Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 2.5.
Zikmund
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Líska
Marcelline (Občasný) - 12.12.2002 > Je hodne poeticka a zasnena, pekny :o)
U příspěvku:Nádraží
Marcelline (Občasný) - 12.12.2002 > Vypada to dobre, trosku mi to pripomina nadrazi z Rebelu, ale to se mi muze jenom zdat :o)
U příspěvku:fenomén rotační fotografie
Marcelline (Občasný) - 10.10.2002 > tak z toho se mi fakt točí hlava :o)))
U příspěvku:Pampelinda
Marcelline (Občasný) - 23.9.2002 > Zajímavý, modrou fakt můžu :o). Připomíná to spíš obraz...
U příspěvku:teplovod
Marcelline (Občasný) - 11.4.2002 > Dobrá fotka, ale nevím, proč mám pořád pocit, že fotíš v někde mezi Židenicema a Obřanama, nebo by se dalo říct, že v Maloměřicích??? :o))))))
U příspěvku:???????????
Marcelline (Občasný) - 8.11.2001 > Připadá mi to dobrý...
U příspěvku:Podolí
Marcelline (Občasný) - 7.11.2001 >
U příspěvku:Krajina
Marcelline (Občasný) - 7.11.2001 > Krajinka jak malovaná :o)))
U příspěvku:Cortínka v trávě
Marcelline (Občasný) - 7.11.2001 >
U příspěvku:Na cestách
Marcelline (Občasný) - 7.11.2001 >
U příspěvku:Chram sv. Víta
Marcelline (Občasný) - 30.8.2001 > Souhlasím se Samildanachem, moc se mi to líbí ... ta neostrost není vůbec na škodu, ba naopak, dává tomu kouzlo a nezaměnitelnou atmosféru okamžiku.
U příspěvku:"Zlaté časy":-)
Marcelline (Občasný) - 28.5.2001 > Moc se mi to líbí, skvělá atmosféra tehdejší doby, taky se strašně ráda probírám fotografiemi mých předků ... Jo, k té kritice kompozice - myslím si, že tehdejší fotografové se zabývali úplně něčím jiným,než kompozicí :o). Zkrátka fotografování byla událost :o)
U příspěvku:Daniel
Marcelline (Občasný) - 28.5.2001 > Skvělé ... ale aby to nebylo ode mne jenom tak jednotvárné, ty seš čím dál tím lepší :o))).

lajka: Ráda bych viděla, jak by to vypadalo od tebe, kritiku ...
U příspěvku:Ráno na Novém světě
Marcelline (Občasný) - 28.5.2001 > Skvělé ...Genius loci, či jak to jinak nazvat, prostě taková místa miluju ...
U příspěvku:Landart
Marcelline (Občasný) - 28.5.2001 > Opdravdu dost dobrý :o)))
U příspěvku:Kameny ve Vydře
Marcelline (Občasný) - 18.4.2001 > Náhodou, barvičky se mi líbí. A pokud máš s fotkou spojený nějaký příjemný zážitek, tak si myslím, že je to v pořádku :o).
PS: Andre je místní prudil a je lepší se na něj vykašlat.
U příspěvku:Bruno zdraví Tuláka
Marcelline (Občasný) - 18.4.2001 > Nemá to chybu, ani příběh, ani fotka :o)))
U příspěvku:Čarodějka
Marcelline (Občasný) - 17.4.2001 > marjánka> Hele holka, ja se velice rad necham konecne uhranout :o))) Kde ze provozujes tu praxi? Doma nebo na skole? Ja se klidne stavim :o))
Dimra

P.S: Jsem tu pod kamoscinym nickem, tak se tomu nedivte. Treba se tu casem zaregistruju :o)))
U příspěvku:Divoká řeka
Marcelline (Občasný) - 12.4.2001 > Jako živá ...ale to už tady bylo řečeno, já jsem jenom chtěla dodat, že je z ní úplně cítit jakési kouzlo místa, či okamžiku ...
U příspěvku:Pod hladinou
Marcelline (Občasný) - 12.4.2001 > _JiKo_> Řekla bych, že do secese to má trochu daleko, možná tak barevně, ale víc asi ne :o)

Jinak je to pěkné.
U příspěvku:Rybář v mlze
Marcelline (Občasný) - 11.4.2001 > Atmosféra je skvělá. Člověk se do ní může vnořit a klidně se toulat po břehu.
Fotka se ti opravdu povedla.
U příspěvku:Estonci jsou vynikající
Marcelline (Občasný) - 11.4.2001 > aaa... zapomněla jsem ji oznámkovat :o)))
U příspěvku:Estonci jsou vynikající
Marcelline (Občasný) - 11.4.2001 > Modrá je dobrá, já to říkám pořád. Seš fakt dobrej ... :o)
U příspěvku:Siena
Marcelline (Občasný) - 11.4.2001 > Je fakt skvělá a moc se mi líbí :o)
U příspěvku:Torzo-variace
Marcelline (Občasný) - 11.4.2001 > Máš pravdu, tady to nevypadá nic moc.Ale jinak je to zbytek židovského špalíčku v Prostějově.
U příspěvku:Kříž
Marcelline (Občasný) - 11.4.2001 > _JiKo_> Ty okna tě rušit můžou, ale já je z toho kostela prostě oddělat nemůžu.

Víš, já jsem ráda, že mi sem něco napíšeš, ale život mě naučil (teda spíš profese, kterou studuju), že všechno zkritizovat je strašně jednoduché, ale podstatně horší a taky užitečnější je ptát se, jestli to šlo udělat líp a případně, jak by to šlo udělat líp. A myslím si, že tohleto neplatí jenom pro fotky, ale i pro hromadu jiných věcí.
Jenom doufám, že se tě to příliš nedotklo ...
U příspěvku:Věčný odpočinek
Marcelline (Občasný) - 11.4.2001 > No, rozmazané, jak tak koukám, tak ono to závisí i na kvalitě monitoru. Ale co s tím mám podle vás dělat, když tu fotku musím po skenování stejně zmenšit ???
U příspěvku:Přehrada
Marcelline (Občasný) - 4.4.2001 > Je příjemná na pohled, ale je pravda, že by mohla být trochu ostřejší. Jinak se mi docela líbí.
U příspěvku:Anděl
Marcelline (Občasný) - 4.4.2001 > Thomas Hudson> Ta neostrost je můj obvyklý problém, zmenšování fotografie na daný formát.

Ale jinak jsem ji nekolorovala, protože když jsem tohoto anděla fotila, bylo to tak mezi vánocemi a dušičkami, takže květiny byly zvadlé, což se mi docela hodilo :o)
U příspěvku:Anděl
Marcelline (Občasný) - 4.4.2001 > Madman> Já vím, že mezi experimenty asi nepatří, ale nevěděla jsem, kam ji mám zařadit.
U příspěvku:Západ slunce
Marcelline (Občasný) - 13.3.2001 > Moc děkuju za poznámečky :o). Přitom stačilo tak málo, vylézt si na půdu a kouknout se z vikýře ....
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter