Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 14.5.
Bonifác
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:líčení 2
Dero (Občasný) - 14.6.2008 > Až na výjimky velmi zaujalo. Dokážu si asi představit, kolik práce za těmi obrázky stojí. Všechna čest, že se do toho autor odvážil pustit.

Vyplatilo se. Oběma aktérům pokynutí sejmutou hučkou. :o)
U příspěvku:Pekařská /večerní Brno/
Dero (Občasný) - 21.8.2007 > Šílená svině> Poté, co jsem dílo vložil, už jsem jej neměnil. Tuhle změnu názoru tedy tak úplně nechápu, můžeš prosím vysvětlit?
U příspěvku:neseremed
Dero (Občasný) - 20.8.2007 > Slušný makro.
U příspěvku:Milenci
Dero (Občasný) - 20.8.2007 > !
U příspěvku:Na zahradě
Dero (Občasný) - 20.8.2007 > Skvěle.
U příspěvku:Pekařská /večerní Brno/
Dero (Občasný) - 20.8.2007 > ALIMRA> Díky moc.

'Pekařská' je název brněnské ulice. Konkrétně TÉ ulice. S TÍM domem. A taky TÍM kouzlem.
U příspěvku::::
Dero (Občasný) - 19.8.2007 > Pěkný nohy.
U příspěvku:Tanečník
Dero (Občasný) - 19.8.2007 > stanislav> Máš recht. Jak říkám, ani mě nic lepšího nenapadá, jen jsem se chtěl podělit o ten fakt, že právě tohle místo mě přehouplo přes okraj zábavy někam do pochyb.
U příspěvku:Mraky
Dero (Občasný) - 19.8.2007 > Dvakrát "jak" v několika prvních verších + ta přirovnání nejsou příliš osvěžující + trocha citového vydírání.

Není to špatné, jen přespříliš zbídačené.
U příspěvku:Řež až do konce léta
Dero (Občasný) - 19.8.2007 > K Tvému dialogu s miwou: Jsem na tom se Skácelem úplně stejně. Ten člověk byl výrazový génius.

Jsi mi svou tvorbou blízký.
U příspěvku:O půlpáté zvedám kotvy
Dero (Občasný) - 19.8.2007 > Paráda. Máš cit pro slova.
U příspěvku:Kamarádi 4x70/100
Dero (Občasný) - 19.8.2007 > Především poslední je lahůdka.
U příspěvku:Matter
Dero (Občasný) - 19.8.2007 > Kontrast v levé části plátna zůstal někde na půli cesty. Jako celek je mi sympatický.
U příspěvku:Tanečník
Dero (Občasný) - 19.8.2007 > Jsem na rozpacích.

Druhá polovina díla mi formálně přijde výrazně lepší než ta první. Nemůžu se ale rozhodnout, jestli ta první je dobrá (a druhá tudíž skvělá), nebo zda je první slabší a až druhá dobrá.

Konkrétně se mi nelíbí:

1) klučina s temným hláskem - čekal bych spíš zastřený; dokonce i v Tvém pojetí příběhu, kde se vyskytují vpravdě zvláštní úkazy

2) trenýrkách a sandálkách - to už je trochu moc; sandálky prostě nepřekousnu. Sandály se tam zase stylisticky nehodí. Vlastně mě nenapadá, co by se tam stylisticky hodilo. Když jsem četl, tohle místo mě začalo nudit, proto ho zmiňuju.

3) "aby potěšil sebe a i ji" - to "a" sice hezky podporuje žoviální náladu textu, ale když si člověk čte v duchu "nahlas", napáchá hodně škody. Co třeba "a stejně tak i ji"?

Od "opoceného trupu" výtečný text, ke kterému nemám výhrady. Sviňák přede mnou hodnotil čtyři až pět a odeslal pět bodů, já hodnotím stejně a odešlu čtyři.
U příspěvku:generační...
Dero (Občasný) - 19.8.2007 >
U příspěvku:Oo
Dero (Občasný) - 19.8.2007 >
U příspěvku:Balerína
Dero (Občasný) - 19.8.2007 >
U příspěvku:jako bychom a teprve
Dero (Občasný) - 19.8.2007 > dadik> Díky za jasnou reakci, dadi. :o)
U příspěvku:Vesnický měsíc
Dero (Občasný) - 19.8.2007 >
U příspěvku:jako bychom a teprve
Dero (Občasný) - 19.8.2007 > "Z života" mi nejde vyslovit, preferoval bych "ze života", akusticky by to ten verš i provzdušnilo.

Subjektivně mi připadne, jako by ses do této formy vyjádření trochu nutila v obavě, že jiná, přímější a ucelenější, by na čtenáře neměla takový efekt.

U příspěvku:Kočku nemůžeš vlastnit /studie mladé ženy/
Dero (Občasný) - 19.8.2007 > Bubákovy body mě trochu zarážejí. Neříkám, že by každý měl plynout na pětkové vlně, ale i když mi podobný text nesedne, nemůžu přece přehlédnout jeho objektivní kvality.

Tohle je můj oblíbený grafomanův text. Děkuji za něj.
U příspěvku:no signal
Dero (Občasný) - 19.8.2007 >
 
1.strana poznámek
 
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter