Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 1.7.
Jaroslava
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Seznam čísel časopisu Totem.cz 
 19.číslo časopisu - Podzimní výběr 
 18.číslo časopisu - červenec 2009 
 17.číslo časopisu - únor 2008 
 16.číslo časopisu - duben 2007 
 15. číslo časopisu - leden 2007 
 14. číslo časopisu - říjen 2006 
 13. číslo časopisu - červen 2006 
 12.číslo časopisu - březen 2006 
 11.číslo časopisu - prosinec 2005 
 10.číslo časopisu - říjen 2005 
 9.číslo časopisu - květen 2005 
 8.číslo časopisu - březen 2005 
 7.číslo časopisu - leden 2005 
 6.číslo časopisu - jaro 2003 
 5.číslo časopisu - Léto 2002 je tady v plné své kráse. 
 4.číslo časopisu - Literární číslo s hudebním a grafickým doprovodem - říjen 2001 
 3.číslo - Grafický výběr z toho, co se na Totemu urodilo - 30.4.2001 
 2.číslo časopisu - další výběr příspěvků, které zaujaly...11.1.2001 
 1.číslo časopisu - Výběr toho nejlepšího z Totemu od 1.11.1999 
  
 Rubriky s vybranými příspěvky
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce@totem.cz nebo na nick redakce.
   

               


Náš sponzor
Alnamura
Kacur
Okamzik

 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 3.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Knihy
Vyskocilova Jana (Občasný) - 13.3.2001 > Slov a vět bez konce ...
Takovou knihu číst bych chtěla. Ale knihy mají i své konce (bohužel).
U příspěvku:***
Vyskocilova Jana (Občasný) - 13.3.2001 > Miroslawek: Jsi mě odhalil :-)
Jest to opravdu pokus o haiku. Ale nechtěla jsem tam vší silou tlačit nějaké roční období. Snad proto jsem ani nejmenovala onu formu. Díky za tvé příspěvečky, máš u mě za ně TIPík :-)
U příspěvku:Dáma v šatě krvavém
Vyskocilova Jana (Občasný) - 5.3.2001 > Ať prokleti jsou ti jenž podlehnou.
Snad nikdy nepříjde k nám ta kráska vábivá.
U příspěvku:Pád z mostu sebevrahů.
Vyskocilova Jana (Občasný) - 28.2.2001 > Strastiplná toť cesta inspirace.
U příspěvku:Mlha v parku
Vyskocilova Jana (Občasný) - 26.2.2001 > Je to fakt skvělí. Zvláště ta opuštěná lavička. Ta mě dostala.
Smutná je a opuštěná, jen mlhou přikrytá. Ani ptáčkové jí píseň nezapějí.
U příspěvku:Jak přišel Loko k novýmu černýmu stetsonu
Vyskocilova Jana (Občasný) - 26.2.2001 > Kdybych mohla pošlu těch úsměvů třeba tisíc. Tak tohle se mi Vážně líbí. Taky si občas s fajn lidma zajedu na vadřík a s deštíkem mám taky jakési skušenosti.
Ještě těď mi cukaj koutky, je to prostě dobře napsaný, vtipný a .... prostě nej !!!
U příspěvku:Slepota
Vyskocilova Jana (Občasný) - 26.2.2001 > Je to moc krásné. Slepota a nevědomost provází nás životem celým.
U příspěvku:Netluky
Vyskocilova Jana (Občasný) - 26.2.2001 > Rozhodně se mi to líbí. Taková tipycky česká vesnička.
U příspěvku:Zpět?
Vyskocilova Jana (Občasný) - 20.2.2001 > Do jedné řeky dvakrát nevstoupíš.
U příspěvku:Nespravedlivej svět
Vyskocilova Jana (Občasný) - 20.2.2001 > Hodně to na mě zapůsobylo. Ten konec je trochu děsiví. Opravdu dobře napsané.
U příspěvku:Žíznivé žíně
Vyskocilova Jana (Občasný) - 20.2.2001 > Je to úžasné.
U příspěvku:Zátiší
Vyskocilova Jana (Občasný) - 20.2.2001 > Velice se mi to líbí. Síla v jednoduchosti.
U příspěvku:Fiúúúú
Vyskocilova Jana (Občasný) - 12.2.2001 > Taky letím!
U příspěvku:Na co asi myslí?
Vyskocilova Jana (Občasný) - 12.2.2001 > Abych se přiznala, často přemýšlím o myšlenkách druhých. Nechtěně vyslechnuté útržky hovorů tě na okamžik vtáhnou do děje, ale za chvíli již věnuješ pozornost někam jinam. Jinak tvé dílko je velice pěkné !!!
U příspěvku:Růže
Vyskocilova Jana (Občasný) - 7.2.2001 > Jen přivoněti. Moc krásný obraz.
U příspěvku:Krásně
Vyskocilova Jana (Občasný) - 29.1.2001 > Opravdu pěkné. Až mi běhal mráz po zádech. Ten konec se ti povedl.
U příspěvku:Pomeranč
Vyskocilova Jana (Občasný) - 24.1.2001 > Maprosto šíleně ulítlí a prostě ......... :-)))
U příspěvku:Pohádka
Vyskocilova Jana (Občasný) - 8.1.2001 > Snad máme ještě sílu a naději ten úděl změnit.
I přes svůj obsah, nebo možná právě proto se mi ta báseň líbí.
U příspěvku:Věřím
Vyskocilova Jana (Občasný) - 4.1.2001 > Děkuji že věříš.Svou víru si uchovej.
U příspěvku:Viděli jsme kvést jabloně
Vyskocilova Jana (Občasný) - 4.1.2001 > Moc se mi to líbí.Najít krásu jara v chladné zimě je umění.
U příspěvku:Schůzka
Vyskocilova Jana (Občasný) - 4.1.2001 > Vím moc dobře co znamená čekat a nedočkat se.
Nejvíc mě zaujala věta: Upadly mi dvě slzy a bylo mi krásně, úzko.
Asi níc víc netřeba říct.
U příspěvku:Tanec v temnotách
Vyskocilova Jana (Občasný) - 4.1.2001 > 107 kroků posledních zbývá nám do smrti.
U příspěvku:Naděje
Vyskocilova Jana (Občasný) - 3.1.2001 > Možná jsem kapku zaujatá, ale mě se líbí všechno co napíšeš :-)))
Naděje je vždy tou zářivou hvězdou před námi, tak krásnou a nedostižnou.
U příspěvku:Fonertaada
Vyskocilova Jana (Občasný) - 12.12.2000 > Nejhezčí bylo to o té bublince, pak se trochu strácím. To s těma věčnýma P bylo zas trochu ulítlí, zajímalo by mě jak dlouho jsi nad tím přemýšlel a ten konec je taky bezva. Prostě originál.
PS : cizí jazyky neumím a tak mě kapku rozladil ten jeden odstaveček.
U příspěvku:"Člověk umírá tolikrát,kolikrát ztratí přítele"
Vyskocilova Jana (Občasný) - 6.12.2000 > Máš pradvdu ve všem co zde bylo řečeno. Bolestnou pravdu.
U příspěvku:Vzpomínka na jednu dívku
Vyskocilova Jana (Občasný) - 5.12.2000 > Chtěla bych znát tu dívku a chtěla bych znát tebe. Moc se mi to líbylo !!!
U příspěvku:Ježíšek existuje!!!!
Vyskocilova Jana (Občasný) - 5.12.2000 > Snad ve svých xxletech se stále snažím uvěřit těm pohádkám, až na to že mi je nikdy nikdo nevyprávěl a já si musela počkat a přečíst si je sama a stále hledám to kouzlo vánoc i když jej doma nenacházím, neztrácím naději. Díky že jsi mi kousek toho kouzla poskytl.
U příspěvku:Tobě
Vyskocilova Jana (Občasný) - 5.12.2000 > Snad chtěla jsem kdysi napsat verše podobné, ale nikdy nenalezla jsem ta správná slova. Šťastný je ten pro koho jsi Ty je nalezla.
U příspěvku:Kontinenty
Vyskocilova Jana (Občasný) - 29.11.2000 > JE TO KRÁSNÉ JAK PŘIROVNÁVÁŠ KONTINENTŮM VLASTNOSTI LIDÍ (ŽEN) A MYSLÍM ŽE JSI TO DOBŘE VYSTIHL.
U příspěvku:Topír
Vyskocilova Jana (Občasný) - 29.11.2000 > ČETLA JSEM TO ZAS A ZNOVA A VÍM ŽE TO UMÍŠ LÍP. ZE ZAČÁTKU JE TO DOBRÝ,ALE KE KONCI TY SLOVA NĚJAK VÁZNOU.
U příspěvku:Krása krasohledu
Vyskocilova Jana (Občasný) - 27.11.2000 > Jako bych to videla. Ja jsem letos na dovolene zatouzila po krasohledu, snad se mi zastesklo...
Ale ty tri zrcatka a par kaminku stalo 250,- korun. Pekne dekuji.
  <<< předchozí 
3.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter