Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 10.5.
Blažena
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Krysa
Marek Černý (Občasný) - 8.4.2006 > skold5> O.K. - tak to taky beru, jsem rád za hovor(psaní) s přemýšlejícím člověčím člověkem. S tím čtením to máme stejný, já mlsám prózu(zkazila mi oči mrcha). Tak řádkům zdar.
U příspěvku:Krysa
Marek Černý (Občasný) - 8.4.2006 > skold5> Já to teda asi taky pochopil, i Tvé sdělení. V "téhle" věc bychom se asi názorově nesešli - tím spíš kdybych pitval pitvané, Tebou doporučované. Myslím, že to o tom tak úplně není. Nebo aspoň jak pro koho, tzn., že radši zůstanu u "vypsávání se" - středem vesmíru budiž mi něco jiného. V každém případě Ti děkuju za postřehy a doufám, že nebudeš šetřit ani mé další(budou-li) "klišátka" či myšlenky chabé. Mimochodem pochopená Pitva paprskem může být pro někoho "klišátkem" či nikoli? I když forma, verše a všechny "atributy opravdu dobré básně"(! - nevím přesně co to je a jak ji poznat, proto ten vykřičník) nechybí?
Nehodnotím - pouze mne zajímá názor trochu víc se vrtajícího. Díky a měj se.
U příspěvku:Krysa
Marek Černý (Občasný) - 1.4.2006 > skold5> O.K. - je to "báseň", kterou jsem psal vzteky před 3 roky - odstartovala mé "vypsávání se". Čas od času něco sesmolím, vím, že s "básnickým umem" to zas tak společnýho nemá. Taky vím, že když to sem umístím, musím počítat s kritikou - proto to dělám, jsa lačný reakcí. Proto díky za rozborku(bez ironie). Rýmy chabé - no prosím, ale co ta myšlenka? Chabá myšlenka? To znamená jako co? Které myšlenky jsou silné (nechabé) a kterých bych se měl dle Tebe tedy vyvarovat? Pokud můžeš odpověz. Zatím zdravím.
U příspěvku:Post coitum
Marek Černý (Občasný) - 18.3.2006 > Nevynechal bych jointa ani bůhorgáče - netroufnu si kecat nikomu do pěkně popsaných pocitů - ani v klišé kvality básnického umu. Protože je to asi "realityvnější" než teorie realivity sama. Každopádně pro mne "zajímavě pěkný".
U příspěvku:pink floyd - echoes
Marek Černý (Občasný) - 10.3.2006 > ...smekám, navíc Pink Floyd - povedené
U příspěvku:Pan Vávra
Marek Černý (Občasný) - 10.3.2006 > Rawen> Tak to je teda gol! Pozor na kočky...
U příspěvku:Honzíkova koupel
Marek Černý (Občasný) - 9.3.2006 > ...pěkný, jestli je ta voda studená a jestli se takhle "utužuje" pravidelně, tak se snad ani žádný chřipky bát nemusí...
U příspěvku:Pan Vávra
Marek Černý (Občasný) - 9.3.2006 > Díky za kritiku. Společenskou angažovanost nesnášim. Je pro mne dost podstatné a možná poučující, že to na někoho může takhle působit. "Hlídače" sem nečet, asi to napravím. Bohužel neznám ani Nerudovu tvorbu - moje ostuda. Ta "klíční kost" je asi fakt moc americká. Ještě jednou dík.
U příspěvku:Králíček rád mrkev
Marek Černý (Občasný) - 9.3.2006 > Martin> jo, ze života...
U příspěvku:Králíček rád mrkev
Marek Černý (Občasný) - 8.3.2006 > ...jak manželka chytající za slovo...
 
1.strana poznámek
 
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter