Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 4.5.
Květoslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Svému milenci
Agatha (Občasný) - 25.2.2008 > ... cos zase vyvedla jedna nezdárná....
U příspěvku:Neměla bych...
Agatha (Občasný) - 9.1.2008 >
U příspěvku:Zpovědnice prvoplánová
Agatha (Občasný) - 21.9.2007 > šmankote, to byla ale konverzace... Raimunda a g morra... poctivě jsem ty vaše "míčky" přečetla a nakonec musim říct, že víc chápu ty verše :-))
U příspěvku:naskrz
Agatha (Občasný) - 21.9.2007 > Tak to se mi fakt líbí... !!!!!
U příspěvku:Bez urážky!!
Agatha (Občasný) - 21.9.2007 > Rustika> .. no asi ano... buď mě napadají nechutné blbiny nebo nepochopitelné nesmysly... jestli to nebude tím životním obdobím :-)
U příspěvku:Má láska
Agatha (Občasný) - 19.9.2007 > Nešťastná sílo, zmítáš se bouří...
... citů a myšlenek.
Snad proto, abys mohla snít a třeba mít
i lepší svět a život a naději.
Dva, co se k večeru potají nechtějí
a hladí si tváře úzkostně, aby si mohli věřit.
U příspěvku:Upíří reje
Agatha (Občasný) - 15.6.2007 > Chcete-li ji najít, zeptejte se..... najdete-li ji, zemřete.
U příspěvku:Myšky
Agatha (Občasný) - 12.6.2007 > Claw> Ať už to bude cokoliv.. bude to nejen dojem, ale výbuch :-)
U příspěvku:Myšky
Agatha (Občasný) - 11.6.2007 > .. nejlepší poznámka... přesně tohle to mělo vyvolat :-)) Super! Díky!
U příspěvku:Myšky
Agatha (Občasný) - 11.6.2007 > Natasha_> To jsem taky byla sakra lína něco vymýšlet... na dvouminutový blábol je to dobrý :-))
U příspěvku:A NEUVEĎ NÁS V POKUŠENÍ
Agatha (Občasný) - 4.6.2007 > ... neber si ho... avšak vím, že chceš. Ať Tě na Tvé cestě ochrání Bůh, ať nestaneš se obětí jeho her.
U příspěvku:Ovladač
Agatha (Občasný) - 18.4.2007 > super... ten styl se mi libi...
U příspěvku:Naštěstí
Agatha (Občasný) - 6.4.2007 > Naštěstí vím proč... i já...:-(
U příspěvku:Útržky...
Agatha (Občasný) - 6.4.2007 > ....
U příspěvku:Panenky
Agatha (Občasný) - 18.12.2006 > miroslawek> bla bla bla...:-)
U příspěvku:tragédie poblíž Horní Dolní
Agatha (Občasný) - 21.8.2006 > No nejvíc se mi líbí ta diskuse pod dílkem... a píchlý řeťázek od číkolky to vyhrává :-))))
U příspěvku:Panenka
Agatha (Občasný) - 21.8.2006 > čtu v tom vše, rozumím tomu... tedy podle svého snad... za začátku jsem si představila oči bez panenek.. bylo to mysticky zrůdné a na konci zůstala jen hračka... Je to skvělé!
U příspěvku:Chybí láska
Agatha (Občasný) - 21.8.2006 > .. zlomit si vaz o sen... skvělé....
U příspěvku:Zoufám
Agatha (Občasný) - 21.8.2006 > Fantagiro, opíječe tchýni neber v potaz.. to je místní prudič... mě se to líbí :-)
U příspěvku:Anděl noci
Agatha (Občasný) - 21.8.2006 > Fantagiro, udělej z dlouhých obojakých drsné kratší a bude to bomba.
U příspěvku:Jsem v tobě
Agatha (Občasný) - 21.8.2006 > Fantagiro, mě se tvá dílka líbí... fakt moc.
U příspěvku:Bolí nejvíc
Agatha (Občasný) - 21.8.2006 > ... ten styl podobá se mému a proto za nejvíc bodíků.. líbí se mi to :-)
U příspěvku:V barevných lentilkách
Agatha (Občasný) - 21.8.2006 > líbí se mi to...
U příspěvku:Popel
Agatha (Občasný) - 10.7.2006 > tohle je skvělé :-)
U příspěvku:Temním
Agatha (Občasný) - 10.7.2006 > moc všeho... ztrácím se v tom.
U příspěvku:Vzpomínka na babí léto
Agatha (Občasný) - 10.7.2006 > chjo... bych se tady musela rozčílit nad větou Opíječe tchýní - "známkoval bych přísně, trojkou, ale jedničku opravdu ne" - protože o body v konverzaci s Rustikou FAKT šlo... můj ty Tondo Kolenatej...:-)
A Rustiko.. mě se Tvé verše FAKT líbí. Navždy.
U příspěvku:Fénix
Agatha (Občasný) - 10.7.2006 > Nějak se mi přestává v Tvých básních líbit slovo "klín"... je jich už moc a začíná mi to zavánět hambatou jednoduchostí. Vidím ten "sen" rodící se z nočního popela, který se nakonec zuřivě dere z klína... jako kopanec do zadku.
Ale třeba jen ve mě to vyvolává takové hrubé asociace...:-)
U příspěvku:Polibek
Agatha (Občasný) - 10.7.2006 > cítím tu suchost... dobrá :-)
U příspěvku:Ledová královna
Agatha (Občasný) - 10.7.2006 > Zrušila bych poslední odstrčenou větu...
U příspěvku:Naivka
Agatha (Občasný) - 10.7.2006 > pls.. ne "pro Pana Krále"... zvol jiný vhodnější výkřik.. něco jako "sakra" anebo kdyby "sakra" bylo příliš tak "chjo" nebo tak něco... jinak super super.
U příspěvku:Zhrzená vzpomínka
Agatha (Občasný) - 26.6.2006 > ... je to zvláštní. Pořád se pokouším v tom najít ten smysl, který to má... nějak mi to ale nejde, jako taková vzpomínka na květy.
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter