Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 22.5.
Emil
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

Vybraný autor
Kavka
(žena)
Občasný
Na Totemu: 1746x
Napsat zprávu

Teprve začínám, tak se do mě pořádně obujte:-)

 Příspěvky autora 
 Kolekce autora 
 Poznámky autora 
 Autor doporučuje 
 Autor si uložil 
 Ostatní doporučují 
 Ostatní si uložili 
 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:alvarove
Kavka (Občasný) - 25.8.2008 > Quotidiana> Diky za precteni a poznamky...beru na vedomi... Ovsem porad plati, ze to neni finalni verze...
U příspěvku:alvarove
Kavka (Občasný) - 25.8.2008 > Quotidiana> Diky za precteni a poznamky...beru na vedomi... Ovsem porad plati, ze to neni finalni verze...
U příspěvku:alvarove
Kavka (Občasný) - 12.8.2008 > anae> Ahoj...dekuji za reakci...popisne to je, protoze je to zacatek prvniho dilu a je to jen 16 stran. Kniha ma v soucasnosti kolem 70ti stran a popisu tam prilis neni...prave naopak. Spolupracuji na tom s odborniky pres fantasy z literarni branze i s "konzumnimi" ctenari, takze se nebojim, ze by to nebylo citelne. Pro koho je to urceno? Zpocatku jsem to mela napsano pro male deti, pak jsem to prepsala pro mladez, takze cilovou skupinou budou cteneri od 13let...Mozna hranici jeste trosku posunu... detaily textu prozatim neresim...je to na zacatku...urcite se nebudu pokouset o vydani drive, nez dopisu 3.dil...dik za precteni.
U příspěvku:Inzerát na spolubydlící
Kavka (Občasný) - 21.6.2006 > po dlouhe dobe jsem se rozhodla, ze vyzkousim ohodnotit nejake dílko, i kdyz bych radeji byla spisovatelkou a ne kritickou...
vybrala jsem si tvuj prispevek (predem se omlouvam), protoze jsi se do me taky navazel :-)...
A teď prijde ta atomovka....sorry, ale mne to nic nerika, neni to muj salek kavy, nebo caje?...nuda...bodovat to nebudu, nechci ti snizovat prumer...:-)pa
U příspěvku:otrok
Kavka (Občasný) - 10.6.2006 > Quotidiana> Dlouho jsem premyslela, jak ti odpovedet...mohla jsem to sice napsat jinak, ale pokud se na vec divas z uhlu kamery, pochopis, proc jsem to jinak stylisticky neupravila a nechala to tak, jak to je...co kdyz je to zamer? nic proti kritice...:-)
U příspěvku:otrok
Kavka (Občasný) - 27.5.2006 > Quotidiana> Nezlob se, ale nesouhlasim s tebou. Nevedela jsem, ze povidky se ctou bez kontextu. (odkdy? nejsem Vrak, nebo jini autori tohoto typu)Muzu pouze potvrdit, ze nektere vety nejsou jednoznacne, ale jak jsi sama rekla, z kontextu to jasne je, potom tedy tvuj argument je k nicemu...stejne dekuji...tak se mej.-)
U příspěvku:otrok
Kavka (Občasný) - 26.5.2006 > Quotidiana> neuplný argument není argument:-) Jak kostrbaté? Můžeš mi to, prosím, vysvětlit? Díky.
U příspěvku:ovládání
Kavka (Občasný) - 16.2.2006 > Veronique> hm...nic..hm
U příspěvku:Z deníku sebevraha
Kavka (Občasný) - 15.1.2006 > Lamarski> Přesně tak...děkuji za připomínku:-)
U příspěvku:Z deníku sebevraha
Kavka (Občasný) - 11.1.2006 > DondedoG> Tak dík za vysvětlenou...Šimka a Grosmanna znám..i jejich návštěvní dny, ale ta zkratka, to mě fakt ani nenapadlo, i když je to odvoditelné...Díkes za vysvětlení:-)Přesto jsem je nnechtěla napodobovat...jedině, že by to bylo podvědomé...
U příspěvku:Z deníku sebevraha
Kavka (Občasný) - 11.1.2006 > Dog.White> Myslíš? Ale co tak můžeš mít doma v lékárničce???
U příspěvku:Z deníku sebevraha
Kavka (Občasný) - 11.1.2006 > Max Bubakoff> Tak nic...šmakovalo Ti vůbec někdy něco ode mě? Tak třeba zase příště...možá, že se konečně trefím:-)
U příspěvku:Z deníku sebevraha
Kavka (Občasný) - 11.1.2006 > Můžete mi, prosím, vysvětlit, co znamaná to "Vybraný autor"? Mám pocit takového divného cejchu...To jako teď budu víc pod lupou?
U příspěvku:Z deníku sebevraha
Kavka (Občasný) - 11.1.2006 > Lamarski> Nezlob se, ale já nevím, kdo nebo co píše Š+G. V žádném případě ho nechci napodobovat a toto je starší dílo z roku 2003. Na internet jsem ho dala teprve teď.:-)
U příspěvku:K(á)r
Kavka (Občasný) - 5.12.2005 > DondedoG> Takže takhle..je fakt, že mi haproval počítač. Fakt je to tam 2-krát...Sakryš...
Samozřejmě, že to má pokračování. Toto je jen motto příběhu, který připravuji....
U příspěvku:K(á)r
Kavka (Občasný) - 5.12.2005 > Max Bubakoff> Promiň, ale tvé poznámce nerozumím...cos tím myslel?
U příspěvku:Prohra
Kavka (Občasný) - 10.11.2005 > Dog.White> Možná, že jsou, ale takhle se to skutečně událo...vymýšlet si právě v tomto případě nebudu, neboť bych porušila záměr, který jsem měla. Díky za kritiku, třeba se Ti zalíbí něco příště.:-)čus bus bambus
U příspěvku:Prohra
Kavka (Občasný) - 2.11.2005 > Ahojky všem!
Máte pravdu jsou tam hrubky, ale tak co. Nikdo není neomylný a já se snad někdy polepším...Pokračujte v kritice a doufám, že si ode mě ještě něco přečtete..Slibuji, že se budu snažit reagovat:-)
U příspěvku:Prohra
Kavka (Občasný) - 2.11.2005 > Lamarski> Ahoj,
máš pravdu, stejně jako ostatní, že jsou tam chyby. Ovšem velká písmena u 2. os. jsem dala jako novotu. Nemusí být vždy vše podle pravidel, ne?
U příspěvku:Přítelkyně?
Kavka (Občasný) - 21.9.2005 > Dog.White> A to si fakt myslíš, že to má smysl? četl si i něco jiného, než tohle? Nebo jen tak pálíš od boku?
U příspěvku:Žena v červeném
Kavka (Občasný) - 21.9.2005 > DondedoG> Čus, to neznamenalo, že mě máš pochválit. Jen jsem reagovala na to tvé tvrzení, že mě nikdo nehodnotí. Moje průpovídky dokážou být i peprnější, ale raději to nechám někde jinde. Někteří to špatně rozdýchávají:-ú
U příspěvku:Žena v červeném
Kavka (Občasný) - 19.9.2005 > S tím koncem máš pravdu, ale toto byl jen takový domácí úkol. Patří to mezi moji starší tvorbu, takže něco občas není domyšlené.
Co se týče toho běhání vrahů za obětmi...Víš ty si to asi představíš jako současnost a já to mám zastrčeno někde v minulosti. Možná proto se mi to zdálo docela dobré řešení.
A že lidi nehodnotí moje dílo? To bohužel neovlivním. Třeba se jim to zdá dost dlouhé, a proto si to ani nedočtou. Díky za poznámky a neomlouvej se. Je to tvůj názor. Zase někdy ahoj
U příspěvku:Kostra
Kavka (Občasný) - 19.8.2005 > Lamarski> To máš sice pravdu, ale to už není tvé srdce, ale někoho jiného:-) Takže částečná transplantace:-)
U příspěvku:Maska bez duse
Kavka (Občasný) - 19.8.2005 > Rabb> Neřekla jsem, že se nemáme učit od někoho jiného, nebo vzhlížet k někomu. Řekla jsem jen, že ho nemáme kopírovat. Dejme tomu, že mám nějakou oblíbenou zpěvačku a řeknu si, že se jí i trošku podobám, a tak se začnu oblíkat ve stejném stylu jako ona, upravovat a líčit se jako ona....A tady je ten háček. I když budu mít stejná gesta a stejnou vizáž, nejsem ona a ve skutečnosti vlastně ani nevím, kdo je, protože ji osobně neznám. Znám ji pouze z prezentace medií. A o tom je maska bez duše. :-)Já jsem třeba neměla nikdy chuť podobat se někomu. Je to o volbě, ale myslím si, že jsme hodně ovlivňováni okolním světem slavných:-)
U příspěvku:Naděje
Kavka (Občasný) - 14.8.2005 > Rabb> Nejde o to, jak pises. Nemyslim si, ze pises hur nez ja. Je tu spousta autoru, kteri jsou talentovanejsi nez ja....Tak to nevzdavej a zkus to znovu...:-)
U příspěvku:Kostra
Kavka (Občasný) - 12.8.2005 > Ztratila> Zase takove intimni to neni. Osoba, ktere je dilko venovano, je kamaradka, ktera mi dala ukol, abych ji popsala. Hodne to souvisi s Maskou bez duse. Je to vlastne o tom, ze kazdeho vidis trosku jinak, nez jaky ten clovek ve skutecnosti je. V tomto jsme si s tou kamaradkou podobne. Takze asi tak:-)
U příspěvku:Maska bez duse
Kavka (Občasný) - 12.8.2005 > Rabb> Osobne si myslim, ze kazdy z nas ma masku. Ucis se od okoli a prizpusobujes se. Jenze s tou cvicenou opici je to trosku nadsazka. Brala jsem to tak, ze nekteri lide si prizpusobovani pletou s kopirovanim. Tak napriklad 15-lete holky, co chteji vypadat starsi, nebo se chteji podobat nejakemu idolu.. Mozna, ze to neni presny priklad, ale je mu hodne podobny. Tim, ze kopirujes nekoho, tak ve vysledku uz to nejsi ty. Chapes? POkud je to nesrozumitelne, tak se ozvi a ja to zkusim jinak.Diky za precteni a mej se:-)
U příspěvku:Kostra
Kavka (Občasný) - 6.8.2005 > DondedoG> 
Motto je spjato s osobou,které je povídka věnována. Takže se nedivím, že Ti to nedává smysl.
A ještě jedna připomínka. Jsem žena. :-)Tak zase někdy...
U příspěvku:Maska bez duse
Kavka (Občasný) - 3.8.2005 > Omlouvam se, ze to tam je dvakrat, ale nefachci mi pocitac tak, jak by mel. Takze radeji dvakrat, nez ani jednou:-)Zdar buh
 
1.strana poznámek
 
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter