Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 7.5.
Stanislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:a tak dal
rifasalo (Občasný) - 17.5.2005 > :o))))))
U příspěvku:de-florace prs-ty
rifasalo (Občasný) - 17.3.2004 > luxus!!!!!
U příspěvku:Povodeň
rifasalo (Občasný) - 5.1.2004 > taky mam jednu podobnou(telekomunikackou) z Roztok
U příspěvku:Za hranicí ticha
rifasalo (Občasný) - 10.10.2003 > neni zac....je obcas zajimave, jak zde lide hodnoti nektere dilka....obcas se nestacim divit.....
U příspěvku:Za hranicí ticha
rifasalo (Občasný) - 30.9.2003 > neprijde mi to spatny, ale zas az takhle jak to tady vsichni hodnoti to neni .......
U příspěvku:a pozřela řiť anděla
rifasalo (Občasný) - 30.9.2003 > neprijde mi to smutny...obycejna realita :o))) Dobry ...moje gusto
U příspěvku:Zatažená obloha
rifasalo (Občasný) - 18.9.2003 > Mišpule> Ted po letech ctu komentare nekterych svych vecicek a musim podotknout, ze nechapu, proc si vetsina lidi tady mysli, ze dilka tady psane, jsou a musi byt nak vyumelkovana a psana nakym stylem...ja osobne takto psany veci naprosto nesnasim...ja pisi tak ze co mi prijde do hlavy , tak se ocitne pod perem a ikdyz pozdeji vidim, ze by se to dalo nak opravit, tak na to kaslu, neb prvni reakce je spravna reakce :o))) Krasnej den preji...
U příspěvku:Nehash, co tě Nepál
rifasalo (Občasný) - 18.9.2003 > Mocne si to dava :o))))
U příspěvku:pivečko
rifasalo (Občasný) - 17.9.2003 > Ja se omlouvam, ze tato prikladam svuj nazor na foto, ale prijde mi, ze pivo zde neni jen dekoraci, ale skoro i podle barvy bych rekl hlavnim atributem fota...a pak si nemuzu odpustit vetu:"Jak je mozne, ze je takhle strasne pod miru, respective bez peny?" Je velka skoda, ze osklive pivo a jeste jak je vyprchle mi uplne zkazilo nazor na foto... Pardon :o)))) PS:a je to vubec pivo?....
U příspěvku:NIC 1
rifasalo (Občasný) - 4.9.2003 > :o)))) slecna je on-line? tak ja padim, venku se zacina delat pekne...
U příspěvku:NIC 1
rifasalo (Občasný) - 4.9.2003 > Kelly> Ano a dekuji za pozvani, rad se budu dostavovat, ale skolicka a pracicka a tak nak kalici zivot nedovoli memu "rado by bohemskemu" zivotu vysedavat u pocitace :o)))) Mej krasny den a libe predstavivou naladu a euforicke citeni a sladce prenezne famozni usmev a tak vubec vselijak se mej malebne sladce :o)))
U příspěvku:Litovat
rifasalo (Občasný) - 3.9.2003 > blondýna> je snad jen na cloveku samem k cemu si priradi jake slovo, o to pak ma lepcejsi vyznam, ale plne chapu tve rozpolozeni :o))).....clovek je jen snuska nesmyslnych chemickych reakci, ktere de facto pusobi jako celek a CNS a mozek jako takovej si to pozdeji prebere dle patrnych znaku v nem ukrytych a spis zarytych....jako ze pisem trebas pravou, tak proc psat levou, vid? :o))))
U příspěvku:NIC 1
rifasalo (Občasný) - 3.9.2003 > Kelly> Jojo dekuji za pomoc, ale jen drive jsem mel proste vic casu sem chodit a snad bych si i neco nastavoval, ale dnes ten cas uz nemam a proste to vsechno je jinaci a jinaci :o))))
U příspěvku:NIC 1
rifasalo (Občasný) - 31.7.2003 > ouvej> "dzenkujem barzo"
U příspěvku:NIC 1
rifasalo (Občasný) - 31.7.2003 > Kelly> Ano jednou to tu bylo, ale me spis zajimalo, jak je to tu hozene...dlouho jsem tu nebyl a pak same novoty a me jen zajimalo, zda se da predvest i neco starsiho :o))))) kazdopadne byla-li to narazka, ze jsem za jeden den poslal dve veci, tak je to tim, ze ta prvni vec mi den predtim neprosla a tak jsem nevedel zda jsem to udelal spravne ci jinak nezajimave :o))) PS: co se tyce nove koncepce stranek, prijde mi, ze jsou vic neprehledne a slozitejsi, ale je to asi jen o zvyku :o))))
U příspěvku:Litovat
rifasalo (Občasný) - 31.7.2003 > blondýna> neb nemusim, melo byt opravdu napsano zvlast :o))) tato vec nebyla koncipovana jako basen, ale jen tok myslenek, ktere mi probehly hlavou na jednu konkretni situaci :o)))
U příspěvku:Jarda zabil Leoše
rifasalo (Občasný) - 25.7.2003 > zase po dlouhe dobe literarne dokonale psani :o))) Sice dlouhe ale neuveritelne ctive....proste se vlastne jen pridavam k ostatnim a jejich kritikou, respective pochvalou :o)))
U příspěvku:Víc než kamarádství
rifasalo (Občasný) - 12.5.2003 > Tresnicka> :o))))) a to je prave ta skoda, ze navstevujes toto misto malinko...ja tedy taky, ale.....
U příspěvku:Sylvie
rifasalo (Občasný) - 25.4.2003 > krasny rty, krivy oci a tak nak zajimavy vlasy...cim to asi bude :o))))
U příspěvku:Duše malého prince
rifasalo (Občasný) - 25.4.2003 > tak tohle se mi libi nejmin :( cim je to kresleny?
U příspěvku:Šeptající vzpomínky
rifasalo (Občasný) - 25.4.2003 > zase vostrej typ :o))) uplne uchvancujici...kam na ne chodis? :o))))
U příspěvku:Jidášova prázdnota
rifasalo (Občasný) - 25.4.2003 > :o)))) tak nevim...je to asi nadherne nakreslene(nebo me se to libi, ale urcite se najde nakej stoural a neco si vymysli...ja do kresleni moc nevidim), ale me mnohem vic zaujal ten clovek jako samotnej....je totiz luxusni :o)))
U příspěvku:Obrázky 31
rifasalo (Občasný) - 14.3.2003 >
U příspěvku:twins
rifasalo (Občasný) - 26.2.2003 > Hmmm tak to je macarata obveselovnice :)))
U příspěvku:Na prochazce mezi stromy
rifasalo (Občasný) - 25.2.2003 > rozmazane to je, ale nevim proc se vam lidi libi tyhle kyce...je to fotka, dle meho ne prilis zdarila a hlavne znazornuje takovej ten komercni nahled na krajinu :(
U příspěvku:twins
rifasalo (Občasný) - 25.2.2003 > nic neubirat... :)) je to moc pekne
jak je to velke v originale?
U příspěvku:Last Joint
rifasalo (Občasný) - 25.2.2003 > hej co je to za papirek...je tak vesele flekatej...nebo ze by jen prosvital obsah?
Fotku nehodnotim...mame jich plno podobnejch... :)))
U příspěvku:studie
rifasalo (Občasný) - 25.2.2003 > jo tohle je velmi zabavne stvorene :))
U příspěvku:***a naděje
rifasalo (Občasný) - 21.2.2003 > jedine dilo z poezie, ktere mi dnes opravdu utkvelo .... (cimz samozrejme nechci sebe vkladat jako meritko... :) ...)
U příspěvku:AKNÉ NA DUŠI
rifasalo (Občasný) - 21.2.2003 > hodne povedeny...a velmi vkusny text s mistrnou myslenkou
U příspěvku:Večer...
rifasalo (Občasný) - 21.2.2003 > :) Ale nevim jestli jsem to uz nekde neslysel ci necetl....jinak stroze dokonale
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter