Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Graham Greene-Desátý muž
Mašoun (Občasný) - 8.3.2006 > ..........> není zač :)
U příspěvku:Tady se tvoří
Mašoun (Občasný) - 22.2.2006 > Václav Mráz> děkuji
U příspěvku:Moje hlava se vnořila do průtokového ohřívače jednoho nedělního rána
Mašoun (Občasný) - 29.1.2006 > pakliže jsem to pochopil správně, jsem nadšen :)
U příspěvku:Překvapení
Mašoun (Občasný) - 28.1.2006 > the_dark_side_of_me> no...chápu možná co myslíš a jako takový "experiment" by to nebylo špatné...jen si nejsem jistý, jestli bych to poznal...ten účel klišé
U příspěvku:Tady se tvoří
Mašoun (Občasný) - 28.1.2006 > annandale> to co říkáš stojí za úvahu...oni asi umělci jsou...jen je to taková tenká sebeironie...asi to "své" umění a sebe moc prožívají...
U příspěvku:Tady se tvoří
Mašoun (Občasný) - 28.1.2006 > WhiteShadow> no...nemyslel jsem to zle...je zvláštní, že i já se snažím vždy hodnotit fér, takže jsme na tom vlastně podobně...
jen jsem si trochu ironicky utahoval z takových těch umělců", co o umění hodně intelektuálně a "zasvěceně" mluví...asi tak ve zkratce
U příspěvku:Tady se tvoří
Mašoun (Občasný) - 27.1.2006 > "O absurditě autorova tvoření...?"
v první řadě je to velká nadsázka a rýpnutí do přehrávaného literárního intelektuálství, abych tak řekl...nechci říct přímo že si to nepochopil, jen jsem to zřejmě myslel jinak...
"žádnou větší myšlenku jsem neodhalil..." tak nevím, jestli se za tohle mám nějak omlouvat...to asi není úplně můj problém...
jen se mi opět potvrzuje dojem z některých lidí tady na totemu...díky za kritiku...
U příspěvku:Pomeranč
Mašoun (Občasný) - 26.1.2006 > líbí se mi absurdní závěr, ale jako ostatním mi uniká smysl...což nemusím být nutně tvá chyba...
U příspěvku:Překvapení
Mašoun (Občasný) - 26.1.2006 > souhlasím s Quotidianou, nemyslím, že je to úplně zlé, ale ta klišé mi zkazila dobrý dojem z docela dynamického vyprávění...
U příspěvku:Hůlová, nový román
Mašoun (Občasný) - 26.1.2006 > čtenář> není zač :)...
U příspěvku:Hůlová, nový román
Mašoun (Občasný) - 25.1.2006 > Ztratila> nejde mi přece o čistou chválu...takhle útočit přijde laciný zase mně...mimo to, kdyby si mě znala, věděla bys, že čistá chvála je mi ještě podezřelejší :)...
a co se týče té otázky...nebylo to myšleno tak jak píšeš, ale na druhou stranu...přijde mi na místě...
měj se...
U příspěvku:Hůlová, nový román
Mašoun (Občasný) - 25.1.2006 > Ztratila> no, zdá se, že ty tomu přece rozumíš mnohem víc, nechápu, proč si tu recenzi nenapsala sama...ale to je jen řečnická otázka...
prostě je to tak, že tobě to zní jinak než mně a to je v pořádku...ale neznamená to, že máš nutně pravdu...
a i když neříkám, že vypravěč v knize je pominutelným momentem, prostě jsem se mu nevěnoval tolik jako jiným věcem...nepřišel mi ani až tak objevným, jestli mi rozumíš...
to je myslím vše...a své čtenáře nezkouším...jen se mi do nějaké úpravy nechce...nepovažuji to za důležité...taky bych možná nedělal už nic jiného...
a na závěr...nech si pro příště toho "milýho mašouna"...není důvod, aby si se mnou mluvila z patra...díky
U příspěvku:Hůlová, nový román
Mašoun (Občasný) - 24.1.2006 > Ztratila> no...v knize je těch momentů, o kterých jsem mohl psát a které jsou stejně nebo náznakem důležité víc...neudělal jsem to...prostě jsem vybíral...řekněme, že jen jednu interpretaci a názor
...co se týká toho natahování...je tam "ladí a natahuje atmosféru"...mně ta slova trochu souvisejí...myslím, že z nich vyplývá spíše to pozitivní...ostatně spíše pozitivní je i ta recenze...zvláštní...myslím, že má jiné nedostatky než tohle...
U příspěvku:Hůlová, nový román
Mašoun (Občasný) - 17.1.2006 > Zrzohlávka> ano, myslím, že tomu už rozumím...díky :)
U příspěvku:Hůlová, nový román
Mašoun (Občasný) - 16.1.2006 > Zrzohlávka> ano, o chybách a nepřesnostech vím a přiznávám, přílišnou korekturou to neprošlo...má chyba
jen nerozumím tvému hodnocení...konkrétně té větě s dějem..."Je pouze orientační hodnocení recenze jiného díla (které jsem - pardon - nečetla), protože děj není tak úplně Tvůj nápad..."
U příspěvku:Topol: Dva světy, jeden svět
Mašoun (Občasný) - 12.1.2006 > hermit...díky...snad se ti taky bude líbit...lidi z mého okolí moc nadšení nebyli, tak uvidíš :)
U příspěvku:Kdo věří v sebevraždu je blázen
Mašoun (Občasný) - 23.12.2005 > nevím, jimmme, ne vždy zřejmě sebevraždu zamýšlíme jako patetický, sobecký čin...přemýšlel si i nad tím?
U příspěvku:Osm malířů velkého formátu
Mašoun (Občasný) - 10.11.2005 > Podle pocitů...ta výstava se mi líbila moc, mám rád výtvarné umění a snažím se k němu proniknout...Samozřejmě jako laik. Ale máš pravdu, propojit se dá zřejmě vše :). Ale tuhle výstavu jsem tak doopravdy chápal, nebylo to účelové propojení. A s tou interpretací díla máš pravdu. Asi se nikdy nedovíme všechny autorovy motivy.
U příspěvku:Osm malířů velkého formátu
Mašoun (Občasný) - 8.11.2005 > BlueSky> Nevím, zdali jsem to vysvětlil, ale je fakt, že ta nesourodost byla záměrem...autory spojuje hledání kořenů...nevím...nejsem kunsthistorik...:)
 
1.strana poznámek
 
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter