Tvé další možnosti
Pomůžeme, poradíme
To jo, někteří jezdí na Východ, a taky... všude dobře, jinde nejlíp
Sám život z toho jde. Moc mi sedla.
Pěkný. Ale ty "věnůvky" budem muset trochu krotit.
Ač není Jiří, možná že za chvíli začnou, vylézat hadi a štíři.
Pěkně vyjádřené.
Možná nevím o skupinách na Totemu (ať skutečných nebo imaginárních) nic, ale upřímně řečeno mne to nikdy nezajímalo a nezajímá. Byl jsem kdysi kdesi něčím jako redaktor liter.časopisu, a o nekonečných nesmyslných sporech a tahanicích už nechci po své zkušenosti ani slyšet. Takže ani zde mne to nezjímá. Mně stačí, že zde můžu publikovat a že mám pocit, že se s někým dá o různých dílech pobavit. Že někoho míchnu, s tím počítám.
Abych nežvatlal obecně, mám tento přístup: a) doporučení, ani pětky od druhých mne nic moc neříkají, jsem jen rád, když si někdo přečte to, co sem vložím. Ale bránit nikomu ve vyjádření skrz body či D nemůžu. b) Mám ve zvyku s komentářem vést debatu či třeba polemizovat, je to svého druhu dialog a otevřený prostor.
c) je pravda, že pokud se mi zdá, že někdo jen víří prach a kleje, nebo si skrz mé psaní vyřizuje s někým účty, moc přívětivý nejsem. Atd. Ovlivnitelnosti nezralých lidí se zabránit nedá. To mohou jen oni sami tím, že pochopí, že si mají hledat svůj vlastní přístup v sobě (můj názor).
Ano, to je můj pohled. To, co ty nemůžeš vystát a jak si od toho pomůžeš je zase tvá věc. Ale možná to jde i jinak, než si přihazovat polínka a žehrat, co myslíš? Ohledně toho, že s některými názory pod díly vedu polemiku, tak ano, ale nevím co je na tom zarážejícího. Já myslel, že výměna názorů na komentář druhého pod mým dílem je přípustná. Že někdo druhý "unese" to, že on vůči dílku (či spíš vůči mě) vyjede a neunese, že s jeho pohledem vedu polemiku, tak to bývá. Pokud někdo mluví jako kanál - v tomto případě ty - nestojí mi to za to mu jeho mladické siláctví vymlouvat.
Jinak díky za názor, jaký dojem v tobě vzbudily mé verše. Je to názor vedle názorů. Bohužel, nic z toho co tu píšeš o mém psaní nelze brát za literární kritiku. Spíš jde o tvou "dojmologii" a je z toho cítit tvá pubertální nabubřelost. Tedy kromě vymezení: "naprostá jednoduchost v pár řádcích", s tím mi nezbývá něž s tebou souhlasit. Kdybych psal jako někdo jiný, nebyl bych to už já. Opravdu nemám ani chuť, ani potřebu sledovat něčí vzor. Co znamená výraz "hraješ si na někoho, kým nejsi" to fakt nevím. Jsem ženský nick jménem Lin Sien Ti, co zde píše své básně, protož mě to baví a něco mi to přináší. Osobitost, inspirativnost, skvělý výrazivo a obrazotvornost - nechávám tobě. To, že se ozvu proti tvému "vymezování" je stejně tak oprávněné jako to, čím ty mne v komentářích zasypeš. Buď zticha snad říkají někteří učitelé ve škole, nebo inkvizitoři, ale k tobě to moc nesedí. Nebo vyznáváš tyranii kritiky a komentářů vůči autorovi?
Tomuhle říkám "setkávání"...
"Tekuté podoby..."
Krásně napsaný.