Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.11.
René
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

Vybraný autor
Flynn
(muž)
Občasný
Na Totemu: 973x
Napsat zprávu

Vzkaz ostatním:
"...správně vidíme jen srdcem; co je důležité, je očím neviditelné..."

 Příspěvky autora 
 Kolekce autora 
 Poznámky autora 
 Autor doporučuje 
 Autor si uložil 
 Ostatní doporučují 
 Ostatní si uložili 
 
 Seznam čísel časopisu Totem.cz 
 19.číslo časopisu - Podzimní výběr 
 18.číslo časopisu - červenec 2009 
 17.číslo časopisu - únor 2008 
 16.číslo časopisu - duben 2007 
 15. číslo časopisu - leden 2007 
 14. číslo časopisu - říjen 2006 
 13. číslo časopisu - červen 2006 
 12.číslo časopisu - březen 2006 
 11.číslo časopisu - prosinec 2005 
 10.číslo časopisu - říjen 2005 
 9.číslo časopisu - květen 2005 
 8.číslo časopisu - březen 2005 
 7.číslo časopisu - leden 2005 
 6.číslo časopisu - jaro 2003 
 5.číslo časopisu - Léto 2002 je tady v plné své kráse. 
 4.číslo časopisu - Literární číslo s hudebním a grafickým doprovodem - říjen 2001 
 3.číslo - Grafický výběr z toho, co se na Totemu urodilo - 30.4.2001 
 2.číslo časopisu - další výběr příspěvků, které zaujaly...11.1.2001 
 1.číslo časopisu - Výběr toho nejlepšího z Totemu od 1.11.1999 
  
 Rubriky s vybranými příspěvky
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce@totem.cz nebo na nick redakce.
   

               


Náš sponzor
Alnamura
Kacur
Okamzik

 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Západ Slunce v Řepích 1
Flynn (Občasný) - 2.9.2002 > Martina> Hmmm, ale jak vidno, také Tě baví "kýč" fotit 8)). Zde se nabízí otázka - definuj, co se schovává pod pojmem "kýč".
U nás jsou nějaké západy sluníčka v každém pokoji téměř na každé stěně. Záleží na úhlu pohledu. Osobně ale západy Slunce (tak jako malý princ) miluji. Navíc zde nešlo o ten pruh země, ale o to sluníčko, jak bylo půleno mrakem. I když těch východů a západů slunce člověk za život zažije asi tak 28.000, přesto je každý z nich jedinečný, se svojí atmosférou.
Uznávám, že Tobě se to líbit nemusí ( a proto Tvé hodnocení za "dostatečnou" se mne zase tak nedotklo ), ale o tu impresi jsem se chtěl podělit.
Bohužel, budou následovat ještě další, tak si připrav červenou propisku 8))).
Měj se moc hezky a ať Tvé západy a východy Slunce jsou ty nejkrásnější, jaké můžeš zažít...
Flynn
U příspěvku:Když narodí se maličký... 2
Flynn (Občasný) - 14.4.2002 > Přátelé, děkuji moc za vaše zprávičky (hlavně Pepkovi, OPRAVDU to zahřálo u srdce. Je vidět, že jsi otec a že jsi to pochopil. Ale myslím si, že nyní, co mne snad dělá otcem je to, že s manželkou ve dvě ráno stávám, při přebalování v tento čas s malou mluvím, zpívám jí /chudinka ;-)/ a přemáchávám pokakané plínky. ad Lucie - foceno vypůjčeným "digitálem" 2Mpix PENTAX EL-200. Asi si také nějaký pořídím, pokud na něj kdy našetřím. ad Efa - neboj, také se někdy Tvůj čas nachýlí a budeš z kočárků celý naměko... Jinak tebou požadovaný fraktál již existuje. Jmenuje se Gravi(di)ty. Jukni se na kolekci.. Fraktály ad KSTK - děkuji mnohokrát, tante grazie, arigato gozaimashitu, koszonom szepen...
U příspěvku:Když narodí se maličký... 2
Flynn (Občasný) - 9.4.2002 > ad Lucie - kritiku ohledně blesku naprosto beru. Je to fakt, ale v tu chvíli člověk přemýšlí úplně o něčem jiném, než jestli něco někde blikne a něco se někde odrazí. Chce mít ALESPON NĚJAK danou chvíli zadokumentovanou. Osobně (jak jinak) tuto fotku mám rád z toho důvodu, jak se holčiny na sebe koukají. ad jadwa - díky za upozornění s tvrdým "y". Jsem nějak natvrdlý. Specifikuj, prosím "špatná fotka z porodnice". Příště řeknu: Mimi zpět do mámy, mámo tolik sebou neškubej, neb to bude rozmazané, vypulírujte skalpely, ta mísa nemá ideální odstín, počkejme ještě 3 minuty a 12 sekund, až se Slunce trochu pootočí, krev by také mohla být méně červená... pak to bude VÝBORNÁ fotka. A navíc - já nebyl fotograf do studentských tabel, já se hlavně snažil své ženě pomáhat, být jí oporou. Kdo to nezažil, neporozumí; kdo to nechápe, je trouba... ad Kapucín - třeba se někdy poznáme, člověk nikdy neví. Děkuji za přání
U příspěvku:Poslední tanec
Flynn (Občasný) - 9.4.2002 > Tak za toto by se ani Robert Kovářů nemusel stydět (že by odkaz na Last Dance?). Kdybych Leraca neznal, řekl bych, že je mu cca 17 a trpí klasickou mladickou konstruktiví depresí. Pokud to takhle půjde dál, tak se u Leraca v cca 40 dočkáme svatby 8))) (ber to v dobrém!!!)
U příspěvku:Quo Vadis
Flynn (Občasný) - 9.4.2002 > Geniální nápad!!! Básnička tvořena z názvů oblíbených knih a filmů, to vyloženě nemá chybu. Má to rým, má to spád, má to i hloubku nitra duše básníka. Neboť co jsou naše oblíbené knihy? Zahrady duše, kde bychom se chtěli procházet (tedy pokud to není povětšinou "jen" Štěpán Králů). No, osobně bych ještě přidal verš "Kurýrem na jih/v zemi Citadel" Takže mé hodnocení 1***** (jako koňáček - třeba Martell)
U příspěvku:Když narodí se maličký... 2
Flynn (Občasný) - 9.4.2002 > MAMINČIN DAR ------------ Když narodí se maličký dar vidění má pod víčky dar slyšení ma v něžném oušku dar doteku má v prstíkách. Dar chuti pozná v prvním doušku dar vůně v jarních kytičkách. Maminko, ty k těm darům vkrátku dař řeči předáš nemluvňátku. František Hrubín
U příspěvku:Když narodí se maličký...
Flynn (Občasný) - 9.4.2002 > MAMINČIN DAR ------------ Když narodí se maličký dar vidění má pod víčky dar slyšení ma v něžném oušku dar doteku má v prstíkách. Dar chuti pozná v prvním doušku dar vůně v jarních kytičkách. Maminko, ty k těm darům vkrátku dař řeči předáš nemluvňátku. František Hrubín
U příspěvku:Když narodí se maličký...
Flynn (Občasný) - 9.4.2002 > Nám oběma!?! Snad nám třem, ne? 8))))
U příspěvku:Když narodí se maličký... 2
Flynn (Občasný) - 9.4.2002 > Myslím si, že TOTEM je to pravé místo. Pár lidí z TOTEMu mne zná, pár lidí z TOTEMu zná i Monu, pár lidí z TOTEMu i znalo "bříško". Tak se s nimi chci podělit o tuto radost. Samozřejmě uznávám, že Tobě toto nic říkat nemusí. Také uznávám, že většina totíkovců je věku spíše mladšího, kdy se na podobný, jistě velký krok v životě člověka, ještě nechystají. Nechť jim i tyto fotečky jsou inspirací k velké lásce, velké bolesti, velké pýše a... velké zodpovědnosti. (S)měj se krásně Flynn
U příspěvku:Když narodí se maličký...
Flynn (Občasný) - 8.4.2002 > děkuji!!! Hlavně za pomoc při vkládání, kdy jsem byl nešťastnější více než dnes, kdy jedinou mou pomocí Monice bylo držení za ruku...
U příspěvku:Upstairs to heaven
Flynn (Občasný) - 20.3.2002 > O.K. Tak teď již tuším, jak se cítí člověk, když spadne do tůně, kde jsou piraně 8))).
ad Madman - nezdá se mi, že by mé vysvětlení bylo příliš sebevědomé. Od toho jsou jiní "experti". Myslím, že mne znáš natolik dobře, abys věděl, že takový nejsem. Nemyslím si, že by mé fraktály mi dávali punc "grafika". Pouze je to moje cesta vyjádření toho, co cítím. A právo na úlet má snad každý, podívat se na Svět z trochu jiné strany. Samozřejmě že toto neberu jako maximálně vážný pokus o abstrakci, jen takové malé "porýpnutí" a těším se, až zde bude skutečná abstrakce stylu Malevič či Mondrian.
ad keporkak - netvrdím, že Malevič je hrůza a ani se s ním nesrovnávám. Vše, čeho sis všiml, byl záměr. Jak jsem již psal výše, těším se na další skutečné mistry abstrakce. Chybí zde.
ad danniel - netvrdím, že jsem Mondrian a už se těším až budou publikovat ostatní. Jen si myslím, že občas se lidé berou moc vážně, chybí jim trochu nadhledu a sebeironie.
Pokud máš nějaké své projekty, klidně mi je zašli a budu se moc těšit.
U příspěvku:Upstairs to heaven
Flynn (Občasný) - 19.3.2002 > Bingo!!! Tušil jsem podobnou odezvu. Kdysi jsem četl poznámku, zda je na Totemu dosti abstrakce. Tak jsem zkusil skutečně čistě abstraktní obrázek (úplně něco jiného než běžně dělám), a zde je výsledek? TOTEM NENÍ NA ČISTOU ABSTRAKCI PŘIPRAVEN. A také tak trochu tuším, jak se mohl cítit např. Piet Mondiran či jiní (Kazimir Malevič), čistě abstraktní malíři. Jeden z nich tvořil z proužků, druhý ze čtverečků. Na první pohled hrůza, a na pohled druhý... Vím, že na první pohled jsou možné tyto negativní reakce a sám s nimi víceméně souhlasím. Opravdu z toho bolí oči (použití komplementárních barev, ale abych vidoucí očka chránil, jako pozadí jsem použil šedivou barvu a nikoliv bílou) a byl tento obrázek brán spíše jako popíchnutí než zcela vážně ( i když jsem se nad kompozicí vážně zamýšlel ). Snad jediní DeadKennedys, čmelák a možná i Thomas Hudson pochopili silnou nadsázku a sebeironii.
Zkuste se na to podívat jinak - s odstupem (času). Oči těkají, nemají pevný bod k uchycení pozornosti - nadsázka ke klasickému malířskému zlatému řezu-zde jsou dva - vpravo nahoře a vlevo dole. Proto oči těkají a bolí. Také je zde jinak pojatá kompozice: většinou jsou červené obdélníky svislé a zelené vodorovné, ale vpravo nahoře je tomu naopak. Z toho vyplývá obrácení pohledu na (ne)realitu. Proto i levý svislý zelený a spodní vodorovný červený proužek jsou abstraktní verzí zachichotání se zpoza buku. Také místo překrytí dvou proužků vpravo nahoře by člověk čekal spíše kroužek, a proto tam není!!! O záměrném porušení perspektivy překrývajících se proužků ani nemluvě. Zde si může divák říkat: Na co, sakra, mám zaostřit? Zatímco u mých jiných fraktálových obrázků je působení spíše podvědomé, a proto i při kratším prohlédnutí může zakotvit v mysli, u tohoto obrázku je pozornost z výše uvedených důvodů přímo sobecky vyžadována. A proto tak rozčiluje. Což bylo účelem.
Takže nakonec mohu říci: Chytili se…!!!
P.S. Vyzkoušejte si takový malý experiment – dívejte se chvilku na tento obrázek, vydržte to (jsou horší věci, třeba zubař), a pak se podívejte na volnou světlou plochu a… ejhle, obrázek vyběhne v negativním (komplementárních) barvách – zelená bude červená a červená se stane zelenou.
U příspěvku:Alley in the Dark
Flynn (Občasný) - 11.3.2002 > Našel jsem jiné souvislosti a imaginace... Nyní již po několikáté čtu Zelazneho sérii o Amberu a přesně tak si představuji znak Logru či Cyklického fantóma. Kdo nezná, určitě si přečtěte!!!
Jinak díky všem
Flynn
U příspěvku:Break On Thru (to the other side...)
Flynn (Občasný) - 1.3.2002 > Také to může být klidně pohled na magnetické siločáry v cívce z pohledu elektronu. Fantazii se meze nekladou (pouze může být omezená). Zkrátka a dobře - Truth Is Out There...
U příspěvku:Break On Thru (to the other side...)
Flynn (Občasný) - 1.3.2002 > No, třeba ano. Většinou v danou chvíli mám ohňostroj před očima já (P.S. ale to je jiná kapitola v jiných stránkách po 22:00). Jinak už teď se těším na výsledek takového podobného ohňostroje, který by se měl projevit tak v polovině dubna. A také Ti předem přeji za všechny nás tři vše nejlepší k svátku a ať se Ti moc daří veškeré Tvé dílo.
Flynn
U příspěvku:Break On Thru (to the other side...)
Flynn (Občasný) - 1.3.2002 > Jak tak na to koukám, může to být i průlet spermií pesarem ;))))
U příspěvku:Break On Thru (to the other side...)
Flynn (Občasný) - 1.3.2002 > ad Quotidiana - můj "tiskový mluvčí" efa říká, že nic. Řekl bych, že je to chybou jeho nedostatečné představivosti, ale já mu to odpouštím. Ale to neodpovídám na Tvoji otázku. Název říká, že je to "Průlet zkrz...". Já osobně myslel na Moodyho a jeho Život po životě, ale můžeš zde brát téměř cokoliv. Záleží na Tobě, na Tvých vnitřních pocitech, na tom, co to připomíná Tobě, jaké asociace v Tobě vyvolávají. Přeji krásné snění.
U příspěvku:Ikarův sen
Flynn (Občasný) - 22.2.2002 > Jak jsem sliboval, píši komentáře ke komentářům... nehodlám stále a znovu opakovat, že počítač je stejně tak dobrý tvůrčí nástroj jako například tužka či štětec ( a kdo si myslí něco jiného, je tak drobet anachronický ). Také se nehodlám opakovat v tom, že každý má svobodu volby se na tyto obrázku dívat a následně bud mít radost či zvracet 8)). Ale teď již osobně, jak jsem sliboval...
sirka - pochopil jsi ten obrázek naprosto přesně.
efa - kvůli Tobě se měnit nehodlám. Mně a jiným lidem, jak vidíš, vyhovuje, že jsem takový, jaký jsem, že dělám to, co dělám. Je ale vidět, že stále Ti něco mé věci říkají ( i když jsou údajně na jedno brdo ), neboť se na mé obrázky díváš.
KSTK - vše okolo obrázku jsme již probrali. Zde vidíš, že recenze mohou být jak do nebes vynášející, ale i do země zadupávající. Ale člověk tvoří zejména sám pro sebe a pro lidi, kterým se dané věci líbí. Ovšem svět se z toho nezboří a duši mi to nepoškrábe. Nechává mne to vcelku chladným.
centaur - ano, základem této koláže je fraktál (ovšem tvořený v jiném programu než obvykle ).Kolaž je tvořena v GIMPu (jsi odborník na GIMP? Rád bych Tě eventuelně poprosil o technické rady, pokud bys byl svolný).
Ika - tak ty samé pocity mám také. Poznala jsi to!!! I já miluji modrou barvu.
Lucie - já modrou barvu miluji!!!
zjihu - děkuji. Můžeš se podívat na mé další obrázky pod kolekcí Flynn či Fraktály.
keporkak - děkuji za postřeh!!!
sinah - ano, je to vypočítavé. Dle mých pocitů. Otázkou zůstává, zda by jsi na tu výstavu vůbec šel a raději se díval na holky, holky, holky... 8))
DeadKennedys - možná je to kýč, možná ne. To je opravdu těžce definovatelné. I "punk" dnes působí trochu "kýčovitě", jako odpor pro odpor, i když ho samozřejmě uznávám jako "novou vlnu" v krizi konce 70.let ve Velké Británii.
Thomas Hudson - já mohu jen koukat na futra a na futra a na futra... to víš, jsem ženatý a strach mi nedovolí pokukovat po cizích ženských...

Hezký večer a víkend všem

Flynn
U příspěvku:Ikarův sen
Flynn (Občasný) - 22.2.2002 > Tak se nám krásně rozjela diskuze okolo mého obrázku. Od příznivců i oponentů... jsem tomu velice rád a přes víkend napíši komentáře. Mějte se všichni hezky a přeji všem klidný víkend. Flynn
U příspěvku:JARNÍ POVZDECH DEKADENTNÍHO BÁSNÍKA
Flynn (Občasný) - 12.2.2002 > Ano, je to tak krásně jarně udýchané a dokonce je to i značně rytmické. Moc se mi to líbí a takto si skutečně představuji jaro - svěží, smutné, vlhké, zářivé, šedivé, veselé, uplakané...
P.S Kdy půjdeme zase na pivo vymyslet, co dál?
P.P.S. A co zbásnit Tvou zkušenost svatebního svědka z Flynnovic svatby? 8)))
U příspěvku:21.6. 1621
Flynn (Občasný) - 12.2.2002 > Jak krásné, jak vizionářské... a jak poplatné i dnešní době.
farářskej - vím, že je to passé, ale vraťme se do doby ne zcela dávné, kdy i nyní "souzení" soudruzi se udiveně diví, že "oni za nic nemohou". Berme to jako apel, abychom nezapomněli a aby i oni nezapomněli
U příspěvku:Jupiterův pád
Flynn (Občasný) - 12.2.2002 > "... and Apocalypse now!!!" Leracu, ty Dante dvacátého prvního století, až mne úplně mrazí!!! Zkus se podívat na můj obrázek Ikarův pád, myslím, že by se k tomu hodil.
U příspěvku:Ilustrace k Leracově básni "Zimní pohádka"
Flynn (Občasný) - 6.2.2002 > ad Cavalera - nějak jsem to nepochopil. Čí nápady kopíruji? Můžeš být prosím přesný? Jestli jsem někomu "vykradl" nápad, je mi fakt líto, ale na svoji čest prohlašuji, že to opravdu bylo pouze z mé hlavy a srdce.
Ad Čus flynne (adammo?)- samozřejmě jak báseň, tak i obrázek je potřeba vnímat "vnitřně". A každý dle běhu života má zkušenosti jinačí. A prot na jednoho může něco působit klidně, něco dramaticky... Tato "texto-obrázko-koláž" vznikala za společné spolupráce Leraca i mně. Oba jsme koukali na ten samý monitor a snili a přemýšleli, ba dokonce se i někdy "hádali" (u jiných společných prací). Ber to třeba jako dva protiklady - světlo a tma, klid a pohyb apod... koukni třeba na projekti Gaudího či Plečnika
U příspěvku:Hodina Běsů
Flynn (Občasný) - 1.2.2002 > Ano, mám podobné pocity
U příspěvku:Hodina Běsů
Flynn (Občasný) - 30.1.2002 > Mili pratele, dekuji za vsechny vase kritiky. Snazim se z nich poucit a temer vzdy zjistuji, ze mate pravdu. Jsem za ne moc rad, nebot jsou konstruktivni a ne pouze plne citoslovcu a i jinych slov (ne)citove zabarvenych, jak se obcas na totemu od jinych "kritiku" vyskytuji.
P.S. take se nelze divit, ze nyni delam takove obrazky, nebot prave jiz ponekolikate se prokousavam Zelazneho serii o tajemnem Amberu, ktera je plna surrealistickych obrazu.
Mejte se vsichni moc krasne a at se vam dari
Flynn
U příspěvku:Hodina Běsů
Flynn (Občasný) - 28.1.2002 > Děkuji za podporu a jsem rád, že se vám obrázky líbí.
Lucie - A proč Hodina Běsů? Na to Ti odpoví nejlépe asi sám autor, t.j. Lerac (myslím, že stejnojmenná básnička je zde již publikována; přečti a pochopíš).
Hezký den všem přeje
Flynn
U příspěvku:Hodina Běsů
Flynn (Občasný) - 27.1.2002 > Nakonec Lerac jako obálku použil úplně jinačí motiv s úplně jinačí obálkou. Tohle byla taková první iterace.
U příspěvku:Turbine 2
Flynn (Občasný) - 20.1.2002 > Díky všem!!! Těšte se na další experimenty ;o)
U příspěvku:Krehkost odchazejici duse 2
Flynn (Občasný) - 14.1.2002 > Gino, nádhera... objednávám si u Tebe (asi nezaplatitelný) originál. To je něco pro moji surrealisticko-mysticko-fantasy dušičku.
Píšu 1**********.
Flynn
U příspěvku:Ilustrace k Leracově básni "Zimní pohádka"
Flynn (Občasný) - 10.1.2002 > Možná bys tomu nevěřila, ale i tato ilustrace je svým způsobem můj oblíbený fraktál. Jedná se o tzv IFS konstrukci, pomocí níž jdou hezky matematicky popisovat přírodní útvary, jako jsou listy, vločky, kapradí, stromy, krevety atd...
I taková může být matematika, ale tu se bohužel v obyčejných školách nenaučíš. tedy ne že bych měl nějaké speciální školy, ale více se tomuto druhu matematiky věnují na MatFyzu apod.
U příspěvku:Ilustrace k Leracově básni "Sen"
Flynn (Občasný) - 10.1.2002 > Chtěl jsem právě udělat ten dojem zasnění, ztráty okolní reality, jakousi "skalní malbu" či mramorového vzoru. A pak se vše ztrácí v té černé temnotě, kdy sny ještě nepřicházejí. Proto tolik černé ( a jako dávný "depešák" mám k černé takový zvláštní vztah 8o)). Navíc jsem chtěl, aby obrázek básničku doprovázel a nikoliv ji přehlušil
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter