Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 3.5.
Alexej
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

Vybraný autor
Milly
(žena)
Občasný
Na Totemu: 2568x
Napsat zprávu

Sídlím na www.pismak.cz

 Příspěvky autora 
 Kolekce autora 
 Poznámky autora 
 Autor doporučuje 
 Autor si uložil 
 Ostatní doporučují 
 Ostatní si uložili 
 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Jindřišská věž a Gruzie s Lenkou Hábltovou
Milly (Občasný) - 10.12.2013 > Martine, právě, že ne Benátská- Kateřinská http://cajovna-naceste.cz/. ;-) Zpívání se koná (až na vyjímky) každé druhé úterý v měsíci od 19:30 h. Hudební nástroje vítány.
U příspěvku:Mlha má hlad
Milly (Občasný) - 30.3.2008 > čtenář> avi
U příspěvku:Mlha má hlad
Milly (Občasný) - 30.3.2008 > čtenář> Hmmm...., tak to je moc pěknej (a pravdivej) citát...... :-)

Kouknu na odkaz- díky..
U příspěvku:vypravěč mýtů
Milly (Občasný) - 15.3.2008 > možná to už bude znít divně, ale musim říct, že je to krásný, Jakube.
U příspěvku:NA LOVU(divadelní báchorka s ptákem kiwi)
Milly (Občasný) - 15.3.2008 > Moc pěkný...., sakryš, to bys měl taky vydat někde knižně.. .-)
U příspěvku:..
Milly (Občasný) - 6.3.2008 > Tohle bude moje oblíbená asi..
U příspěvku:desire
Milly (Občasný) - 6.3.2008 > Jo., někdy to zkrátka nevyjde.
U příspěvku:něco písniček
Milly (Občasný) - 6.3.2008 > .......... moc
U příspěvku:popelka (II)
Milly (Občasný) - 6.3.2008 > a uložit si..
U příspěvku:popelka (II)
Milly (Občasný) - 6.3.2008 > Já Ti nevím..... Nemůžu se nějak usebrat... rozpouštím se trochu.

Nemůžu nic psát ani hodnotit asi.



Jen vážně nechápu, proč tu nikdo něčte. Proč Tě nikdo už nečte- a tak málo komentářů všude tu............. (a škoda, že nepíšeš)
U příspěvku:studánka
Milly (Občasný) - 6.3.2008 > Hlavně 1. 1/2 rozumím teď dokonale.

Děkuju.
U příspěvku:Bestiář
Milly (Občasný) - 6.3.2008 > Mám si taky vybrat citát? :o)) Dobrá.....

"alespoň trošku se potkat
v ní nebo v komkoliv
alespoň trošku se polekat
alespoň trošku vědět
v čím slově se zastavit
a líbat tu bytost
bílým prohnutím dlaně
než znovu zarostu trním, zatrním"

Tahle je nádherná- věnovala jsem ji vytisknutou kamarádovi a ukázala pár lidem- všem se líbila.....
U příspěvku:ČERNÝ KAŠPÁREK
Milly (Občasný) - 6.3.2008 > ty secesní převleky.., tam už mi to přijde překomplikovaný v tý části a nechytám se.. Předtim je to pěkný. A pak..
U příspěvku:usínejte bez klepání - Jaro
Milly (Občasný) - 23.2.2008 > Jakube!!! Tohle mi vlezlo do břicha a nevím, proč mě to tam tlačí... i když třebas se jen rozpíná a tlačí mě jen něco tvrdýho, co tam bylo už před tím.

Chtěla jsem si tu povídku přečíst naráz, ale nemůžu. Nejde to. Tak proto zatím jen Jaro..
U příspěvku:Mlha má hlad
Milly (Občasný) - 23.2.2008 > Krásný.........
U příspěvku:ještěří smích
Milly (Občasný) - 23.2.2008 > Taky to úplně nechápu, nicméně to, co vidm, se mi dost líbí.. Budu se muset vrátit. :-)
U příspěvku:Pochybnosti III
Milly (Občasný) - 21.2.2008 > Jakube... zas ses mi strefil do pocitu- anebo spíš já se strefila sem teď- že jsem tu.... :-)
U příspěvku:podle svého vkusu
Milly (Občasný) - 20.1.2008 > Sakryš, co Ti mám do těch kritik furt psát!!!????!! :-))

Nádherný...... obrazy, asociace, myšlenky, vyvolává myšlenky a pocity....
U příspěvku:půlka věštby
Milly (Občasný) - 20.1.2008 > Zaráží mě tam jediná věc..- že by v medu mohlo něco shnít.... :-)
U příspěvku:měsíček nebo hvězdička
Milly (Občasný) - 18.1.2008 > Tohle je pro mě dokonalost sama... (a ještě mi tam něco zbývá k procítění... Vim, že všechno mi ještě docela nedošlo).


U příspěvku:chci
Milly (Občasný) - 18.1.2008 > ztratila> souhlasím plně.......
U příspěvku:písnička živým
Milly (Občasný) - 18.1.2008 > tkadlec> Neuchopitelný pohlazení?? To je pěknej obrat pro to, co mi Tvá tvorba dává nejvíc.. (nejvíc ze všeho a nejvíc ze všech autorů, co jsem možná kdy četla..)


Mrzí mě, že už tu ten text není k nalezní- zvláště když vidím podle kritik, že obsahoval i mou velmi oblíbenou píseň..
U příspěvku:bílý sen se nesplní
Milly (Občasný) - 18.1.2008 > Téměř dokonalá.......... Ty jo, nevím, proč sem nikdo nechodí číst. Je to nádhera..
U příspěvku:music is past
Milly (Občasný) - 18.1.2008 > 1. pár řádků se mi nelíbí- pak je čím dál tím krásnější a působivější.....
U příspěvku:zatiší s jedním Tkalcem a několika kostkami
Milly (Občasný) - 15.11.2007 > Oplatka> Důkaz Oplatce! .o) (odpověz...... :-)) A k tématu: soudě podle těch novějších fotek vypadá autor čím dál tím lépe... :-))
U příspěvku:Nechce se mi zpátky!
Milly (Občasný) - 6.11.2007 > tohle mě zaujalo... i zpracováním.... :-)
U příspěvku:Kreslíme si po dlaních
Milly (Občasný) - 6.11.2007 > Dommi> Díky za radu a za přivítání. :-) Já vlezu všude možně, no.... :o)
U příspěvku:podzim na podlaze
Milly (Občasný) - 3.11.2007 > Tak se mně zdá, že mi to konečně po několika dnech opakovanýho občasnýho čtení snad už celý došlo.. :-)

U příspěvku:Nevážně o lásce tělesné
Milly (Občasný) - 3.11.2007 > Nemůžu si pomoct..- mně to přijde ve svym žánru dokonalý...- "kam se hrabe" Žáček..- a že od toho jsem četla vydaný říkanky, co se mi líbily mnohem míň než tohle.. :-)

Pěkný je to.
U příspěvku:resumé sedumnáct
Milly (Občasný) - 3.11.2007 > Ježiši, to je !!

Ach jo, když já vůbec nevim, co mám psát k Tvým básním za kritiky... Všude nějak něco nacházím (se). Tahle do mě zalezla dovnitř a něčeho se tam dotkla.
U příspěvku:zatiší s jedním Tkalcem a několika kostkami
Milly (Občasný) - 3.11.2007 > Oplatka> Oplatko, zdravím velmi! .-) Tvůj oblíbený autor? :-) Můj oblíbený autor- už asi 3 dny!! :-))

A ne, že bych se teda ráda nepodívala, jak můj oblíbený autor vypadal.. :o)

(a když reaguju, pošle se tu avi automaticky, nebo ne? Radši ještě zadávám ručně..) Zkus mi třeba odpovědět, ať si zas zopáknu, jak to tu vypadá.....
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter