, jako taková vzpomínka na květy.
U příspěvku:Nicota
Agatha (Občasný) - 29.5.2006 > ... ach ti automechanici...
U příspěvku:PRŮBĚH BOHUŽEL NORMÁLNÍ
Agatha (Občasný) - 15.5.2006 > všecko je to na stejné brdo...myslím tím umístění veršů na stránce..
U příspěvku:Zhoda
Agatha (Občasný) - 15.5.2006 >
U příspěvku:Zabili Sekala
Agatha (Občasný) - 15.5.2006 >
U příspěvku:Lidé
Agatha (Občasný) - 15.5.2006 > Lei> Kdo sám není samotářem, netuší...
U příspěvku:Lidé
Agatha (Občasný) - 12.5.2006 > Lei> Za předpokladu, že si člověk dokáže až bolestně uvědomit fakt, že je sám, pak samotářství jistě má osten!... moje tvorba fakt není pro nechápavé.
U příspěvku:Lidé
Agatha (Občasný) - 11.5.2006 > no jo... poraaad :-))))
U příspěvku:Kvéééééé
Agatha (Občasný) - 11.5.2006 > .. no ne jak diskutovat o písmenu :-)))))
U příspěvku:Zamotaný svět
Agatha (Občasný) - 10.5.2006 > Natasha_> ...toš ba :-)))
U příspěvku:Zamotaný svět
Agatha (Občasný) - 10.5.2006 > Natasha_> .. je v tom jen prázdnota.. bez romantiky.. ani kousek romantiky tam není! ... kromě toho ani s kulisou mladého dívčího psaní nesouhlasím... není to žádný uvzdychaný nesmysl mladé pubošky. Ale co.. ne každý pochopí, že?
U příspěvku:Kvéééééé
Agatha (Občasný) - 10.5.2006 > Martin> křeček jménem Quanto :-))
U příspěvku:Zamotaný svět
Agatha (Občasný) - 10.5.2006 > Natasha_> ...romantika???? Kde?
U příspěvku:Už víc Tě nesnesu
Agatha (Občasný) - 9.5.2006 > .. už ty koncovky nejsou tak vidět... udělala bych je VELIKÉÉÉÉÉÉÉ :-))
U příspěvku:Rozhovor na úrovni II.
Agatha (Občasný) - 9.5.2006 > Dara.W> no... teď už bývají "drsnější" :-)))
U příspěvku:Tisíce
Agatha (Občasný) - 3.5.2006 > maxima gali> Díky .. opraveno :-))
U příspěvku:Obyčejná naděje
Agatha (Občasný) - 2.5.2006 > jeeee... to prostředí znám.. zdá se :-)))
U příspěvku:SMS
Agatha (Občasný) - 2.5.2006 > Raimund> Díky... :-)
U příspěvku:Kterápak?
Agatha (Občasný) - 26.4.2006 > díky vám :-)
U příspěvku:Pro tebe, Barbaro
Agatha (Občasný) - 25.4.2006 > Dalo to práci, ale ta se cenííííííí :-)
U příspěvku:...ztracená
Agatha (Občasný) - 24.4.2006 > egil> .. už běžím :-)))
U příspěvku:...ztracená
Agatha (Občasný) - 24.4.2006 > revelnant> Díky vřele :-)
U příspěvku:Třičtvrtě na devět
Agatha (Občasný) - 20.4.2006 > Opíječ tchýní> ... já ti určitě fandím :-)))
U příspěvku:Jseš
Agatha (Občasný) - 20.4.2006 > Rambonaut> No vždyť o to taky šlo... rozesmát tě :-)) Já jen tak spiklenecky chci podržet "nové" a jen jemně si rýpnout do "stálých" :-)))) Taky jsem byla "nová" a taky budu "stálá", takže na mě to čeká taky :-))) Tak se nedurdi... mám tě ráda :-)
U příspěvku:...a už bude konečně teplo,mami?
Agatha (Občasný) - 20.4.2006 >
U příspěvku:Holubí krev v zelené naději
Agatha (Občasný) - 18.4.2006 > Šmankote děcka.. nehádejte se :-))))))
U příspěvku:Tak jako tak
Agatha (Občasný) - 18.4.2006 > Nedalo mi to se nepodívat po těch Tvých kritikách na ostatní... už chápu, proč se ti prostě nelíbí pokusy ostatních :-))))
U příspěvku:Jseš
Agatha (Občasný) - 18.4.2006 > .. jak říkám všem "novým"- ignorujte ty rádoby poučné kritiky těch "stálých" ... Rambonaut se prostě jen naštval, že si to omylem přečetl, protože si myslel, že to zase bude něco jako v přechozím duchu... a je nasrán dost - o čemž svědčí množství vykřičníků :-)))))
U příspěvku:Bukowski
Agatha (Občasný) - 18.4.2006 > revelnant> Četla jsem jeho knihy, četla jsem jeho básně, četla jsem jeho život... zatracený okolím bil se s lidmi svými básněmi a řekl jim od plic, co si myslí... byl skvělý a tvé pokusy jsou taky :-))
U příspěvku:Třičtvrtě na devět
Agatha (Občasný) - 18.4.2006 > Opíječ tchýní> Milý Opíječi tchýní... klidně si dej jedna či dvě, či nic, chceš-li... tady Tě stejně nikdo nebere vážně :-))
U příspěvku:Mé navazování řeči
Agatha (Občasný) - 14.4.2006 > Skvělá... jednoduchá, zajímavá, je v tom něco.. je třeba to najít... chápu a rozumím... útlost svazuje.
  <<< předchozí 
2.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter